世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フルーツスナックの世界市場規模調査、製品別(スイート&セイバリー、スムージー、乳製品、カット&スライス)、フルーツ別(ミックス、アップル、マンゴー、バナナ、パイナップル、ベリー、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニ、専門食品店、オンラインショップ、その他)と地域予測 2022-2028


Global Fruit Snacks Market Size study, byProduct (Sweet &Savory, Smoothies, Dairy, Cuts & Slices), By Fruit (Mixed, Apple, Mango, Banana, Pineapple, Berries, Others), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Food Stores, Online Retailers, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

フルーツスナックの世界市場は、2021年に約59億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。幅広いキャンディーも含むフルーツスナックは、食品業界を着実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

フルーツスナックの世界市場は、2021年に約59億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。幅広いキャンディーも含むフルーツスナックは、食品業界を着実に支配しています。これは、フルーツスナックが健康に役立つという結果です。子供にとっては、お気に入りのスナックです。消費者の健康意識の高まりは、予測期間中にフルーツスナックの市場を促進すると予想される主要な要因の1つです。また、消費者意識の高まりは、フルーツスナック市場をさらに活性化させると予想されます。砂糖や添加物を含まない乳製品への需要の高まりにより、製品の種類は世界的に拡大しています。このカテゴリーの製品革新への支出が増加する中、ヨーグルトは健康志向の高い消費者の間でますます人気が高まってきています。デンマークの乳業会社であるArla Foodsは、2018年9月にオーガニックヨーグルトであるArla Bio Nurをデビューさせました。ヨーロッパでは、ヨーグルトはトロピカル、ストロベリー、レッドフルーツのフレーバーで販売されています。2020年1月には、ヨープレイトUSA社から「Just 3」という新しいヨーグルトが発売されました。一方、製品の品質に関する厳しい規制基準が、タイムライン期間中のフルーツスナック市場の成長を阻害することも予想されます。さらに、消費者の購買力の上昇に伴い、フルーツスナックの市場は今後数年間で拡大する可能性があります。しかし、果物を含む製品の生産費用の上昇は、近い将来、フルーツスナック市場の成長をさらに困難にする可能性があります。

フルーツスナックの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。消費者の大半は、栄養補給や食欲増進、食間の空腹をしのぐためにこれらのスナックを食べています。この地域は、特に若年層や多様な人口層の間で、すぐに食べられる食品への需要が非常に高いです。2020年から2028年にかけては、一人当たりの消費量の増加と人口の増加により、アジア太平洋地域のCAGRが最も高くなると予測されていますが、この地域は成長を遂げる可能性があります。また、中流家庭の増加や消費者の健康意識の高まりにより、フルーツスナックの需要が増加すると予測されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Sunkist Growers Inc.
サンオプタ
General Mills Inc.
ウェルチス
ケロッグ・NA・カンパニー
ペプシコ
チョーサー・フーズ・リミテッド
クリスピー・グリーン・インク
マウントフランクリンフーズ
ナッティグッドネス、LLC
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
スイート&セイボリー
スムージー
乳製品
カット&スライス


