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コンテナハンドリング機器市場:機器タイプ別(キャリア、クレーン、移動搬送車、自動化機器)、推進力タイプ別(ICエンジン、電気、ハイブリッド)、吊り上げ能力別(50トン未満、50~100トン、100トン以上)、エンドユーザー別(港湾、コンテナ貨物駅、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Container Handling Equipment Market By Equipment Type (Carrier, Crane, Mobile Carrier Vehicles, Automated Equipment), By Propulsion Type (IC Engine, Electric, Hybrid), By Lifting Capacity (Less than 50 ton, 50-100 ton, More than 100 ton), By End User (Ports, Container Freight Stations, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

コンテナハンドリング機器とは、港湾やターミナルなどの物流施設において、輸送用コンテナを効率的に取り扱うために設計された機械や車両の一種です。コンテナ荷役機械は、コンテナのシームレスな輸送や移動、効... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

コンテナハンドリング機器とは、港湾やターミナルなどの物流施設において、輸送用コンテナを効率的に取り扱うために設計された機械や車両の一種です。コンテナ荷役機械は、コンテナのシームレスな輸送や移動、効率的な荷役作業に欠かせないものです。コンテナ荷役機械は、さまざまな場面で幅広く使用されています。ガントリークレーンは、港湾でコンテナを船から降ろし、さらに輸送するためにトラックや列車に積み込むために使用されます。コンテナ・ターミナルでは、リーチスタッカーが、保管ヤードでコンテナを積み重ね、整理するために日常的に使用されている。ストラドルキャリアは、船、列車、トラックなどの輸送手段間でコンテナを移動させるために、複合一貫輸送施設で頻繁に使用される。ターミナル・トラクターは、物流ハブで普及しており、施設内のある地点から別の地点へコンテナを移送する。港やコンテナ貨物駅などの場所で定期的に利用されるコンテナ処理装置にはさまざまな種類があります。港湾で最も使用される機器はガントリークレーンである。コンテナガントリークレーンは、レール上を移動し、港湾やターミナル内でコンテナを持ち上げて移動するために使用されます。これらのクレーンは巨大な吊り上げ能力を持っており、コンテナを船からトラックへ、またはその逆に移動させることができる。もう一つのタイプの設備はリーチスタッカーで、これは伸縮ブームを備えた多目的車両で、ヤード内でコンテナを持ち上げて積み重ねることができる。リーチスタッカーは、コンテナを効率的に整理して積み重ねるために、コンテナ港や保管ヤードで広く使用されています。

世界貿易の拡大は、コンテナ荷役機械の拡大に大きな影響を及ぼしている。国際貿易の増加に伴い、コンテナの助けを借りて大陸から大陸へと輸送できる効率的で信頼性の高い貨物輸送に対する需要が高まっている。食品、石油、石油関連製品を含む多くの貨物に対する需要が、世界的にコンテナの必要性を高めている。そのため、港湾、ターミナル、物流施設で増大するコンテナ量を処理するための高度なコンテナ荷役機器に対する需要が高まっている。世界貿易の増加に伴い、コンテナ荷役機器は、円滑なオペレーションとタイムリーな配送を保証し、国家間の物品の移動を促進する上で重要な役割を果たしている。例えば、中国と米国間の貿易が拡大するにつれて、上海やロサンゼルスなどの主要港のコンテナ荷役機器は、大量のコンテナの流入を処理するために利用率が増加している。世界貿易の成長はまた、コンテナ荷役機器の革新と技術的進歩を促し、より効率的で自動化されたシステムの開発につながる。全体として、世界貿易の成長はコンテナ荷役機器の拡大と発展に直接貢献し、国境を越えた貨物のシームレスな流れを可能にし、国際商業を支えている。

港湾やコンテナ貨物ステーションは、コンテナの積み下ろし作業を人手を介さずに行える自動コンテナ荷役機器を採用している。自動化には、作業を合理化し効率を向上させるための高度なシステムとロボット工学の利用が含まれる。積み下ろし作業の自動化は、生産性の向上につながり、現場で働くオペレーターに安全性を提供する。例えば、自動コンテナクレーンは、コンテナをより効率的に取り扱うことができ、船舶の積み下ろしにかかる時間を短縮することができる。自動搬送車(AGV)はターミナル内を移動し、最小限の人的介入でコンテナを搬送することができる。

コンテナ荷役機器市場は、機器タイプ、推進力タイプ、吊り上げ能力、エンドユーザー、地域別に区分される。機器タイプ別では、市場は運搬船、クレーン、移動運搬車、自動化機器に分類される。推進力タイプ別では、市場はICエンジン、電気、ハイブリッドに分類される。吊り上げ能力別では、市場は50トン未満、50~100トン、100トン以上に分類される。エンドユーザー別では、港湾、コンテナ貨物駅、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分析される。
コンテナ荷役機器市場の主要プレーヤーには、Cargotec Corporation、Liebherr Group、Sany Group Co., Ltd.、Hyster-Yale Materials Handling, Inc.、Toyota Industries Corporation、PALFINGER AG、China Communications Construction Company, Ltd.、Tadano Ltd.、CVS ferrari S.P.A.、Ambergate Invest Sverige AB.

