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グリーンパッケージングの世界市場 - 2023-2030


Global Green Packaging Market - 2023-2030

市場概要 世界のグリーン包装市場は、2022年に2,551億米ドルに達し、2030年には3,505億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは7.2%で成長する見込みである。 リサイクルの増加と環境への影響の... もっと見る

 

 

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2023年7月7日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のグリーン包装市場は、2022年に2,551億米ドルに達し、2030年には3,505億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは7.2%で成長する見込みである。
リサイクルの増加と環境への影響の減少に伴い、政府はプラスチック廃棄物の量を減らそうとしている。環境に到達する前に廃棄物をなくす。それには、より持続可能な技術とリサイクル製品の開発で業界を支援することが含まれる。世界のグリーンパッケージング市場は、持続可能なパッケージングに向けた政府のイニシアティブの高まりにより、予測期間中に成長を遂げるだろう。
例えば、英国政府のSmart Sustainable Plastic Packaging Initiative Industrial Strategy Challenge Fundは、2025年までにプラスチック廃棄物を大幅に削減することを意図している。インテリジェントで持続可能なプラスチック包装のパイオニアとして英国を確立するためのプロジェクトへの投資額は8,051万米ドルに増加している。
市場ダイナミクス
持続可能な包装への需要拡大
グリーン包装は食品廃棄物や環境への害を減らすため、生鮮品の包装や保管によく使われる。グリーン包装は二酸化炭素排出量が少ないため、農業分野でも果物、野菜、その他の製品の保管や輸送に使われている。小売業では、衣料品、電化製品、パーソナルケア用品などの消費財の包装にもグリーン包装が使われている。
例えば、コルゲート・パルモリーブは2020年現在、持続可能な包装を優先している。リサイクル可能な歯磨きチューブやマウスウォッシュボトルなどの製品を提供することで、環境からプラスチック廃棄物を取り除き、顧客を満足させることに注力している。持続可能性を促進し、廃棄物を削減するため、ヘルスケア業界では医療機器、医薬品、その他の関連製品がグリーン・パッケージで包装されている。
製品の高コスト
グリーン・パッケージは通常、複雑な製造工程を必要とする。例えば、生分解性または堆肥化可能な包装材を製造するには、様々な材料の混合や添加物の適用など、様々な工程が必要になる場合がある。このような工程を経ることで、製造価格が上昇する可能性がある。包装用のリサイクル材料から作られた製品は、新製品よりも製造コストが高くなる。
ブランドの場合、そのコストは1%程度だが、メーカーの場合は先行投資が必要なため、10%程度になる。さらに、廃棄物の処理費用には、廃棄物のリサイクルに約30米ドル、廃棄物の埋立地への運搬に50米ドル、大気中に有害ガスを排出する焼却に65~75米ドルが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、使い捨て包装がより多くの消費者に注目されるようになったため、市場に好影響を与えた。使い捨て包装は衛生上の懸念から流行中に人気が高まった。食品配送用のプラスチック包装や個人用保護具のような使い捨て包装の需要は、グリーン包装の選択肢の増加を一瞬追い越した。
包装の使用期限を重視することは、包装の持続可能性において極めて重要である。使い捨てプラスチックへの課税が準備されつつあり、包装の寿命が延びるにつれて普及しつつある。欧州におけるグリーン・ディールの影響や、中国や米国におけるその他の気候変動に関する約束が、重要な影響要因となるだろう。その中で、持続可能な包装へのシフトに成功した企業は、有利に報われる。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシアとウクライナの紛争はグリーンパッケージングの世界市場に影響を与える。この競争は市場力学を変化させ、企業や消費者に目標や嗜好を再評価させる可能性がある。変化する地政学的シナリオと経済状況に基づき、企業はグリーンパッケージング・イニシアチブの重視を含め、持続可能性の目標を変更する可能性がある。
例えば、モンディ・シクティフカールの親会社であり、紙とパッケージングのスペシャリストであるモンディは、ウクライナのリヴィウにある紙袋工場の操業を停止し、ロシアでの選択肢に頼っていると報じられている。同社はコミ共和国のシクティフカルに製紙工場を所有し、総合発電所を運営しており、ロシア政府から約6万人にエネルギーを供給するよう法律で義務付けられている。
人工知能の影響分析
人工知能の発達は、世界のグリーンパッケージング市場に利益をもたらすと予想される。AIは、環境に優しい包装を作るための品質管理と検査プロセスを改善することができる。AIアルゴリズムは、カメラやセンサーからのリアルタイムデータを分析し、商品や包装の欠陥、異常、汚染を探すことができる。
機械学習アルゴリズムはより環境に優しいパッケージデザインを開発できるため、AIは顧客体験を向上させながら持続可能性を高めることができる。例えば、アマゾンは2018年からPackOptサービスを利用し、年間約6万トンの段ボールを削減している。AIアルゴリズムを使ってサプライチェーンを監視し、製品を追跡することもできる。
セグメント分析
世界のグリーンパッケージング市場は、素材、タイプ、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
ヘルスケア分野における衛生・環境への関心の高まり
第2位のセグメントであるヘルスケアは、市場シェアの約1/4を占めており、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予測されている。病院やその他の医療施設では、利便性を重視して、従来の再利用可能な食器類よりもグリーン包装を選択する傾向が強まっている。さらに、リサイクル可能なアルミ箔は、錠剤やカプセルを含む処方経口医薬品の包装に使用されている。
米国食品医薬品局(FDA)とシエラクラブのデータによると、処方情報ラベルの製造に使用される900億枚の紙は、年間480万本以上の木を使用して生産されている。消費者の衛生に対する関心の高まりも、持続可能な使い捨て包装に対するヘルスケアセクターのニーズ拡大を促す要因となっている。
地理的分析
アジア太平洋地域における持続可能性への意識の高まり
特にこの地域のFMCG産業における持続可能性への需要の増加により、アジア太平洋地域のグリーン包装市場は予測期間中に最も高い成長率で成長すると予測されている。固形廃棄物による環境汚染の防止と制御を含む数多くの政府の法律やプログラムにより、中国はグリーン包装の重要な製造国であり消費国でもある。
さらに、環境に優しい包装に対する消費者の需要の高まりに応え、政府の規制を遵守するため、多くの商店がグリーン包装ソリューションを導入している。
例えば、電子商取引大手のアリババは、環境に優しい包装資材の使用を販売者に奨励し、報酬を与えることで、市場を活性化している。プラスチック廃棄物を減らすため、ネスレも日本のような国々で食品・飲料品に再利用可能な容器を提供しており、同社のプラスチック包装ソリューションの80%以上はリサイクル可能である。
競争状況
主なグローバルプレイヤーは、BASF SE、WestRock Company、Amcor Limited、Sealed Air、Mondi PLC、Bemis Company Inc.、The Dow Chemical Company、Ball Corporation、L'Oreal International、Tetra Packなどである。
レポートを購入する理由
- 素材、タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界のグリーンパッケージング市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- グリーンパッケージング市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のグリーンパッケージング市場レポートは、約61の表、60の図と204ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet By Material
3.2. Market Snippet By Type
3.3. Market Snippet By End-User
3.4. Market Snippet By Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Awareness of Environmental Concerns
4.1.1.2. Expanding Demand for Sustainable Packaging
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Products
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Paper*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Plastic
7.4. Metal
7.5. Glass
7.6. Others
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Drums*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Plastic Containers
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Food & Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Healthcare
9.4. Personal Care
