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ハイパーサーミアデバイス市場:製品別(マイクロ波ハイパーサーミアデバイス、超音波ハイパーサーミアデバイス) 、用途別(乳がん、前立腺がん、子宮頸がん、その他) 、エンドユーザー別(病院、がん治療センター、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

ハイパーサーミアデバイス市場:製品別(マイクロ波ハイパーサーミアデバイス、超音波ハイパーサーミアデバイス) 、用途別(乳がん、前立腺がん、子宮頸がん、その他) 、エンドユーザー別(病院、がん治療センター、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Hyperthermia Devices Market By Product (Microwave Hyperthermia Devices, Ultrasound Hyperthermia Devices) , By Application (Breast Cancer, Prostate Cancer, Cervical Cancer, Others) By End User (Hospitals, Cancer treatment centers, Others) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

ハイパーサーミア機器市場は、2023年に1億6820万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.6%で、2033年には2億9010万ドルに達すると予測されている。 ハイパーサーミア装置は、治療目的で体組織... もっと見る

 

 

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2024年12月28日 US$4,425
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サマリー

ハイパーサーミア機器市場は、2023年に1億6820万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.6%で、2033年には2億9010万ドルに達すると予測されている。
ハイパーサーミア装置は、治療目的で体組織の温度を上げるために使用される医療器具であり、多くの場合、癌の補助治療として使用される。身体の特定部位に制御された熱を加えることで、血流を改善し、治療に対する癌細胞の感受性を高めることにより、化学療法や放射線療法などの治療効果を高める。

ハイパーサーミア装置の世界市場の成長は、世界的ながん患者の増加により、化学療法や放射線療法といった従来のがん治療の効果を向上させるハイパーサーミア装置を含む革新的な治療法に対する需要が高まっていることが背景にある。世界保健機関(WHO)が発表した2022年の調査によると、がんは世界的な主要死因であり、2020年には約1,000万人が死亡している。そのため、より侵襲の少ないがん治療を求める患者が増加する中、ハイパーサーミア機器は、従来のアプローチと比較して副作用を最小限に抑えながら局所組織をターゲットにできることから人気を博している。加えて、治療成績の向上や副作用の軽減における役割を含め、ハイパーサーミア療法の利点に対する認識が高まり、臨床現場での受け入れが進んでいる。さらに、治療成績の向上や副作用の軽減における役割を含め、温熱療法の利点に関する意識の高まりが、臨床現場での受け入れ拡大につながり、市場の成長を促進している。さらに、老年人口の急増が世界市場の主要な推進力となっている。これは、加齢が異常細胞や癌細胞に対する監視機能の低下など、免疫系の効率低下に関連しているという事実に起因している。このため、ハイパーサーミア装置を含む高度な治療オプションに対する大きな需要が生じている。世界保健機関(WHO)が発表した2024年の調査では、高齢者の数が2020年の10億人から2030年には14億人に増加することが明らかになった。さらに、80歳以上の高齢者の数は、2050年までに4億2600万人に達すると推定されている。世界的な腫瘍専門クリニックや病院の増加は、患者の転帰を改善するために、ハイパーサーミア療法などの高度ながん治療法の採用をさらに促進している。その利点にもかかわらず、ハイパーサーミア療法は、その有効性とがん治療プロトコールへの統合に関する医療従事者の認識と訓練が限られているため、依然として十分に利用されていない。特に低・中所得地域では、機器や関連手技を含むハイパーサーミア治療のコストは、多くの患者や医療制度にとって法外であり、市場の成長をさらに抑制している。それとは逆に、改良された温熱送達システム、リアルタイムの温度モニタリング、非侵襲的装置などの技術革新は、ハイパーサーミア治療の安全性、精度、有効性を高めている。このような開発は、予測期間中の世界市場拡大に有益な機会を提供すると期待されている。

ハイパーサーミア装置の世界市場分析は、製品、用途、エンドユーザー、地域に区分される。製品ベースでは、市場はマイクロ波ハイパーサーミア機器と超音波ハイパーサーミア機器に分類される。用途別では、乳がん、前立腺がん、子宮頸がん、その他に分別される。エンドユーザー別では、病院、癌治療センター、その他に細分化される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。

