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空気清浄機の世界市場 - 2022-2029


Global Air Purifier Market - 2022-2029

市場概要 空気清浄機の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、予測期間(2023-2030年)の年平均成長率は9.18%で、大きな成長を記録すると予測されている。 空気空間の不純物... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
空気清浄機の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、予測期間(2023-2030年)の年平均成長率は9.18%で、大きな成長を記録すると予測されている。
空気空間の不純物を除去して室内空気の質を高める装置は、空気清浄機として知られている。これらの装置は、アレルギーや喘息に悩む人々に有益であり、タバコの副流煙を低減または除去するとして頻繁に宣伝されている。ホコリ、カビの胞子、花粉、ダニのフンなどのアレルゲンは、敏感な人にアレルギーを引き起こす可能性がある。VOC(揮発性有機化合物)や煙の粒子は健康に害を及ぼす可能性がある。VOCなど多数の成分が暴露されると、シックハウス症候群の症状が出る可能性が高まる。
市場ダイナミクス
空気浄化装置に対する需要の高まりと汚染の増加が市場を牽引している。莫大なメンテナンス費用と設置費用に関連する懸念の高まりが成長を妨げる可能性がある。
空気清浄機に対する需要の高まり
世界の空気清浄機市場は、空気清浄機に対する世界的な認識と需要の高まりによって牽引されている。健康や空気清浄機の利点に関する意識の高まりが、世界的に市場を押し上げると予想される。さらに、健康意識の高まりと生活水準の向上は、ほとんどの国で空気清浄機を日常的に必要とする重要な要因となっている。
空気清浄機は室内の雰囲気を改善し、偏頭痛、心血管疾患、呼吸器疾患を経験する都市部の人々の体力を確保する。過去10年間の統計と比較すると、世界的な大気の質の悪化により、空気清浄機の需要は前月比100%以上の伸びを示している。
汚染レベルの上昇
汚染レベルの上昇は、世界的な市場成長のもうひとつの重要な要因である。政府は、主要企業が最新技術を導入し、室内の空気環境の悪化に伴う医療リスクを軽減できるよう、重要な支援策を講じている。
例えば、2020年9月、メイド・イン・イン・インドの空気清浄機Air OKブランドが発売された。この事業では、クリーンな空気のためにEGAPA Comprehensiveと呼ばれる新しい土着技術を開発した。Air OKは、Make in Indiaプログラムに従い、研究開発から製造まですべてインド国内で行う初の国産空気清浄機メーカーである。パンデミックの影響は甚大であるため、Air OKは間もなくCOVID-19対策用のコロナ殺菌空気清浄機を提供する予定である。
メンテナンスと設置にかかる莫大な費用
空気清浄機のメンテナンスと設置に莫大な費用がかかることが、予測期間中の世界的な市場の成長を妨げる主な要因である。空気清浄機は安くはなく、一般的に24時間稼働するため、運用コストも高くつく。家全体を浄化するために空気清浄機を設置する場合、つまり700平方フィートを超える面積の空気清浄機を設置する場合、人々は800~1,200平方フィートのカバーエリアと1時間当たり400メートル立方メートルのCADR値を持つ空気清浄機を選ぶが、これには高いコストがかかる。
多くの空気清浄機は使い捨ての消耗品フィルターに依存しているため、ユーザーに余分なコストを強いることになり、市場の成長を制限している。どの空気清浄機にもフィルターがあり、半年ごと、あるいはそれ以前に交換しなければならない。したがって、使い方や場所に応じて定期的なメンテナンスが必要となり、これが製品のコスト増に拍車をかけている。
COVID-19の影響分析
COVID-19のパンデミックは、製品に関する認知度の向上により、いくつかの国で家庭用空気清浄機の需要増加を引き起こした。しかし、パンデミックは空気清浄機の重要なエンドユーザーである業務部門に悪影響を及ぼし、その結果需要が減少した。
さらに、COVID-19の蔓延に対抗するため、いくつかの国では政府が封鎖措置を講じた。その結果、自宅待機や在宅勤務の政策が空気清浄機の需要を増加させている。SARS-CoV-2粒子の空気中拡散に関する最近の研究により、ウイルスを中和できる空気清浄機への需要が急増し、業界の成長を後押ししている。空気清浄機は、米国疾病予防管理センター(CDC)によって、屋内の限られた環境でウイルスなどの空気中の汚染物質を最小限に抑えるためにも推奨されており、市場の成長を後押ししている。
セグメント分析
空気清浄機市場は技術別に、HEPA、活性炭+HEPA付きHEPA、活性炭+イオンオゾン、活性炭、UVライト、イオナイザー&オゾン発生器、その他に区分される。
家庭用および商業用におけるHEPAの幅広い使用法
高効率微粒子空気(HEPA)は、高効率微粒子捕集とも呼ばれ、プリーツ加工された機械式エアフィルターです。0.3ミクロンの大きさの残留物、ほこり、形状、微細な生物、空気粒子を99.97%除去するエアフィルターの一種です。より大きな粒子や控えめな粒子は、より高い効果で捕捉される。
喘息、世界的なアレルギーの有病率の増加やクリーンな空気への需要に起因して、技術別のHEPAセグメントは、空気清浄機市場で最も重要な市場シェアを保持しています。これらの清浄機は、煙、汚染物質、および花粉、ダニ、カビの胞子、ペットのフケを含むその他の小さな部分を除去することができるため、この技術は住宅用および商業用のエンドユーザーの間で広く普及している。
地理的分析
アジア太平洋地域における消費者意識の高まり
アジア太平洋地域は、空気清浄機市場の需要を促進する主要な原動力となっている。インドや中国などの発展途上国では、産業の成長がピークに達しており、空気清浄機市場を牽引すると予想されている。消費者意識の高まりや販促活動の活発化などの要因により、小売店に足を運ぶ消費者が増えている。
インドでは大気汚染が憂慮すべきレベルに達し、各家庭で空気清浄機の必要性が高まっている。かつては家庭の贅沢品と考えられていた空気清浄機は、この地域では不可欠な要素となっている。健康的な室内環境を確保するために、一般市民はこの空気清浄機を採用している。
世界的に最も汚染された都市のトップはインドで、30都市中21都市が空気の質が最悪である。IQAirVisualのデータによると、World Air Quality Report 2019では、ガジアバードは世界で最も汚染された都市のトップに位置し、インドからはさらに20都市がランクインした。これらのシナリオは、空気清浄機の飛躍的な成長を示している。
