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自動車用アンチロールバーの世界市場 - 2024-2031


Global Automotive Anti-Roll Bar Market - 2024-2031

概要 自動車用アンチロールバーの世界市場は、2023年に9億8,500万米ドルに達し、2031年には14億7,760万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは5.2%で成長する見込みである。 先進国における自... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2024年6月5日 US$4,350
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サマリー

概要
自動車用アンチロールバーの世界市場は、2023年に9億8,500万米ドルに達し、2031年には14億7,760万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは5.2%で成長する見込みである。
先進国における自動車安全基準のアップグレードは、予測期間中の市場成長を促進する重要な要因である。北米と欧州の各国政府は、現在進行中の電気自動車やハイブリッド車への移行をカバーする「将来を見据えた」規制を策定している。これは、自動車メーカーがアンチロールバーの新しい設計と材料を開発し、テストする機会を与えることになる。
発展途上市場における設計と製造の質の低さは、予測期間中の世界市場の成長にとって課題となる。発展途上市場では、二流の材料や時代遅れの製造技術を使用することでコストを抑えようとするインセンティブが大きくなります。そのため
ダイナミクス
世界の自動車生産の拡大
国際自動車最終ユーザー機関(OICA)の最新データによると、2023年の乗用車・商用車の生産台数は約9,350万台で、2022年から10%増加した。世界の自動車産業は、COVID-19パンデミックの影響から見事に回復した。電気自動車の成熟と人気の高まりが、世界の自動車生産のかなりの部分を占めている。
自動車メーカーは現在、車両の軽量化に注力しており、そのためより軽量なスチール合金やアルミフレームを採用している。アンチロールバーの設計でも同様の変化が進行中で、中空ボディ・タイプが自動車技術者に好まれている。特に新興市場における消費意欲の高まりは、新車需要の急増につながっており、自動車用アンチロールバーの需要を増大させるでしょう。
自動車新技術のモータースポーツへの統合
モータースポーツは、自動車メーカーに直接的な金銭的インセンティブを与える。モータースポーツは、多くの自動車メーカーにとって研究開発プログラムであると同時に広告プラットフォームでもあり、新技術の開発とテストを同時に行いながら、他のメーカーとは対照的な性能を自慢することができる。新しい技術の進歩はまた、モータースポーツをよりスリリングなものにし、視聴者を増やし、スポンサーを増やす。
競技オートバイレースであるMotoGPを除けば、その他のモータースポーツはほとんどすべて、重要な安全装備としてアンチロールバーの装着を義務付けている。自動車メーカーがモータースポーツを向上させるために新しい技術的進歩を取り入れるにつれて、アンチロールバーの設計と機能も、状況の変化に合わせて更新されるでしょう。
規制遵守のための高いコスト
近年、規格外のアンチロールバーが乗用車に取り付けられ、事故によってドライバーに後遺症が残ったり、死亡したりする事例が発生しています。この問題は特に発展途上国において深刻であり、規制基準が緩かったり、厳格に実施されていなかったり、自動車メーカーが規制を完全に回避できるような腐敗があったりする。各国政府は、自動車業界の不正行為を取り締まり、現在の世界基準に沿って、自動車の安全性に関する規制を強化している。
こうした安全装備のアップグレードを安全に組み込むために、自動車メーカーはモデルの価格を大幅に引き上げざるを得なくなった。ほとんどの発展途上国の消費者は価格に非常に敏感であるため、その後、販売に影響を及ぼしている。
セグメント分析
世界の自動車用アンチロールバー市場は、製品、エンドユーザー、地域によって区分される。
乗用車が引き続き圧倒的な市場シェア
世界の自動車業界では、ハイブリッド車や電気自動車への切り替えが進んでおり、強化された安全規制に対応するためのアンチロールバーの需要が大幅に増加する見込みです。フォルクスワーゲン・グループは、2035年までにすべてを電気自動車に移行すると発表しており、同様に、EVに懐疑的だったトヨタも独自のEVモデルの開発に着手しています。EVの成長は、アンチロールバーの需要を増大させるだろう。
また、小型商用車と大型商用車の分野でも需要が増加するだろう。商用車の世界生産台数は乗用車よりもはるかに少ないが、公共交通機関の脱炭素化に向けた継続的な取り組みにより、電気バスや水素エンジン搭載バスに大きな関心が集まっている。商用車の世界市場におけるシェアは、むしろ小さくなるだろう。
地域別普及率
予測期間中、アジア太平洋地域が最大市場であり続ける
OICAの最新データによると、アジア太平洋諸国は乗用車と商用車の世界生産の58%近くを占めている。中国、日本、インド、韓国は、この地域の主要な自動車生産国である。中国が電気自動車の輸出を急速に拡大しているため、自動車用アンチロールバーの需要は予測期間中に大幅に増加する可能性が高い。
予測期間中に需要を加速させる可能性のあるもう1つの主な要因は、中国からのサプライチェーンのリスク回避を目指す多国籍自動車企業が追求する「中国+1」戦略の人気が高まっていることである。ベトナムは、自動車生産への大規模な投資流入を受けている。同様に、多くの自動車メーカーがインドでの生産能力を徐々に増強し、同国を輸出ハブにしようとしている。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、世界の自動車用アンチロールバー市場に不確実な時期をもたらした。アンチロールバーの生産は、サプライチェーンの混乱と労働力不足によるパンデミックによる操業停止の影響を受けました。乗用車と商用車の需要は、パンデミックの初期段階で劇的に縮小した。
世界の自動車需要全体は、パンデミック後、特にインドや中国のような新興市場で、膨大な埋蔵需要を背景に着実に回復した。ロシア・ウクライナ戦争に端を発する世界的な課題により成長が鈍化したものの、パンデミックが世界市場の長期的な成長見通しに影響を及ぼすことはないと予想される。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ウクライナ戦争は、ロシアの自動車産業にとって極めて厳しい市場環境を生み出した。制裁措置と貿易禁止措置により、西側の自動車ブランドが流出し、現地ロシアの経営陣に資産を売却した。自動車生産台数は2022年を通じて大幅に減少したが、2023年にはある程度回復した。軍用車の生産だけがアンチロールバーの需要を維持した。
ロシア政府は、グレーマーケットを通じてアンチロールバーを輸入することに頼った。また、国内の自動車部品メーカーに増産を奨励するインセンティブや政策を展開してきた。しかし、欧米の技術を利用できないことは、将来のロシア市場にとって不利になるだろう。
製品別
- ソリッド
- 中空
エンドユーザー別
- 乗用車
- 小型商用車(LCV)
- 大型商用車(HCV)
地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- メキシコ
- 欧州
- ドイツ
- 英国
- フランス
- イタリア
- スペイン
- その他のヨーロッパ
- 南米
- ブラジル
- アルゼンチン
- その他の南米
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- その他のアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ
主な動向