主な調査結果
製品別では、超音波ハイパーサーミア機器セグメントが2024年から2033年にかけて市場を支配すると予測される。
用途別では、前立腺がん分野が予測期間を通じて最も高い成長を示すと予測されている。
エンドユーザー別では、病院セグメントが予測期間中に顕著なペースで成長すると予測されている。
地域別では、北米が2023年に収益ベースで最大の市場シェアを占め、予測期間中も市場を支配する可能性が高い。

競合分析
世界のハイパーサーミア機器市場で事業を展開している主要企業には、Pyrexar Medical、Oncotherm、Celsius42、Andromedic、Pearson、Nanjing Greathope、Shanghai Huayuan、MagForce AG、Nanopores、Sensiusなどがある。これらの大手企業は、事業拡大、新製品投入、提携など様々な主要開発戦略を採用し、競争の激しい市場での足場を固めている。


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企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
製品別
マイクロ波ハイパーサーミア装置
超音波ハイパーサーミア装置
アプリケーション別
乳がん
前立腺癌
子宮頸がん
その他
エンドユーザー別
病院
がん治療センター
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主な市場プレイヤー
パイレクサー・メディカル
オンコサーム
セルシウス42
アンドロメディック
ピアソン
南京グレートホープ
上海華源
マグフォースAG
ナノポア
センシウス

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:ハイパーサーミア装置市場、製品別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、製品別
4.2.マイクロ波ハイパーサーミア装置
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模と予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.超音波ハイパーサーミア装置
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
第5章 ハイパーサーミア装置市場:用途別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、用途別
5.2.乳がん
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.前立腺がん
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.子宮頸がん
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
5.5.その他
5.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.市場シェア分析、国別
第6章 ハイパーサーミア装置市場:エンドユーザー別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、エンドユーザー別
6.2.病院
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測、地域別
6.2.3.市場シェア分析、国別
6.3.がん治療センター
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、地域別
6.3.3.市場シェア分析、国別
6.4.その他
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測、地域別
6.4.3.市場シェア分析、国別
第7章 ハイパーサーミア装置市場:地域別
7.1.市場概要
7.1.1 市場規模および予測、地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向と機会
7.2.2.市場規模および予測、製品別
7.2.3.市場規模・予測:用途別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.6.米国のハイパーサーミア装置市場
7.2.6.1.市場規模および予測、製品別
7.2.6.2.市場規模・予測:用途別
7.2.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.7.カナダのハイパーサーミア装置市場
7.2.7.1.市場規模・予測:製品別
7.2.7.2.市場規模・予測:用途別
7.2.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.8.メキシコのハイパーサーミア装置市場
7.2.8.1.市場規模・予測:製品別
7.2.8.2.市場規模・予測:用途別
7.2.8.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向と機会
7.3.2.市場規模および予測、製品別
7.3.3.市場規模および予測:用途別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.6.フランスのハイパーサーミア装置市場
7.3.6.1.市場規模・予測、製品別
7.3.6.2.市場規模・予測:用途別
7.3.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.7.ドイツのハイパーサーミア機器市場
7.3.7.1.市場規模・予測:製品別
7.3.7.2.市場規模・予測:用途別
7.3.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.8.イタリアのハイパーサーミア機器市場
7.3.8.1.市場規模・予測:製品別
7.3.8.2.市場規模・予測:用途別
7.3.8.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.9.スペインのハイパーサーミア機器市場
7.3.9.1.市場規模・予測:製品別
7.3.9.2.市場規模・予測:用途別
7.3.9.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.10.英国のハイパーサーミア機器市場
7.3.10.1.市場規模・予測:製品別
7.3.10.2.市場規模・予測:用途別
7.3.10.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.11.その他の欧州のハイパーサーミア装置市場
7.3.11.1.市場規模および予測:製品別
7.3.11.2.市場規模および予測:用途別
7.3.11.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋
7.4.1.主な市場動向と機会
7.4.2.市場規模および予測、製品別
7.4.3.市場規模および予測:用途別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.6.中国のハイパーサーミア装置市場
7.4.6.1.市場規模・予測:製品別
7.4.6.2.市場規模・予測:用途別
7.4.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.7.日本のハイパーサーミア機器市場
7.4.7.1.市場規模・予測:製品別
7.4.7.2.市場規模・予測:用途別
7.4.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.8.インドのハイパーサーミア装置市場
7.4.8.1.市場規模・予測:製品別
7.4.8.2.市場規模・予測:用途別
7.4.8.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.9.韓国のハイパーサーミア機器市場
7.4.9.1.市場規模および予測:製品別
7.4.9.2.市場規模および予測:用途別
7.4.9.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.10.オーストラリアのハイパーサーミア装置市場
7.4.10.1.市場規模・予測:製品別
7.4.10.2.市場規模・予測:用途別
7.4.10.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.11.その他のアジア太平洋地域のハイパーサーミア機器市場
7.4.11.1.市場規模および予測:製品別
7.4.11.2.市場規模および予測:用途別
7.4.11.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主な市場動向と機会
7.5.2.市場規模および予測, 製品別
7.5.3.市場規模および予測:用途別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.6.ブラジルのハイパーサーミア装置市場
7.5.6.1.市場規模・予測、製品別
7.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.7.南アフリカのハイパーサーミア装置市場
7.5.7.1.市場規模および予測:製品別
7.5.7.2.市場規模・予測:用途別
7.5.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.8.サウジアラビアのハイパーサーミア装置市場
7.5.8.1.市場規模・予測:製品別
7.5.8.2.市場規模・予測:用途別
7.5.8.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.9.その他のLAMEAのハイパーサーミア装置市場
7.5.9.1.市場規模および予測:製品別
7.5.9.2.市場規模および予測:用途別
7.5.9.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.パイレクサー・メディカル
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.会社概要
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.オンコサーム
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.セルシウス42
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.会社概要
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.アンドロメディック
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.会社概要
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ピアソン
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.会社概要
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.南京大望
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.会社概要
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.上海華源
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.マグフォースAG
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.ナノポア
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.センシウス
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.会社概要
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The hyperthermia devices market was valued at $168.2 million in 2023, and is projected to reach $290.1 million by 2033, growing at a CAGR of 5.6% from 2024 to 2033.
Hyperthermia devices are medical instruments used to raise the temperature of body tissues for therapeutic purposes, often as an adjunct treatment for cancer. By applying controlled heat to specific areas of the body, these devices enhance the efficacy of treatments like chemotherapy and radiation therapy by improving blood flow and increasing the sensitivity of cancer cells to treatment.

