世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハイキングアクセサリーの世界市場規模調査:タイプ別(キャンプギア、アパレル、フットウェア、バックパック、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測:2022-2032年


Global Hiking Accessories Market Size study, by Type (Camping Gear, Apparel, Footwear, Backpacks, Others) by End User (Men, Women, Kids) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のハイキングアクセサリー市場は、2023年に約282億8000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハイキング用アクセサリーは、快適性、安... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のハイキングアクセサリー市場は、2023年に約282億8000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハイキング用アクセサリーは、快適性、安全性、利便性を提供することで、アウトドア体験を向上させる。必需品としては、複数のポケットが付いたよくできたバックパック、水筒やハイドレーション・システム、吸湿性のある衣服、丈夫なハイキング・ブーツ、紫外線をカットするサングラスなどがある。地図、コンパス、GPSなどのナビゲーション用品、帽子や防水ジャケット、ヘッドランプ、マルチツール、小型救急セットなどの天候対策用品、トレッキングポール、軽めの調理器具、食事の準備に便利な携帯コンロ、双眼鏡、カメラなどは、ハイキングの経験をより豊かにしてくれる。さらに、スマートバックパック、GPS機器、ルート追跡、天候更新、健康モニタリングなどの機能を提供するウェアラブル技術(フィットネストラッカーやスマートウォッチなど)の人気の高まりといった傾向もある。さらに、耐水性や吸湿発散性のある生地などの技術革新も進んでいる。したがって、これらの傾向は、さらに予測期間2024年から2032年の間に世界のハイキングアクセサリー市場の需要を促進すると予想される。

アウトドアレクリエーションへの参加の急増は、世界のハイキングアクセサリー市場の需要を大幅に牽引している。この原動力は、より多くの人々がハイキングに従事することを奨励し、野外活動に関連する物理的および精神的な健康上の利点の意識の高まりによって煽られている。安全性、快適性、利便性を向上させるハイキング・ギアの需要が増加している。高度なナビゲーション・ツールやハイドレーション・システムから、人間工学に基づいたバックパックや環境に優しい衣類に至るまで、消費者はハイキング体験を向上させるために高品質のアクセサリーに投資している。さらに、ソーシャルメディアとインフルエンサーマーケティングは、ハイキングの冒険と必要不可欠なギアを紹介することで、この関心を増幅させ、自然を探索する幅広い聴衆を刺激している。このような消費者層の拡大が、世界のハイキング・アクセサリー市場の継続的な革新と成長を促している。しかし、テクノロジーへの依存度が高く、偽造品や低品質のハイキング用品の存在が、2024-2032年の市場成長を阻害している。

ハイキング用アクセサリーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域である。2023年、北米は収益の面で最大の地域市場であった。これは、アウトドアレクリエーション活動の増加、ハイキングギアの技術進歩、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりなど、さまざまな要因によるものである。広大な自然景観と広範なトレイル網を持つ米国とカナダは、この市場拡大の中心となっている。さらに、北米では可処分所得が高いため、消費者は高級アウトドア用品に投資することができる。これには、性能、快適性、耐久性を強化した高度で特殊なハイキング・アクセサリーも含まれる。さらに、アジア太平洋地域の市場は、予測期間中に最も速い速度で発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
EXOfficio LLC
サムソナイトIPホールディングスS.àr.l.
ゴールゼロ
グラナイトギアLLC
ビッグアグネス
ゴッサマー・ギア
アメールスポーツ
ブラックダイヤモンド・オーストラリア
コロンビアスポーツウェアカンパニー
ガーミン

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
キャンプギア
アパレル
フットウェア
バックパック
その他

エンドユーザー別
男性
レディース
キッズ

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロサンゼルス
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.世界のハイキングアクセサリー市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.ハイキング用アクセサリーの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.タイプ別
2.3.2.エンドユーザー別
2.3.3.流通チャネル別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.世界のハイキングアクセサリー市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.世界のハイキングアクセサリー市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 ハイキングアクセサリーの世界市場ハイキング用アクセサリーの世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.キャンピングギア
5.2.アパレル
5.3.フットウェア
5.4.バックパック
5.5.その他
第6章.ハイキング用アクセサリーの世界市場規模・予測:エンドユーザー別 2022-2032
6.1.男性用
6.2.女性
6.3.子供
第7章.ハイキング用アクセサリーの世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.オンライン
7.2.オフライン
第8章 ハイキングアクセサリーの世界市場ハイキング用アクセサリーの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米ハイキングアクセサリー市場
8.1.1.アメリカのハイキングアクセサリー市場
8.1.1.1.タイプ別内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.2.エンドユーザーの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.流通チャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.カナダのハイキングアクセサリー市場
8.2.ヨーロッパハイキングアクセサリー市場
8.2.1.イギリスのハイキングアクセサリー市場
8.2.2.ドイツのハイキングアクセサリー市場
8.2.3.フランスのハイキングアクセサリー市場
8.2.4.スペインのハイキングアクセサリー市場
8.2.5.イタリアのハイキングアクセサリー市場
8.2.6.その他のヨーロッパのハイキングアクセサリー市場
8.3.アジア太平洋ハイキングアクセサリー市場
8.3.1.中国のハイキングアクセサリー市場
8.3.2.インドのハイキングアクセサリー市場
8.3.3.日本のハイキングアクセサリー市場
8.3.4.オーストラリアのハイキングアクセサリー市場
8.3.5.韓国のハイキングアクセサリー市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域のハイキングアクセサリー市場
8.4.ラテンアメリカのハイキングアクセサリー市場
8.4.1.ブラジルのハイキングアクセサリー市場
8.4.2.メキシコのハイキングアクセサリー市場
8.4.3.その他のラテンアメリカのハイキングアクセサリー市場
8.5.中東・アフリカのハイキングアクセサリー市場
8.5.1.サウジアラビアのハイキングアクセサリー市場
8.5.2.南アフリカのハイキングアクセサリー市場
8.5.3.その他の中東・アフリカのハイキングアクセサリー市場
第9章 ハイキングアクセサリー市場競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.エクソフィシオ・エルエルシー
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.サムソナイトIPホールディングスS.àr.l.
9.3.3.ゴールゼロ
9.3.4.グラナイトギアLLC
9.3.5.ビッグアグネス・インク
9.3.6.ゴッサマー・ギア
9.3.7.アメールスポーツ
9.3.8.ブラックダイヤモンド・オーストラリア
9.3.9.コロンビア・スポーツウェア・カンパニー
9.3.10.ガーミン社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Hiking Accessories Market is valued approximately USD 28.28 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.70% over the forecast period 2024-2032. Hiking accessories enhance outdoor experiences by offering comfort, security, and convenience. Among the essentials are a well-made backpack with several pockets, a water bottle or hydration system, moisture-wicking clothes, robust hiking boots, and sunglasses that block UV rays. Using navigational supports such as maps, compasses, & GPS, weather gear, such as cap or waterproof jacket, headlamp, multitool, and small first aid kit, trekking poles, lighter cooking utensils, portable stove aid with meal preparation, binoculars and a camera enhance the experience of hiking. Furthermore, trend such as increasing popularity of smart backpacks, GPS devices, and wearable technology (such as fitness trackers and smartwatches) that offer features such as route tracking, weather updates, and health monitoring. Moreover, innovations including water-resistant and moisture-wicking fabrics. Thus, these trends further expected to drive demand for the Global Hiking Accessories Market during the forecast period 2024-2032.

