皮革製品の世界市場規模調査・予測、タイプ別(本革、合成皮革、ヴィーガンレザー)、製品別(ハンドバッグ、皮革小物、アパレル、フットウェア、インテリア・家具、ペットアクセサリー、自動車アクセサリー)、地域別分析、2023-2030年
Global Leather Goods Market Size study & Forecast, by Type (Genuine Leather, Synthetic Leather, Vegan Leather) by Product (Handbags, Small Leather Goods, Apparels, Footwear, Home Dcor & Furnishing, Pet Accessories, Automotive Accessories) and Regional Analysis, 2023-2030
世界の皮革製品市場は、2022年に約2,428億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.6%以上の成長率で成長すると予測されている。革製品とは、動物の原皮や皮をなめすことによって作られる、耐久性が... もっと見る
サマリー 世界の皮革製品市場は、2022年に約2,428億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.6%以上の成長率で成長すると予測されている。革製品とは、動物の原皮や皮をなめすことによって作られる、耐久性があり柔軟性のある素材である革から作られた製品を指す。革製品は、その品質、寿命、美的魅力で知られている。革製品は、アパレル、ハンドバッグ、革小物など、幅広い製品に加工することができます。可処分所得の増加、生活水準の向上、ファッショントレンドの進化、国内外旅行の増加が市場を牽引する主な要因である。皮革製品市場は、ブランド認知度の拡大や、スタイリッシュで快適な高価な皮革製衣料品、アクセサリー、履物への欲求の高まりから恩恵を受けると予想される。
ファッションショーやイベントは、世界中のデザイナーが最新の作品を発表する場として機能し、革製衣料品により多くの顧客を引き寄せる。例えば、フォーエバーレザーファッションショーは2020年9月に中国の上海で開催された。このショーでは、トラベルバッグ、ダッフルバッグ、アンクルブーツ、レザースニーカー、クロスステッチのトレンチコートなど、幅広いセレクションの革製品が展示された。このようなイベントには、多くの地方から革製品の顧客、生産者、デザイナーが集まる。例えばアディダスAGは、2021年4月にヴィーガンレザーのスタン・スミス・トレーナーの新ラインの発売を発表した。このシューズはキノコから抽出した物質で作られている。持続可能な製品に対する市場の需要の高まりに対応するため、アディダスはサステナビリティを重視し、この新商品を発表した。しかし、天然皮革の生産と使用に対する厳しい規制が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。
皮革製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。2022年には、アジア太平洋地域が世界市場を支配し、また予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想されている。高級品や贅沢品への需要の高まりが、中国やインドなどの国々が牽引するアジア太平洋地域市場を後押ししている。アジアの基本的な皮革、つまり原料の主な供給国はバングラデシュとパキスタンである。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
アディダスAG
ナイキ
プーマSE
フィラ社
ニューバランス
クノール
サムソナイト・インターナショナルS.A.
VIPインダストリーズ
ティンバーランド
ジョンストン&マーフィー
市場における最近の動き
2021年1月、アディダスAGは持続可能性へのコミットメントの一環として、マッシュルームレザーを使用したフットウェアの新シリーズを発表した。植物由来のビーガンレザーのフットウェアを製造するため、同社はステラ・マッカートニー、ルルレモン、バイオテクノロジーのスタートアップであるボルト・スレッズと提携した。
2022年7月、ナイキは5つの新しいトレーナーを発表した:エアフォース1ロー'07'「フレッシュ」、エアマックス97ココナッツミルク&ブラック、エアトレーナー1「ミッドナイトネイビー」。これらは上質なレザーなどの素材で作られている。
世界の皮革製品市場レポート範囲:
過去データ - 2020 - 2021
推計基準年 - 2022年
予測期間 - 2023-2030
レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
対象セグメント - タイプ、製品、地域
地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
本革
合成皮革
ヴィーガンレザー
製品別
ハンドバッグ
革小物
アパレル
フットウェア
インテリア&家具
ペットアクセサリー
自動車アクセサリー
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ
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目次 第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.皮革製品市場、地域別、2020-2030年(USD Billion)
1.2.2.皮革製品市場、タイプ別、2020-2030年(USD Billion)
1.2.3.皮革製品市場、製品別、2020-2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章.世界の皮革製品市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.皮革製品の世界市場ダイナミクス
3.1.皮革製品市場のインパクト分析(2020-2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.電子商取引小売市場の成長
3.1.1.2.履き心地が良く、トレンディでファンシーなフットウェアへの需要の高まり
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.天然皮革の生産と使用に対する厳しい規制
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.個人消費の増加
第4章.皮革製品の世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章 革製品の世界市場皮革製品の世界市場、タイプ別
5.1.市場スナップショット
5.2.皮革製品の世界市場:タイプ別、業績-ポテンシャル分析
5.3.皮革製品の世界市場タイプ別推計・予測 2020-2030 (億米ドル)
5.4.皮革製品市場のサブセグメント分析
5.4.1.本革
5.4.2.合成皮革
5.4.3.ヴィーガンレザー
第6章.革製品の世界市場、製品別
6.1.市場スナップショット
6.2.皮革製品の世界市場:製品別、業績-潜在能力分析
6.3.皮革製品の世界市場 2020-2030年 製品別推計・予測 (億米ドル)
6.4.皮革製品市場、サブセグメント分析
6.4.1.ハンドバッグ
6.4.2.革小物
6.4.3.アパレル