The growth of the global hyperthermia devices market is driven by global increase in cancer cases has driven demand for innovative treatment modalities, including hyperthermia devices, which improve the efficacy of traditional cancer therapies like chemotherapy and radiation. According to a 2022 study published by the World Health Organization, cancer is a leading cause of death worldwide, which accounted for nearly 10 million deaths in 2020. Thus, with patients increasingly seeking less invasive cancer treatments, hyperthermia devices have gained popularity due to their ability to target localized tissues with minimal side effects compared to conventional approaches. In addition, increase in awareness about the benefits of hyperthermia therapy, including its role in enhancing treatment outcomes and reducing side effects, has led to higher acceptance in clinical practice. Moreover, rise in awareness about the benefits of hyperthermia therapy, including its role in enhancing treatment outcomes and reducing side effects, has led to higher acceptance in clinical practice, thus fostering the market growth. Furthermore, surge in geriatric population acts as the key driving force of the global market. This is attributed to the fact that aging is associated with a decline in immune system efficiency, including reduced surveillance for abnormal or cancerous cells. This has created a significant demand for advanced therapeutic options, including hyperthermia devices. A 2024 study published by the World Health Organization revealed that the number of aged individuals will increase from 1 billion in 2020 to 1.4 billion by 2030. Moreover, the number of individuals aging 80 years and older is estimated to reach 426 million by 2050. The growth of specialized oncology clinics and hospitals worldwide has further facilitated the adoption of advanced cancer treatment modalities, such as hyperthermia therapy, to improve patient outcomes. Despite its benefits, hyperthermia therapy remains underutilized due to limited awareness and training among healthcare providers about its effectiveness and integration into cancer treatment protocols. The cost of hyperthermia treatment, including the devices and associated procedures, can be prohibitive for many patients and healthcare systems, particularly in low- and middle-income regions, further restraining the market growth. On the contrary, Technological innovations, such as improved thermal delivery systems, real-time temperature monitoring, and non-invasive devices, have enhanced the safety, precision, and effectiveness of hyperthermia treatments. Such developments are expected to offer remunerative opportunities for the expansion of the global market during the forecast period.

