オンライン宿泊予約の世界市場規模調査&予測、プラットフォーム(モバイルアプリケーション、ウェブサイト)、予約モード別(サードパーティーオンラインポータル、ダイレクト/キャプティブポータル)、地域別分析、2022-2029年Global Online Accommodation Booking Market Size study & Forecast, Platform (Mobile Application, Website), by Mode of Booking (Third-party online portals, Direct/captive portals) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のOnline Accommodation Booking市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Online Accommodation Bookingは、ホテルの部屋を予... もっと見る
サマリー世界のOnline Accommodation Booking市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Online Accommodation Bookingは、ホテルの部屋を予約するための一般的な方法です。オンライン宿泊予約は、旅行者がコンピュータ上でオンラインプラットフォームを利用して客室を予約するのに役立ち、金融情報や個人情報を保護するためのセキュリティも提供します。また、オンライン旅行代理店による施設や価格の比較にも役立っています。オンライン宿泊予約市場は、観光産業全体の成長率の上昇や、予測期間中の政府の支援政策などの要因によって拡大しつつあります。世界各地での観光活動の活発化が、市場の成長を後押ししています。Statista 2022によると、2021年に世界の観光業は20 %上昇しました。また、2021年には、観光部門は約1兆3100億ドルのボリュームを達成し、2022年には再び、市場価値は約1兆6700億ドルに達しました。安全な宿泊施設に対する需要の高まりと、市場関係者による積極的な取り組みが、市場に有利な機会をもたらしています。しかし、信頼できない第三者によるユーザーの財務データの悪用が発生し、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなっています。 オンライン宿泊予約市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、人口増加、観光客の増加、安全な宿泊施設に対する需要により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、政府の支援政策や同地域の市場関係者の積極的な活動などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: エクスペディアグループInc. ブッキング・ホールディングス・インク トリップ・ドットコム・グループ・リミテッド Airbnb Inc. Tripadvisor Inc. オラベル・ステイズ・ピーブイティー・リミテッド トラベルオカ・インドネシアPT HRS GmbH ホテルベッズグループSL ホステルワールド・グループ 市場における最近の動向 2021年1月、香港を拠点とするサービス・旅行活動予約プラットフォームKlook Companyが、宿泊パッケージやレンタカーなどの新業態を事業に導入するため、2億米ドルの投資を発表した。 2020年12月、シンガポールを拠点とするホテル宿泊予約プラットフォーム「VResort」は、バーチャルリアリティ技術を用いたホテル予約プラットフォームを発表した。これにより、顧客はVRデバイスを通じてホテルを閲覧し、予約することができる。 世界のオンライン宿泊予約市場レポートスコープ: 過去データ 2019年〜2020年〜2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント プラットフォーム、予約形態、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: プラットフォーム別 モバイルアプリケーション ウェブサイト 予約の方法別 サードパーティーのオンラインポータル ダイレクト/キャプティブポータル 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Online Accommodation Booking Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Online Accommodation Booking Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Online Accommodation Booking Market, by Mode of Booking, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Accommodation Booking Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Accommodation Booking Market Dynamics 3.1. Online Accommodation Booking Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising growth across the tourism industry 3.1.1.2. Supportive government policies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Incidences of Misuse of Users’ financial data by an untrusted third party. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for secure accommodation 3.1.3.2. Favourable initiatives by market players Chapter 4. Global Online Accommodation Booking Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Online Accommodation Booking Market, by Platform 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Online Accommodation Booking Market by Platform, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Online Accommodation Booking Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Online Accommodation Booking Market, Sub-Segment Analysis 6.4.1. Mobile Application, 6.4.2. Website Chapter 7. Global Online Accommodation Booking Market, by Mode of Booking 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Online Accommodation Booking Market by Mode of Booking, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Online Accommodation Booking Market Estimates & Forecasts by Mode of Booking 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Online Accommodation Booking Market, Sub-Segment Analysis 7.4.1. Third-party online portals, 7.4.2. Direct/captive portals Chapter 8. Global Online Accommodation Booking Market, Regional Analysis 8.1. Online Accommodation Booking Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Online Accommodation Booking Market 8.2.1. U.S. Online Accommodation Booking Market 8.2.1.1. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Mode of Booking breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Online Accommodation Booking Market 8.3. Europe Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.3.1. U.K. Online Accommodation Booking Market 8.3.2. Germany Online Accommodation Booking Market 8.3.3. France Online Accommodation Booking Market 8.3.4. Spain Online Accommodation Booking Market 8.3.5. Italy Online Accommodation Booking Market 8.3.6. Rest of Europe Online Accommodation Booking Market 8.4. Asia-Pacific Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.4.1. China Online Accommodation Booking Market 8.4.2. India Online Accommodation Booking Market 8.4.3. Japan Online Accommodation Booking Market 8.4.4. Australia Online Accommodation Booking Market 8.4.5. South Korea Online Accommodation