アイウェアの世界市場規模調査、製品タイプ別(コンタクトレンズ、メガネ、サングラス)、流通チャネル別(Eコマース、実店舗)、地域別予測 2022-2028Global Eyewear Market Size study, by Product Type (Contact Lenses, Spectacles, Sunglasses), by Distribution Channel (E-Commerce, Brick and Mortar) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のアイウェア市場は、2021年に約115.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アイウェア市場は、メガネ、サングラス、コンタクトレンズで構成さ... もっと見る
サマリー世界のアイウェア市場は、2021年に約115.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アイウェア市場は、メガネ、サングラス、コンタクトレンズで構成されています。国内外に多くの競合が存在するため、業界は非常に細分化されています。これらの製品は、視力矯正と、危険なUVAやUVBの太陽光線からの保護を提供します。ゴーグルのような機能的な保護具もアイウエアと言える。老人人口の増加、農村部における視力障害を軽減するための政府の取り組み、視覚障害の症例の増加、目の欠陥などが、予測期間中、アイウェア市場の普及を後押ししています。例として:Lancet Global Healthは、2020年に約4330万人が失明すると予測し、WHOも2021年に世界で少なくとも220万人が視力障害を持つと報告しています。また、ファッショントレンドの高まりや、さまざまなタイプのアイウェアに対する需要の高まりは、アイウェア市場全体の成長を後押しする可能性が高いです。しかし、レーザー治療の急増は、2022-2028年の予測期間において市場の拡大を妨げる可能性があります。アイウェアの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、世界的に主要な地域です。アイケア製品の受け入れ拡大が、北米の市場成長を牽引しています。また、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。眼科疾患の有病率の上昇、ファッショントレンドの増加により、予測期間中の市場拡大が期待されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: カールツァイスAG エシロール・インターナショナルS.A. ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 サフィロ グループ S.p.A プラダ S.p.A ルックスオティカグループS.p.A Valeant Pharmaceuticals International Inc. クーパーカンパニーズInc. フィールマンAG バウシュ・ヘルス・カンパニーズ・インク 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 コンタクトレンズ メガネ サングラス 流通チャネル別 Eコマース ブリック・アンド・モルタル 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のアイウェア市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Eyewear Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Eyewear Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Eyewear Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Eyewear Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Eyewear Market Dynamics 3.1. Eyewear Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Geriatric Population 3.1.1.2. Government initiatives to mitigate vision defects in rural areas 3.1.1.3. Rising cases of Visual Impairment and defects in eyes 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Surging laser surgeries 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising fashion trends 3.1.3.2. Rising demand for different types of Eyewear Chapter 4. Global Eyewear Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Eyewear Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Eyewear Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Eyewear Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Eyewear Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Contact Lenses 6.4.2. Spectacles 6.4.3. Sunglasses Chapter 7. Global Eyewear Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Eyewear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Eyewear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Eyewear Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. E-commerce 7.4.2. Brick and Mortar Chapter 8. Global Eyewear Market, Regional Analysis 8.1. Eyewear Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Eyewear Market 8.2.1. U.S. Eyewear Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Eyewear Market 8.3. Europe Eyewear Market Snapshot 8.3.1. U.K. Eyewear Market 8.3.2. Germany Eyewear Market 8.3.3. France Eyewear Market 8.3.4. Spain Eyewear Market 8.3.5. Italy Eyewear Market 8.3.6. Rest of Europe Eyewear Market 8.4. Asia-Pacific Eyewear Market Snapshot 8.4.1. China Eyewear Market 8.4.2. India Eyewear Market 8.4.3. Japan Eyewear Market 8.4.4. Australia Eyewear Market 8.4.5. South Korea Eyewear Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Eyewear Market 8.5. Latin America Eyewear Market Snapshot 8.5.1. Brazil Eyewear Market 8.5.2. Mexico Eyewear Market 8.6. Rest of The World Eyewear Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1 Carl Zeiss AG 9.2.1.1 Key Information 9.2.1.2 Overview 9.2.1.3 Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4 Container Product Type Summary 9.2.1.5 Recent Developments 9.2.2 Essilor International S.A. 9.2.3 Johnson & Johnson, Inc. 9.2.4 Safilo Group S.p.A 9.2.5 Prada S.p.A 9.2.6 Luxottica Group S.p.A 9.2.7 Valeant Pharmaceuticals International Inc. 9.2.8 Cooper Companies Inc. 9.2.9 Fielmann AG 9.2.10 Bausch Health Companies Inc. Chapter 10. Research Process 10.1 Research Process 10.1.1 Data Mining 10.1.2 Analysis 10.1.3 Market Estimation 10.1.4 Validation 10.1.5 Publishing 10.2 Research Attributes 10.3 Research Assumption
