世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東・アフリカのチーズ市場展望、2027年


Middle East & Africa Cheese Market Outlook, 2027

ラブネやハルーミなど、中東が世界で最も有名なチーズの産地であることは周知の事実だ。しかし、この主食の長い歴史と、1万年以上前に現代のヨルダンで発見されたという意外な発見は、さらに驚くべきことかもしれ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
69 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ラブネやハルーミなど、中東が世界で最も有名なチーズの産地であることは周知の事実だ。しかし、この主食の長い歴史と、1万年以上前に現代のヨルダンで発見されたという意外な発見は、さらに驚くべきことかもしれない。ヨルダンは今日でもチーズ作りの技術を実践している。ラブネやハルーミのような伝統的なチーズの多くが商業的に生産されるようになったとはいえ、放し飼いにされた羊や山羊から採れる新鮮な地元の牛乳を使い、手作業でチーズを作る古代の手法に対する評価が復活しているのだ。伝統的な酪農生産と保存技術を適応させる際には、中東の環境と生活様式が考慮されている。

Bonafide Research社の調査レポート「中東・アフリカのチーズ市場展望、2027年」によると、同市場は2021年から2027年にかけて21億4,000万米ドルを追加すると予測されている。中東・アフリカのチーズベースのスナック市場は、洋食への欲求の高まりと西洋文化の受け入れによって牽引されるであろう。チーズベースのスナック市場拡大の主な要因のひとつは、都市部の消費者のライフスタイルの進化であると予想される。市場の拡大は、乳糖不耐症の増加や健康志向の消費者の増加によって妨げられる可能性がある。市場拡大の可能性が大きいのは、コンフォート・フードに対する需要の増加とともに、食習慣や生活習慣が変化していることであろう。しかし、市場における代替品の入手可能性とサプライ・チェーンの混乱は、業界の拡大に脅威をもたらす可能性がある。

外食産業からのチーズベースのスナック需要の高まりにより、南アフリカが中東・アフリカのチーズ市場を支配すると予測される。同地域はチーズベースのスナックへのアクセスが容易で価格も手ごろなため、アラブ首長国連邦が業界を支配すると予測される。サウジアラビアでは、レストランやホテルで様々なタイプのチーズベースのスナックが使用されるようになったため、市場の需要が高まると予想される。スプレッドタイプのプロセスチーズは、中東やアフリカのようなピラミッドの下位に位置する市場の消費者からは、費用対効果の高いタンパク質源とみなされている。しかし、価格設定は極めて重要である。植物性脂肪は、コストを節約し、より過酷な周囲温度で保存した場合の全体的な品質面での可用性を高め、許容可能な全体的な品質を維持するために、生産者によって乳脂肪の代わりに頻繁に使用されている。減塩であり、利便性に適しているという位置づけから、プロセスチーズは特にダイナミックな市場である。よりバラエティーに富んだ商品として、スプレッドタイプのプロセスチーズ、エダム、エメンタールといった特殊な商品への投資が予想される。

最近、モンデリーズ・インターナショナルと欧州の酪農大手のアーラ・フーズとの間で、アーラ・フーズが中東とアフリカで保有する多数のスナック菓子のチーズ資産をめぐる取引が明らかになった。もう一方では、オランダの乳業メーカーFrieslandCampinaと、アフリカ諸国へのチーズの調査・輸出に関する合意(MoU)が成立した。Domty社は、様々なブランドのホワイトチーズやプロセスチーズ、ジュース製品を製造・販売するエジプト企業で、1988年に設立された。市場シェアでは、Domty社は国内トップのチーズ・メーカーであり、知名度も高い。何万もの小売・商業消費者、46以上の輸出先が同社の販売によって支えられている。今回の提携に加え、Domty社は毎月のモッツァレラ生産量を現在の55トンから60トンに倍増することを目指している。

