世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

教育分野におけるビッグデータ分析の世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(ソフトウェアとサービス)、展開モデル別(オンプレミスとクラウド)、アプリケーション別(行動検出、スキル評価、コース推薦、学生減少率検出、その他)、セクター別(幼稚園、保育園、高等教育)、地域分析、2022-2029年


Global Big Data Analytics in Education Market Size study & Forecast, by Component (Software and Services), by Deployment Model (On-premise and Cloud), by Application (Behavior Detection, Skill Assessment, Course Recommendation, Student Attrition Rate Detection, and Others), by Sector (K-12, Preschool, and Higher Education) and Regional Analysis, 2022-2029

教育分野におけるビッグデータ分析の世界市場は、2021年に約156億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。ビッグデータ解析は、教育分野で重要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年10月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

教育分野におけるビッグデータ分析の世界市場は、2021年に約156億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。ビッグデータ解析は、教育分野で重要な役割を担っています。データ分析は、データ駆動型の意思決定を行うために教育分野で活用されている。ビッグデータ解析は、カスタマイズされた教育プログラムの開発、スキル評価、行動検知、学業成績の追跡、学生に対する正確な成績評価システムの設計など、教育管理のさまざまな局面で応用されています。ビッグデータ分析産業の拡大、インターネット普及率の上昇、主要な市場プレイヤーの戦略的イニシアティブは、市場成長を加速させる主要因となっています。

Statistaによると、2021年の世界のビッグデータ市場は640億米ドルで、2027年には1030億米ドルに成長すると予測されています。さらに、世界的にインターネット普及率が高まっていることも、市場成長を促進する重要な要因の一つです。例えば、Statistaによると、2020年のインドのインターネットユーザー数は7億4900万人と推定されており、2040年にはユーザー数が1億5000万人にまで増加すると予測されています。また、データ駆動型意思決定(DDDM)の採用が進み、EdTechプラットフォームが台頭してきていることも、予測期間中の市場の有利な成長見通しを生み出すだろう。しかし、高い初期投資要件と、認識不足およびスキルドリソースの不足が、2022-2029年の予測期間を通して市場成長の妨げとなります。

教育分野におけるビッグデータ分析の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、大手市場プレイヤーの存在と、同地域におけるビッグデータ分析ソリューションの利用増加により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、EdTechスタートアップの浸透やインターネットの普及率の上昇などの要因から、予測期間中に大きく成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです。
Alteryx Inc.
Blackboard Inc.
Fintellix Solutions pvt. ltd.
ラテントビュー・アナリティクス
インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション
マイクロソフト株式会社
日本オラクル株式会社
SAP SE
SAS Institute Inc.
Tableau Software
TIBCOソフトウェア株式会社

市場の最近の動向
2029年2月、マイクロソフトは、サンフランシスコに拠点を置くEdtech企業BrightBytesから、学校向けデータ分析プラットフォームDataSenseを買収しました。この買収により、マイクロソフトは教育機関向けのデータ分析ツールを開発することができるようになる。

2022年5月、SchoolMintは、入学者数中心の分析プラットフォームであるSchoolMint Insightsを発表した。SchoolMint Insightsは、入学手続き全体を通して生成されたデータを結合する。このプラットフォームは、米国のK-12教育機関に入学者数の動向と洞察を提供するために設計されています。

教育分野における世界のビッグデータアナリティクス市場レポートスコープ。
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年~2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント コンポーネント、展開モデル、アプリケーション、セクター、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲の追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
コンポーネント別
ソフトウェア
サービス
デプロイメントモデル別
オンプレミス
クラウド
アプリケーション別
行動検知
スキルアセスメント
コース推薦
学生減少率検知
その他
分野別
K-12
就学前教育
高等教育
地域別
北米
アメリカ
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Big Data Analytics in Education Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Big Data Analytics in Education Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Big Data Analytics in Education Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Big Data Analytics in Education Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Big Data Analytics in Education Market, by Sector, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Big Data Analytics in Education Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Big Data Analytics in Education Market Dynamics
3.1. Big Data Analytics in Education Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing expansion of big data analytics industry
3.1.1.2. Rising internet penetration
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial investment requirement
3.1.2.2. Lack of Awareness and dearth of Skilled Resources
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of Data-driven decision-making (DDDM)
3.1.3.2. Growing emergence of EdTech platforms
Chapter 4. Global Big Data Analytics in Education Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Big Data Analytics in Education Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Component, 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Software
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Big Data Analytics in Education Market, by Deployment Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Big Data Analytics in Education Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Behavior Detection
8.4.2. Skill Assessment
8.4.3. Course Recommendation
8.4.4. Student Attrition Rate Detection
8.4.5. Others
Chapter 9. Global Big Data Analytics in Education Market, by Sector
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Sector, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Sector, 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. K-12
9.4.2. Preschool
9.4.3. Higher Education
Chapter 10. Global Big Data Analytics in Education Market, Regional Analysis
10.1. Big Data Analytics in Education Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Big Data Analytics in Education Market
10.2.1. U.S. Big Data Analytics in Education Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Sector breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Big Data Analytics in Education Market
10.3. Europe Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.3.1. U.K. Big Data Analytics in Education Market
10.3.2. Germany Big Data Analytics in Education Market
10.3.3. France Big Data Analytics in Education Market
10.3.4. Spain Big Data Analytics in Education Market
10.3.5. Italy Big Data Analytics in Education Market
10.3.6. Rest of Europe Big Data Analytics in Education Market
10.4. Asia-Pacific Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.4.1. China Big Data Analytics in Education Market
10.4.2. India Big Data Analytics in Education Market
10.4.3. Japan Big Data Analytics in Education Market
10.4.4. Australia Big Data Analytics in Education Market
10.4.5. South Korea Big Data Analytics in Education Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data Analytics in Education Market
10.5. Latin America Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.5.1. Brazil Big Data Analytics in Education Market
10.5.2. Mexico Big Data Analytics in Education Market
10.6. Rest of The World Big Data Analytics in Education Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Alteryx Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Blackboard Inc.
11.2.3. Fintellix Solutions pvt. ltd.
11.2.4. Latent View Analytics
11.2.5. International Business Machines Corporation
11.2.6. Microsoft Corporation
11.2.7. Oracle Corporation
11.2.8. SAP SE
11.2.9. SAS Institute Inc.
11.2.10. Tableau Software
11.2.11. TIBCO Software Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Big Data Analytics in Education Market is valued at approximately USD 15.66 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.3% over the forecast period 2022-2029. Big Data Analytics plays important role in Education sector. Data analysis is utilized in Education sector for taking data driven decisions. Big data analytics has applications in different aspects of Education management including development of customized education programs, skill assessment, behavior detection, tracking of academic performance, and designing of precise grading system for students. The growing expansion of big data analytics industry and rising internet penetration as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.

