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高級バス&ボディ製品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(ボディオイル、ボディウォッシュ、ボディクリーム&ローション、その他)、販売チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンライン、多ブランド店、その他)、地域別&競合別、2020-2030F

高級バス&ボディ製品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(ボディオイル、ボディウォッシュ、ボディクリーム&ローション、その他)、販売チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンライン、多ブランド店、その他)、地域別&競合別、2020-2030F


Luxury Bath and Body Products Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Product (Body Oil, Body Washes, Body Creams & Lotions, Others), By Sales Channel (Hypermarket/Supermarket, Specialty Store, Online, Multi-branded Stores, Others), By Region & Competition, 2020-2030F

世界の高級バス&ボディ製品市場は、2024年に163.6億米ドルと評価され、予測期間中に7.45%の複合年間成長率(CAGR)を記録し、2030年には251.0億米ドルに達すると予測されている。 市場成長の原動力は、可処分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年4月11日 US$4,500
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PDF:2営業日程度 181 英語

 

サマリー

世界の高級バス&ボディ製品市場は、2024年に163.6億米ドルと評価され、予測期間中に7.45%の複合年間成長率(CAGR)を記録し、2030年には251.0億米ドルに達すると予測されている。
市場成長の原動力は、可処分所得の増加、ウェルネス意識の高まり、天然、オーガニック、持続可能な処方に対する強い需要に支えられた、高級セルフケア製品に対する消費者の志向の高まりである。高級ブランドは、より裕福で目の肥えた顧客を惹きつけるために、環境に配慮したパッケージング、倫理的な調達、個人に合わせたスキンケアソリューションをますます重視するようになっている。
主な市場牽引要因
プレミアム化と可処分所得の伸び
市場拡大の主な原動力は、特に中・高所得者の間で、贅沢なセルフケア体験に対する欲求が高まっていることである。世界的に購買力が高まるにつれ、贅沢で官能的な体験と優れた性能を提供するパーソナルケア製品への投資意欲が高まっている。
消費者は大衆向け製品から、高品質な成分、洗練されたパッケージ、独自の処方を特徴とするプレミアム製品へと移行している。それに応えるように、高級ブランドは、希少な植物エキス、ユニークなフレグランス、先進のスキンケア技術をふんだんに使った製品でポートフォリオを充実させている。これらの要素は、機能的なスキンケア・ニーズを満たすだけでなく、高級感や威信を呼び起こすものでもある。
主な市場課題
競争の激化と差別化の必要性
高級バス&ボディ部門は競争が激化しており、レガシー・プレーヤーとブティック・ブランドが市場シェアを争っている。エスティ ローダー、ロクシタン、ジョー マローンなどの業界大手は、特定の消費者層にアピールする、職人技を駆使したオーダーメイドの体験を提供するニッチな独立系ブランドとの競争に直面している。
この飽和状態において、ブランドの差別化は重要な課題である。企業は、関連性を維持するために、調合、デザイン、顧客エンゲージメントの面で絶えず革新を続けなければならない。さらに、高級ブランドは、特にデジタル空間において、アクセシビリティとエクスクルーシブ性のバランスをとらなければならない。電子商取引はリーチを拡大する一方で、過剰な露出はブランドの高級品としてのポジショニングを損なう可能性がある。
オンラインや市場全体で規模を拡大しながらも、格調高いイメージを維持するには、ブランドメッセージ、パートナーシップ、顧客体験を慎重にキュレーションする必要がある。
主な市場トレンド
パーソナライゼーションとオーダーメイド商品
高級バス&ボディ製品市場では、パーソナライゼーションが重要なトレンドとして浮上している。消費者は、個人の嗜好や肌質、ライフスタイルに合わせたオーダーメイドの体験を求めるようになっている。AIやデジタル技術の進歩を活用し、高級ブランドは高度にカスタマイズされた製品の推奨や体験を提供している。
