世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナルケア家電の世界市場規模調査・予測、製品タイプ別(ヘアケア家電、脱毛家電、オーラルケア家電、その他家電)、性別(男性・女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、Eコマース)、地域別分析、2023-2030年


Global Personal Care Electrical Appliances Market Size study&Forecast, byProduct Type (Hair Care Appliances, Hair Removal Appliances, Oral Care Appliances, and Other Appliances), by Gender (Male and Female),by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarket, Specialty Stores, Convenience Store, and E-Commerce) and Regional Analysis, 2023-2030

パーソナルケア電化製品の世界市場は、2022年に約2160億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。パーソナルケア電化製品は、男女ともに、ヘアケア、オー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年2月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

パーソナルケア電化製品の世界市場は、2022年に約2160億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。パーソナルケア電化製品は、男女ともに、ヘアケア、オーラルケア、その他の衛生用品など、身だしなみを整えるために利用され、電池や電気を動力源としている。パーソナルケア電化製品の世界市場は、可処分所得の増加、経済環境の改善、高齢化人口の増加などの要因により継続的に成長している。

パーソナルケア電化製品の需要は、国民の一人当たりの可処分所得の増加により、長期にわたって大幅に増加している。Statistaによると、インド人口の1人当たり可処分所得は2020年に25兆9,600億米ドルに達した。2022年時点では29兆9,500億ドルに増加し、2028年には37兆3,100億ドルの急拡大が予測されている。さらに、同じ情報源による2020年の調査によると、米国の1人当たりの可処分所得は51兆7,100億米ドルだった。さらに、技術の進歩やオンラインショッピングへの嗜好の高まりは、パーソナルケア電化製品の世界市場にとってチャンスである。しかし、パーソナルケア電化製品の高コストと代替品の利用可能性は、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなる。
ワクチン用パーソナルケア電化製品の世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。北米は、パーソナルグルーミングに対する男性の需要の増加やヘアケア電化製品の技術革新などの要因により、2022年に市場を支配し、パーソナルケア電化製品の需要は予測期間中に大幅に成長すると予測される。アジア太平洋地域は一貫して好景気であり、ヘアスタイリング機器、電動デンタルケアアイテム、美容家電など、便利な使用と成果の向上を提供する最先端のパーソナルケア家電に消費者の注目が集まっているため、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Koninklijke Philips NV.
プロクター・アンド・ギャンブル
ダイソン
パナソニックホールディングス株式会社
Conair Corporation
GHDグループ
ウォル
Pattern Beauty, LLCSpectrum Brands
ハベルズ・インディア・リミテッド

市場における最近の動き
 2022年8月、Shark BeautyはShark FlexStyle air styling and drying systemを発表した。これは、熱によるダメージを与えることなく、あらゆる髪質に使用できる多用途のヘアードライヤーおよびスタイリングツールとして販売されている。
 2021年3月、Wahlは新しいベルト下トリマー「Wahl Manscaper」を発表した。同社は、このトリマーに内蔵された保護システムが怪我の防止に役立つとしている。No Nicks.No Cuts.No Fear "をスローガンとするこのトリマーには、ラップアラウンド・セーフティガード、20種類の長さに調節可能なダイヤル、最高の使い心地のために細かく研磨されたステンレススチール刃などの特徴がある。
 2023年2月、GHD Group Pty.は、初のウェット・トゥ・ストレート・スタイリング・デバイスであるDuetを発表した。同社は、対流と伝導を利用して髪を乾かし、スタイリングし、セットするため、Duetはヘアードライヤーとストレートパーマの両方の代用になるとしている。

パーソナルケア電化製品の世界市場レポートスコープ:
 過去データ -2020 -2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 -収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント -製品タイプ,性別,流通チャネル,地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来の成長を定義する駆動因子&課題などの重要な側面に関するtodetailed情報に対応しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ヘアケア機器
脱毛機器
オーラルケア機器
その他