世界中の企業も多くの開発を開始し、それが中東とアフリカのチーズ系スナック市場を推進している。コラボレーション、製品発売、企業成長、賞賛と認識、合弁事業、その他の市場参加者の方法は、チーズベースのスナックの中東およびアフリカ市場でのプレゼンスを拡大し、組織の利益成長にも役立ちます。

例えば
- 2020年11月、マース・インコーポレイテッドはマース・リグレーというカテゴリーで様々な新しい菓子・スナック製品を発売した。このスナック製品には「コンボス・チェダーチーズ・ベーコン」も含まれている。この新製品の発売により、同社はチーズベースのスナック菓子の分野を拡大し、より多くの消費者層を獲得した。
- 2021年7月、リッチプロダクツコーポレーションはシグネチャーブレッドを買収し、クリーンラベル、保存料不使用の焼き菓子ポートフォリオを拡大した。この買収により、同社はチーズケーキなどチーズ系スナック菓子の製品ポートフォリオも拡大し、顧客基盤が拡大する。

Covid-19の影響
中東最大の乳製品メーカーであるアルマライ社は、バターやチーズを含む乳製品に対する外食産業からの需要が減少し、消費者が必需品のみをストックすることに集中した結果、COVID-19が流行した2020年にSKUを500から200に減少させた。さらに、この伝染病はアフリカ諸国における生乳の集荷、配達、加工、販売の活動を大きく混乱させた。小規模で組織化されていない生乳加工業者や集荷業者は輸送の制約を受け、コールドチェーン網の欠如は乳製品の劣化を引き起こし、この地域のチーズ生産量の増加に貢献した。アフリカの人々が収入を得るために生乳生産、加工、販売活動にシフトしていること、消費者行動の変化、ビーガンチーズに対する意識の高まりが、今後の需要を押し上げると予想される。

市場における主要企業
モンデリーズ・インターナショナル・グループ、クラフト・ハインツ・カンパニー、フリースランド・カンピーナ・プロフェッショナル、アーラ・フード・アンバ、サヴェンシア・フロマージュ&デイリー、グランビア・アルマライ、ベル・グループ、パラグ・ミルク・フーズ、ラクタリス・グループ

本レポートの対象
- 地理中東&アフリカ
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- 中東・アフリカのチーズ市場、その価値とセグメント別予測
- 国別チーズ市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- サウジアラビア
- 南アフリカ

製品別
- モッツァレラ
- チェダー
- フェタ
- パルメザン
- ロックフォール
- その他

ソース別
- 動物
- 植物

種類別
- 天然
- 加工

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンライン小売
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用された。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、チーズ業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立つ。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. UAE Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Saudi Arabia Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. South Africa Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Savencia Fromage & Dairy
9.6. Glanbia
9.7. Almarai
9.8. Bel Group
9.9. Parag Milk Foods
9.10. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table
Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: UAE Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: UAE Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: UAE Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: UAE Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

It is no secret that the Middle East is home to some of the most well-known types of cheese in the world, including labneh and halloumi. The lengthy history of this food staple and its unexpected discovery in modern-day Jordan over 10,000 years ago, however, may be even more astounding. Jordan still practices the art of creating cheese today. There is a resurgent appreciation for the ancient methods of making cheeses by hand, using fresh, local milk, frequently from free-range sheep and goats, even if many of the traditional cheeses, like labneh and halloumi, are now produced commercially. The Middle Eastern environment and way of life have been taken into account when adapting the traditional dairy production and preservation techniques.

According to the research report, "Middle East & Africa Cheese Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated add USD 2.14 Billion from 2021 to 2027. The market for cheese-based snacks in the Middle East and Africa will be driven by the rising desire for western food and the embrace of western culture. One of the key drivers of market expansion for cheese-based snacks is expected to be urban consumers' evolving lifestyles. The market's expansion could be hampered by rising instances of lactose intolerance and a growing number of consumers who are health-conscious. Intense potential for the market's expansion may result from changing eating and lifestyle habits along with increased demand for comfort food. The availability of substitutes on the market and supply chain disruption, however, could pose a threat to the industry's expansion.