6.4.4.履物
6.4.5.インテリア&家具
6.4.6.ペットアクセサリー
6.4.7.自動車アクセサリー
第7章.皮革製品の世界市場、地域分析
7.1.主要国
7.2.トップ新興国
7.3.皮革製品市場、地域別市場スナップショット
7.4.北米の皮革製品市場
7.4.1.米国の皮革製品市場
7.4.1.1.タイプ別推計と予測、2020~2030年
7.4.1.2.製品の内訳の推定と予測、2020-2030年
7.4.2.カナダの皮革製品市場
7.5.欧州皮革製品市場スナップショット
7.5.1.イギリスの皮革製品市場
7.5.2.ドイツの皮革製品市場
7.5.3.フランスの皮革製品市場
7.5.4.スペインの皮革製品市場
7.5.5.イタリアの皮革製品市場
7.5.6.その他のヨーロッパの皮革製品市場
7.6.アジア太平洋皮革製品市場スナップショット
7.6.1.中国の皮革製品市場
7.6.2.インドの皮革製品市場
7.6.3.日本の皮革製品市場
7.6.4.オーストラリアの皮革製品市場
7.6.5.韓国の皮革製品市場
7.6.6.その他のアジア太平洋地域の皮革製品市場
7.7.中南米の皮革製品市場のスナップショット
7.7.1.ブラジルの皮革製品市場
7.7.2.メキシコの皮革製品市場
7.8.中東・アフリカ革製品市場
7.8.1.サウジアラビアの皮革製品市場
7.8.2.南アフリカの皮革製品市場
7.8.3.その他の中東・アフリカ皮革製品市場
第8章.競合他社の情報
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.アディダスAG
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.最近の動向
8.3.2.ナイキ社
8.3.3.プーマSE
8.3.4.フィラ社
8.3.5.ニューバランス
8.3.6.ノール社
8.3.7.サムソナイト・インターナショナルS.A.
8.3.8.VIPインダストリーズ
8.3.9.ティンバーランド
8.3.10.ジョンストン・アンド・マーフィー
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性
9.3.研究の前提
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Summary Global Leather Goods Market is valued approximately at USD 242.85 billion in 2022 and is anticipated to grow with a growth rate of more than 6.6% over the forecast period 2023-2030. Leather goods refer to products made from leather, which is a durable and flexible material created by tanning animal rawhide and skins. Leather goods are known for their quality, longevity, and aesthetic appeal. They can be crafted into a wide range of products, including – Apparels, Handbags, Small Leather Goods and More. Growing disposable income, higher living standards, evolving fashion trends, and an increase in both domestic and foreign travel are the main factors driving the market. The market for leather goods is anticipated to benefit from expanding brand awareness and the growing desire for stylish, comfortable, and expensive leather clothing, accessories, and footwear. Fashion shows and events acts as a platform for designers all around the world to present their latest creations, which draws more customers to leather clothes.. For example, the Forever Leather Fashion show took place in Shanghai, China, in September 2020. A wide selection of leather goods was on display at the show, such as travel bags, duffel bags, ankle boots, leather sneakers, and cross-stitched trench coats. These events bring many leather customers, producers, and designers from many provinces together. For Instance: Adidas AG announced the release of their new line of vegan leather Stan Smith trainers in April 2021. These shoes were made with a substance derived from mushrooms. In order to meet the market's growing demand for sustainable products, the company's broader sustainability aims include this new unveiling as a key component. However, the Stringent regulations against the production and use of natural leather stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Leather Goods Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. In 2022, Asia Pacific dominated the global market and is also expected to grow with fastest CAGR during the forecast period. The growing demand for high-end and luxury goods is propelling the Asia Pacific regional market, which is led by nations such as China and India. Asia's main suppliers of basic leather, or raw material, are Bangladesh and Pakistan.