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. The U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. The UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. BASF SE
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. WestRock Company
12.3. Amcor Limited
12.4. Sealed Air
12.5. Mondi PLC
12.6. Bemis Company Inc.
12.7. The Dow Chemical Company
12.8. Ball Corporation
12.9. L’Oreal International
12.10. Tetra Pack
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Green Packaging Market reached US$ 255.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 350.5 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.2% during the forecast period 2023-2030.
With a rise in recycling and a decrease in environmental effects, the government is attempting to reduce the amount of plastic waste. Eliminate waste before they reach the environment; it involves assisting the industry in developing more sustainable technology and recycling products. The Global Green Packaging Market will experience growth during the forecast period due to rising government initiatives towards sustainable packaging.
For instance, UK Government's Smart Sustainable Plastic Packaging Initiative Industrial Strategy Challenge Fund intends to drastically reduce plastic waste by 2025, according to UK Government. The amount invested in projects to establish the UK as a pioneer in intelligent and sustainable plastic packaging has increased to US$ 80.51 million.
Market Dynamics
Expanding Demand for Sustainable Packaging
Green packaging is often used to wrap and store perishable goods since it reduces food wastage and environmental harm. Green packaging is also used in agriculture to store and transport fruits, vegetables and other products because it has a lower carbon footprint. In retail, green packaging is also used for packaging consumer goods like clothing, electronics and personal care items.
For instance, Colgate-Palmolive has prioritized sustainable packaging as of 2020. They focus on removing plastic waste from the environment and satisfying customers by offering products like recyclable toothpaste tubes and mouthwash bottles. To promote sustainability and cut waste, medical devices, pharmaceuticals, and other relevant products are packaged in green packaging in the healthcare industry.
High Costs of Products
Green packaging usually requires complex manufacturing processes. For instance, different processes like blending various materials or applying additives may be necessary to produce biodegradable or compostable packaging materials. The procedures could increase the price of production. Products made from recycled materials for packaging will be more expensive to produce than new products.
For brands, the cost will be about 1%, while for manufacturers, it will be about 10% because they must make an upfront investment. Additionally, the cost of disposing of includes approximately US$30 for recycling waste, US$50 for transporting waste to a landfill and US$65–US$75 for incineration, emitting hazardous gases into the atmosphere.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 epidemic had a favorable effect on the market since single-use packaging was brought to the attention of more consumers. Single-use packaging has grown in popularity during the outbreak due to hygienic concerns. The demand for disposable packagings, such as plastic wrapping for food delivery and personal protective equipment, has momentarily overtaken the increase of green packaging options.
The emphasis on packaging's end-of-life is crucial in packaging sustainability. Taxes on single-use plastics are being prepared and are becoming more prevalent as it increases the lifespan of packaging. The Green Deal's impact in Europe and other climate promises made in China and U.S. will be the key impacting factors. In this, successful companies in shifting to sustainable packaging are rewarded favorably.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The conflict between Russia and Ukraine impacts the global market for green packaging. The competition has altered market dynamics, possibly causing businesses and consumers to reevaluate their goals and preferences. Based on the transforming geopolitical scenario and economic conditions, businesses may alter their sustainability goals, including their emphasis on green packaging initiatives.
For instance, Mondi, the parent company of Mondi Syktyvkar and a specialist in paper and packaging, has reportedly stopped operations at its paper bag plant in Lviv, Ukraine and has been relying on options in Russia. The company owns a paper mill in Syktyvkar, Komi Republic, which runs an integrated power plant and is mandated by law to provide energy to about 60,000 people by the Russian government.