競争環境
世界の空気清浄機市場は非常に細分化されており、いくつかの国際市場とローカル市場がある。各社は、価格、製品仕様、革新性、市場での存在感に基づいて競争している。空気清浄機業界において、業界を特定の方向に導くほどの影響力を持つ企業はひとつもない。市場は、互いに競合する複数の中小企業と大企業で構成されている。つまり、新規参入企業には実験と革新の余地が十分にあるということだ。細分化された市場では、地域のプレーヤーがターゲットとする市場が小さいため、マーケティング手法を調整することが可能である。
世界の空気清浄機市場の主要企業には、ハネウェル・インターナショナル、ダイキン工業、Koninklijke Philips、Guardian Technologies、Xiaomi Corporation、Blue Air India Pvt Ltd.、Camfil AB、Woongjin Coway Co.、Whirlpool Corporation、Americair Corporationなどがある。
ブルーエア・インディア社
概要Blueair ABはユニリーバの子会社である。同社は2014年に設立され、インドのグルグラムに本社を置いている。家庭や職場向けの空気清浄機を設計・製造・販売している。同社は室内空気清浄機、空気清浄機、HEPAフィルター、室内空気清浄機、オフィス用空気清浄機を専門としている。同社の空気清浄機シリーズには、5つのヒーローシリーズがある:Classic、Blue、Sense、Pro、JOY Sの5つのシリーズがあり、それぞれ大小さまざまなスペースに適した15機種以上の空気清浄機がある。これらの空気清浄機は、5ACH(1時間あたりの空気の入れ替え量)で、室内の空気を最も清浄にすると同時に、高いエネルギー効率と囁くような静かさを実現する。すべての空気清浄機はリサイクル可能な素材で作られており、環境に配慮しています。
製品ポートフォリオ:Blueair JOY S、Blueair Cabin P1、Blueair Cabin P2i、Blueair Classic 203 Slim、Blueair Classic 205、Blueair Classic 270E slim、Blueair Classic 280i、Blueair Classic 450E、Blueair Classic 480i、Blueair Classic 680i、Blueair Sense+、Blueair Pro M、Blueair Pro L、Blueair Pro XLなど。
重要な発展2019年3月、ユニリーバ傘下の室内空気清浄技術企業であるBlueairは、ヒンドスタン・ユニリーバの流通・販売力を活用してインド市場に進出した。
レポートを購入する理由
- 技術、エンドユーザー、地域による空気清浄機市場のセグメンテーションを可視化し、重要な商業資産とプレーヤーを強調します。
- トレンドや共同開発案件を分析することで、空気清浄機市場における商機を見極めます。
- 何千もの空気清浄機市場レベルの4/5セグメンテーションポイントを収録したExcelデータシート。
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- すべての主要市場プレイヤーの主要製品のエクセルによる製品マッピング
空気清浄機の世界市場レポートでは、約53の市場データ表、44の図表、204ページにアクセスできます。
- 空気清浄機プロバイダー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行
- 教育・研究機関
- 新興企業
- ロボットメーカー

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目次

1. Global Air Purifier Market Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Global Air Purifier Market – Market Definition and Overview
3. Global Air Purifier Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet By Technology
3.2. Market Snippet By End-User
3.3. Market Snippet By Region
4. Global Air Purifier Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing demand for air purification devices
4.1.1.2. Rising pollution levels
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Huge cost for maintenance and installation
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Global Air Purifier Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. Global Air Purifier Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Global Air Purifier Market – By Technology
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
7.2. HEPA; HEPA with Activated Carbon + HEPA, Activated Carbon and Ion Ozone*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Activated Carbon
7.4. UV lights
7.5. Ionizers and Ozone Generators
7.6. Others
8. Global Air Purifier Market – By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Residential*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Commercial
8.4. Industrial