Due to rising demand for cheese-based snacks from the food services industry, South Africa is predicted to dominate the Middle East and African cheese market. Due to the region's easy accessibility and affordable prices for cheese-based snacks, the United Arab Emirates is predicted to dominate the industry. The increased use of various types of cheese-based snacks in restaurants and hotels is expected to result in higher market demand in Saudi Arabia. Spreadable processed cheese is viewed as a cost-effective protein source by consumers in markets farther down the pyramid, like the Middle East and Africa. Pricing, though, is crucial. Vegetable fat is frequently used in place of dairy milk fat by producers to save costs, increase availability in terms of overall quality when stored in harsher ambient temperatures, and maintain acceptable overall quality. Due to its positioning as reduced in salt and a good fit with convenience, processed cheese is a particularly dynamic market. For greater variety, businesses are anticipated to invest in specialised goods like spreadable processed cheese, Edam, and Emmental.

Recently, a transaction was revealed between Mondelez International and European dairy juggernaut Arla Foods over a number of the snacking giant's cheese assets in the Middle East and Africa. On the other side, an agreement (MoU) was reached with the Dutch dairy producer FrieslandCampina to investigate and export cheese to African nations. Domty, an Egyptian manufacturer and marketer of a variety of branded white and processed cheeses and juice products, was founded in 1988. By market share, Domty is the top manufacturer of cheese in the country and a household name. Tens of thousands of retail and commercial consumers, as well as more than 46 export destinations, are served by the company's sales. In addition to the partnership, Domty is aiming to double the amount of mozzarella it can produce each month, from the current 55 tonnes to 60 tonnes.

The companies around the world also start a lot of developments, which propels the market for cheese-based snacks in the Middle East and Africa. Collaboration, product launches, corporate growth, accolades and recognition, joint ventures, and other market participant methods help the company expand its presence in the Middle East and Africa market for cheese-based snacks, which also helps the organization's profit growth.

For instance,
• In November 2020, Mars, Incorporated launched a variety of new confectionery and snacks products under the category Mars Wrigley. The snack product also includes Combos Cheddar Cheese Bacon. The new product launch has helped the company expand its cheese based snacks segment and gain more consumer base
• In July 2021, Rich Products Corporation acquired signature bread, expanding its clean label, preservative-free baked goods portfolio. This acquisition will help the company expand the product portfolio of cheese snacks as well, such as cheesecakes and others, which will increase the company's customer base.

Covid-19 Impacts:
The largest dairy producer in the Middle East, Almarai, decreased its SKUs from 500 to 200 in 2020 during the COVID-19 outbreak as a result of a decline in demand from the foodservice sector for dairy goods including butter and cheese and a rise in consumer concentration on stocking only necessities. Additionally, the epidemic severely disrupted the activities of milk collecting, delivery, processing, and marketing in African nations. Small and unorganised milk processors and collectors encountered transportation limitations, and the lack of cold chain networks caused dairy goods to degrade, which contributed to a rise in the region's cheese production. The shift of Africans in milk production, processing, and marketing activities for income, change in consumer behaviour and growing awareness about vegan cheese are anticipated to boost the demands during the upcoming time frame.

Major Companies present in the market
Mondelez International Group, The Kraft Heinz Company, FrieslandCampina Professional, Arla Food Amba, Savencia Fromage & Dairy, Glanbia Almarai, Bel Group, Parag Milk Foods, Lactalis Group

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa Cheese market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise cheese market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa

By Product
• Mozzarella
• Cheddar
• Feta
• Parmesan
• Roquefort
• Others

By Source
• Animals
• Plants

By Type
• Natural
• Processed

By Distribution Channel
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Online retail
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cheese industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. UAE Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Saudi Arabia Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. South Africa Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Savencia Fromage & Dairy
9.6. Glanbia
9.7. Almarai
9.8. Bel Group
9.9. Parag Milk Foods
9.10. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table
Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: UAE Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: UAE Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: UAE Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: UAE Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Saudi Arabia Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Africa Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cheese)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る