AIを活用した肌診断、オンラインクイズ、バーチャルコンサルテーションなどのツールにより、消費者は香りのブレンドから成分の好みに至るまで、カスタマイズされたソリューションを受けることができる。カスタマイズ可能なオイル、スクラブ、ローションなどの製品は、成分レベルのパーソナライゼーションを可能にし、知覚価値と独占性をさらに高めている。
このようなパーソナライゼーションへのシフトは、ブランドと消費者の間に強い感情的なつながりを育み、ロイヤルティを高め、高級ブランド体験を強化する。
主要市場プレイヤー
- ロレアルS.A.
- ユニリーバPLC
- ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
- ザ・ボディショップ・インターナショナル・リミテッド
- ロクシタン インターナショナル S.A.
- 花王株式会社
- バイヤスドルフ
- シャネル株式会社
- ザ・エステローダー・カンパニーズInc.
- ザ・ブーツ・カンパニーPLC
レポートの範囲
本レポートでは、高級バス&ボディ製品の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 高級バス&ボディ製品市場、製品別
o ボディオイル
o ボディウォッシュ
o ボディクリーム&ローション
o その他
- 高級バス&ボディ製品市場:販売チャネル別
o ハイパーマーケット/スーパーマーケット
o 専門店
o オンライン
o マルチブランドストア
o その他
- 高級バス&ボディ製品市場、地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ 韓国
§ インドネシア
o 南米
§ アルゼンチン
§ コロンビア
§ ブラジル
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:世界の高級バス&ボディ製品市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、高級バス&ボディ用品の世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.高級バス&ボディ製品の世界市場展望
4.1.市場規模と予測
4.1.1.金額ベース
4.2.市場シェアと予測
4.2.1.製品別(ボディオイル、ボディウォッシュ、ボディクリーム&ローション、その他)
4.2.2.販売チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンライン、多ブランド店、その他)
4.2.3.地域別
4.2.4.企業別(2024年)
4.3.市場マップ
5.北米高級バス&ボディ製品市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品別
5.2.2.販売チャネル別
5.2.3.国別
5.3.北米国別分析
5.3.1.米国の高級バス&ボディ製品市場の展望
5.3.1.1.市場規模と予測
5.3.1.1.1.金額ベース
5.3.1.2.市場シェアと予測
5.3.1.2.1.製品別
5.3.1.2.2.販売チャネル別
5.3.2.カナダの高級バス・ボディ製品市場の展望
5.3.2.1.市場規模と予測
5.3.2.1.1.金額ベース
5.3.2.2.市場シェアと予測
5.3.2.2.1.製品別
5.3.2.2.2.販売チャネル別
5.3.3.メキシコ高級バス&ボディ製品市場の展望
5.3.3.1.市場規模と予測
5.3.3.1.1.金額ベース
5.3.3.2.市場シェアと予測
5.3.3.2.1.製品別
5.3.3.2.2.販売チャネル別
6.欧州高級バス&ボディ製品市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別
6.2.2.販売チャネル別
6.2.3.国別
6.3.ヨーロッパ国別分析
6.3.1.フランス高級バス&ボディ製品市場の展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.製品別
6.3.1.2.2.販売チャネル別
6.3.2.ドイツの高級バス・ボディ製品市場の展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.製品別
6.3.2.2.2.販売チャネル別
6.3.3.スペインの高級バス&ボディ製品市場の展望
6.3.3.1.市場規模と予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.製品別
6.3.3.2.2.販売チャネル別
6.3.4.イタリアの高級バス・ボディ製品市場の展望
6.3.4.1.市場規模と予測
6.3.4.1.1.金額ベース
6.3.4.2.市場シェアと予測
6.3.4.2.1.製品別
6.3.4.2.2.販売チャネル別
6.3.5.イギリスの高級バス・ボディ製品市場の展望
6.3.5.1.市場規模と予測
6.3.5.1.1.金額ベース
6.3.5.2.市場シェアと予測
6.3.5.2.1.製品別
6.3.5.2.2.販売チャネル別
7.アジア太平洋地域の高級バス・ボディ製品市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品別
