顧客体験のデジタル化:通信事業者のケーススタディDigitising customer experience: telecoms case studies 本レポートでは、5つのケーススタディを通じて、世界の通信事業者がどのようにカスタマーエクスペリエンスのデジタル化を進めているかを理解する。また、これらの取り組みが、コスト削減や収益の向上、業務改... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、5つのケーススタディを通じて、世界の通信事業者がどのようにカスタマーエクスペリエンスのデジタル化を進めているかを理解する。また、これらの取り組みが、コスト削減や収益の向上、業務改善(解約の減少やカスタマーサポートの問題解決など)にどのような影響を及ぼしているかを評価しています。
ケーススタディとして、以下の通信事業者を取り上げています。
Summary
この調査レポートでは、5つのケーススタディを通じて、世界の通信事業者がどのようにカスタマーエクスペリエンスのデジタル化を進めているかについて詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"By digitising customer experience, operators can increase loyalty, reduce operating costs through automation and increase revenue by reducing friction points."
This report uses five case studies to understand how telecoms operators worldwide are digitising customer experience. It assesses the impact of these efforts on realising cost savings and revenue uplift, and in terms of operational improvements (such as churn reduction and customer support issue resolution).
The following operators are included as case studies.
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |