世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブローイング・イン・モールド・ラベルの世界市場 - 2024-2031


Global Blowing In-Mold Labels Market - 2024-2031

概要 ブローイング・イン・モールド・ラベルの世界市場は、2023年に11億米ドルに達し、2031年には16億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは4.9%で成長する見込みである。 様々な産業でブロー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年4月3日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
194 英語

 

サマリー

概要
ブローイング・イン・モールド・ラベルの世界市場は、2023年に11億米ドルに達し、2031年には16億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは4.9%で成長する見込みである。
様々な産業でブローインモールドラベルの採用を推進する上で、政府の規則や基準は極めて重要である。持続可能なパッケージング、消費者の安全、ラベリング規制を促進する規制活動は、メーカーがブローイング・イン・モールド・ラベルのような最先端のラベリング技術に取り組むことを後押しする。
さらに、製品のトレーサビリティ、シリアル化、偽造防止策を規定する法律の施行は、医薬品、食品、化粧品などの規制産業において、信頼性が高くコンプライアンスに準拠したラベリングソリューションとして、ブローインモールドラベルの使用を促進している。医療費の上昇、高齢化、医薬品需要の増加に伴い、製品の安全性、コンプライアンス、患者の利便性を保証する独創的なパッケージング・ソリューションに対するニーズが高まっている。
2023年には、北米が世界のブローイング・イン・モールド・ラベル市場の約25%を占め、2番目に優位な地域になると予想されている。同地域では、製品の改ざんや偽造に対する懸念が高まっており、ブローイング・イン・モールド・ラベル業界に大きな見通しをもたらしている。ラベルは、必要な製品情報、規制シンボル、改ざん防止部品を包装容器に挿入することで、ブランド所有者が規制要件を満たすのに役立つ。食品アレルギー表示および消費者保護法は2004年に制定され、1906年の食品医薬品法は米国で成立した。
ダイナミクス
パーソナライゼーションに対する消費者の需要
パーソナライゼーションとカスタマイゼーションが進む時代において、ブロー・イン・モールド・ラベルは、企業がターゲットとする消費者にアピールするユニークで特注のパッケージデザインを作成することを可能にする。デジタル印刷技術は可変データ印刷を提供し、企業はパッケージングラベルにパーソナライズされたメッセージ、グラフィック、プロモーションを含めることができる。消費者と個人レベルでつながることは、ブランド・ロイヤルティを高め、ブランド・エンゲージメントを発展させ、リピート購入を促す。
ブローイング・イン・モールド・ラベルは、ブランドに創造的表現のプラットフォームを提供し、鮮やかな色彩、独創的なデザイン、高級感のある仕上げで小売店の棚で目立つことを可能にする。視覚に訴えるパッケージング・ソリューションに投資することで、ブランドは差別化されたアイデンティティを生み出し、ブランド・エクイティを構築し、市場での競争力を獲得することができる。
包装食品への需要の高まり
世界のブロー・イン・モールド・ラベル市場は、様々な産業における包装商品の需要増加によって牽引されている。消費者の習慣の変化、都市化、グローバル化に伴い、食品や飲料からパーソナルケアや家庭用品に至るまで、パッケージ製品の使用が大幅に増加している。需要の増加に伴い、ブロー・イン・モールド・ラベルのような、効率的で革新的なラベリング・ソリューションが必要とされている。
米国農務省対外農務局が2021年3月に発表した報告書によると、日本における冷凍食品、特に冷凍スナック菓子の消費量は過去10年間、着実に増加している。2021年3月には、欧州委員会も有機生産のための行動計画に関する新法を導入し、欧州の有機食品・飲料市場の成長に貢献する。予測期間中、ブローインモールドラベルの需要を生み出すと予測される。
限られた互換性と生産効率
ブローイング・イン・モールド・ラベリング技術を採用するには、専用の機械、金型、インフラにかなりの初期投資が必要である。ブローイング・イン・モールド・ラベルは、すべての容器、形状、包装材料に対応できるわけではない。パッケージのスタイルやデザインによっては、BIMLの適用に障害となる場合があり、特定の業界や製品カテゴリーにおける市場の有用性と潜在的な成長が制限される。
BIML技術は製造工程を簡素化するが、感圧ラベルや粘着ラベルのような他のラベリング技術に比べ、生産速度や効率が遅くなる可能性がある。長いサイクル時間や準備要件が、総生産量に影響を及ぼす可能性がある。ブローインモールドラベル技術とその可能性についての教育が不足しているため、特に従来のラベリング方法がより顕著な地域では、市場の受け入れと拡大が妨げられている。
セグメント分析
世界のブローインモールドラベル市場は、素材、印刷技術、用途、地域によって区分される。
食品・飲料分野における持続可能な包装へのシフトの高まり
2024-2031年の予測期間中、食品・飲料が市場の1/4以上を占め、支配的なセグメントになると予想される。環境意識の高まりに伴い、持続可能な代替包装が重視されている。リサイクル可能な材料から製造され、環境に優しい印刷オプションを備えたブローイング・イン・モールド・ラベルは、持続可能性を促進し、環境に配慮する消費者や企業を惹きつける。