7.2.2.販売チャネル別
7.2.3.国別
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国高級バス&ボディ製品市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.製品別
7.3.1.2.2.販売チャネル別
7.3.2.日本高級バス&ボディ製品市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額別
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品別
7.3.2.2.2.販売チャネル別
7.3.3.インドの高級バス・ボディ製品市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.製品別
7.3.3.2.2.販売チャネル別
7.3.4.韓国の高級バス・ボディ製品市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.製品別
7.3.4.2.2.販売チャネル別
7.3.5.インドネシアの高級バス・ボディ製品市場の展望
7.3.5.1.市場規模・予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.製品別
7.3.5.2.2.販売チャネル別
8.中東・アフリカ高級バス&ボディ製品市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品別
8.2.2.販売チャネル別
8.2.3.国別
8.3.MEA:国別分析
8.3.1.南アフリカの高級バス&ボディ製品市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.製品別
8.3.1.2.2.販売チャネル別
8.3.2.サウジアラビアの高級バス・ボディ製品市場の展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品別
8.3.2.2.2.販売チャネル別
8.3.3.UAE高級バス&ボディ製品市場の展望
8.3.3.1.市場規模&予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.製品別
8.3.3.2.2.販売チャネル別
8.3.4.トルコ高級バス・ボディ製品市場の展望
8.3.4.1.市場規模・予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.製品別
8.3.4.2.2.販売チャネル別
9.南米の高級バス&ボディ製品市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品別
9.2.2.販売チャネル別
9.2.3.国別
9.3.南アメリカ国別分析
9.3.1.ブラジルの高級バス&ボディ製品市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.製品別
9.3.1.2.2.販売チャネル別
9.3.2.アルゼンチン高級バス&ボディ製品市場の展望
9.3.2.1.市場規模&予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品別
9.3.2.2.2.販売チャネル別
9.3.3.コロンビアの高級バス&ボディ製品市場の展望
9.3.3.1.市場規模&予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.製品別
9.3.3.2.2.販売チャネル別
10.市場ダイナミクス
10.1.ドライバー
10.2.課題
11.市場動向
11.1.合併と買収(もしあれば)
11.2.製品上市(もしあれば)
11.3.最近の動向
12.ポーターズファイブフォース分析
12.1.業界内の競争
12.2.新規参入の可能性
12.3.サプライヤーの力
12.4.顧客の力
12.5.代替製品の脅威
13.競争環境
13.1.企業プロフィール
13.1.1.ロレアル S.A.
13.1.1.1.事業概要
13.1.1.2.会社概要
13.1.1.3.製品とサービス
13.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
13.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
13.1.1.6.最近の動向
13.1.1.7.主要経営陣
13.1.2.ユニリーバPLC
13.1.3.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
13.1.4.ザ・ボディショップ・インターナショナル・リミテッド
13.1.5.ロクシタン・インターナショナルS.A.
13.1.6.花王株式会社
13.1.7.バイヤスドルフ
13.1.8.シャネル株式会社
13.1.9.ザ・エステローダー・カンパニーズInc.
13.1.10.ザ・ブーツ・カンパニーPLC
14.戦略的提言
15.会社概要と免責事項

