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センチメントアナリティクスの世界市場規模調査、企業規模別(中小企業、大企業)、エンドユーザー別(BFSI、メディア・通信、政府、医療、製造、小売、その他)、デプロイメント別(クラウドベース、オンプレミス)、地域予測 2021-2027


Global Sentiment Analytics Market Size study, by Enterprise Size (Small and medium sized enterprise, large enterprise) by End-Users (BFSI, Media and telecom, Government, Healthcare, Manufacturing, Retail, Others) by Deployment (Cloud Based, On premise) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のセンチメントアナリティクス市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Sentiment Analyticsは、テキストメッセージに表... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のセンチメントアナリティクス市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Sentiment Analyticsは、テキストメッセージに表現された感情や意見を特定するために人工知能技術を実行する進化した分野である。ソーシャルメディアプラットフォームに最も普及している。AI、ML、NLPの需要の高まりは、ビジネスマンのビジネスチャンスをつかむのに役立つだろう。インパクトテクノロジーのセンチメント分析によると、2020年末には、2018年の29%に比べ、企業における仕事の42%が機械で行われるようになるという。それに伴い、ソフトウェアの技術進歩や近代化が進むと、センチメント市場はデータサイエンス事業にとって膨大なビジネスチャンスを生み出すことになるでしょう。しかし、消費者の認識不足が、予測期間2021-2027年の市場成長を抑制する主要因となっています。

センチメントアナリティクスの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は予測期間においてセンチメントアナリティクスの市場をリードしています。この地域には多くの市場関係者が存在するためです。この地域は発展しているため、新しい技術革新が可能である。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021年から2027年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。技術的な進歩があり、多くの産業で分析ソリューションの採用が増加しているためです。このことは、予測期間中、この地域のセンチメントアナリティクスの成長を増加させるでしょう。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ブランドウォッチ
クララブリッジ(Clarabridge, Inc.
IBMコーポレーション
レクサリティクス(Lexalytics, Inc.
ミーニングクラウドLLC
モンキー・ラーン(MonkeyLearn Inc.
NetOwl(ネットオウル
ラピッドマイナー社(RapidMiner, Inc.
Repustate Inc.
SAS Institute Inc.

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
企業規模別
中小規模企業
大企業
エンドユーザー別
BFSI
メディア・通信
政府機関
ヘルスケア
製造業
小売業
その他
デプロイメント別
クラウドベース
オンプレミス
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査におけるセンチメントアナリティクスの世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Sentiment Analytics Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Sentiment Analytics Market, by Enterprise Size, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Sentiment Analytics Market, by End-Users, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Sentiment Analytics Market, by Deployment, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sentiment Analytics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sentiment Analytics Market Dynamics
3.1. Sentiment Analytics Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase business opportunities
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of awareness among consumer
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing technological advancement
Chapter 4. Global Sentiment Analytics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Sentiment Analytics Market, by Enterprise Size
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sentiment Analytics Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small and medium sized enterprise
6.4.2. Large enterprise
Chapter 7. Global Sentiment Analytics Market, by End-Users
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sentiment Analytics Market by End-Users, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by End-Users 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. BFSI
7.4.2. Media and telecom
7.4.3. Government
7.4.4. Healthcare
7.4.5. Manufacturing
7.4.6. Retail
7.4.7. Others
Chapter 8. Global Sentiment Analytics Market, by Deployment
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sentiment Analytics Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by Deployment 2018-2027 (USD Billion)
8.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cloud Based
8.4.2. On Premise
Chapter 9. Global Sentiment Analytics Market, Regional Analysis
9.1. Sentiment Analytics Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Sentiment Analytics Market
9.2.1. U.S. Sentiment Analytics Market
9.2.1.1. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.1.2. End-Users breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.2. Canada Sentiment Analytics Market
9.3. Europe Sentiment Analytics Market Snapshot
9.3.1. U.K. Sentiment Analytics Market
9.3.2. Germany Sentiment Analytics Market
9.3.3. France Sentiment Analytics Market
9.3.4. Spain Sentiment Analytics Market
9.3.5. Italy Sentiment Analytics Market
9.3.6. Rest of Europe Sentiment Analytics Market
9.4. Asia-Pacific Sentiment Analytics Market Snapshot
9.4.1. China Sentiment Analytics Market
9.4.2. India Sentiment Analytics Market
9.4.3. Japan Sentiment Analytics Market
9.4.4. Australia Sentiment Analytics Market
9.4.5. South Korea Sentiment Analytics Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Sentiment Analytics Market
9.5. Latin America Sentiment Analytics Market Snapshot
9.5.1. Brazil Sentiment Analytics Market
9.5.2. Mexico Sentiment Analytics Market
9.6. Rest of The World Sentiment Analytics Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Brandwatch
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Clarabridge, Inc.
10.2.3. IBM Corporation
10.2.4. Lexalytics, Inc.
10.2.5. MeaningCloud LLC
10.2.6. MonkeyLearn Inc.
10.2.7. NetOwl
10.2.8. RapidMiner, Inc.
10.2.9. Repustate Inc.
10.2.10. SAS Institute Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Sentiment Analytics Market is valued approximately USD XXXX billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXXX % over the forecast period 2021-2027. Sentiment Analytics is an evolving field that performs artificial intelligence techniques to identify emotions and opinions expressed in a text message. It is most popular for social media platforms. The increasing demand of AI, ML, NLP will help the business man to grab business opportunity. According to Sentiment Analysis of Impact Technology, in the end of year 2020, 42% of the work in companies will be done on machines as compared to 29% in 2018. Along with this, as technological advancement and modernization in software increases, sentiment market will develop vast opportunity for the data science business. However, lack of awareness among consumer is the major factor that is restraining the growth of the market in the forecasted period 2021-2027.

