米国のRent to Own市場。流通チャネル別(Brick & MortarとEコマース)分析、COVID-19のインパクト分析による規模・予測、2027年までの予測The US Rent to Own Market: Analysis By Distribution Channel (Brick & Mortar and E-commerce), Size & Forecast with Impact Analysis of COVID-19 and Forecast up to 2027 賃貸住宅(「リース購入」とも呼ばれる)とは、購入希望者が住宅を賃貸し、後で購入することができるようにする契約である。借主/買主は、貸主/売主に、賃貸料と同額を月々支払います。毎月の支払額の一部は、住... もっと見る
サマリー賃貸住宅(「リース購入」とも呼ばれる)とは、購入希望者が住宅を賃貸し、後で購入することができるようにする契約である。借主/買主は、貸主/売主に、賃貸料と同額を月々支払います。毎月の支払額の一部は、住宅の購入価格に充当されます。賃貸期間中または終了時に、借主/買主は、両者が合意した条件で住宅を購入する独占的な権利を有する。2021年の米国の賃貸住宅市場は104.8億米ドルで、2027年には155.3億米ドルに達すると予想されています。賃貸住宅業界は、一次金融機関やサブプライム金融機関が与信措置を強化するため、予測期間中に明るい見通しを示すと予想される。また、生活必需品(家電、PC)の需要も高まっており、今後さらに拡大することが予想されます。米国の賃貸住宅市場は、2022年から2027年にかけてCAGR6.77%で成長すると予測されています。 市場セグメンテーション分析。 流通チャネル別本レポートでは、米国の賃貸住宅市場を2つの流通チャネルに分類しています。Brick & MortarとE-commerceに分類しています。Eコマースチャネルは2021年に41%のシェアを占め、予測期間には10.08%のCAGRで、成長すると予想されています。COVID-19の発生により、米国全土で自宅待機や社会的距離を置く命令が出されています。このため、リースでさまざまなものを購入するためにEコマースチャネルを好む人が増えています。 米国賃貸住宅市場のダイナミクス 成長の原動力都市部の人口増加により、レンタル市場が活性化。消費者は、さまざまな理由で異なる場所に移動する可能性があるため、製品を購入するよりもレンタルサービスを利用する方がストレスがなく便利だと考えています。さらに、海外からの移住者の増加、GDPの成長、可処分所得の増加、ミレニアム世代の増加、バーチャルレンタルオウン市場の拡大などにより、市場は拡大すると予想されます。 課題レンタル施設は、顧客のセキュリティの欠如など、さまざまな問題を抱えています。例えば、リースオプションは、テナントやバイヤーにとって従来の住宅ローンと同様のリスクを伴いますが、回復の可能性があるという利点はありません。また、ベンダーやサプライヤー、製品への依存、利益率の低さなど、米国賃貸市場が直面する課題もある。 トレンド米国の賃貸住宅市場の大きなトレンドは、インターネットの普及率の上昇である。インターネットが生活のあらゆる場面で活用されるようになり、人々はインターネット上で多くの製品や様々な産業に関する知識を得て、比較することができるようになった。この機会を捉えて、多くのレンタル事業者は、新たに開始したサービスや既存のサービスに関するすべての情報をインターネット上で提供しています。また、スマートフォンが新たなカテゴリーとして登場し、技術革新が急速に進んでいることも、米国レンタル市場の成長を後押ししていると考えられる。 COVID-19の影響分析および今後の展望 コロナウイルス感染症(COVID-19)の流行は、世界各国の政府がロックダウンを実施するなど、米国の賃貸住宅市場にも大きな影響を及ぼした。しかし、市場の影響を総合すると2020年には好転した。企業では、第1四半期は減収となりましたが、持ち家需要の増加や賃貸価格の上昇などにより、業界は回復しました。米国では、技術革新のスピードが速く、住宅購入における電子商取引の増加などにより、今後、賃貸住宅産業がさらに成長する可能性がある。 競合環境と最近の動向。 米国の賃貸住宅市場は細分化されており、多くの企業が参入している。米国の賃貸住宅市場の主要プレイヤーは以下の通りである。 Rent-A-Center Inc. goeasy Ltd. The Aaron's Company, Inc. コ・オーナーシップ・オーガニゼーション 株式会社フレックスショッパー EZファニチャーセールス&リース バディーズ・ホーム・ファニシングス・カンパニー Snap Finance Company ホーム・パートナーズ・オブ・アメリカ社(HPOA) ドリーム・アメリカ・オーガニゼーション Zerodown バーブハウス アクション・レント・トゥ・オーナー ディビー・ホームズ レント・トゥ・オーナー市場参加者の多くは、先進技術の導入による製品の進化に注目しています。世界各地でパートナーシップ、契約、合弁事業、財務協定を締結することで、世界規模でのブランド・アイデンティティを維持しています。 目次1. Executive Summary2. Introduction 2.1 Rent-To-Own: An Overview 2.1.1 Rent-To-Own Market 2.1.2 Rent-To-Own: Advantages and Disadvantages 2.1.3 Components of the Rent-To-Own Agreement 2.2 Rent-To-Own Segmentation: An Overview 2.2.1 Rent-To-Own Segmentation 3. The US Market Analysis 3.1 The US Rent to Own Market: An Analysis 3.1.1 The US Rent to Own Market: An Overview 3.1.2 The US Rent to Own Market by Value 3.1.3 The US Rent to Own Market by Distribution Channel (Brick & Mortar and E-commerce) 3.1.4 The US Rent to Own Market by Number of Stores 3.2 The US Rent to Own Market: Distribution Channel Analysis 3.2.1 The US Rent to Own Market by Distribution Channel: An Overview 3.2.2 The US Rent to Own Brick & Mortar Market by Value 3.2.3 The US Rent to Own E-commerce Market by Value 4. Impact of COVID-19 4.1 Impact of COVID-19 4.1.1 The Economic Effects of COVID-19 4.1.2 Response of Industry Players to COVID-19 4.1.3 Post COVID-19 Scenario 5. Market Dynamics 5.1 Growth Drivers 5.1.1 Spike in Urbanization 5.1.2 Significant Population of International Migrants 5.1.3 Surging GDP Growth 5.1.4 Rising Disposable Income 5.1.5 Growing Millennial Population 5.1.6 Rising Virtual Rent-to-Own Market 5.2 Challenges 5.2.1 Dependency on Vendors, Suppliers and Products 5.2.2 Lack of Customer Security 5.2.3 Low Profit Margin 5.3 Market Trends 5.3.1 Hike in Internet Penetration 5.3.2 Rollout of Smartphone as New Category 5.3.3 Rapid Pace in Technological