 

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Summary

Global luxury bath and body products market was valued at USD 16.36 billion in 2024 and is projected to reach USD 25.10 billion by 2030, registering a compound annual growth rate (CAGR) of 7.45% during the forecast period.
Market growth is fueled by an increasing consumer inclination toward premium self-care products, supported by rising disposable incomes, heightened wellness awareness, and a strong demand for natural, organic, and sustainable formulations. Luxury brands are increasingly emphasizing eco-conscious packaging, ethical sourcing, and personalized skincare solutions to attract a more affluent and discerning clientele.
Key Market Drivers
Premiumization and Growth in Disposable Income
A key driver of market expansion is the growing desire for luxury self-care experiences, particularly among middle- and high-income consumers. As purchasing power increases globally, individuals are increasingly willing to invest in personal care products that deliver indulgent, sensorial experiences and superior performance.
Consumers are moving away from mass-market offerings in favor of premium products that feature high-quality ingredients, sophisticated packaging, and exclusive formulations. In response, luxury brands are enhancing their portfolios with products enriched with rare botanical extracts, unique fragrances, and advanced skincare technologies. These elements not only meet functional skincare needs but also evoke a sense of exclusivity and prestige.
Key Market Challenges
Intensified Competition and the Need for Differentiation
The luxury bath and body segment is becoming increasingly competitive, with a blend of legacy players and boutique brands vying for market share. Industry leaders such as Estée Lauder, L’Occitane, and Jo Malone face competition from niche, independent brands that offer tailored, artisanal experiences appealing to specific consumer segments.
In this saturated landscape, brand differentiation is a critical challenge. Companies must continuously innovate in terms of formulation, design, and customer engagement to remain relevant. Furthermore, luxury brands must strike a balance between accessibility and exclusivity, especially in the digital space. While e-commerce expands reach, overexposure may erode the brand's luxury positioning.
Maintaining a prestigious image while scaling online and across markets requires careful curation of brand messaging, partnerships, and customer experiences.
Key Market Trends
Personalization and Custom-Tailored Products
Personalization is emerging as a pivotal trend in the luxury bath and body products market. Consumers increasingly seek bespoke experiences that align with their individual preferences, skin types, and lifestyles. Leveraging advancements in AI and digital technologies, premium brands are delivering highly tailored product recommendations and experiences.
Tools such as AI-powered skin diagnostics, online quizzes, and virtual consultations enable consumers to receive customized solutions—ranging from fragrance blends to ingredient preferences. Products such as customizable oils, scrubs, and lotions allow for ingredient-level personalization, further enhancing perceived value and exclusivity.
This shift toward personalization is fostering stronger emotional connections between brands and consumers, boosting loyalty and reinforcing the luxury brand experience.
Key Market Players
• L'Oréal S.A.
• Unilever PLC
• The Procter & Gamble Company
• The Body Shop International Limited
• L'Occitane International S.A.
• Kao Corporation
• Beiersdorf AG
• CHANEL Limited
• The Estée Lauder Companies Inc.
• The Boots Company PLC
Report Scope:
In this report, the Global Luxury Bath And Body Products Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Luxury Bath and Body Products Market, By Product:
o Body Oil
o Body Washes
o Body Creams & Lotions
o Others
• Luxury Bath and Body Products Market, By Sales Channel:
o Hypermarket/Supermarket
o Specialty Store
o Online
o Multi-branded Stores
o Others
• Luxury Bath and Body Products Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Germany
§ Spain
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ South Korea
§ Indonesia
o South America
§ Argentina
§ Colombia
§ Brazil
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the Global Luxury Bath and Body Products Market.
Available Customizations:
Global Luxury Bath and Body Products Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Global Luxury Bath and Body Products Market Outlook
4.1. Market Size & Forecast
4.1.1. By Value
4.2. Market Share & Forecast
4.2.1. By Product (Body Oil, Body Washes, Body Creams & Lotions, Others)
