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南米チーズ市場の展望、2027年


South America Cheese Market Outlook, 2027

南米のチーズ市場は、主に食品・飲料業界の著しい成長によって牽引されている。これとともに、この地域全体でクイックサービス・レストラン(QSR)が急増し、大衆の食生活の嗜好が変化していることも、市場に明る... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

南米のチーズ市場は、主に食品・飲料業界の著しい成長によって牽引されている。これとともに、この地域全体でクイックサービス・レストラン(QSR)が急増し、大衆の食生活の嗜好が変化していることも、市場に明るい展望をもたらしている。さらに、オンライン・フードデリバリー・サービスへの嗜好が高まっていることも、市場の成長を後押ししている。市場成長を促進するその他の要因としては、急速な都市化、多数の地域プレーヤーが採用する革新的なマーケティング戦略、チーズのプロセス・バリエーションやフレーバー・バリエーションの導入などが挙げられる。チーズは乳タンパク質のカゼインによって作られる。タンパク質、脂肪、カルシウム、ミネラルなどの必須栄養素を豊富に含んでいる。チーズは様々な料理に幅広く利用され、その摂取は骨の健康を増進し、骨粗鬆症を予防するのに役立つ。一般に市販されているチーズには、パルメザン、チェダー、ロックフォール、フェタなどがある。

Bonafide Research社の調査レポート「南米チーズ市場の展望、2027年」によると、市場は予測期間中、年平均成長率5.61%で成長すると予測されている。南米の消費者はチーズに関してより多くの風味の選択肢を求めており、2017年1月から2018年4月の間に同地域で新たに導入されたチーズのわずか12%が風味の選択肢であったことから、メーカーにとって未開拓の市場機会を表している。南米のフレーバーチーズ導入は、同時期に新しいフレーバーオプションが導入されたヨーロッパや北米などの他の国際市場に遅れをとっている。フレーバーチーズ製品に対する南米の消費者の関心は高い。ブラジル人の10人に8人近くが、クランベリーやハーブなど、チーズのフレーバーをもっと試してみたいと回答している。実際、多くの消費者が、他の国際市場で見られるようなフレーバー・プロファイルを求めている。

さらに、南米は、アルゼンチンとウルグアイのレジャニート、ブラジルのケイジョ・デ・ミナス、エクアドルの熟成グリュイエールスタイルなど、大判の山岳チーズで有名である。アルゼンチン産の人気チーズには、レジャニート、サルド、クレモソ、プロボレタ、パテグラスなどがある。モッツァレラ(フェリセス・ラス・バカス、アルゼンチン)、ケソ・クレモソ(フェリセス・ラス・バカス、アルゼンチン)、ローメサン(ナチュラル・シード、アルゼンチン)、ケソ・ウンターブル・ファンタスティック・フィナス・ヒエルバス(フェリセス・ラス・バカス、アルゼンチン)、クエスタ・ケソ・ヴェガノ・アフマド(フェリセス・ラス・バカス、アルゼンチン)は、2021年現在、南米で最高のヴィーガン・チーズの一部である。南米では、ソースやスープによく使われるケソ・フレスコがあちこちにある。しかし、羊やヤギの乳を使った熟成チーズや生乳チーズの人気が高まっている。これらのチーズメーカーの中には、伝統的な製法を復活させたり、守ろうとしているところもあれば、ヨーロッパの技術を自国の風景に応用しているところもある。

南米には、この地域でさまざまなチーズを生産し、提供する著名な市場関係者がいる。これは、培養物、酵素、乳、添加物、その他のチーズ関連製品などのチーズ原料に対する需要の高まりと相まって、市場の成長を促す重要な要因のひとつとなっている。これとは別に、急速に変化する個人のライフスタイルや食事パターンが、もう一つの成長促進要因として作用している。一方、ソフト・チーズは、低価格であるだけでなく、その汎用性の高さ、例えば、朝食にパンと一緒に食べたり、スナックに入れたり、食事の準備に使ったりすることができる点などが評価され、パンデミックの最中、ブラジルで非常に力強い成長を記録している。SadiaやQuatáのようなブランドは、主要チャネルにおいて、モッツァレラチーズを非常に競争力のある店頭価格で小売することができ、費用対効果の高い商品としての魅力を強化するのに役立った。南米産のフレッシュチーズには、パラ・ケソ、ブランコ、パネラ、ランチェロなどがある。これらのチーズは水分とpHが高い。一般的に、これらのチーズは溶けず、砕けやすく、非常にマイルドでミルキーな風味を持つ傾向がある。

COVID-19の影響:
COVID-19が南米に広がるにつれ、各国は国境を閉鎖し、消費者は社会的孤立を実践し、南米の食品消費と購買習慣は変化している。行動の急激な変化は、チーズ業界にとって、変化する情報を研究し、ビジネス慣行を改革する挑戦となっている。COVID-19パンデミックの初期段階において、食品業界は、移動制限、脱グローバル化、収入減、製品の輸出入制限、原材料の供給制限などにより、チーズ市場の衰退を目の当たりにした。これらの要因はすべて、市場の成長にマイナスの影響を与えた。しかし、消費者行動の変化と地域全体でのファストフード・チェーンに対する需要の高まりが、市場の成長を後押しすると予想される。

市場に参入している主要企業
モンデリーズ・インターナショナル・グループ、クラフト・ハインツ・カンパニー、フリースランド・カンピーナ・プロフェッショナル、アーラ・フード・アンバ、サプート・インク、サヴェンシア・フロマージュ&デイリー、グランビア・アルマライ、ラクタリス・グループ

本レポートの対象
- 地理南米
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- 南米のチーズ市場の価値とセグメント別予測
- 国別のチーズ市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

製品別
- モッツァレラ
- チェダー
- フェタ
- パルメザン
- ロックフォール
- その他

ソース別
- 動物
- 植物

種類別
- 天然
- 加工

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンライン小売
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用された。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、チーズ業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が、市場中心の戦略を調整するのに役立つ。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. South America Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Brazil Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Argentina Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Columbia Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Saputo Inc.
9.6. Savencia Fromage & Dairy
9.7. Glanbia
9.8. Almarai
9.9. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: South America Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: South America Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: Brazil Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table
Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: South America Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: South America Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: South America Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: South America Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

The cheese market in South America is primarily driven by significant growth in the food and beverage industry. Along with this, the proliferating quick-service restaurants (QSRs) across the region and the shifting dietary preferences of the masses are creating a positive outlook for the market. Moreover, the increasing preference for online food delivery services is also providing a boost to market growth. Other factors driving market growth include rapid urbanization, innovative marketing strategies adopted by numerous regional players, and the introduction of processed and flavour variants of cheese. Cheese is produced by the milk protein casein. It is a rich source of essential nutrients, such as protein, fat, calcium, and minerals. Cheese is widely utilised in the preparation of a variety of dishes, their consumption aids in improving bone health and preventing osteoporosis. Some of the commonly available cheese variants on the market include parmesan, cheddar, Roquefort, and feta.

According to the research report, "South America Cheese Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow at a rate of 5.61% CAGR during the forecast period. South American consumers are looking for more flavour options when it comes to cheese, representing an untapped market opportunity for manufacturers as just 12% of new cheese introductions in the region between January 2017 and April 2018 were flavour options. South America's flavoring cheese introductions lag behind other international markets such as Europe and North America, where new flavoring options were introduced during the same time period. Consumer interest among South American consumers for flavoring cheese products is strong. Nearly eight in 10 Brazilians stated that they want to try more flavours in cheese, such as cranberry and herbs. In fact, many consumers are seeking out flavour profiles similar to what can be found in other international markets.