フルーツ別
アップル
マンゴー
バナナ
パイナップル
ベリー類
ミックス
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
食品専門店
オンラインショップ
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のフルーツスナック市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion )
1.2.1. Fruit Snacks Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion )
1.2.2. Fruit Snacks Market, by Product,2020-2028 (USD Billion )
1.2.3. Fruit Snacks Market, by Fruit,2020-2028 (USD Billion )
1.2.4. Fruit Snacks Market, by Distribution Channel,2020-2028 (USD Billion )
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Fruit Snacks Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Fruit Snacks Market Dynamics
3.1. Fruit Snacks Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in the pool of health consciousness amongst the consumers
3.1.1.2. Increasingconsumerism
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in the production expenses of fruit containing products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Risein the need for nutritional ingredients
Chapter 4. Global Fruit Snacks MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Fruit Snacks Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Fruit Snacks Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Product,2018-2028 (USD Billion )
6.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Sweet &Savory
6.4.2. Smoothies
6.4.3. Dairy
6.4.4. Cuts & Slices
Chapter 7. Global Fruit Snacks Market, by Fruit
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Fruit Snacks Market by Fruit, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Fruit,2018-2028 (USD Billion )
7.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Apple
7.4.2. Mango
7.4.3. Banana
7.4.4. Pineapple
7.4.5. Berries
7.4.6. Mixed
7.4.7. Others
Chapter 8. Global Fruit Snacks Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Fruit Snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel,2018-2028 (USD Billion )
8.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Specialty Food Stores
8.4.4. Online Retailers
8.4.5. Others
Chapter 9. Global Fruit Snacks Market, Regional Analysis
9.1. Fruit Snacks Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Fruit Snacks Market
9.2.1. U.S.Fruit Snacks Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Fruit breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. CanadaFruit Snacks Market
9.3. Europe Fruit Snacks Market Snapshot
9.3.1. U.K. Fruit Snacks Market
9.3.2. Germany Fruit Snacks Market
9.3.3. France Fruit Snacks Market
9.3.4. Spain Fruit Snacks Market
9.3.5. Italy Fruit Snacks Market
9.3.6. Rest of EuropeFruit Snacks Market
9.4. Asia-PacificFruit Snacks Market Snapshot
9.4.1. China Fruit Snacks Market
9.4.2. India Fruit Snacks Market
9.4.3. JapanFruit Snacks Market
9.4.4. Australia Fruit Snacks Market
9.4.5. South Korea Fruit Snacks Market
9.4.6. Rest of Asia PacificFruit Snacks Market
9.5. Latin America Fruit Snacks Market Snapshot
9.5.1. Brazil Fruit Snacks Market
9.5.2. Mexico Fruit Snacks Market
9.6. Rest of The World Fruit Snacks Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Sunkist Growers Inc
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Fruit Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. SunOpta
10.2.3. General Mills Inc.
10.2.4. Welch's
10.2.5. Kellogg NA Co.
10.2.6. PepsiCo
10.2.7. Chaucer Foods Ltd.
10.2.8. Crispy Green Inc.
10.2.9. Mount Franklin Foods
10.2.10. Nutty Goodness, LLC
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Fruit Snacks Market is valued at approximately USD 5.9 billionin 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.2% over the forecast period 2022-2028.Fruit snacks, which also include a wide range of candies, are steadily taking over the food industry. This is a result of the fruit snacks' benefits to your health. For kids, it is their favourite snack. The rise in consumer health consciousness is one of the key factors anticipated to propel the market for fruit snacks during the forecast period. Additionally, it is anticipated that rising consumerism will further fuel the market for fruit snacks. .The range of products has expanded globally as a result of the rising demand for dairy products devoid of sugar and additives. With rising spending on product innovation in this category, yoghurts have been becoming more and more popular among consumers who are health-conscious. Arla Foods, a Danish dairy company, debuted Arla Bio Nur, an organic yoghurt, in September 2018. In Europe, yoghurt is available in tropical, strawberry, and red fruit flavours. A new yoghurt called Just 3 was introduced in January 2020 by Yoplait USA, Inc. Four flavours of the product are offered: mixed berry, strawberry, raspberry, and tropical.On the other hand, it is further anticipated that strict regulatory standards regarding product quality will impede the growth of the fruit snack market in the timeline period.Additionally, as consumers' purchasing power rises, there may be more chances for the market for fruit snacks to expand in the years to come. However, the rise in the production expenses of fruit containing products might further challenge the growth of the fruit snacks market in the near future.