Major market player included in this report are: Adidas AG Nike, Inc. Puma SE Fila, Inc. New Balance Athletics, Inc. Knoll, Inc. Samsonite International S.A. VIP Industries Ltd. Timberland LLC Johnston & Murphy
Recent Developments in the Market: In January 2021, As part of its commitment to sustainability, Adidas AG announced the introduction of a new range of footwear constructed from mushroom leather. To produce plant-based, vegan leather footwear, the company teamed up with Stella McCartney, lululemon, and biotech startup Bolt Threads. In July 2022, Nike unveiled five new trainers: the Air Force 1 Low '07' 'Fresh, the Air Max 97 Coconut Milk and Black, and the Air Trainer 1 'Midnight Navy'. These are made of fine leather among other materials. Global Leather Goods Market Report Scope: Historical Data – 2020 - 2021 Base Year for Estimation – 2022 Forecast period - 2023-2030 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends Segments Covered - Type, Product, Region Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type: Genuine Leather Synthetic Leather Vegan Leather
By Product: Handbags Small Leather Goods Apparels Footwear Home Décor & Furnishing Pet Accessories Automotive Accessories
By Region:
North America U.S. Canada
Europe UK Germany France Spain Italy ROE
Asia Pacific China India Japan Australia South Korea RoAPAC
Latin America Brazil Mexico
Middle East & Africa Saudi Arabia South Africa Rest of Middle East & Africa
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Table of Contents Chapter 1. Executive Summary 1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Leather Goods Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Leather Goods Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Leather Goods Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Leather Goods Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Leather Goods Market Dynamics 3.1. Leather Goods Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing e-commerce retail market 3.1.1.2. Rising demand for comfortable, trendy, and fancy footwear 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Stringent regulations against the production and use of natural leather 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising consumer spending Chapter 4. Global Leather Goods Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Leather Goods Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Leather Goods Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Leather Goods Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Leather Goods Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Genuine Leather 5.4.2. Synthetic Leather 5.4.3. Vegan Leather Chapter 6. Global Leather Goods Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Leather Goods Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Leather Goods Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Leather Goods Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Handbags 6.4.2. Small Leather Goods 6.4.3. Apparels 6.4.4. Footwear 6.4.5. Home Décor & Furnishing 6.4.6. Pet Accessories 6.4.7. Automotive Accessories Chapter 7. Global Leather Goods Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Leather Goods Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Leather Goods Market 7.4.1. U.S. Leather Goods Market 7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Leather Goods Market 7.5. Europe Leather Goods Market Snapshot 7.5.1. U.K. Leather Goods Market 7.5.2. Germany Leather Goods Market 7.5.3. France Leather Goods Market 7.5.4. Spain Leather Goods Market 7.5.5. Italy Leather Goods Market 7.5.6. Rest of Europe Leather Goods Market 7.6. Asia-Pacific Leather Goods Market Snapshot 7.6.1. China Leather Goods Market 7.6.2. India Leather Goods Market 7.6.3. Japan Leather Goods Market 7.6.4. Australia Leather Goods Market 7.6.5. South Korea Leather Goods Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Leather Goods Market 7.7. Latin America Leather Goods Market Snapshot 7.7.1. Brazil Leather Goods Market 7.7.2. Mexico Leather Goods Market 7.8. Middle East & Africa Leather Goods Market 7.8.1. Saudi Arabia Leather Goods Market 7.8.2. South Africa Leather Goods Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Leather Goods Market
Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Adidas AG 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Nike, Inc. 8.3.3. Puma SE 8.3.4. Fila, Inc. 8.3.5. New Balance Athletics, Inc. 8.3.6. Knoll, Inc. 8.3.7. Samsonite International S.A. 8.3.8. VIP Industries Ltd. 8.3.9. Timberland LLC 8.3.10. Johnston & Murphy Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
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