- 2024年5月、メルセデス・ベンツの高性能車部門であるメルセデスAMGが、路面制御を向上させるために車両のアンチロールバーをサポートする新しいアクティブ・コントロール・サスペンションを発表した。
- 2024年4月、日本の多国籍自動車メーカーであるトヨタは、米国とカナダ市場向けに新型ランドクルーザーを発表した。この新型車は、アンチロールバーの設計を全面的に見直し、その他いくつかの安全機能を改善したのが特徴である。
競争状況
市場の主なグローバルプレイヤーには、Chuo Spring Co., Ltd.、Heinrich Eibach GmbH、Farinia Group、Kongsberg Automotive、Muhr und Bender KG、NHK SPRING Co.Ltd.、Schaeffler AG、Sogefi SpA、Thyssenkrupp AG、ZF Friedrichshafen AGが含まれます。
レポートを購入する理由
- 製品、エンドユーザー、地域に基づく世界の自動車用アンチロールバー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 自動車用アンチロールバー市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
自動車用アンチロールバーの世界市場レポートは、約54の表、41の図、182ページを提供します。
対象読者
- 自動車製造企業
- エンドユーザーシステムメーカー
- 自動車規制機関
- 業界投資家/投資銀行
- リサーチ関係者

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.エンドユーザー別スニペット
3.3.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.世界の自動車生産の拡大
4.1.1.2.新しい自動車技術のモータースポーツへの統合
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.規制遵守のための高コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID-19以前のシナリオ
6.1.2.COVID-19開催中のシナリオ
6.1.3.COVID-19後のシナリオ
6.2.COVID-19中の価格ダイナミクス
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.固体
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.中空
8.エンドユーザー別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
8.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
8.2.乗用車*市場
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.小型商用車エンドユーザー(LCV)
8.4.重商用エンドユーザー(HCV)
9.地域別
9.1.はじめに
9.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数、地域別
9.2.北米
9.2.1.はじめに
9.2.2.主な地域別ダイナミクス
9.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
9.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
9.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.2.5.1.米国
9.2.5.2.カナダ
9.2.5.3.メキシコ
9.3.ヨーロッパ
9.3.1.はじめに
9.3.2.地域別の主な動き
9.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
9.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.3.5.1.ドイツ
9.3.5.2.イギリス
9.3.5.3.フランス
9.3.5.4.イタリア
9.3.5.5.スペイン
9.3.5.6.その他のヨーロッパ
9.4.南米
9.4.1.はじめに
9.4.2.地域別主要市場
9.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
9.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
9.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.4.5.1.ブラジル
9.4.5.2.アルゼンチン
9.4.5.3.その他の南米地域
9.5.アジア太平洋
9.5.1.はじめに
9.5.2.主な地域別ダイナミクス
9.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
9.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.5.5.1.中国
9.5.5.2.インド
9.5.5.3.日本
9.5.5.4.オーストラリア
9.5.5.5.その他のアジア太平洋地域
9.6.中東・アフリカ
9.6.1.はじめに
9.6.2.地域別の主な動き
9.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.6.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.競争環境
10.1.競争シナリオ
10.2.市場ポジショニング/シェア分析
10.3.M&A分析
11.企業プロフィール
11.1.中央発條株式会社
11.1.1.会社概要
11.1.2.製品ポートフォリオと説明
11.1.3.財務概要
11.1.4.主な展開
11.2.ハインリッヒ・アイバッハ社
11.3.ファリニアグループ
11.4.コングスベルグ・オートモーティブ
11.5.ミュール・ウント・ベンダーKG
11.6.株式会社ニッパツ
11.7.シェフラーAG
11.8.ソゲフィ
11.9.ティッセンクルップAG
11.10.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
リストは網羅的ではない
12.付録
12.1.会社概要とサービス
12.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Automotive Anti-Roll Bar Market reached US$ 985.0 Million in 2023 and is expected to reach US$ 1,477.6 Million by 2031, growing with a CAGR of 5.2% during the forecast period 2024-2031.
The upgradation of automotive safety norms in developed countries will be a key factor in driving market growth during the forecast period. Governments in North America and Europe are rolling out ‘future-proof’ regulations, which will cover the current ongoing transition towards electric and hybrid vehicles. It will give a chance to automakers to develop and test new designs and materials for anti-roll bars.