薄肉パッケージ用の金型とオートメーション・ソリューションのメーカーであるミュラー・プリンティング・テクノロジー社は、2022年9月、持続可能なブローイング成形パッケージングに同社のインモールド・ラベリング・オートメーション技術を使用すると発表した。この技術は、完全にリサイクル可能なポリプロピレンで構成された100%単一素材の容器を、ポリプロピレンをベースとしたラップアラウンド・ラベルと底ラベルとともに製造するために導入される。
地理的浸透
アジア太平洋地域における食品・飲料産業の拡大
アジア太平洋地域は、世界のブローイング・イン・モールド・ラベル市場の30%以上を占める支配的な地域になると予想される。同地域の食品・飲料産業は、食生活のトレンドの変化と可処分所得の増加により急速に拡大している。ブローインモールドラベルは様々な食品・飲料製品の包装に広く使用されており、これが市場の需要を牽引している。インドは世界で2番目に人口の多い国であり、その食品・飲料産業は急速に拡大している。
インド・ブランド・エクイティ財団によると、インドの加工食品部門は2025年までに4,700億米ドルに達すると推定されている。さらに、インドの産業・国内貿易振興省によると、食品加工産業への投資額は2020年度の8億2,000万米ドルから、2021年度には15億5,000万米ドルが提案されている。この地域の食品・飲料需要の増加は、インモールドラベル市場の成長を加速させた。
競争環境
同市場の主要グローバルプレーヤーには、CCL Industries, Inc.、Constantia Flexibles Group GmbH、Coveris Holdings S.A.、Huhtamaki Group、Cenveo Inc.、Hammer Packaging、Fuji Seal International Inc.、Avery Dennison Corporation、Innovia Films Ltd.、Inlandなどが含まれる。
COVID-19影響分析
パンデミックによって引き起こされた経済不安は、業界を問わず企業に財務上の制約をもたらし、投資決定やブロー・イン・モールド・ラベルなどの包装資材への支出に影響を与えた。一部の企業は、容器の設計を改善したり、製品ポートフォリオを縮小したり、必要のないプロジェクトを延期したりして、経費削減を試みた。環境への関心が高まるにつれ、持続可能なパッケージング・オプションがより重視されるようになっている。
リサイクル可能な素材から製造され、環境に優しい印刷オプションを備えたブローイング・イン・モールド・ラベルは、持続可能性を促進し、環境意識の高い顧客を引き付ける。パンデミック(世界的大流行)をきっかけに、衛生と安全に対する予防措置に対する意識が高まり、改ざん防止機能を備えたブローインモールドラベルのような、製品の安全性と完全性を高めるパッケージング・ソリューションに対する需要が高まっている。
ロシア・ウクライナ戦争の影響
紛争によるサプライチェーンの混乱と地政学的緊張は、メーカーのコスト上昇を招いた。生産を維持するためには、代替原材料を入手するか、輸送コストの増加に直面しなければならず、そのコストは消費者に転嫁される。地政学的な懸念やサプライチェーンの中断に対応するため、ブローイング・イン・モールド・ラベルのメーカーは代替原料の調達戦略を検討したり、サプライヤーの多様化を図ったりしてリスクを軽減している。
その結果、ブローイング・イン・モールド・ラベルのグローバル・サプライチェーン・ダイナミクスが変化し、メーカーはより安定した信頼できる原材料を求めるようになった。ロシアやウクライナに対する貿易政策の変更、制裁措置、輸出制限は、ブローインモールドラベル市場を含む包装業界の規制環境や貿易の流れに影響を与えた。メーカー各社は、増大する規則やコンプライアンス基準に対応しなければならず、その結果、業務が複雑化し、費用がかさむことになる。
素材別
- ポリプロピレン
- ポリエチレン
- ポリエチレンテレフタレート(PET)
- その他
印刷技術別
- フレキソ印刷
- オフセット印刷
- その他
用途別
- 食品・飲料
- 化学品
- ホーム&パーソナルケア
- 消費財
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要な開発
- 2024年、Mold-Tek Packaging Limitedは、インモールドラベル用のデジタル印刷を変革するため、下塗りおよびニス加工ステーションを備えたDurst RSCi 510mm印刷機に投資を行った。
- 2023年、SABICはインモールドラベルの専門家3社と提携し、品質、加工性、安全性、利便性を犠牲にすることなく、モノPP薄肉容器包装に持続可能な認証ポリプロピレン樹脂を使用することを示した。シングルステップのIML方式は、金型内の部品に加飾を施し、ラベルをパッケージングと一体化させる。
- 2023年、世界有数のラベルメーカーであるMulti-Color Corporationは、トルコを拠点とするインモールドラベルソリューションのリーディングプロバイダーであるKorsiniの買収を発表した。
レポートを購入する理由
- 素材、印刷技術、用途、地域に基づく世界のブローインモールドラベル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ブローインモールドラベル市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のブローインモールドラベル市場レポートは、約61の表、55の図、194ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