性別
男性
女性

流通チャネル別
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
Eコマース

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Personal Care Electrical Appliances Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Personal Care Electrical Appliances Market, by Product Type,2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Personal Care Electrical Appliances Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Personal Care Electrical Appliances Market, by Distribution Channel,2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personal Care Electrical Appliances Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Dynamics
3.1. Personal Care Electrical Appliances Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing disposable incomes
3.1.1.2. Improvement in economic environment
3.1.1.3. Growing Ageing Population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personal Care Electrical Appliances
3.1.2.2. Availability of Product Alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements
3.1.3.2. Rising preference for online shopping
Chapter 4. Global Personal Care Electrical Appliances MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Personal Care Electrical Appliances Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hair Care Appliances
5.4.2. Hair Removal Appliances
5.4.3. Oral CareAppliances
5.4.4. Other Appliances
Chapter 6. Global Personal Care Electrical Appliances Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male
6.4.2. Female
6.5. Global Personal Care Electrical Appliances Market, byDistribution Channel Market Snapshot
6.6. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.7. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel2020-2030 (USD Billion)
6.8. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
6.8.1. Supermarkets & Hypermarket
6.8.2. Specialty Stores
6.8.3. Convenience Store
6.8.4. E-Commerce
Chapter 7. Global Personal Care Electrical Appliances Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Personal Care Electrical Appliances Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Personal Care Electrical Appliances Market
7.4.1. U.S.Personal Care Electrical Appliances Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. CanadaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.5. Europe Personal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.5.1. U.K. Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.2. Germany Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.3. France Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.4. Spain Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.5. Italy Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.6. Rest of EuropePersonal Care Electrical Appliances Market
7.6. Asia-PacificPersonal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.6.1. China Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.2. India Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.3. JapanPersonal Care Electrical Appliances Market
7.6.4. Australia Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.5. South Korea Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.6. Rest of Asia PacificPersonal Care Electrical Appliances Market
7.7. Latin America Personal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.7.1. Brazil Personal Care Electrical Appliances Market
7.7.2. MexicoPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8. Middle East & AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.1. Saudi ArabiaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.2. South AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.3. Rest of Middle East & AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Koninklijke Philips NV.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. ProductSummary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Procter & Gamble
8.3.3. Dyson Limited
8.3.4. Panasonic Holdings Corporation
8.3.5. Conair Corporation
8.3.6. GHD Group Pty Ltd
8.3.7. Walh
8.3.8. Pattern Beauty, LLC
8.3.9. Spectrum Brands
8.3.10. Havells India Limited
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

GlobalPersonal Care Electrical Appliances Market is valued at approximately USD 21.6 illion in 2022 andis anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.8%duringthe forecast period 2023-2030.Personal care electrical appliances are utilized by both men and women for personal grooming needs, including hair care, oral care, and other hygiene products that are powered by batteries or electricity. The Global Personal Care Electrical Appliances Market is growing continuously due to factors such asan increase in disposable incomes, improvement in the economic environment and a growing aging population.

The demand for Personal Care Electrical Appliances has significantly increased overperiod of time due to the rise in per capita disposable income of the people. As per Statista, the per capita disposable income of the Indian population amounted toUSD 25.96 trillion in 2020. It has been increased to USD 29.95 trillion as of 2022, and a rapid expansion of USD 37.31 is projected in 2028. Furthermore, research conducted in 2020 by the same source indicates that the United States' per capita disposable income was USD 51.71 trillion. It increased to USD 55.29 trillion in 2022 and is expected to rise to USD 71.83 trillion by 2028.This led to a significant increase in the living standards of the people which led to increase in the demand for Personal Care Electrical Appliances.Moreover, technological advancements and rising preference for online shopping are opportunities for the Global Personal Care Electrical Appliances Market. However, the high cost of personal care electrical appliances and the availability of alternatives hinderthe market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Vaccine Personal Care Electric Appliances Marketstudy includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa.North America dominated the market in 2022 owing to factors such as increasing demand among men for personal grooming and technological innovations in hair care appliances, the demand for personal care electrical appliances is projected to grow significantly overthe forecast period. Asia Pacific is expected to grow significantly overthe forecast period as the region's consistently booming economy is drawing consumers' attention to cutting-edge personal care appliances that provide convenient use and improved outcomes, such as hair styling equipment, electric dental care items, beauty appliances, and so on.