9. Global Air Purifier Market – By Region
9.1. Introduction
9.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.3. Market Attractiveness Index, By Region
9.4. North America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. U.S.
9.4.5.2. Canada
9.4.5.3. Mexico
9.5. Europe
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. Germany
9.5.5.2. UK
9.5.5.3. France
9.5.5.4. Italy
9.5.5.5. Spain
9.5.5.6. Rest of Europe
9.6. South America
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.6.5.1. Brazil
9.6.5.2. Argentina
9.6.5.3. Rest of South America
9.7. Asia-Pacific
9.7.1. Introduction
9.7.2. Key Region-Specific Dynamics
9.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.7.5.1. China
9.7.5.2. India
9.7.5.3. Japan
9.7.5.4. Australia
9.7.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.8. Middle East and Africa
9.8.1. Introduction
9.8.2. Key Region-Specific Dynamics
9.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Global Air Purifier Market – Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Global Air Purifier Market - Company Profiles
11.1. Honeywell International Inc.
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Daikin Industries, Ltd.
11.3. Koninklijke Philips
11.4. Guardian Technologies
11.5. Xiaomi Corporation
11.6. Blue Air India Pvt Ltd.
11.7. Camfil AB
11.8. Woongjin Coway Co.
11.9. Whirlpool Corporation
11.10. Americair Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Global Air Purifier Market – Premium Insights
13. Global Air Purifier Market – DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Air Purifier Market reached US$ XX million in 2022 and is expected to record significant growth by reaching up to US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of 9.18% during the forecast period (2023-2030).
A device that eliminates impurities in air space to enhance indoor air quality is known as an air purifier. These devices are frequently advertised as beneficial to allergy and asthma sufferers and reduce or eliminate second-hand cigarette smoke. Allergens such as dust, mold spores, pollen and dust mite feces can provoke allergies in sensitive people. VOCs (volatile organic compounds) and smoke particles can harm health. The likelihood of having sick building syndrome symptoms increases when numerous components, such as VOCs, are exposed.
Market Dynamics
The growing demand for air purification devices and rising pollution drive the market. The rising concerns associated with the huge maintenance and installation cost may hamper growth.
Growing demand for air purification devices
The global air purifier market is driven due to growing global awareness and demand for air purifiers. Increasing awareness concerning the health and advantages of air purifiers is expected to boost the market worldwide. Furthermore, growing health consciousness and improved living standards are crucial factors that make air purifiers a daily requirement in most countries.