Advancements 6. Competitive Landscape 6.1 The US Rent to Own Market Players Comparison 6.2 The US Rent to Own Market Players by Number of Stores 7. Company Profiles 7.1 Rent-A-Center Inc. 7.1.1 Business Overview 7.1.2 Operating Segments 7.1.3 Business Strategy 7.2 goeasy Ltd. 7.2.1 Business Overview 7.2.2 Operating Segments 7.2.3 Business Strategy 7.3 The Aaron's Company, Inc. 7.3.1 Business Overview 7.3.2 Business Strategy 7.4 Co-Ownership Organization 7.4.1 Business Overview 7.4.2 Business Strategy 7.5 FlexShopper Inc. 7.5.1 Business Overview 7.6 EZ Furniture Sales & Leasing 7.6.1 Business Overview 7.7 Buddy's Home Furnishings Company 7.7.1 Business Overview 7.8 Snap Finance Company 7.8.1 Business Overview 7.9 Home Partners of America Company (HPOA) 7.9.1 Business Overview 7.10 Dream America Organization 7.10.1 Business Overview 7.11 Zerodown 7.11.1 Business Overview 7.12 Verbhouse 7.12.1 Business Overview 7.13 Action Rent to Own 7.13.1 Business Overview 7.14 Divvy Homes 7.14.1 Business Overview List of Figures Figure 1: Components of Rent-to-Own Agreement Figure 2: Rent-To-Own Segmentation Figure 3: The US Rent to Own Market by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 4: The US Rent to Own Market by Value; 2022-2027 (US$ Billion) Figure 5: The US Rent to Own Market by Distribution Channel; 2021 (Percentage, %) Figure 6: The US Rent to Own Market by Number of Stores; 2017-2021 (Billion) Figure 7: The US Rent to Own Brick & Mortar by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 8: The US Rent to Own Brick & Mortar Market by Value; 2022 - 2027 (US$ Billion) Figure 9: The US Rent to Own E-commerce Market by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 10: The US Rent to Own E-commerce Market by Value; 2022-2027 (US$ Billion) Figure 11: The US Number of Unemployed Persons & Unemployment Rate; April 2019-April 2020 (Million & Percentage, %) Figure 12: The US Urban Population; 2015-2022 (Percentage, %) Figure 13: The US Percentage of International Migrants; 2020 (Percentage, %) Figure 14: The US GDP; 2015-2021 (US$ Trillion) Figure 15: The US Disposable Personal Income; 2016-2021 (US$ Trillion) Figure 16: The US Millennial Population; 2016-2036 (Million) Figure 17: The US Internet Penetration Rate; 2017-2023 (Percentage, %) Figure 18: The US Smartphone User Penetration; 2018-2025 (Percentage, %) Figure 19: Rent-A-Center Inc. Revenue by Segments; 2021 (Percentage, %) Figure 20: goeasy Ltd. Revenue by Segments; 2021 (Percentage, %) Table 1: Rent-to-Own Advantages & Disadvantages Table 2: The US Rent to Own Market Players Comparison; 2019 Table 3: The US Rent to Own Market Players by Number of Stores; 2021
SummaryRent to own (also known as "lease purchase") is a contract that allows prospective buyers to lease a home with the option to purchase it later. The tenant/buyer pays the landlord/seller an amount equal to the rental amount on a monthly basis. A portion of the monthly payment is then applied to the home's purchase price. During or at the end of the lease period, the tenant/buyer has the exclusive right to purchase the home on the terms agreed upon by both parties. In 2021, the US rent to own market was valued at US$10.48 billion, and is probable to reach US$15.53 billion by 2027. Table of Contents1. Executive Summary2. Introduction 2.1 Rent-To-Own: An Overview 2.1.1 Rent-To-Own Market 2.1.2 Rent-To-Own: Advantages and Disadvantages 2.1.3 Components of the Rent-To-Own Agreement 2.2 Rent-To-Own Segmentation: An Overview 2.2.1 Rent-To-Own Segmentation 3. The US Market Analysis 3.1 The US Rent to Own Market: An Analysis 3.1.1 The US Rent to Own Market: An Overview 3.1.2 The US Rent to Own Market by Value 3.1.3 The US Rent to Own Market