浴室洗面台の世界市場調査&予測:用途別(住宅、非住宅)、素材別(石、セラミック、ガラス、木、金属)、サイズ別(24~35インチ、38~47インチ、48~60インチ)、地域分析、2022~2029年Global Bathroom Vanities Market Size study & Forecast, by Application (Residential, Non-Residential), by Material (Stone, Ceramic, Glass, Wood, Metal), by Size (24 - 35 Inch, 38 - 47 Inch, 48 - 60 Inch) and Regional Analysis, 2022-2029 世界の浴室用洗面台市場は、2021年に約363億4000万米ドルとなり、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。浴室用洗面台は、トイレ用のシンクやボウルと、それを囲む様々な... もっと見る
サマリー世界の浴室用洗面台市場は、2021年に約363億4000万米ドルとなり、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。浴室用洗面台は、トイレ用のシンクやボウルと、それを囲む様々な収納ユニットで構成されています。洗面台は、石、木、ガラス、セラミック、金属など、水や湿気に強い素材でできているのが一般的です。また、様々なサイズが用意されています。市場の主な推進要因は、レジャーやホスピタリティ産業の拡大、可処分所得の増加、バスルームの平均数の増加が市場の成長を後押ししていることです。さらに、ビル、ショッピングモール、駅、空港などのインフラを整備する政府のプログラムも、有利な市場成長を生み出すと期待されています。さらに、都市化の進展により、今後10年間で市場は急成長すると予測されています。アメリカの家庭の平均的なバスルーム数の増加に伴い、洗面台やバスルームの近くに収納を設けることが人気となっています。アメリカは現在、50年前と比べて1人当たりのバスルームの数が2倍になっています。さらに、The Atlanticによる2020年1月のブログ記事では、10以上のバスルームを持つ家の割合が過去10年で増加したと主張しています。米国国勢調査局の報告によると、2019年に完成した一戸建て住宅90万3000戸のうち、3万2000戸が2バスルーム以下、29万6000戸が3バスルーム以上だった。このような傾向から、浴室用洗面台の需要が高まることが予想されます。これに伴い、Statistaによると、都市化の割合が増加し、2015年には人口の78.10%が都市部に住んでおり、2030年には86.60%まで増加すると予測されています。しかし、バスルーム洗面台のコストが高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長が阻害されます。 浴室用洗面台の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、およびその他の地域です。2021年には、北米がバスルームバニティの最大の市場シェアを占めるでしょう。予測期間中、同地域の住宅完成率の上昇が市場の大きな推進力になると予想されており、拡大の要因となっています。また、予測期間中、この地域では既存のバスルームの改造や改修に多額の費用が費やされており、バスルーム用洗面台の需要が増加すると予想されます。アジア太平洋地域の市場のCAGRは、2022年から2029年の予測期間中に最も速い速度で拡大すると予想されます。同地域の建設業界は、人口増加と生活水準の向上により、過去数年間にわたり発展機会を得てきました。可処分所得の増加が、同地域の小売市場全体に火をつけています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アメリカン・ウッドマーク・コーポレーション アバニティ株式会社 ベラテラ・ホーム合同会社 デザインエレメントグループ(株) デザインハウス(DHI Corp.) エンパイア・インダストリーズ(株 最前線のグループ JSGオセアナ コーラー社 RSIホームプロダクツ株式会社 市場における最近の動向: アメリカン・ウッドマーク社の純正キッチン・バスルーム用キャビネットの生産能力を2022年10月に増強し、東海岸の市場により良いサービスを提供する予定です。このプロジェクトには、その後2年間で総額6,500万米ドルの推定資本投資が必要となる。 収納スペースを改善しながらバスルームをアップデートするMaxstow Lighted Medicine Cabinetsは、2022年10月にKohler Co.からGood Housekeeping 2022 Home Reno Awardを取得しました。 世界の浴室用洗面台市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント アプリケーション、素材、サイズ、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と材料提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 用途別 住宅用 非住宅用 素材別で見る ストーン セラミック ガラス ウッド メタル サイズ別 24インチ~35インチ 38〜47インチ 48〜60インチ 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Bathroom Vanities Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Bathroom Vanities Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Bathroom Vanities Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Bathroom Vanities Market, by Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bathroom Vanities Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bathroom Vanities Market Dynamics 3.1. Bathroom Vanities Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing disposable income 3.1.1.2. Growing hospitality industries 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Bathroom Vanities 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives for the development of infrastructures 3.1.3.2. Rising urbanization Chapter 4. Global Bathroom Vanities Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Bathroom Vanities Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bathroom Vanities Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Non-Residential Chapter 7. Global Bathroom Vanities Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bathroom Vanities Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Stone 7.4.2. Ceramic 7.4.3. Glass 7.4.4. Wood 7.4.5. Metal Chapter 8. Global Bathroom Vanities Market, by Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bathroom Vanities Market by Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Size 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. 24 - 35 Inch 8.4.2. 38 - 47 Inch 8.4.3. 48 - 60 Inch Chapter 9. Global Bathroom Vanities Market, Regional Analysis 9.1. Bathroom Vanities Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bathroom Vanities Market 9.2.1. U.S. Bathroom Vanities Market 9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Bathroom Vanities Market 9.3. Europe Bathroom Vanities Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bathroom Vanities Market 9.3.2. Germany Bathroom Vanities Market 9.3.3. France Bathroom Vanities Market 9.3.4. Spain Bathroom Vanities Market 9.3.5. Italy Bathroom Vanities Market 9.3.6. Rest of Europe Bathroom Vanities Market 9.4. Asia-Pacific Bathroom Vanities Market Snapshot 9.4.1. China Bathroom Vanities Market 9.4.2. India Bathroom Vanities Market 9.4.3. Japan Bathroom Vanities Market 9.4.4. Australia Bathroom Vanities Market 9.4.5. South Korea Bathroom Vanities Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bathroom Vanities Market 