SummaryGlobal Eyewear Market is valued at approximately USD 11.59 billion in 2021and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.0 % over the forecast period 2022-2028. Eyewear Market comprises of Spectacles, sunglasses, and contact lenses. With many domestic and international competitors, the industry is highly fragmented. These items provide vision correction as well as protection from dangerous UVA and UVB solar rays. More functional kinds of eye protection, such as goggles, can also be considered eyewear. Rising geriatric population, government initiatives to mitigate vision defects in rural areas, rising cases of Visual Impairment, and defects in eyes have driven the adoption of Eyewear Market across the projected period. For Instance: Lancet Global Health projected that almost 43.3 million people were blind in 2020 and WHO has also reported that in 2021 there were at least 2.2 million people globally who have vision deficiency. Also, rising fashion trends and rising demand for different types of Eyewear are most likely to boost the overall growth of the Eyewear market. However, surging laser treatment can obstruct the market's expansion over the projection period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Eyewear Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Eyewear Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Eyewear Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Eyewear Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Eyewear Market Dynamics 3.1. Eyewear Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Geriatric Population 3.1.1.2. Government initiatives to mitigate vision defects in rural areas 3.1.1.3. Rising cases of Visual Impairment and defects in eyes 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Surging laser surgeries 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising fashion trends 3.1.3.2. Rising demand for different types of Eyewear Chapter 4. Global Eyewear Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Eyewear Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Eyewear Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Eyewear Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Eyewear Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Contact Lenses 6.4.2. Spectacles 6.4.3. Sunglasses Chapter 7. Global Eyewear Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Eyewear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Eyewear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Eyewear Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. E-commerce 7.4.2. Brick and Mortar Chapter 8. Global Eyewear Market, Regional Analysis 8.1. Eyewear Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Eyewear Market 8.2.1. U.S. Eyewear Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Eyewear Market 8.3. Europe Eyewear Market Snapshot 8.3.1. U.K. Eyewear Market 8.3.2. Germany Eyewear Market 8.3.3. France Eyewear Market 8.3.4. Spain Eyewear Market 8.3.5. Italy Eyewear Market 8.3.6. Rest of Europe Eyewear Market 8.4. Asia-Pacific Eyewear Market Snapshot 8.4.1. China Eyewear Market 8.4.2. India Eyewear Market 8.4.3. Japan Eyewear Market 8.4.4. Australia Eyewear Market 8.4.5. South Korea Eyewear Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Eyewear Market 8.5. Latin America Eyewear Market Snapshot 8.5.1. Brazil Eyewear Market 8.5.2. Mexico Eyewear Market 8.6. Rest of The World Eyewear Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1 Carl Zeiss AG 9.2.1.1 Key Information 9.2.1.2 Overview 9.2.1.3 Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4 Container Product Type Summary 9.2.1.5 Recent Developments 9.2.2 Essilor International S.A. 9.2.3 Johnson & Johnson, Inc. 9.2.4 Safilo Group S.p.A 9.2.5 Prada S.p.A 9.2.6 Luxottica Group S.p.A 9.2.7 Valeant Pharmaceuticals International Inc. 9.2.8 Cooper Companies Inc. 9.2.9 Fielmann AG 9.2.10 Bausch Health Companies Inc. Chapter 10. Research Process 10.1 Research Process 10.1.1 Data Mining 10.1.2 Analysis 10.1.3 Market Estimation 10.1.4 Validation 10.1.5 Publishing 10.2 Research Attributes 10.3 Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(eyewear)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|