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トラックサスペンションシステム市場:クラス別(中型車、大型車)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)、タイプ別(スプリング、イコライザービーム、エアスプリングサスペンション、その他):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Truck Suspension System Market By Class (Medium Duty, Heavy Duty), By Sales Channel (OEM, Aftermarket), By Type (Spring, Equalizer Beam, Air Spring Suspension, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

トラックサスペンションシステム市場:クラス別(中型車、大型車)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)、タイプ別(スプリング、イコライザービーム、エアスプリングサスペンション、その他):世界の機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

トラックサスペンションシステム市場:クラス別(中型車、大型車)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)、タイプ別(スプリング、イコライザービーム、エアスプリングサスペンション、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年
この調査レポートは、トラックで使用されるサスペンションの種類とトラックサスペンションシステムの地域別需要に焦点を当てた世界のトラックサスペンションシステム市場の調査を組み込んでいます。

トラックサスペンションシステムは、トラックがその重量を支え、快適な乗り心地を提供するのに役立つシステムであり、サスペンションシステムは、車両の車輪間の全体的な重量配分に役立ち、したがって、車両のハンドリングを向上させます。同様に、トラックサスペンションはまた、長距離の旅の間に重い荷物を運ぶトラックに安定性を提供します。現在、新たな技術の進歩と業界プレイヤー間の戦略的提携が市場に成長機会を提供すると予想されている。例えば2023年7月5日、ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAGは、次世代のモビリティを開発し、ゼロ・エミッションとゼロ事故への移行において業界を支援するため、ボルタ・トラックと提携した。この提携により、ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAGはブレーキ、サスペンション、ステアリング・システムなどの主要コンポーネントをヴォルタ・トラック社に提供することになり、ヴォルタ・トラック社は研究開発コストを削減し、市場投入までの時間を短縮することができる。

市場の成長を促進する要因は、車両の近代化と快適性・安全性への要求の高まり、物流業界の成長、トラック・商用車の生産・販売の増加である。しかし、標準化が進んでいないことが市場の成長を妨げている。さらに、軽量サスペンションシステムに対する需要の高まりとメンテナンスコストの削減は、同市場で事業を展開するプレーヤーにとって市場機会を創出すると予測される。
分析のため、世界のトラック用サスペンションシステム市場は、クラス、販売チャネル、タイプ、地域に基づいて区分される。クラス別では、市場はミディアムデューティとヘビーデューティに分けられている。販売チャネル別では、OEMとアフターマーケットに細分化される。タイプ別では、スプリング、イコライザービーム、エアスプリングサスペンション、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分析される。

トラックサスペンションシステム市場で事業を展開している主要企業は、Link Manufacturing, Ltd、VDL Groep BV.、Continental AG、ZF Friedrichshafen AG、simard suspensions、Sogefi SpA、Meritor, Inc、SAF-HOLLAND SE、Hendrickson、NHK SPRING Co.

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、トラックサスペンションシステムの市場機会を特定するために、2022年から2032年までのトラックサスペンションシステム市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスの定量的分析を提供します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益志向のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
トラックサスペンションシステム市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
トラックサスペンションシステムの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
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本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
地域別新規参入企業
市場参入戦略
主要企業の新製品開発/製品マトリックス
SWOT分析
主要市場セグメント
クラス別
中型車
ヘビーデューティー
販売チャネル別
OEM
アフターマーケット
タイプ別
スプリング
イコライザービーム
エアスプリングサスペンション
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
シマール懸架装置
リンクマニュファクチャリング
コンチネンタルAG
Sogefi SpA
メリトール
ヘンドリクソン
株式会社ニッパツ
VDL Groep BV.
ZF Friedrichshafen AG
サフホランド

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威が高い
3.3.3.中程度の代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.車両の近代化と快適性・安全性への要求の高まり
3.4.1.2.物流業界の成長
3.4.1.3.トラック・商用車の生産・販売の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.標準化の欠如
3.4.3.機会
3.4.3.1.軽量サスペンション・システムに対する需要の増加
3.4.3.2.メンテナンスコストの削減
第4章:トラックサスペンションシステム市場、クラス別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.中型車
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ヘビーデューティー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 トラックサスペンションシステム市場:販売チャネル別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.OEM
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.アフターマーケット
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 トラックサスペンションシステム市場:タイプ別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.春
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.イコライザービーム
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.エアスプリングサスペンション
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 トラックサスペンションシステム市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.クラス別市場規模および予測
7.2.3.市場規模・予測:販売チャネル別
7.2.4.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:クラス別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測、クラス別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:クラス別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(クラス別
7.3.3.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.4.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、クラス別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測、クラス別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.イギリス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:クラス別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.ロシア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:クラス別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模および予測、クラス別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、クラス別
7.4.3.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.4.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:クラス別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.インド
7.4.5.2.1.市場規模・予測、クラス別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.日本
7.4.5.3.1.市場規模・予測、クラス別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測、クラス別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模および予測、クラス別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:タイプ別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(クラス別
7.5.3.市場規模・予測:販売チャネル別
7.5.4.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、クラス別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測、クラス別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:クラス別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:販売チャネル別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:タイプ別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.メリトール
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.VDL Groep BV.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.コンチネンタルAG
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェン
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.SAF-HOLLAND SE
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.シマールサスペンション
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.ヘンドリクソン
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.Sogefi SpA
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.株式会社NHKスプリング
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.リンクマニュファクチャリング
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