目次
1.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.素材別スニペット
3.2.印刷技術別スニペット
3.3.用途別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.パーソナライゼーションに対する消費者の需要
4.1.1.2.包装食品に対する需要の高まり
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.限られた互換性と生産効率
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.素材別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
7.1.2.市場魅力度指数(材料別
7.2.ポリプロピレン
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ポリエチレン
7.4.ポリエチレンテレフタレート(PET)
7.5.その他
8.印刷技術別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、印刷技術別
8.1.2.市場魅力度指数(印刷技術別
8.2.フレキソ印刷
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.オフセット印刷
8.4.その他
9.用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
9.1.2.市場魅力度指数(用途別
9.2.食品・飲料
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.化学品
9.4.ホーム&パーソナルケア
9.5.消費財
9.6.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
10.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):印刷技術別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 素材別
10.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 印刷技術別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.ロシア
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 素材別
10.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):印刷技術別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
10.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 印刷技術別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
10.5.6.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、素材別
10.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):印刷技術別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.CCLインダストリーズ社
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと説明
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.コンスタンチア・フレキシブル・グループGmbH
12.3.コベリス・ホールディングス S.A.
12.4.フタマキグループ
12.5.センヴェオ・インク
12.6.ハンマーパッケージング
12.7.フジシールインターナショナル
12.8.エイブリー・デニソン・コーポレーション
12.9.イノヴィア・フィルムズ
12.10.インランド
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Blowing In-Mold Labels Market reached US$ 1.1 billion in 2023 and is expected to reach US$ 1.6 billion by 2031, growing with a CAGR of 4.9% during the forecast period 2024-2031.
Government rules and standards are critical in driving the adoption of blowing in-mold labels in a variety of industries. Regulatory activities that promote sustainable packaging, consumer safety and labeling regulations push manufacturers to engage in cutting-edge labeling technologies such as blowing in-mold labels.