The key regions considered for the global Sentiment Analytics market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is leading the market of sentiment analytics in the forecasted period. As large number of market players are present in the region. As the region is developed the new innovation in technology is possible. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest CAGR over the forecast period 2021-2027. As there is technological advancement and there is increased adoption of analytics solution by number industries. Which will increase the growth of sentiment analytics in the region over the forecasted period.

Major market player included in this report are:
Brandwatch
Clarabridge, Inc.
IBM Corporation
Lexalytics, Inc.
MeaningCloud LLC
MonkeyLearn Inc.
NetOwl
RapidMiner, Inc.
Repustate Inc.
SAS Institute Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Enterprise Size:
Small and medium sized enterprise
Large enterprise
By End-Users:
BFSI
Media and telecom
Government
Healthcare
Manufacturing
Retail
Others
By Deployment:
Cloud Based
On premise
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Sentiment Analytics Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Sentiment Analytics Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Sentiment Analytics Market, by Enterprise Size, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Sentiment Analytics Market, by End-Users, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Sentiment Analytics Market, by Deployment, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sentiment Analytics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sentiment Analytics Market Dynamics
3.1. Sentiment Analytics Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase business opportunities
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of awareness among consumer
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing technological advancement
Chapter 4. Global Sentiment Analytics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Sentiment Analytics Market, by Enterprise Size
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sentiment Analytics Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small and medium sized enterprise
6.4.2. Large enterprise
Chapter 7. Global Sentiment Analytics Market, by End-Users
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sentiment Analytics Market by End-Users, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by End-Users 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. BFSI
7.4.2. Media and telecom
7.4.3. Government
7.4.4. Healthcare
7.4.5. Manufacturing
7.4.6. Retail
7.4.7. Others
Chapter 8. Global Sentiment Analytics Market, by Deployment
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sentiment Analytics Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sentiment Analytics Market Estimates & Forecasts by Deployment 2018-2027 (USD Billion)
8.4. Sentiment Analytics Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cloud Based
8.4.2. On Premise
Chapter 9. Global Sentiment Analytics Market, Regional Analysis
9.1. Sentiment Analytics Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Sentiment Analytics Market
9.2.1. U.S. Sentiment Analytics Market
9.2.1.1. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.1.2. End-Users breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.2. Canada Sentiment Analytics Market
9.3. Europe Sentiment Analytics Market Snapshot
9.3.1. U.K. Sentiment Analytics Market
9.3.2. Germany Sentiment Analytics Market
9.3.3. France Sentiment Analytics Market
9.3.4. Spain Sentiment Analytics Market
9.3.5. Italy Sentiment Analytics Market
9.3.6. Rest of Europe Sentiment Analytics Market
9.4. Asia-Pacific Sentiment Analytics Market Snapshot
9.4.1. China Sentiment Analytics Market
9.4.2. India Sentiment Analytics Market
9.4.3. Japan Sentiment Analytics Market
9.4.4. Australia Sentiment Analytics Market
9.4.5. South Korea Sentiment Analytics Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Sentiment Analytics Market
9.5. Latin America Sentiment Analytics Market Snapshot
9.5.1. Brazil Sentiment Analytics Market
9.5.2. Mexico Sentiment Analytics Market
9.6. Rest of The World Sentiment Analytics Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Brandwatch
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Clarabridge, Inc.
10.2.3. IBM Corporation
10.2.4. Lexalytics, Inc.
10.2.5. MeaningCloud LLC
10.2.6. MonkeyLearn Inc.
10.2.7. NetOwl
10.2.8. RapidMiner, Inc.
10.2.9. Repustate Inc.
10.2.10. SAS Institute Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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