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カスタマーエンゲージメント:世界市場シェア2021年


Customer engagement: worldwide market shares 2021

本レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータを提供します。デリバリーモデル、ベンダー、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年7月20日 US$7,999
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40 英語

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サマリー

本レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータを提供します。デリバリーモデル、ベンダー、地域ごとの支出額の違いを詳しく説明しています。また、同市場の主要ベンダーのプロファイルも掲載しています。
 
カスタマーエンゲージメント市場シェアレポートが回答する主な質問
  • 通信業界向け顧客エンゲージメントソフトウェアシステムの市場規模、およびCSPの支出を牽引している要因は何か?
  • カスタマーエンゲージメントシステム市場における主要ベンダーとその売上シェアは?
  • CSPの製品およびプロフェッショナルサービスに対する支出のさまざまな推進要因と成長率とは?
 
本レポートの対象者
  • サブセグメントのカテゴリーごとに成長が鈍化している部分と増加している部分を把握する必要があるベンダーの戦略チーム。
  • 機能性や地域的なフォーカスを担当する製品管理チーム、および市場シェアの拡大を担当する製品マーケティングチーム。
  • 競合他社との比較を把握したいベンダーのマーケットインテリジェンスチーム。
  • デジタル変革の旅を計画し、現在のベンダーが常に最新の状態にあることを確認したいCSP。
 
本レポートおよび関連するデータアネックスは以下を提供します。
  • 顧客エンゲージメントシステムおよびサービス市場の詳細な市場シェアデータ(項目別)。
  • 2つの提供タイプ:製品およびプロフェッショナルサービス
  • 8つの地理的地域 中東欧(CEE)、先進アジア太平洋(DVAP)、新興アジア太平洋(EMAP)、中南米(LATAM)、中東・北アフリカ(MENA)、北米(NA)、サハラ以南アフリカ(SSA)、西ヨーロッパ(WE)。
  • 顧客エンゲージメント市場に影響を与えるビジネス環境と地域ダイナミクスの分析
  • 詳細な市場定義
  • ベンダーへの提言
  • 本市場に参入しているベンダー14社の詳細なプロフィール
 
対象企業
  • アクセンチュア
  • アムドックス
  • CSG
  • エリクソン
  • Flytxt
  • ファーウェイ
  • IBM
  • マベニール
  • NEC/ネットクラッカー
  • ノキア
  • オラクル
  • セールスフォース
  • SAP
  • タタコンサルタンシーサービス
 

 



 

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Summary

この調査レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータについて詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"CSPs are increasingly using digital platforms to deliver a highly personalised, omni-channel customer experience."
 
This report provides market share data for communications service provider (CSP) spending on telecoms-specific customer engagement software systems and related services for 2021. It provides details of how the spending varied by delivery model, vendor and region. The report also includes profiles of the leading vendors in the market.
 
Key questions answered in the customer engagement market share report
  • What was the overall size of the market (customer engagement software systems for the telecoms industry) and what drove this spending among CSPs?
  • Who are the major vendors and what is their share of revenue in the customer engagement systems market?
  • What are the different drivers and growth rates of CSP spending on products and professional services?
 
Who should read this report
  • Vendor strategy teams that need to understand where growth is slowing and where it is increasing across different sub-segment categories.
  • Product management teams that are responsible for feature functionality and geographical focus, and product marketing teams that are responsible for market-share growth.
  • Market intelligence teams at vendors that want to understand how their competitors compare to each other.
  • CSPs that are planning digital transformation journeys and want to ensure that their current vendors are staying up-to-date.
 
This report and the associated data annex provide:
  • detailed market share data for the customer engagement systems and services market, split by:
  • two delivery types: product and professional services
  • eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia–Pacific (DVAP), emerging Asia–Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market
  • a detailed market definition
  • recommendations for vendors
  • detailed profiles of 14 vendors in this market.
 
Company coverage
  • Accenture
  • Amdocs
  • CSG
  • Ericsson
  • Flytxt
  • Huawei
  • IBM
  • Mavenir
  • NEC/Netcracker
  • Nokia
  • Oracle
  • Salesforce
  • SAP
  • Tata Consultancy Services

 

 



 

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