Poor design and manufacturing quality in developing markets will create challenges for global market growth during the forecast period. In developing markets, there is a bigger incentive to keep costs down by using second-rate materials and outdated production techniques. Without
Dynamics
Expansion of Global Automotive Production
According to the latest data from the International Organization of Motor End-User Manufacturers (OICA) nearly 93.5 million passenger and commercial vehicles were produced in 2023, representing a 10% increase from 2022. The global automotive industry has recovered remarkably well from the effects of the COVID-19 pandemic. The maturation and growing popularity of electric vehicles accounts for a significant chunk of global automotive production.
Automotive manufacturers are currently focused on reducing vehicle weight and are hence, adopting more lighter steel alloys and aluminum frames. A similar change is underway in the design of anti-roll bars, with hollow body type being preferred by automotive engineers. A rise in consumer confidence, especially in emerging markets, is leading to a surge in demand for new vehicles, which will augment demand for automotive anti-roll bars.
Integration of New Automotive Technologies into Motorsports
Motorsports provide tangential financial incentives to automakers. It serves as both a research and development program and an advertising platform for many automakers, enabling them to simultaneously develop and test new technology while bragging about their performance in contrast to other producers. New technological advances also makes motorsports more thrilling, which increases viewership and increases sponsorship.
With the possible exception of MotoGP, which involves competitive motorcycle racing, almost all other forms of motorsports mandate the installation of an anti-roll bar as a critical safety feature. As automakers incorporate newer technological advances to improve motorsports, anti-roll bar design and features will also be updated to keep pace with changing conditions.
High Cost of Regulatory Compliance
In recent years, there have been instances of substandard anti-roll bars being installed in passenger cars which have caused permanent disability and even death to drivers in accidents. The problem is particularly severe in developing countries, were regulatory norms are lax or not strictly enforced and corruption, which allows automakers to bypass regulations altogether. Governments have cracked down on automotive industry malpractices and have instituted stricter regulations on vehicular safety, in line with current global standards.
In order to safely incorporate these safety feature upgrades, vehicle manufacturers have had to significantly raise the prices of their models. It has subsequently impacted sales, since consumers in most developing countries are highly price-sensitive.
Segment Analysis
The global automotive anti-roll bar market is segmented based on product, end-user and region.
Passenger Cars will Continue to Have the Dominant Market Share
With the global automotive industry increasingly switching over to hybrid and electric vehicles, the demand for anti-roll bars to comply with tightened safety regulations will increase significantly. The Volkswagen Group has announced a shift towards an all-electric portfolio by 2035, similarly, Toyota, which was highly skeptical of EVs, has begun developing its own EV models. The growth of EVs will be augment demand for anti-roll bars.