Air purifiers improve the indoor atmosphere of a room and ensure the strength of the population in urban situations experiencing migraines, cardiovascular diseases and respiratory diseases. Compared with last decade's statistics, the demand for air purifiers has been growing at more than 100% month-on-month due to the worsening global air quality.
Rising pollution levels
Rising pollution levels are the other key factor for the growth of the market globally. The government is taking important steps to support key players in bringing the latest technology and reducing the healthcare risk associated with bad indoor air quality.
For instance, In September 2020, the Air OK brand, a made-in-India air purifier, was launched. The business developed a new indigenous technology called EGAPA Comprehensive for clean air. Air OK is the first indigenous air purifier manufacturer that conducts its R&D and manufactures entirely in India, following the Make in India program. Because of the pandemic's enormous impact, Air OK will soon offer corona-disinfecting air purifiers to battle COVID-19.
Huge cost for maintenance and installation
The huge cost of maintenance and installation of air purifiers is the key restraint hampering the market's growth globally in the forecast period. Air purifiers aren't cheap and can be expensive to operate because they typically run around the clock. People opt for an air purifier with a coverage area of 800 to 1200 square feet and a CADR value of 400-meter cube per hour when installing an air purifier for purifying the entire house, i.e., for areas larger than 700 square feet, which comes at a high cost.
Many air purifiers depend on disposable, consumable filters, which add extra cost to users, limiting the market growth. Every air purifier has a filter that must be changed every six months or even before that. Hence, as per usage & location, regular maintenance is required, which adds up to the growing cost of the product.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic caused an increase in demand for air purifiers from the residential sector in several countries because of increasing awareness about the product. However, the pandemic had a detrimental influence on the business sector, a significant end-user of air purifiers, resulting in a decline in demand.
Furthermore, to combat the spread of COVID-19, governments in several countries have imposed lockdown measures. As a result, stay-at-home and work-from-home policies have increased the demand for air purifiers. Recent studies on the airborne spread of SARS-CoV-2 particles have sparked a surge in demand for air purifiers that can neutralize the virus, boosting the industry's growth. Air purifiers are also recommended by U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) to minimize airborne pollutants, such as viruses, in an indoor confined environment, fueling the market growth.
Segment Analysis
By technology, the air purifier market is segmented into HEPA, HEPA with Activated Carbon + HEPA, Activated Carbon and Ion Ozone, activated carbon, UV light, ionizers & ozone generators and others.
Wide usage of HEPA in residential and commercial use
High-efficiency particulate air (HEPA), also called high-efficiency particulate arresting, is a pleated mechanical air filter. It is a form of air filter that eliminates 99.97% of residue, dust, shape, microscopic organisms and air particles with a size of 0.3 microns. Particles that are bigger or more modest are caught with much higher effectiveness.
The HEPA segment by technology holds the most significant market share of the Air Purifiers market owing to the increasing prevalence of asthma, global allergies and demand for clean. These cleaners can remove smoke, pollutants and other small partials, including pollen, dust mites, mold spores and pet dander, making the technology widely popular among residential and commercial end-users.
Geographical Analysis
The growing consumer awareness in Asia-Pacific
Asia-Pacific has been a major driver for propelling demand for the air purifier market. In developing countries, such as India and China, industrial growth is at its peak, which is anticipated to drive the air purifier market. Factors such as growing consumer awareness and increasing promotional activities have got more consumers into retail outlets.
Air pollution hit alarming levels in India, raising the need for air purifiers in every home. Once considered a luxury object in homes, air purifier has become an essential element in the region. The public has adopted this air purification to ensure a healthy indoor environment.
India tops the table of the most polluted cities globally, with 21 of 30 cities having the worst air quality. According to IQAirVisual's data, World Air Quality Report 2019 set Ghaziabad in the top place of the most polluted city globally, accompanied by 20 more cities from India. These scenarios indicate the exponential growth of air purifiers.
Competitive Landscape
The global air purifier market is highly fragmented, with several international and local markets. Companies compete based on price, product specifications and innovation and market presence. There is no single company with enough clout in the air purifier industry to steer the industry in a specific direction. The market comprises several small to medium-sized businesses that compete with one another and large corporations. It implies that new market entrants have enough room for experimentation and innovation. It is possible to tailor marketing techniques in a fragmented market because regional players have a smaller target market.
