デジタル広告の世界市場規模調査&予測、フォーマット別(検索広告、動画広告、ソーシャルメディア広告、バナー広告 その他)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ、ノートPC その他)、地域別分析、2022-2029年Global Digital Advertising Market Size study & Forecast, by Format (Search Advertising, Video Advertising, Social Media Advertising, Banner Advertising Others) by Platform (Mobile, Desktop and laptops, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のデジタル広告市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタル広告市場とは、オンラインで広告を売買するエコシステムを指... もっと見る
サマリー世界のデジタル広告市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタル広告市場とは、オンラインで広告を売買するエコシステムを指します。検索エンジン、ソーシャルメディア、ディスプレイ広告、モバイルアプリ、ビデオストリーミングサービスなど、さまざまなプラットフォームやチャネルが含まれる。デジタル広告では、テキスト、画像、音声、動画などさまざまなフォーマットを用いて、特定の視聴者をターゲットにしたメッセージやコンテンツを提供することができます。広告主は、高度なターゲティングと分析ツールを使ってキャンペーンを最適化し、そのパフォーマンスをリアルタイムで追跡することができます。世界のデジタル広告市場の主な推進要因は、インターネット普及率の上昇、ソーシャルメディアの利用拡大、データ駆動型マーケティングに対する需要の高まりです。さらに、動画広告の人気の高まりと電子商取引業界の人気の高まりは、予測期間2022-2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。国際電気通信連合(ITU)によると、世界でインターネットを利用する個人の割合は、2005年の18.0%から2019年には51.2%に増加しました。同様に、米国では、インターネットを利用できる世帯の割合が、1997年の18%から2019年には90%に増加しています。出典はこちら米国国勢調査局「米国におけるコンピュータとインターネットの利用状況」2020年版。しかし、デジタル広告のコストが高いため、2022~2029年の予測期間を通じて市場の成長が阻害されています。 デジタル広告の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米はデジタル広告の最大市場であり、米国は同市場への最大の貢献者です。この地域のデジタル広告市場の成長は、高いインターネット普及率、大手ハイテク企業の存在、デジタルメディア消費へのシフトによってもたらされています。アジア太平洋地域は、デジタル広告の市場として最も急速に成長しており、中国、日本、インドが主要な貢献者となっています。この地域のデジタル広告市場の成長は、インターネット普及率の上昇、スマートフォンユーザーの増加、eコマースの台頭によってもたらされています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: グーグル合同会社 Facebook, Inc. マイクロソフト株式会社 Twitter Inc. Adobe Systems Inc. バイドゥ株式会社 ヤフー株式会社 IAC/InterActiveCorp Amazon, Inc. コンクリンメディア 最近の市場の動向 TikTokは2019年に、企業がTikTokプラットフォーム上で広告を作成・表示できるTikTok Adsを開始しました。TikTok Adsは、インフィード広告、ブランドテイクオーバー、ハッシュタグチャレンジなど様々な広告フォーマットを提供しており、ユーザーのデモグラフィックや行動に基づくターゲティングオプションも提供しています。 TaboolaとOutbrainが2020年に合併し、Taboolaが誕生しました。Taboolaは、企業が出版社のウェブサイトのネットワーク上で広告を作成し表示できるコンテンツ発見および広告プラットフォームです。Taboolaは、ネイティブ広告、動画広告、ディスプレイ広告など様々な広告フォーマットを提供し、ユーザーの行動や興味に基づいたターゲティングオプションも提供しています。 世界のデジタル広告市場レポートスコープ 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド カバーするセグメント フォーマット、プラットフォーム、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品形態の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: フォーマット別 検索広告 動画広告 ソーシャルメディア広告 バナー広告 その他 プラットフォーム別 モバイル デスクトップ・ノートパソコン その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Digital Advertising Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Digital Advertising Market, by Format, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Digital Advertising Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Advertising Market Dynamics 3.1. Digital Advertising Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased internet penetration 3.1.1.2. Growing use of social media 3.1.1.3. Rising demand for data-driven marketing 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Digital Advertising 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising growth of e-commerce industry 3.1.3.2. Rising popularity for video advertising Chapter 4. Global Digital Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Digital Advertising Market, by Format 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Advertising Market by Format, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Advertising Market Estimates & Forecasts by Format 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Digital Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Search Advertising 6.4.2. Video Advertising 6.4.3. Social Media Advertising 6.4.4. Banner Advertising 6.4.5. Others Chapter 7. Global Digital Advertising Market, by Platform 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Advertising Market by Platform, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Advertising Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Digital Advertising Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Mobile 7.4.2. Desktop and laptops 7.4.3. Others Chapter 8. Global Digital Advertising Market, Regional Analysis 8.1. Digital Advertising Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Advertising Market 8.2.1. U.S. Digital Advertising Market 8.2.1.1. Format breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Digital Advertising Market 8.3. Europe Digital Advertising Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Advertising Market 8.3.2. Germany Digital Advertising Market 8.3.3. France Digital Advertising Market 8.3.4. Spain Digital Advertising Market 8.3.5. Italy Digital Advertising Market 8.3.6. Rest of Europe Digital Advertising Market 8.4. Asia-Pacific Digital Advertising Market Snapshot 8.4.1. China Digital Advertising Market 8.4.2. India Digital Advertising Market 8.4.3. Japan Digital Advertising Market 8.4.4. Australia