4.2.2. By Sales Channel (Hypermarket/Supermarket, Specialty Store, Online, Multi-branded Stores, Others)
4.2.3. By Region
4.2.4. By Company (2024)
4.3. Market Map
5. North America Luxury Bath and Body Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product
5.2.2. By Sales Channel
5.2.3. By Country
5.3. North America: Country Analysis
5.3.1. United States Luxury Bath and Body Products Market Outlook
5.3.1.1. Market Size & Forecast
5.3.1.1.1. By Value
5.3.1.2. Market Share & Forecast
5.3.1.2.1. By Product
5.3.1.2.2. By Sales Channel
5.3.2. Canada Luxury Bath and Body Products Market Outlook
5.3.2.1. Market Size & Forecast
5.3.2.1.1. By Value
5.3.2.2. Market Share & Forecast
5.3.2.2.1. By Product
5.3.2.2.2. By Sales Channel
5.3.3. Mexico Luxury Bath and Body Products Market Outlook
5.3.3.1. Market Size & Forecast
5.3.3.1.1. By Value
5.3.3.2. Market Share & Forecast
5.3.3.2.1. By Product
5.3.3.2.2. By Sales Channel
6. Europe Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product
6.2.2. By Sales Channel
6.2.3. By Country
6.3. Europe: Country Analysis
6.3.1. France Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Product
6.3.1.2.2. By Sales Channel
6.3.2. Germany Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Product
6.3.2.2.2. By Sales Channel
6.3.3. Spain Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Product
6.3.3.2.2. By Sales Channel
6.3.4. Italy Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.3.4.1. Market Size & Forecast
6.3.4.1.1. By Value
6.3.4.2. Market Share & Forecast
6.3.4.2.1. By Product
6.3.4.2.2. By Sales Channel
6.3.5. United Kingdom Luxury Bath and Body Products Market Outlook
6.3.5.1. Market Size & Forecast
6.3.5.1.1. By Value
6.3.5.2. Market Share & Forecast
6.3.5.2.1. By Product
6.3.5.2.2. By Sales Channel
7. Asia-Pacific Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product
7.2.2. By Sales Channel
7.2.3. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product
7.3.1.2.2. By Sales Channel
7.3.2.Japan Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product
7.3.2.2.2. By Sales Channel
7.3.3. India Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product
7.3.3.2.2. By Sales Channel
7.3.4. South Korea Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product
7.3.4.2.2. By Sales Channel
7.3.5. Indonesia Luxury Bath and Body Products Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product
7.3.5.2.2. By Sales Channel
8. Middle East & Africa Luxury Bath and Body Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product
8.2.2. By Sales Channel
8.2.3. By Country
8.3. MEA: Country Analysis
8.3.1. South Africa Luxury Bath and Body Products Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product
8.3.1.2.2. By Sales Channel
8.3.2. Saudi Arabia Luxury Bath and Body Products Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product
8.3.2.2.2. By Sales Channel
8.3.3. UAE Luxury Bath and Body Products Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product
8.3.3.2.2. By Sales Channel
8.3.4. Turkey Luxury Bath and Body Products Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product
8.3.4.2.2. By Sales Channel
9. South America Luxury Bath and Body Products Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product
9.2.2. By Sales Channel
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil Luxury Bath and Body Products Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product
9.3.1.2.2. By Sales Channel
9.3.2. Argentina Luxury Bath and Body Products Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product
9.3.2.2.2. By Sales Channel
9.3.3. Colombia Luxury Bath and Body Products Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product
9.3.3.2.2. By Sales Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
11.1. Merger & Acquisition (If Any)
11.2. Product Launches (If Any)
11.3. Recent Developments
12. Porters Five Forces Analysis
12.1. Competition in the Industry
12.2. Potential of New Entrants
12.3. Power of Suppliers
12.4. Power of Customers
12.5. Threat of Substitute Products
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. L'Oréal S.A.
13.1.1.1. Business Overview
13.1.1.2. Company Snapshot
13.1.1.3. Products & Services
13.1.1.4. Financials (As Per Availability)
13.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.6. Recent Developments
13.1.1.7. Key Management Personnel
13.1.2. Unilever PLC
13.1.3. The Procter & Gamble Company
13.1.4. The Body Shop International Limited
13.1.5. L'Occitane International S.A.
13.1.6. Kao Corporation
13.1.7. Beiersdorf AG
13.1.8. CHANEL Limited
13.1.9. The Estée Lauder Companies Inc.
13.1.10. The Boots Company PLC
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer

 

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