Artificial Intelligence Impact Analysis
The development of artificial intelligence is anticipated to benefit the global green packaging market. AI can improve the quality control and inspection processes to create eco-friendly packaging. AI algorithms can analyze real-time data from cameras and sensors to look for imperfections, anomalies, or contamination in goods or packaging.
AI can boost sustainability while also enhancing the customer experience since machine learning algorithms can develop packaging designs that are more environmentally friendly. Forinstance, Amazon has been using its PackOpt service since 2018 to save about 60,000 tonnes of cardboard yearly. The supply chain may be monitored and products tracked using AI algorithms.
Segment Analysis
The Global Green Packaging Market is segmented based on material, type, end-user and region.
Rising Hygiene and Environmental Concerns in Healthcare Sector
The second-largest segment, healthcare, holding around 1/4th of the market share, is anticipated to grow at a significant CAGR during the forecast period. Hospitals and other healthcare facilities are increasingly choosing green packaging over traditional reusable utensils in favor of convenience. Additionally, recyclable aluminum foil is used in the packaging of prescription oral pharmaceuticals, including pills and capsules.
90 billion pieces of paper used to manufacture prescribing information labels are produced annually using more than 4.8 million trees, according to data from the U.S. Food and Drug Administration (FDA) and Sierra Club. Rising consumer hygiene concerns are another factor driving the healthcare sector's expanding need for sustainable throwaway packaging.
Geographical Analysis
Growing Awareness of Sustainability in Asia-Pacific
Owing to an increase in demand for sustainability, particularly in the region's FMCG industry, the Asia-Pacific market for green packaging is anticipated to grow at the highest rate over the projected period. With numerous government laws and programs, including Prevention and Control of Environmental Pollution by Solid Wastes, China is a significant manufacturer and consumer of green packaging.
Additionally, many shops are implementing green packaging solutions to satisfy the rising consumer demand for environmentally friendly packaging and comply with governmental regulations.
For instance, the e-commerce giant Alibaba encourages and rewards its sellers for using eco-friendly packaging materials, stimulating the market. To reduce plastic waste, Nestlé also provides reusable containers for its food & beverage items in nations like Japan and more than 80% of its plastic packaging solutions are recyclable.
Competitive Landscape
The major global players include BASF SE, WestRock Company, Amcor Limited, Sealed Air, Mondi PLC, Bemis Company Inc., The Dow Chemical Company, Ball Corporation, L’Oreal International and Tetra Pack.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Green Packaging Market segmentation based on material, type, end-user and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of green packaging market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Green Packaging Market Report Would Provide Approximately 61 Tables, 60 Figures And 204 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet By Material
3.2. Market Snippet By Type
3.3. Market Snippet By End-User
3.4. Market Snippet By Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Awareness of Environmental Concerns
4.1.1.2. Expanding Demand for Sustainable Packaging
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Products
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Paper*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Plastic
7.4. Metal
7.5. Glass
7.6. Others
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Drums*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Plastic Containers
8.4. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Food & Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Healthcare
9.4. Personal Care
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. The U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. The UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. BASF SE
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. WestRock Company
12.3. Amcor Limited
12.4. Sealed Air
12.5. Mondi PLC
12.6. Bemis Company Inc.
12.7. The Dow Chemical Company
12.8. Ball Corporation
12.9. L’Oreal International
12.10. Tetra Pack
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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