Booking Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Online Accommodation Booking Market 8.5. Latin America Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.5.1. Brazil Online Accommodation Booking Market 8.5.2. Mexico Online Accommodation Booking Market 8.6. Rest of The World Online Accommodation Booking Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Expedia Group Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Booking Holdings Inc. 9.2.3. Trip.com Group Ltd. 9.2.4. Airbnb Inc. 9.2.5. Tripadvisor Inc. 9.2.6. Oravel Stays Pvt Ltd 9.2.7. Traveloka Indonesia PT 9.2.8. HRS GmbH 9.2.9. Hotelbeds Group SL 9.2.10. Hostelworld Group Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Online Accommodation Booking Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2029. Online Accommodation Booking is a popular method for booking hotel rooms. It helps travellers to book rooms on a computer by using online platforms and offers security to protect their financial and private information. Also, it helps online travel agents to compare facilities and prices. The Online Accommodation Booking market is expanding because of factors such as the rising growth across the tourism industry and supportive government policies in the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Online Accommodation Booking Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Online Accommodation Booking Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Online Accommodation Booking Market, by Mode of Booking, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Accommodation Booking Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Accommodation Booking Market Dynamics 3.1. Online Accommodation Booking Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising growth across the tourism industry 3.1.1.2. Supportive government policies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Incidences of Misuse of Users’ financial data by an untrusted third party. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for secure accommodation 3.1.3.2. Favourable initiatives by market players Chapter 4. Global Online Accommodation Booking Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Online Accommodation Booking Market, by Platform 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Online Accommodation Booking Market by Platform, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Online Accommodation Booking Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Online Accommodation Booking Market, Sub-Segment Analysis 6.4.1. Mobile Application, 6.4.2. Website Chapter 7. Global Online Accommodation Booking Market, by Mode of Booking 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Online Accommodation Booking Market by Mode of Booking, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Online Accommodation Booking Market Estimates & Forecasts by Mode of Booking 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Online Accommodation Booking Market, Sub-Segment Analysis 7.4.1. Third-party online portals, 7.4.2. Direct/captive portals Chapter 8. Global Online Accommodation Booking Market, Regional Analysis 8.1. Online Accommodation Booking Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Online Accommodation Booking Market 8.2.1. U.S. Online Accommodation Booking Market 8.2.1.1. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Mode of Booking breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Online Accommodation Booking Market 8.3. Europe Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.3.1. U.K. Online Accommodation Booking Market 8.3.2. Germany Online Accommodation Booking Market 8.3.3. France Online Accommodation Booking Market 8.3.4. Spain Online Accommodation Booking Market 8.3.5. Italy Online Accommodation Booking Market 8.3.6. Rest of Europe Online Accommodation Booking Market 8.4. Asia-Pacific Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.4.1. China Online Accommodation Booking Market 8.4.2. India Online Accommodation Booking Market 8.4.3. Japan Online Accommodation Booking Market 8.4.4. Australia Online Accommodation Booking Market 8.4.5. South Korea Online Accommodation Booking Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Online Accommodation Booking Market 8.5. Latin America Online Accommodation Booking Market Snapshot 8.5.1. Brazil Online Accommodation Booking Market 8.5.2. Mexico Online Accommodation Booking Market 8.6. Rest of The World Online Accommodation Booking Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Expedia Group Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Booking Holdings Inc. 9.2.3. Trip.com Group Ltd. 9.2.4. Airbnb Inc. 9.2.5. Tripadvisor Inc. 9.2.6. Oravel Stays Pvt Ltd 9.2.7. Traveloka Indonesia PT 9.2.8. HRS GmbH 9.2.9. Hotelbeds Group SL 9.2.10. Hostelworld Group Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |