カスタマーエンゲージメント:世界市場シェア2021年Customer engagement: worldwide market shares 2021 本レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータを提供します。デリバリーモデル、ベンダー、... もっと見る
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サマリー
本レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータを提供します。デリバリーモデル、ベンダー、地域ごとの支出額の違いを詳しく説明しています。また、同市場の主要ベンダーのプロファイルも掲載しています。
カスタマーエンゲージメント市場シェアレポートが回答する主な質問
本レポートの対象者
本レポートおよび関連するデータアネックスは以下を提供します。
対象企業
Summary
この調査レポートは、2021年の通信サービス事業者(CSP)の通信専用顧客エンゲージメントソフトウェアシステムと関連サービスへの支出に関する市場シェアデータについて詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"CSPs are increasingly using digital platforms to deliver a highly personalised, omni-channel customer experience."
This report provides market share data for communications service provider (CSP) spending on telecoms-specific customer engagement software systems and related services for 2021. It provides details of how the spending varied by delivery model, vendor and region. The report also includes profiles of the leading vendors in the market.
Key questions answered in the customer engagement market share report
Who should read this report
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