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのコンテナ荷役機器市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、コンテナ荷役機器市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
コンテナハンドリング機器市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界のコンテナハンドリング機器市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
ブランドシェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
機器タイプ別
キャリア
クレーン
移動搬送車
自動化装置
推進タイプ別
ICエンジン
電気式
ハイブリッド
吊り上げ能力別
50トン未満
50~100トン
100トン以上
エンドユーザー別
港湾
コンテナ貨物駅
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
ベルギー
オランダ
ギリシャ
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
ベトナム
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
カーゴテック・コーポレーション
Liebherr Group
三一グループ
Hyster-Yale Materials Handling, Inc、
豊田自動織機
PALFINGER AG
豊田自動織機株式会社 ○ PALFINGER AG
株式会社タダノ
CVSフェラーリS.P.A.
アンベリゲート・インベスト・スベリゲ AB

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.世界貿易の成長
3.4.1.2.インフラ整備
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.コンテナ・ハンドリング設備への高い資本要件
3.4.2.2.設備最適化の課題
3.4.3.機会
3.4.3.1.コンテナ荷役設備の自動化
3.4.3.2.自走式モジュール式輸送機(SPMT)の導入
第4章:コンテナハンドリング機器市場、機器タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.キャリア
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.クレーン
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.移動搬送車
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.自動化機器
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 コンテナハンドリング機器市場:推進力タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.ICエンジン
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.電気
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ハイブリッド
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 コンテナハンドリング機器市場:吊り上げ能力別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.50トン未満
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.50~100トン
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.100トン以上
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 コンテナハンドリング機器市場:エンドユーザー別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.港湾
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.コンテナ貨物駅
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.その他
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別市場シェア分析
第8章 コンテナハンドリング機器市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(機器タイプ別
8.2.3.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.2.4.市場規模・予測:揚力容量別
8.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:推進器タイプ別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.2.6.3.2.市場規模・予測:推進器タイプ別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(機器タイプ別
8.3.3.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.3.4.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.ベルギー
8.3.6.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.オランダ
8.3.6.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.ギリシャ
8.3.6.4.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.3.6.4.2.市場規模および予測:推進器タイプ別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.その他のヨーロッパ
8.3.6.5.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:推進力タイプ別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測(機器タイプ別
8.4.3.市場規模・予測:推進器タイプ別
8.4.4.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:推進器タイプ別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.ベトナム
8.4.6.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:推進器タイプ別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.日本
8.4.6.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.4.6.3.2.市場規模および予測:推進器タイプ別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.韓国
8.4.6.4.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.4.6.4.2.市場規模および予測:推進器タイプ別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.5.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:推進力タイプ別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(機器タイプ別
8.5.3.市場規模・予測:推進力タイプ別
8.5.4.市場規模・予測:揚力容量別
8.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:推進力タイプ別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:推進力タイプ別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
8.5.6.3.2.市場規模および予測:推進力タイプ別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:揚力容量別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.カーゴテック・コーポレーション
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.リーヘル・グループ
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.3.三一グループ
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.中国通信建設有限公司
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.5.ハイスター・エール・マテリアルハンドリング社
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.タダノ
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.豊田自動織機
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.8.CVS フェラーリ S.P.A.
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.主な戦略的動きと展開
10.9.アンベリゲート・インベスト社
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.10.パルフィンガー
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Container handling equipment is a type of machinery and vehicles designed to handle shipping containers efficiently at ports, terminals, and other logistics facilities. Container handling equipment is critical to the seamless transportation and transfer of containers, as well as the effective cargo handling activities. Container handling equipment is widely used in a variety of settings and circumstances. Gantry cranes are used in ports to unload containers from ships and load them onto trucks or trains for further transportation. In container terminals, reach stackers are routinely used to stack and organize containers in storage yards. Straddle carriers are frequently used in intermodal facilities to move containers between modes of transportation such as ships, trains, and trucks. Terminal tractors are prevalent in logistics hubs, where they transfer containers from one point within the facility to another. There are various types of container handling equipment that are regularly utilized in the locations such as ports and container freight stations. Most used equipment in a port is a gantry crane. The container gantry crane moves on rails and is used to lift and move containers within a port or terminal. These cranes have a huge lifting capability and can transfer containers from ships to trucks or vice versa. Another type of equipment is the reach stacker, which is a multipurpose vehicle with a telescopic boom that can lift and stack containers in a yard. Reach stackers are extensively used in container ports and storage yards to efficiently organize and stack containers.