Digital Advertising Market 8.4.5. South Korea Digital Advertising Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Advertising Market 8.5. Latin America Digital Advertising Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Advertising Market 8.5.2. Mexico Digital Advertising Market 8.6. Rest of The World Digital Advertising Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Google LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Facebook, Inc. 9.2.3. Microsoft Corporation 9.2.4. Twitter Inc. 9.2.5. Adobe Systems Inc. 9.2.6. Baidu, Inc. 9.2.7. Yahoo Inc. 9.2.8. IAC/InterActiveCorp 9.2.9. Amazon, Inc. 9.2.10. Conklin Media Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Digital Advertising Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. The digital advertising market refers to the ecosystem of buying and selling advertisements online. It encompasses a range of platforms and channels, including search engines, social media, display advertising, mobile apps, and video streaming services. Digital advertising enables businesses to target and reach specific audiences with tailored messages and content, using a variety of formats such as text, images, audio, and video. Advertisers can use sophisticated targeting and analytics tools to optimize their campaigns and track their performance in real-time. The major driving factor for the Global Digital Advertising Market are increased internet penetration, growing use of social media and rising demand for data-driven marketing. Moreover, rising popularity for video advertising and growing popularity of e-commerce industry is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Digital Advertising Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Digital Advertising Market, by Format, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Digital Advertising Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Advertising Market Dynamics 3.1. Digital Advertising Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased internet penetration 3.1.1.2. Growing use of social media 3.1.1.3. Rising demand for data-driven marketing 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Digital Advertising 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising growth of e-commerce industry 3.1.3.2. Rising popularity for video advertising Chapter 4. Global Digital Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Digital Advertising Market, by Format 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Advertising Market by Format, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Advertising Market Estimates & Forecasts by Format 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Digital Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Search Advertising 6.4.2. Video Advertising 6.4.3. Social Media Advertising 6.4.4. Banner Advertising 6.4.5. Others Chapter 7. Global Digital Advertising Market, by Platform 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Advertising Market by Platform, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Advertising Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Digital Advertising Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Mobile 7.4.2. Desktop and laptops 7.4.3. Others Chapter 8. Global Digital Advertising Market, Regional Analysis 8.1. Digital Advertising Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Advertising Market 8.2.1. U.S. Digital Advertising Market 8.2.1.1. Format breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Digital Advertising Market 8.3. Europe Digital Advertising Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Advertising Market 8.3.2. Germany Digital Advertising Market 8.3.3. France Digital Advertising Market 8.3.4. Spain Digital Advertising Market 8.3.5. Italy Digital Advertising Market 8.3.6. Rest of Europe Digital Advertising Market 8.4. Asia-Pacific Digital Advertising Market Snapshot 8.4.1. China Digital Advertising Market 8.4.2. India Digital Advertising Market 8.4.3. Japan Digital Advertising Market 8.4.4. Australia Digital Advertising Market 8.4.5. South Korea Digital Advertising Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Advertising Market 8.5. Latin America Digital Advertising Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Advertising Market 8.5.2. Mexico Digital Advertising Market 8.6. Rest of The World Digital Advertising Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Google LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Facebook, Inc. 9.2.3. Microsoft Corporation 9.2.4. Twitter Inc. 9.2.5. Adobe Systems Inc. 9.2.6. Baidu, Inc. 9.2.7. Yahoo Inc. 9.2.8. IAC/InterActiveCorp 9.2.9. Amazon, Inc. 9.2.10. Conklin Media Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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