The key regions considered for the global Fruit Snacks marketstudy includeAsia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World.North America was leading the market. The majority of consumers eat these snacks to gain nutrition, sate cravings and stave off hunger in between meals. The region has a very high demand for ready-to-eat foods, particularly among the younger and more diverse population segments. Whereas from 2020 to 2028, Asia Pacific is predicted to have the highest CAGR with the rising per capita consumption and the growing population, this region could experience growth. In addition, it is anticipated that a rise in middle-class households and consumer health consciousness will increase demand for fruit snacks.

Major market players included in this report are:
Sunkist Growers Inc.
SunOpta
General Mills Inc.
Welch's
Kellogg NA Co.
PepsiCo
Chaucer Foods Ltd.
Crispy Green Inc.
Mount Franklin Foods
Nutty Goodness, LLC
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
ByProduct:
Sweet &Savory
Smoothies
Dairy
Cuts & Slices


By Fruit:
Apple
Mango
Banana
Pineapple
Berries
Mixed
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Food Stores
Online Retailers
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Fruit Snacks Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion )
1.2.1. Fruit Snacks Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion )
1.2.2. Fruit Snacks Market, by Product,2020-2028 (USD Billion )
1.2.3. Fruit Snacks Market, by Fruit,2020-2028 (USD Billion )
1.2.4. Fruit Snacks Market, by Distribution Channel,2020-2028 (USD Billion )
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Fruit Snacks Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Fruit Snacks Market Dynamics
3.1. Fruit Snacks Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in the pool of health consciousness amongst the consumers
3.1.1.2. Increasingconsumerism
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in the production expenses of fruit containing products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Risein the need for nutritional ingredients
Chapter 4. Global Fruit Snacks MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Fruit Snacks Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Fruit Snacks Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Product,2018-2028 (USD Billion )
6.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Sweet &Savory
6.4.2. Smoothies
6.4.3. Dairy
6.4.4. Cuts & Slices
Chapter 7. Global Fruit Snacks Market, by Fruit
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Fruit Snacks Market by Fruit, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Fruit,2018-2028 (USD Billion )
7.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Apple
7.4.2. Mango
7.4.3. Banana
7.4.4. Pineapple
7.4.5. Berries
7.4.6. Mixed
7.4.7. Others
Chapter 8. Global Fruit Snacks Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Fruit Snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Fruit Snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel,2018-2028 (USD Billion )
8.4. Fruit Snacks Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Specialty Food Stores
8.4.4. Online Retailers
8.4.5. Others
Chapter 9. Global Fruit Snacks Market, Regional Analysis
9.1. Fruit Snacks Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Fruit Snacks Market
9.2.1. U.S.Fruit Snacks Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Fruit breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. CanadaFruit Snacks Market
9.3. Europe Fruit Snacks Market Snapshot
9.3.1. U.K. Fruit Snacks Market
9.3.2. Germany Fruit Snacks Market
9.3.3. France Fruit Snacks Market
9.3.4. Spain Fruit Snacks Market
9.3.5. Italy Fruit Snacks Market
9.3.6. Rest of EuropeFruit Snacks Market
9.4. Asia-PacificFruit Snacks Market Snapshot
9.4.1. China Fruit Snacks Market
9.4.2. India Fruit Snacks Market
9.4.3. JapanFruit Snacks Market
9.4.4. Australia Fruit Snacks Market
9.4.5. South Korea Fruit Snacks Market
9.4.6. Rest of Asia PacificFruit Snacks Market
9.5. Latin America Fruit Snacks Market Snapshot
9.5.1. Brazil Fruit Snacks Market
9.5.2. Mexico Fruit Snacks Market
9.6. Rest of The World Fruit Snacks Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Sunkist Growers Inc
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Fruit Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. SunOpta
10.2.3. General Mills Inc.
10.2.4. Welch's
10.2.5. Kellogg NA Co.
10.2.6. PepsiCo
10.2.7. Chaucer Foods Ltd.
10.2.8. Crispy Green Inc.
10.2.9. Mount Franklin Foods
10.2.10. Nutty Goodness, LLC
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/24 10:26

158.45 円

165.22 円

201.28 円

ページTOPに戻る