Truck Suspension System Market by Class (Medium Duty, Heavy Duty), by Sales Channel (OEM, Aftermarket), By Type (Spring, Equalizer Beam, Air Spring Suspension, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023–2032.
The report incorporates the study of the global truck suspension system market that focuses on the types of suspension used in trucks and region-wise demand for truck suspension systems.

Truck suspension systems are a system that helps trucks to support their weight and offer a comfortable ride, the suspension system helps in overall weight distribution among the wheels of the vehicle, thus improving the handling of the vehicles. Similarly, the truck suspension also provides stability to trucks carrying heavy loads during long-haul journeys. Currently, new technological advancement and strategic collaboration between industry players is anticipated to provide growth opportunity to the market. For instance on July 05 2023, ZF Friedrichshafen AG collaborated with Volta Trucks in developing the mobility of the next generation and to assist the industry in its transition toward zero emissions and zero accidents. The alliance will enable ZF Friedrichshafen AG to provide key components, including braking, suspension, and steering systems to Volta Trucks, this will allow Volta Trucks reduce R&D costs and shorten the time-to-market.

The factors driving the growth of the market are fleet modernization and an increase in demand for comfort & safety, growth of the logistics industry, and rise in production & sales of trucks and commercial vehicles. However, a lack of standardization hampers the growth of the market. Furthermore, increasing demand for lightweight suspension systems and reducing maintenance costs is forecast to create a market opportunity for players operating in the market.
For the purpose of analysis, the global Truck Suspension System market is segmented on the basis of class, sales channel, type and region. By class the market has been divided into medium-duty and heavy-duty. By sales channel, it is fragmented into OEM and aftermarket. By type, it is categorized into spring, equalizer beam, air spring suspension and others. By region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

The leading players operating in the Truck Suspension System market are Link Manufacturing, Ltd, VDL Groep BV., Continental AG, ZF Friedrichshafen AG, simard suspensions, Sogefi SpA, Meritor, Inc, SAF-HOLLAND SE, Hendrickson and NHK SPRING Co.,Ltd

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the truck suspension system market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing truck suspension system market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the truck suspension system market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global truck suspension system market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Go To Market Strategy
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Class
● Medium Duty
● Heavy Duty
By Sales Channel
● OEM
● Aftermarket
By Type
● Spring
● Equalizer Beam
● Air Spring Suspension
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Simard Suspensions
○ Link Manufacturing, Ltd
○ Continental AG
○ Sogefi SpA
○ Meritor, Inc
○ Hendrickson
○ NHK SPRING Co.,Ltd
○ VDL Groep BV.
○ ZF Friedrichshafen AG
○ SAF-HOLLAND SE



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. High threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Fleet Modernization and Increase in Demand for Comfort and Safety
3.4.1.2. Growth of the logistics industry
3.4.1.3. Rise in production and sales of trucks and commercial vehicles.
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Lack of standardization
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increasing demand for lightweight suspension system
3.4.3.2. Reducing maintenance costs
CHAPTER 4: TRUCK SUSPENSION SYSTEM MARKET, BY CLASS
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Medium Duty
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Heavy Duty
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: TRUCK SUSPENSION SYSTEM MARKET, BY SALES CHANNEL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. OEM
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Aftermarket
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: TRUCK SUSPENSION SYSTEM MARKET, BY TYPE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Spring
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Equalizer Beam
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Air Spring Suspension
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: TRUCK SUSPENSION SYSTEM MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Class
7.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.4. Market size and forecast, by Type
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Class
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Class
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Class
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Type
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Class
7.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.4. Market size and forecast, by Type
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Class
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Class
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Class
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4. Russia
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Class
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Class
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Type
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Class
7.4.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.4. Market size and forecast, by Type
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Class
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2. India
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Class
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Class
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Class
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Class
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Type
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Class
7.5.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.4. Market size and forecast, by Type
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Class
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Class
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Class
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Type
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Meritor, Inc
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. VDL Groep BV.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Continental AG
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. ZF Friedrichshafen AG
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. SAF-HOLLAND SE
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Simard Suspensions
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Hendrickson
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Sogefi SpA
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. NHK SPRING Co.,Ltd
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Link Manufacturing, Ltd
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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