The global hyperthermia devices market analysis is segmented into product, application, end user, and region. On the basis of product, the market is categorized into microwave hyperthermia devices and ultrasound hyperthermia devices. Depending on application, it is segregated into breast cancer, prostate cancer, cervical cancer, and others. By end user, it is fragmented into hospitals, cancer treatment centers, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

Key Findings
On the basis of product, the ultrasound hyperthermia devices segment is expected to dominate the market from 2024 to 2033.
Depending on application, the prostate cancer segment is anticipated to exhibit the highest growth throughout the forecast period.
By end user, the hospitals segment is projected to grow at a notable pace during the forecast period.
Region wise, North America held the largest market share, in terms of revenue, in 2023, and is likely to dominate the market during the forecast period.

Competition Analysis
The major players operating in the global hyperthermia devices Market include Pyrexar Medical, Oncotherm, Celsius42, Andromedic, Pearson, Nanjing Greathope, Shanghai Huayuan, MagForce AG, Nanopores, and Sensius. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.


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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Patient/epidemiology data at country, region, global level
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Product
● Microwave Hyperthermia Devices
● Ultrasound Hyperthermia Devices
By Application
● Breast Cancer
● Prostate Cancer
● Cervical Cancer
● Others
By End User
● Hospitals
● Cancer treatment centers
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Pyrexar Medical
○ Oncotherm
○ Celsius42
○ Andromedic
○ Pearson
○ Nanjing Greathope
○ Shanghai Huayuan
○ MagForce AG
○ Nanopores
○ Sensius