9.5. Latin America Bathroom Vanities Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bathroom Vanities Market 9.5.2. Mexico Bathroom Vanities Market 9.6. Rest of The World Bathroom Vanities Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. American Woodmark Corporation 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Avanity Corporation 10.2.3. Bellaterra Home, LLC 10.2.4. Design Element Group, Inc. 10.2.5. Design House (DHI Corp.) 10.2.6. Empire Industries, Inc. 10.2.7. Foremost Groups 10.2.8. JSG Oceana 10.2.9. Kohler Company 10.2.10. RSI Home Products, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Bathroom Vanities Market is valued approximately USD 36.34 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.5% over the forecast period 2022-2029. A bathroom vanity is made up of a sink or bowl for the toilet and various storage units surrounding it. These bathroom vanities are typically constructed of materials that are water and dampness resistant, such as stone, wood, glass, ceramic, metal, and so on. They frequently come in various sizes. The major driving factors for the market are growing expansion of leisure and hospitality industries, increased disposable income and rising average number of bathrooms is driving the growth for the market. Moreover, government programmes to create infrastructure, including buildings, malls, train stations, and airports, are also expected to create lucrative market growth. Additionally, due to the rising urbanisation, it is estimated that the market will grow quickly over the course of the projected decade. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Bathroom Vanities Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Bathroom Vanities Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Bathroom Vanities Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Bathroom Vanities Market, by Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bathroom Vanities Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bathroom Vanities Market Dynamics 3.1. Bathroom Vanities Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing disposable income 3.1.1.2. Growing hospitality industries 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Bathroom Vanities 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives for the development of infrastructures 3.1.3.2. Rising urbanization Chapter 4. Global Bathroom Vanities Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Bathroom Vanities Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bathroom Vanities Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Non-Residential Chapter 7. Global Bathroom Vanities Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bathroom Vanities Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Stone 7.4.2. Ceramic 7.4.3. Glass 7.4.4. Wood 7.4.5. Metal Chapter 8. Global Bathroom Vanities Market, by Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bathroom Vanities Market by Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bathroom Vanities Market Estimates & Forecasts by Size 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Bathroom Vanities Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. 24 - 35 Inch 8.4.2. 38 - 47 Inch 8.4.3. 48 - 60 Inch Chapter 9. Global Bathroom Vanities Market, Regional Analysis 9.1. Bathroom Vanities Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bathroom Vanities Market 9.2.1. U.S. Bathroom Vanities Market 9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Bathroom Vanities Market 9.3. Europe Bathroom Vanities Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bathroom Vanities Market 9.3.2. Germany Bathroom Vanities Market 9.3.3. France Bathroom Vanities Market 9.3.4. Spain Bathroom Vanities Market 9.3.5. Italy Bathroom Vanities Market 9.3.6. Rest of Europe Bathroom Vanities Market 9.4. Asia-Pacific Bathroom Vanities Market Snapshot 9.4.1. China Bathroom Vanities Market 9.4.2. India Bathroom Vanities Market 9.4.3. Japan Bathroom Vanities Market 9.4.4. Australia Bathroom Vanities Market 9.4.5. South Korea Bathroom Vanities Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bathroom Vanities Market 9.5. Latin America Bathroom Vanities Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bathroom Vanities Market 9.5.2. Mexico Bathroom Vanities Market 9.6. Rest of The World Bathroom Vanities Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. American Woodmark Corporation 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Avanity Corporation 10.2.3. Bellaterra Home, LLC 10.2.4. Design Element Group, Inc. 10.2.5. Design House (DHI Corp.) 10.2.6. Empire Industries, Inc. 10.2.7. Foremost Groups 10.2.8. JSG Oceana 10.2.9. Kohler Company 10.2.10. RSI Home Products, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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