According to Statista – in 2021, the global big data market was valued at USD 64 billion, and the market is projected to grow to USD 103 billion by 2027. Moreover, increasing internet penetration worldwide is another key factor driving market growth. For instance, as per Statista - in 2020 the number of internet users in India was estimated at 749 million, and the number of users is projected to grow to 1500 million by 2040. Also, increasing adoption of Data-driven decision-making (DDDM) and growing emergence of EdTech platforms would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, high initial investment requirements coupled with lack of awareness & dearth of Skilled Resources hinder the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Big Data Analytics in Education Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region in terms of market share owing to presence of leading market players and increasing utilization of big data analytics solutions in the region. Whereas, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of EdTech startups as well as increasing internet penetration in the region.

Major market players included in this report are:
Alteryx Inc.
Blackboard Inc.
Fintellix Solutions pvt. ltd.
LatentView Analytics
International Business Machines Corporation
Microsoft Corporation
Oracle Corporation
SAP SE
SAS Institute Inc.
Tableau Software
TIBCO Software Inc.

Recent Developments in the Market:
 In February 2029, Microsoft Corporation acquired DataSense data analytics platform for schools from San Francisco based edtech company BrightBytes. This new acquisition would enable Microsoft to develop data analytics tools for Educational Institutions.

 In May 2022, SchoolMint launched SchoolMint Insights, an enrolment-centric analytics platform. SchoolMint Insights combines data generated throughout the entire enrolment process. This platform is designed to offer enrolment trends and insights to US K-12 education organizations.

Global Big Data Analytics in Education Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Component, Deployment Model, Application, Sector, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component
Software
Services
By Deployment Model
On-premises
Cloud
By Application
Behavior Detection
Skill Assessment
Course Recommendation
Student Attrition Rate Detection
Others
By Sector
K-12
Preschool
Higher Education
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Big Data Analytics in Education Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Big Data Analytics in Education Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Big Data Analytics in Education Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Big Data Analytics in Education Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Big Data Analytics in Education Market, by Sector, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Big Data Analytics in Education Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Big Data Analytics in Education Market Dynamics
3.1. Big Data Analytics in Education Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing expansion of big data analytics industry
3.1.1.2. Rising internet penetration
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial investment requirement
3.1.2.2. Lack of Awareness and dearth of Skilled Resources
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of Data-driven decision-making (DDDM)
3.1.3.2. Growing emergence of EdTech platforms
Chapter 4. Global Big Data Analytics in Education Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Big Data Analytics in Education Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Component, 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Software
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Big Data Analytics in Education Market, by Deployment Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Big Data Analytics in Education Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Behavior Detection
8.4.2. Skill Assessment
8.4.3. Course Recommendation
8.4.4. Student Attrition Rate Detection
8.4.5. Others
Chapter 9. Global Big Data Analytics in Education Market, by Sector
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Big Data Analytics in Education Market by Sector, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Big Data Analytics in Education Market Estimates & Forecasts by Sector, 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Big Data Analytics in Education Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. K-12
9.4.2. Preschool
9.4.3. Higher Education
Chapter 10. Global Big Data Analytics in Education Market, Regional Analysis
10.1. Big Data Analytics in Education Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Big Data Analytics in Education Market
10.2.1. U.S. Big Data Analytics in Education Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Sector breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Big Data Analytics in Education Market
10.3. Europe Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.3.1. U.K. Big Data Analytics in Education Market
10.3.2. Germany Big Data Analytics in Education Market
10.3.3. France Big Data Analytics in Education Market
10.3.4. Spain Big Data Analytics in Education Market
10.3.5. Italy Big Data Analytics in Education Market
10.3.6. Rest of Europe Big Data Analytics in Education Market
10.4. Asia-Pacific Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.4.1. China Big Data Analytics in Education Market
10.4.2. India Big Data Analytics in Education Market
10.4.3. Japan Big Data Analytics in Education Market
10.4.4. Australia Big Data Analytics in Education Market
10.4.5. South Korea Big Data Analytics in Education Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data Analytics in Education Market
10.5. Latin America Big Data Analytics in Education Market Snapshot
10.5.1. Brazil Big Data Analytics in Education Market
10.5.2. Mexico Big Data Analytics in Education Market
10.6. Rest of The World Big Data Analytics in Education Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Alteryx Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Blackboard Inc.
11.2.3. Fintellix Solutions pvt. ltd.
11.2.4. Latent View Analytics
11.2.5. International Business Machines Corporation
11.2.6. Microsoft Corporation
11.2.7. Oracle Corporation
11.2.8. SAP SE
11.2.9. SAS Institute Inc.
11.2.10. Tableau Software
11.2.11. TIBCO Software Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る