Furthermore, the implementation of legislation governing product traceability, serialization and anti-counterfeiting measures promotes the use of blowing in-mold labels as a reliable and compliant labeling solution in regulated industries such as medicines, food and cosmetics. With rising healthcare costs, aging populations and increased demand for pharmaceutical products, there's a growing need for creative packaging solutions that guarantee product safety, compliance and patient convenience.
In 2023, North America is expected to be the second-dominant region with about 25% of the global blowing in-mold labels market. Rising concerns about product tampering and counterfeiting in the region create considerable prospects for the blowing in-mold labels industry. The labels help brand owners meet regulatory requirements by inserting necessary product information, regulatory symbols and tamper-evident components into packaging containers. The Food Allergy Labeling and Consumer Protection Act was enacted in 2004 and the Food and Drugs Act of 1906 was passed in U.S.
Dynamics
Consumer Demand for Personalization
In an era of growing personalization and customisation, blown in-mold labels let businesses to create unique and bespoke packaging designs that appeal to their target audience. Digital printing technologies provide variable data printing, allowing firms to include personalized messages, graphics and promotions on packaging labels. The capacity to connect with consumers on a more personal level boosts brand loyalty, develops brand engagement and encourages repeat purchases, all of which help to propel the global blowing in-mold labels market forward.
Blowing in-mold labels provide brands with a platform for creative expression, allowing them to stand out on retail shelves with vibrant colors, inventive designs and luxury finishes. By spending in visually appealing packaging solutions, brands generate a differentiated identity, build brand equity and acquire a competitive position in the market.
Rising Demand for Packaged Food
The global blown in-mold labels market is being driven by increased demand for packaged goods in a variety of industries. With changing consumer habits, urbanization and globalization, there has been a considerable increase in the use of packaged products ranging from food and beverages to personal care and household goods. The increased demand needs efficient and innovative labeling solutions, such as blown in-mold labels, which give greater product presentation, brand identity and shelf appeal.
According to a report issued in March 2021 by the Foreign Agriculture Service of U.S. Department of Agriculture, frozen food consumption in Japan, especially frozen snacks, has been steadily increasing over the last decade. In March 2021, the European Commission also introduced new laws on the action plan for organic production, which will help to grow Europe's organic food and beverage market. It is predicted to generate demand for blowing in-mold labels during the forecast period.
Limited Compatibility and Production Efficiency
Adopting blowing-in-mold labeling technique requires a considerable initial investment in specialized machinery, molds and infrastructure. Blowing in-mold labels may not work with all containers, forms and packaging materials. Certain package styles or designs may present obstacles for BIML application, limiting the market's usability and potential growth in specific industries or product categories.
While BIML technology simplifies manufacturing processes, the speed and efficiency of production can be slower than with other labeling technologies such as pressure-sensitive or adhesive labels. Longer cycle times and preparation requirements might have an influence on total production output rates. A lack of education about blowing in-mold labels technology and its possibilities hamper market acceptance and expansion, especially where traditional labeling methods are more prominent.
Segment Analysis
The global blowing in-mold labels market is segmented based on material, printing technology, application and region.
Rising Shift Towards Sustainable Packaging in Food & Beverage Sector
Food & beverages are expected to be the dominant segment with over 1/4th of the market during the forecast period 2024-2031. With increased environmental consciousness, there is a greater emphasis on sustainable packaging alternatives. Blowing in-mold labels produced from recyclable materials with eco-friendly printing options promote sustainability and attract environmentally concerned consumers and businesses.
Muller Printing Technology, a manufacturer of molds and automation solutions for thin wall packaging, stated in September 2022 that their in-mold labelling automation technology would be used in sustainable Blowing molding packaging. The technology is introduced to produce a 100% monomaterial container composed of totally recyclable polypropylene, together with a wrap-around and bottom polypropylene-based label.
Geographical Penetration
Expansion of Food & Beverage Industry in Asia-Pacific
Asia-Pacific is expected to be the dominant region in the global blowing in-mold labels market covering over 30% of the market. The region’s food and beverage industry is expanding rapidly due to shifting dietary trends and rising disposable incomes. Blowing in-mold labels are widely used to package a variety of food & beverage products, which drives market demand. India is the world's second most populous country and its food and beverage industry is expanding rapidly.