The surge in outdoor recreation participation has significantly driven the demand for the Global Hiking Accessories Market. This driver is fueled by a growing awareness of the physical and mental health benefits associated with outdoor activities, encouraging more people to engage in hiking. There has been an increased demand for hiking gear that enhances safety, comfort, and convenience. From advanced navigation tools and hydration systems to ergonomic backpacks and eco-friendly clothing, consumers are investing in quality accessories to improve their hiking experiences. Additionally, social media and influencer marketing have amplified this interest by showcasing hiking adventures and essential gear, inspiring a broader audience to explore nature. This expanding consumer base is driving continuous innovation and growth in the hiking accessories market globally. However, more dependency on technology and presence of counterfeit & low-quality hiking products stifle market growth during 2024-2032.

The key regions considered for the Global Hiking Accessories Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America was the largest regional market in terms of revenue. This is due to the various factors including increasing outdoor recreational activities, technological advancements in hiking gear, and rising consumer awareness about health and wellness. The United States and Canada, with their vast natural landscapes and extensive trail networks, are central to this market's expansion. Moreover, higher disposable incomes in North America allow consumers to invest in premium outdoor gear. This includes advanced and specialized hiking accessories that offer enhanced performance, comfort, and durability. Furthermore, the market in Asia Pacific, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
EXOfficio LLC
Samsonite IP Holdings S.àr.l.
Goal Zero
Granite Gear LLC
Big Agnes, Inc.
Gossamer Gear
Amer Sports
Black Diamond Australia
Columbia Sportswear Company
Garmin Ltd.

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Camping Gear
Apparel
Footwear
Backpacks
Others

By End User
Men
Women
Kids

By Distribution Channel
Online
Offline

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Hiking Accessories Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Global Hiking Accessories Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Type
2.3.2. By End User
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Global Hiking Accessories Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Global Hiking Accessories Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Camping Gear
5.2. Apparel
5.3. Footwear
5.4. Backpacks
5.5. Others
Chapter 6. Global Hiking Accessories Market Size & Forecasts by End User 2022-2032
6.1. Men
6.2. Women
6.3. Kids
Chapter 7. Global Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Online
7.2. Offline
Chapter 8. Global Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Hiking Accessories Market
8.1.1. U.S. Hiking Accessories Market
8.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Hiking Accessories Market
8.2. Europe Hiking Accessories Market
8.2.1. U.K. Hiking Accessories Market
8.2.2. Germany Hiking Accessories Market
8.2.3. France Hiking Accessories Market
8.2.4. Spain Hiking Accessories Market
8.2.5. Italy Hiking Accessories Market
8.2.6. Rest of Europe Hiking Accessories Market
8.3. Asia-Pacific Hiking Accessories Market
8.3.1. China Hiking Accessories Market
8.3.2. India Hiking Accessories Market
8.3.3. Japan Hiking Accessories Market
8.3.4. Australia Hiking Accessories Market
8.3.5. South Korea Hiking Accessories Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Hiking Accessories Market
8.4. Latin America Hiking Accessories Market
8.4.1. Brazil Hiking Accessories Market
8.4.2. Mexico Hiking Accessories Market
8.4.3. Rest of Latin America Hiking Accessories Market
8.5. Middle East & Africa Hiking Accessories Market
8.5.1. Saudi Arabia Hiking Accessories Market
8.5.2. South Africa Hiking Accessories Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Hiking Accessories Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. EXOfficio LLC
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Samsonite IP Holdings S.àr.l.
9.3.3. Goal Zero
9.3.4. Granite Gear LLC
9.3.5. Big Agnes, Inc.
9.3.6. Gossamer Gear
9.3.7. Amer Sports
9.3.8. Black Diamond Australia
9.3.9. Columbia Sportswear Company
9.3.10. Garmin Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(apparel footwear)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る