Demand will also increase in the light and heavy commercial vehicle segments. Although the global production of commercial vehicles is much smaller than passenger cars, ongoing efforts to decarbonize public transportation has created major interest in electric and hydrogen-powered buses. Commercial vehicles will have a rather smaller share of the global market.
Geographical Penetration
Asia-Pacific Will Remain the Largest Market During the Forecast Period
According to the most recent OICA data, Asia-Pacific countries account for nearly 58% of the global production of passenger and commercial vehicles. China, Japan, India and South Korea are some of the leading automotive producers in the region. With China rapidly scaling up the exports of electric vehicles, the demand for automotive anti-roll bars is likely to appreciate significantly during the forecast period.
Another major factor that could accelerate demand the forecast period is the increasing popularity of ‘China + 1’ strategy pursued by multinational automotive companies looking to de-risk their supply chains away from China. Vietnam has received a major influx of investment in automotive production. Similarly, many automakers are gradually stepping up their production capacity in India, looking to turn the country into an export hub.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic created a period of uncertainty for the global automotive anti-roll bar market. Production of anti-roll bars was affected by pandemic lockdowns, due to supply chain disruptions and labor shortages. Demand for passenger and commercial vehicles alike underwent dramatic contraction in the initial phase of the pandemic.
The overall global automotive demand witnessed a steady recovery in the post-pandemic period, especially in emerging markets like India and China, which had huge pent-up demand. Despite slow growth due to global challenges emanating from the Russia-Ukraine war, the pandemic is not expected to affect the long-term growth prospects of the global market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The war in Ukraine has created extremely difficult market conditions for the Russian automotive industry. Sanctions and trade embargoes have led to an exodus of western automotive brands, who sold their assets to the local Russian management. Automotive production fell drastically throughout 2022, before recovering to some extent in 2023. Only military vehicle production kept the demand for anti-roll bars afloat.
The Russian government has resorted to importing anti-roll bars through grey market channels. It has also rolled out incentives and policies to encourage domestic automotive component manufacturers to increase production. However, the lack of access to western technology will be detrimental to the Russian market in the future.
By Product
- Solid
- Hollow
By End-User
- Passenger Car
- Light Commercial End-User (LCV)
- Heavy Commercial End-User (HCV)
By Region
- North America
- U.S.
- Canada
- Mexico
- Europe
- Germany
- UK
- France
- Italy
- Spain
- Rest of Europe
- South America
- Brazil
- Argentina
- Rest of South America
- Asia-Pacific
- China
- India
- Japan
- Australia
- Rest of Asia-Pacific
- Middle East and Africa
Key Developments
- In May 2024, Mercedes AMG, the high-performance vehicle division of Mercedes Benz, unveiled a new active control suspension, which takes support of the vehicle’s anti-roll bar for better road control.
- In April 2024, Toyota, the Japanese multinational carmaker, launched the new Land Cruiser for U.S. and Canadian markets. The new model features a completely re-designed anti-roll bar along with several other improved safety features.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Chuo Spring Co., Ltd., Heinrich Eibach GmbH, Farinia Group, Kongsberg Automotive, Muhr und Bender KG, NHK SPRING Co., Ltd, Schaeffler AG, Sogefi SpA, Thyssenkrupp AG and ZF Friedrichshafen AG.
Why Purchase the Report?
- To visualize the global automotive anti-roll bar market segmentation based on product, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
- Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
- Excel data sheet with numerous data points of automotive anti-roll bar market-level with all segments.
- PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
- Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global automotive anti-roll bar market report would provide approximately 54 tables, 41 figures and 182 Pages.
Target Audience 2024
- Automotive Manufacturing Companies
- End-User Systems Manufacturers
- Automotive Regulatory Agencies
- Industry Investors/Investment Bankers
- Research Professionals



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by End-User
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Expansion of Global Automotive Production
4.1.1.2. Integration of New Automotive Technologies into Motorsports
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Regulatory Compliance
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Solid*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hollow
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Passenger Car*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Light Commercial End-User (LCV)
8.4. Heavy Commercial End-User (HCV)
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Chuo Spring Co., Ltd*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Heinrich Eibach GmbH
11.3. Farinia Group
11.4. Kongsberg Automotive
11.5. Muhr und Bender KG
11.6. NHK SPRING Co., Ltd
11.7. Schaeffler AG
11.8. Sogefi SpA
11.9. Thyssenkrupp AG
11.10. ZF Friedrichshafen AG
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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2024/07/04 10:27

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