In accordance to the Indian Brand Equity Foundation, the Indian processed food sector is estimated to reach US$ 470 billion by 2025. Furthermore, according to India's Department for Promotion of Industry and Internal Trade, the proposed investment value in the food processing industry is US$ 1.55 billion in FY 2021, up from US$ 0.82 billion in FY 2020. Such an increasing demand for food & beverage in this region surge the growth blowing in-mold labels market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include CCL Industries, Inc., Constantia Flexibles Group GmbH, Coveris Holdings S.A., Huhtamaki Group, Cenveo Inc., Hammer Packaging, Fuji Seal International Inc., Avery Dennison Corporation, Innovia Films Ltd. and Inland.
COVID-19 Impact Analysis
Economic uncertainty caused by the pandemic created financial restraints for firms across industries, influencing investment decisions and spending on packaging materials such as blown in-mold labels. Some corporations attempted to cut expenses by improving container designs, reducing product portfolios or deferring non-essential projects. With increased environmental concerns, there is a greater emphasis on sustainable packaging options.
Blowing in-mold labels produced from recyclable materials with eco-friendly printing options promote sustainability and attract environmentally conscious customers. The pandemic triggered heightened awareness of hygiene and safety precautions, leading to increased demand for packaging solutions that enhance product safety and integrity, such as blown in-mold labels with tamper-evident features.
Russia-Ukraine War Impact
Supply chain disruptions and geopolitical tensions caused by the conflict resulted in higher costs for manufacturers. To sustain production, they must acquire alternate raw materials or face greater transportation costs, which are then passed on to consumers. In reaction to geopolitical concerns and supply chain interruptions, Blowing in-mold labels producers investigate alternative raw material procurement strategies or diversify their supplier base to reduce risk.
It resulted in changes in the global supply chain dynamics for blowing in-mold labels, as manufacturers sought more stable and dependable raw materials. Changes in trade policies, sanctions and export restrictions placed on Russia or Ukraine had an impact on the packaging industry's regulatory environment and trade flows, including the blowing in-mold label market. Manufacturers must handle growing rules and compliance standards, which can add complexity and expense to their operations.
By Material
• Polypropylene
• Polyethylene
• Polyethylene Terephthalate (PET)
• Others
By Printing Technology
• Flexographic Printing
• Offset Printing
• Others
By Application
• Food & Beverages
• Chemicals
• Home & Personal Care
• Consumer Goods
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In 2024, Mold-Tek Packaging Limited made an investment in a Durst RSCi 510mm press with priming and varnishing stations to transform digital printing for in-mold labels.
• In 2023, SABIC teamed up with three in-mold labeling experts to show the use of certified sustainable polypropylene resins in mono-PP thin-wall container packaging without sacrificing quality, processability, safety or convenience. The single-step IML method decorates the part inside the mold, making the label an integrated part of the packaging.
• In 2023, Multi-Color Corporation, one of the world's major label producers, is happy to announce the acquisition of Korsini, a leading in-mold label solutions provider based in Turkey.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global blowing in-mold labels market segmentation based on material, printing technology, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of blowing in-mold labels market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global blowing in-mold labels market report would provide approximately 61 tables, 55 figures and 194 pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Printing Technology
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Consumer Demand for Personalization
4.1.1.2. Rising Demand for Packaged Food
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Compatibility and Production Efficiency
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Polypropylene*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Polyethylene
7.4. Polyethylene Terephthalate (PET)
7.5. Others
8. By Printing Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Printing Technology
8.2. Flexographic Printing*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Offset Printing
8.4. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food & Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Chemicals
9.4. Home & Personal Care
9.5. Consumer Goods
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Printing Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. CCL Industries, Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Constantia Flexibles Group GmbH
12.3. Coveris Holdings S.A.
12.4. Huhtamaki Group
12.5. Cenveo Inc.
12.6. Hammer Packaging
12.7. Fuji Seal International Inc.
12.8. Avery Dennison Corporation
12.9. Innovia Films Ltd.
12.10. Inland
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る