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: HYPERTHERMIA DEVICES MARKET, BY PRODUCT
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Product
4.2. Microwave Hyperthermia Devices
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Ultrasound Hyperthermia Devices
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: HYPERTHERMIA DEVICES MARKET, BY APPLICATION
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Application
5.2. Breast Cancer
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Prostate Cancer
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Cervical Cancer
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
5.5. Others
5.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.5.2. Market Size and Forecast, By Region
5.5.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: HYPERTHERMIA DEVICES MARKET, BY END USER
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By End User
6.2. Hospitals
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Region
6.2.3. Market Share Analysis, By Country
6.3. Cancer Treatment Centers
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Region
6.3.3. Market Share Analysis, By Country
6.4. Others
6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.4.2. Market Size and Forecast, By Region
6.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 7: HYPERTHERMIA DEVICES MARKET, BY REGION
7.1. Market Overview
7.1.1 Market Size and Forecast, By Region
7.2. North America
7.2.1. Key Market Trends and Opportunities
7.2.2. Market Size and Forecast, By Product
7.2.3. Market Size and Forecast, By Application
7.2.4. Market Size and Forecast, By End User
7.2.5. Market Size and Forecast, By Country
7.2.6. U.S. Hyperthermia Devices Market
7.2.6.1. Market Size and Forecast, By Product
7.2.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.6.3. Market Size and Forecast, By End User
7.2.7. Canada Hyperthermia Devices Market
7.2.7.1. Market Size and Forecast, By Product
7.2.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.7.3. Market Size and Forecast, By End User
7.2.8. Mexico Hyperthermia Devices Market
7.2.8.1. Market Size and Forecast, By Product
7.2.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.8.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3. Europe
7.3.1. Key Market Trends and Opportunities
7.3.2. Market Size and Forecast, By Product
7.3.3. Market Size and Forecast, By Application
7.3.4. Market Size and Forecast, By End User
7.3.5. Market Size and Forecast, By Country
7.3.6. France Hyperthermia Devices Market
7.3.6.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.6.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.7. Germany Hyperthermia Devices Market
7.3.7.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.7.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.8. Italy Hyperthermia Devices Market
7.3.8.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.8.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.9. Spain Hyperthermia Devices Market
7.3.9.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.9.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.10. UK Hyperthermia Devices Market
7.3.10.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.10.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.10.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.11. Rest Of Europe Hyperthermia Devices Market
7.3.11.1. Market Size and Forecast, By Product
7.3.11.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.11.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key Market Trends and Opportunities
7.4.2. Market Size and Forecast, By Product
7.4.3. Market Size and Forecast, By Application
7.4.4. Market Size and Forecast, By End User
7.4.5. Market Size and Forecast, By Country
7.4.6. China Hyperthermia Devices Market
7.4.6.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.6.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.7. Japan Hyperthermia Devices Market
7.4.7.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.7.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.8. India Hyperthermia Devices Market
7.4.8.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.8.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.9. South Korea Hyperthermia Devices Market
7.4.9.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.9.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.10. Australia Hyperthermia Devices Market
7.4.10.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.10.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.10.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.11. Rest of Asia-Pacific Hyperthermia Devices Market
7.4.11.1. Market Size and Forecast, By Product
7.4.11.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.11.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key Market Trends and Opportunities
7.5.2. Market Size and Forecast, By Product
7.5.3. Market Size and Forecast, By Application
7.5.4. Market Size and Forecast, By End User
7.5.5. Market Size and Forecast, By Country
7.5.6. Brazil Hyperthermia Devices Market
7.5.6.1. Market Size and Forecast, By Product
7.5.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.6.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5.7. South Africa Hyperthermia Devices Market
7.5.7.1. Market Size and Forecast, By Product
7.5.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.7.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5.8. Saudi Arabia Hyperthermia Devices Market
7.5.8.1. Market Size and Forecast, By Product
7.5.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.8.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5.9. Rest of LAMEA Hyperthermia Devices Market
7.5.9.1. Market Size and Forecast, By Product
7.5.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.9.3. Market Size and Forecast, By End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top Winning Strategies
8.3. Product Mapping Of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Pyrexar Medical
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company Snapshot
9.1.4. Operating Business Segments
9.1.5. Product Portfolio
9.1.6. Business Performance
9.1.7. Key Strategic Moves and Developments
9.2. Oncotherm
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Operating Business Segments
9.2.5. Product Portfolio
9.2.6. Business Performance
9.2.7. Key Strategic Moves and Developments
9.3. Celsius42
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company Snapshot
9.3.4. Operating Business Segments
9.3.5. Product Portfolio
9.3.6. Business Performance
9.3.7. Key Strategic Moves and Developments
9.4. Andromedic
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company Snapshot
9.4.4. Operating Business Segments
9.4.5. Product Portfolio
9.4.6. Business Performance
9.4.7. Key Strategic Moves and Developments
9.5. Pearson
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company Snapshot
9.5.4. Operating Business Segments
9.5.5. Product Portfolio
9.5.6. Business Performance
9.5.7. Key Strategic Moves and Developments
9.6. Nanjing Greathope
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company Snapshot
9.6.4. Operating Business Segments
9.6.5. Product Portfolio
9.6.6. Business Performance
9.6.7. Key Strategic Moves and Developments
9.7. Shanghai Huayuan
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company Snapshot
9.7.4. Operating Business Segments
9.7.5. Product Portfolio
9.7.6. Business Performance
9.7.7. Key Strategic Moves and Developments
9.8. MagForce AG
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company Snapshot
9.8.4. Operating Business Segments
9.8.5. Product Portfolio
9.8.6. Business Performance
9.8.7. Key Strategic Moves and Developments
9.9. Nanopores
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company Snapshot
9.9.4. Operating Business Segments
9.9.5. Product Portfolio
9.9.6. Business Performance
9.9.7. Key Strategic Moves and Developments
9.10. Sensius
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company Snapshot
9.10.4. Operating Business Segments
9.10.5. Product Portfolio
9.10.6. Business Performance
9.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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