Further, South America is famous for its large-format mountain cheeses, including Reggianito from Argentina and Uruguay, Queijo de Minas from Brazil, and an aged Gruyere-style from Ecuador. Popular cheeses of Argentine origin include Reggianito, Sardo, Cremoso, Provoleta, and Pategrás. Mozzarella (Felices Las Vacas, Argentina), Queso Cremoso (Felices Las Vacas, Argentina), Rawmesan (Natural Seed, Argentina), Queso Untable Fantastique Finas Hierbas (Felices Las Vacas, Argentina) and Questaa Queso Vegano Ahumado (Felices Las Vacas, Argentina) is some of the best vegan cheese in South America as of 2021. In South America, queso frescoes, found throughout the region and often used in sauces and soups, are ever-present. However, aged and raw milk cheeses, some made with sheep or goat milk, are increasing in popularity. Some of these cheese makers are rescuing or attempting to preserve traditional methods, while others are applying European techniques to their own landscape.

South America is home to prominent market players who produce and offer a variety of cheese in the region. This, in confluence with the escalating demand for cheese ingredients such as cultures, enzymes, milk, additives, and other cheese-related products, represents one of the significant factors driving the market's growth. Apart from this, the rapidly changing lifestyles and eating patterns of individuals are acting as another growth-inducing factor. On the other hand, soft cheese has been recording very strong growth in Brazil during the pandemic, flavoring not only its low prices but also its versatility; for example, soft cheese can be consumed with bread for breakfast, in snacks, or used in the preparation of meals. Brands such as Sadia and Quatá were also able to retail at highly competitive on-shelf prices for mozzarella in key channels, helping to reinforce their appeal as cost-effective offerings. Fresh cheeses from South America include para queso, blanco, panela, and ranchero. These cheeses are high in moisture and pH. In general, these cheeses do not melt, can be crumbly, and tend to have a very mild, milky flavor.

Covid-19 Impacts:
As COVID-19 spreads through South America, countries are closing their borders, consumers are practicing social isolation, and South American food consumption and purchasing habits are changing. The sudden shift in behaviors is challenging the cheese industry to study changing information and reinvent business practices. During the initial phases of the COVID-19 pandemic, the food industries witnessed a decline in the cheese market due to movement restrictions, de-globalization, loss of income, restrictions on import and export of products, and restrictions in the supply of raw materials, among others. All these factors impacted the market's growth negatively. However, a change in consumer behavior and growing demands for fast-food chains across the region are anticipated to boost market growth.

Major Companies present in the market
Mondelez International Group, The Kraft Heinz Company, FrieslandCampina Professional, Arla Food Amba, Saputo Inc., Savencia Fromage & Dairy, Glanbia Almarai, Lactalis Group

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• South America Cheese market with its value and forecast along with its segments
• Countries-wise cheese market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Product
• Mozzarella
• Cheddar
• Feta
• Parmesan
• Roquefort
• Others

By Source
• Animals
• Plants

By Type
• Natural
• Processed

By Distribution Channel
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Online retail
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cheese industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cheese Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Source
7.5. Market Size and Forecast, By Type
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. South America Cheese Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Source
8.5. Market Size and Forecast By Type
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Brazil Cheese Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Source
8.7.4. Market Size and Forecast By Type
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Argentina Cheese Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Source
8.8.4. Market Size and Forecast By Type
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Columbia Cheese Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Source
8.9.4. Market Size and Forecast By Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Mondelez International Group
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Kraft Heinz Company
9.3. FrieslandCampina Professional
9.4. Arla Food Amba
9.5. Saputo Inc.
9.6. Savencia Fromage & Dairy
9.7. Glanbia
9.8. Almarai
9.9. Lactalis Group
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Cheese Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cheese Market
Figure 7: Global Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cheese Market Share By Region (2021)
Figure 9: South America Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: South America Cheese Market Share By Country (2021)
Figure 11: Brazil Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Cheese Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table
Table 1: Global Cheese Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cheese Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cheese Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cheese Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cheese Market Size and Forecast, By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cheese Market Size and Forecast, By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Cheese Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: South America Cheese Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: South America Cheese Market Size and Forecast By Source 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: South America Cheese Market Size and Forecast By Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: South America Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Brazil Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Argentina Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Source (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Columbia Cheese Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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2024/10/04 10:27

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