by Distribution Channel (Brick & Mortar and E-commerce) 3.1.4 The US Rent to Own Market by Number of Stores 3.2 The US Rent to Own Market: Distribution Channel Analysis 3.2.1 The US Rent to Own Market by Distribution Channel: An Overview 3.2.2 The US Rent to Own Brick & Mortar Market by Value 3.2.3 The US Rent to Own E-commerce Market by Value 4. Impact of COVID-19 4.1 Impact of COVID-19 4.1.1 The Economic Effects of COVID-19 4.1.2 Response of Industry Players to COVID-19 4.1.3 Post COVID-19 Scenario 5. Market Dynamics 5.1 Growth Drivers 5.1.1 Spike in Urbanization 5.1.2 Significant Population of International Migrants 5.1.3 Surging GDP Growth 5.1.4 Rising Disposable Income 5.1.5 Growing Millennial Population 5.1.6 Rising Virtual Rent-to-Own Market 5.2 Challenges 5.2.1 Dependency on Vendors, Suppliers and Products 5.2.2 Lack of Customer Security 5.2.3 Low Profit Margin 5.3 Market Trends 5.3.1 Hike in Internet Penetration 5.3.2 Rollout of Smartphone as New Category 5.3.3 Rapid Pace in Technological Advancements 6. Competitive Landscape 6.1 The US Rent to Own Market Players Comparison 6.2 The US Rent to Own Market Players by Number of Stores 7. Company Profiles 7.1 Rent-A-Center Inc. 7.1.1 Business Overview 7.1.2 Operating Segments 7.1.3 Business Strategy 7.2 goeasy Ltd. 7.2.1 Business Overview 7.2.2 Operating Segments 7.2.3 Business Strategy 7.3 The Aaron's Company, Inc. 7.3.1 Business Overview 7.3.2 Business Strategy 7.4 Co-Ownership Organization 7.4.1 Business Overview 7.4.2 Business Strategy 7.5 FlexShopper Inc. 7.5.1 Business Overview 7.6 EZ Furniture Sales & Leasing 7.6.1 Business Overview 7.7 Buddy's Home Furnishings Company 7.7.1 Business Overview 7.8 Snap Finance Company 7.8.1 Business Overview 7.9 Home Partners of America Company (HPOA) 7.9.1 Business Overview 7.10 Dream America Organization 7.10.1 Business Overview 7.11 Zerodown 7.11.1 Business Overview 7.12 Verbhouse 7.12.1 Business Overview 7.13 Action Rent to Own 7.13.1 Business Overview 7.14 Divvy Homes 7.14.1 Business Overview List of Figures Figure 1: Components of Rent-to-Own Agreement Figure 2: Rent-To-Own Segmentation Figure 3: The US Rent to Own Market by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 4: The US Rent to Own Market by Value; 2022-2027 (US$ Billion) Figure 5: The US Rent to Own Market by Distribution Channel; 2021 (Percentage, %) Figure 6: The US Rent to Own Market by Number of Stores; 2017-2021 (Billion) Figure 7: The US Rent to Own Brick & Mortar by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 8: The US Rent to Own Brick & Mortar Market by Value; 2022 - 2027 (US$ Billion) Figure 9: The US Rent to Own E-commerce Market by Value; 2017-2021 (US$ Billion) Figure 10: The US Rent to Own E-commerce Market by Value; 2022-2027 (US$ Billion) Figure 11: The US Number of Unemployed Persons & Unemployment Rate; April 2019-April 2020 (Million & Percentage, %) Figure 12: The US Urban Population; 2015-2022 (Percentage, %) Figure 13: The US Percentage of International Migrants; 2020 (Percentage, %) Figure 14: The US GDP; 2015-2021 (US$ Trillion) Figure 15: The US Disposable Personal Income; 2016-2021 (US$ Trillion) Figure 16: The US Millennial Population; 2016-2036 (Million) Figure 17: The US Internet Penetration Rate; 2017-2023 (Percentage, %) Figure 18: The US Smartphone User Penetration; 2018-2025 (Percentage, %) Figure 19: Rent-A-Center Inc. Revenue by Segments; 2021 (Percentage, %) Figure 20: goeasy Ltd. Revenue by Segments; 2021 (Percentage, %) Table 1: Rent-to-Own Advantages & Disadvantages Table 2: The US Rent to Own Market Players Comparison; 2019 Table 3: The US Rent to Own Market Players by Number of Stores; 2021
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