Major market player included in this report are:
Koninklijke Philips NV.
Procter & Gamble
Dyson Limited
Panasonic Holdings Corporation
Conair Corporation
GHD Group Pty Ltd
Walh
Pattern Beauty, LLCSpectrum Brands
Havells India Limited

Recent Developments in the Market:
 In August 2022, Shark Beauty introduced the Shark FlexStyle air styling and drying system, which is marketed as a versatile hair dryer and styling tool that can be used on all hair types without causing heat damage.
 In March 2021, Wahl introduced a new Below-the-Belt Trimmer called the Wahl Manscaper. The company asserts that the trimmer's built-in protection system helps prevent injuries. Marketed with the slogan "No Nicks. No Cuts. No Fear," the trimmer includes features such as a wrap-around safety guard, an adjustable dial offering 20 cutting lengths, and finely ground stainless-steel blades for maximum comfort.
 In February 2023, GHD Group Pty. introduced Duet, its inaugural wet-to-straight styling device. The company claims that Duet can serve as a substitute for both hair dryers and straighteners, as it utilizes convection and conduction to dry, style, and set hair.

Global Personal Care Electrical Appliances Market Report Scope:
 Historical Data –2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered –Product Type,Gender, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values forthe coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters todetailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potentialopportunities in micro markets for stakeholders to invest along with adetailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:

ByProduct Type:
Hair Care Appliances
Hair Removal Appliances
Oral CareAppliances
OtherAppliances

By Gender:
Male
Female

By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarket
Specialty Stores
Convenience Store
E-Commerce

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Personal Care Electrical Appliances Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Personal Care Electrical Appliances Market, by Product Type,2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Personal Care Electrical Appliances Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Personal Care Electrical Appliances Market, by Distribution Channel,2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personal Care Electrical Appliances Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Dynamics
3.1. Personal Care Electrical Appliances Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing disposable incomes
3.1.1.2. Improvement in economic environment
3.1.1.3. Growing Ageing Population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personal Care Electrical Appliances
3.1.2.2. Availability of Product Alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements
3.1.3.2. Rising preference for online shopping
Chapter 4. Global Personal Care Electrical Appliances MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Personal Care Electrical Appliances Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hair Care Appliances
5.4.2. Hair Removal Appliances
5.4.3. Oral CareAppliances
5.4.4. Other Appliances
Chapter 6. Global Personal Care Electrical Appliances Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male
6.4.2. Female
6.5. Global Personal Care Electrical Appliances Market, byDistribution Channel Market Snapshot
6.6. Global Personal Care Electrical Appliances Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.7. Global Personal Care Electrical Appliances Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel2020-2030 (USD Billion)
6.8. Personal Care Electrical Appliances Market, Sub Segment Analysis
6.8.1. Supermarkets & Hypermarket
6.8.2. Specialty Stores
6.8.3. Convenience Store
6.8.4. E-Commerce
Chapter 7. Global Personal Care Electrical Appliances Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Personal Care Electrical Appliances Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Personal Care Electrical Appliances Market
7.4.1. U.S.Personal Care Electrical Appliances Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. CanadaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.5. Europe Personal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.5.1. U.K. Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.2. Germany Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.3. France Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.4. Spain Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.5. Italy Personal Care Electrical Appliances Market
7.5.6. Rest of EuropePersonal Care Electrical Appliances Market
7.6. Asia-PacificPersonal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.6.1. China Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.2. India Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.3. JapanPersonal Care Electrical Appliances Market
7.6.4. Australia Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.5. South Korea Personal Care Electrical Appliances Market
7.6.6. Rest of Asia PacificPersonal Care Electrical Appliances Market
7.7. Latin America Personal Care Electrical Appliances Market Snapshot
7.7.1. Brazil Personal Care Electrical Appliances Market
7.7.2. MexicoPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8. Middle East & AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.1. Saudi ArabiaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.2. South AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market
7.8.3. Rest of Middle East & AfricaPersonal Care Electrical Appliances Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Koninklijke Philips NV.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. ProductSummary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Procter & Gamble
8.3.3. Dyson Limited
8.3.4. Panasonic Holdings Corporation
8.3.5. Conair Corporation
8.3.6. GHD Group Pty Ltd
8.3.7. Walh
8.3.8. Pattern Beauty, LLC
8.3.9. Spectrum Brands
8.3.10. Havells India Limited
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る