Major global air purifier market companies include Honeywell International Inc., Daikin Industries, Ltd., Koninklijke Philips, Guardian Technologies, Xiaomi Corporation, Blue Air India Pvt Ltd., Camfil AB, Woongjin Coway Co., Whirlpool Corporation and Americair Corporation.
Blue Air India Pvt Ltd.
Overview: Blueair AB is a subsidiary of Unilever. The company was founded in 2014 and is headquartered in Gurugram, India. Air purification systems for homes and workplaces are designed, manufactured and sold by the company. The company specializes in indoor air purifiers, air cleaners, HEPA filters, room air purifiers and office air purifiers. The company's air purifier family includes five hero series: Classic, Blue, Sense, Pro and JOY S, each with more than 15 air purifier models suitable for various small and large spaces. With 5ACH (Air Changes Per Hour), these air purifiers provide the cleanest indoor air while being highly energy efficient and whisper quiet. All air purifiers are made of recyclable material, keeping the environment in mind.
Product Portfolio: The company offers air purifiers in various models, which include Blueair JOY S, Blueair Cabin P1, Blueair Cabin P2i, Blueair Classic 203 Slim, Blueair Classic 205, Blueair Classic 270E slim, Blueair Classic 280i, Blueair Classic 450E, Blueair Classic 480i, Blueair Classic 680i, Blueair Sense+, Blueair Pro M, Blueair Pro L and Blueair Pro XL.
Key Development: In March 2019, Blueair, a Unilever-owned indoor air purification technology company, expanded into the Indian market by leveraging Hindustan Unilever's distribution and sales strength.
Why Purchase the Report?
• Visualize the air purifier market segmentation by technology, end-user and region, highlighting the critical commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the air purifier market by analyzing trends and co-development deals.
• Excel data sheet with thousands of air purifier market-level 4/5 segmentation points.
• Pdf report with the most relevant analysis cogently put together after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping in excel for the key product of all major market players
The global air purifier market report would provide access to an approx. 53 market data table, 44 figures and 204 pages.
• Air Purifier Providers/Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Education & Research Institutes
• Emerging Companies
• Robots Manufacturers



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Table of Contents

1. Global Air Purifier Market Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Global Air Purifier Market – Market Definition and Overview
3. Global Air Purifier Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet By Technology
3.2. Market Snippet By End-User
3.3. Market Snippet By Region
4. Global Air Purifier Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing demand for air purification devices
4.1.1.2. Rising pollution levels
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Huge cost for maintenance and installation
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Global Air Purifier Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. Global Air Purifier Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Global Air Purifier Market – By Technology
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
7.2. HEPA; HEPA with Activated Carbon + HEPA, Activated Carbon and Ion Ozone*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Activated Carbon
7.4. UV lights
7.5. Ionizers and Ozone Generators
7.6. Others
8. Global Air Purifier Market – By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Residential*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Commercial
8.4. Industrial
9. Global Air Purifier Market – By Region
9.1. Introduction
9.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.3. Market Attractiveness Index, By Region
9.4. North America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. U.S.
9.4.5.2. Canada
9.4.5.3. Mexico
9.5. Europe
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. Germany
9.5.5.2. UK
9.5.5.3. France
9.5.5.4. Italy
9.5.5.5. Spain
9.5.5.6. Rest of Europe
9.6. South America
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.6.5.1. Brazil
9.6.5.2. Argentina
9.6.5.3. Rest of South America
9.7. Asia-Pacific
9.7.1. Introduction
9.7.2. Key Region-Specific Dynamics
9.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.7.5.1. China
9.7.5.2. India
9.7.5.3. Japan
9.7.5.4. Australia
9.7.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.8. Middle East and Africa
9.8.1. Introduction
9.8.2. Key Region-Specific Dynamics
9.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Global Air Purifier Market – Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Global Air Purifier Market - Company Profiles
11.1. Honeywell International Inc.
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Daikin Industries, Ltd.
11.3. Koninklijke Philips
11.4. Guardian Technologies
11.5. Xiaomi Corporation
11.6. Blue Air India Pvt Ltd.
11.7. Camfil AB
11.8. Woongjin Coway Co.
11.9. Whirlpool Corporation
11.10. Americair Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Global Air Purifier Market – Premium Insights
13. Global Air Purifier Market – DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
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請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
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データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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