The growth in global trade has a significant impact on the expansion of container handling equipment. With the increase in international trade, there is a higher demand for efficient and reliable transportation of goods, which can be transported from one continent to other with the help of containers. The demand for numerous cargo that includes, food, petroleum and petroleum related products drive the need for containers globally. Therefore, increasing the demand for advanced container handling equipment to handle the growing volumes of containers at ports, terminals, and logistics facilities. With the rise in global trade, container handling equipment plays a vital role in facilitating the movement of goods between countries, ensuring smooth operations and timely delivery. For example, as trade between China and the United States grows, container handling equipment at major ports like Shanghai and Los Angeles experiences increased utilization to handle the large influx of containers. The growth in global trade also encourages innovation and technological advancements in container handling equipment, leading to the development of more efficient and automated systems. Overall, the growth in global trade directly contributes to the expansion and development of container handling equipment, enabling the seamless flow of goods across borders, and supporting international commerce.

The ports and container freight stations are adopting automated container handling equipment that can perform tasks of loading and unloading containers without any human intervention. Automation involves the use of advanced systems and robotics to streamline operations and improve efficiency. The automation of loading and unloading process leads to increase in productivity and provide safety to the operators working in locations. For example, automated container cranes can handle containers more efficiently, reducing the time it takes to load and unload ships. Automated guided vehicles (AGVs) can navigate through terminals and transport containers with minimal human intervention.

The container handling equipment market is segmented into by equipment type, propulsion type, lifting capacity, end user, and region. By equipment type, the market is classified into carrier, crane, mobile carrier vehicles and automated equipment. By propulsion type, the market is classified into IC engine, electric, and hybrid. By lifting capacity, the market is divided into less than 50 ton, 50-100 ton, and more than 100 ton. By end user, the market is categorized into ports, container freight stations and others. By region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific and LAMEA.
The key players in the container handling equipment market include Cargotec Corporation., Liebherr Group, Sany Group Co., Ltd., Hyster-Yale Materials Handling, Inc., Toyota Industries Corporation, PALFINGER AG, China Communications Construction Company, Ltd., Tadano Ltd., CVS ferrari S.P.A., Ambergate Invest Sverige AB.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the container handling equipment market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing container handling equipment market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the container handling equipment market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global container handling equipment market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Brands Share Analysis
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Equipment Type
● Carrier
● Crane
● Mobile Carrier Vehicles
● Automated Equipment
By Propulsion Type
● IC Engine
● Electric
● Hybrid
By Lifting Capacity
● Less than 50 ton
● 50-100 ton
● More than 100 ton
By End User
● Ports
● Container Freight Stations
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ Belgium
○ Netherlands
○ Greece
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Vietnam
○ Japan
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Cargotec Corporation.
○ Liebherr Group
○ Sany Group Co., Ltd.
○ Hyster-Yale Materials Handling, Inc.,
○ Toyota Industries Corporation
○ PALFINGER AG
○ China Communications Construction Company, Ltd.
○ Tadano Ltd.
○ CVS ferrari S.P.A.
○ Ambergate Invest Sverige AB



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growth in Global Trade
3.4.1.2. Infrastructure Development
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High capital requirement for the container handling equipment
3.4.2.2. Equipment optimization challenges
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Automation of container handling equipment
3.4.3.2. Introduction of self-propelled modular transporters (SPMTs)
CHAPTER 4: CONTAINER HANDLING EQUIPMENT MARKET, BY EQUIPMENT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Carrier
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Crane
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Mobile Carrier Vehicles
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Automated Equipment
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CONTAINER HANDLING EQUIPMENT MARKET, BY PROPULSION TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. IC Engine
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Electric
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Hybrid
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CONTAINER HANDLING EQUIPMENT MARKET, BY LIFTING CAPACITY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Less than 50 ton
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. 50-100 ton
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. More than 100 ton
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CONTAINER HANDLING EQUIPMENT MARKET, BY END USER
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Ports
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Container Freight Stations
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Others
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: CONTAINER HANDLING EQUIPMENT MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type
8.2.3. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.2.4. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.3. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.4. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2. Belgium
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3. Netherlands
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4. Greece
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5. Rest of Europe
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.3. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.4. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2. Vietnam
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3. Japan
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4. South Korea
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type
8.5.3. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.5.4. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.5.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Propulsion Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Lifting Capacity
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Cargotec Corporation.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. Liebherr Group
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.3. Sany Group Co., Ltd.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. China Communications Construction Company, Ltd.
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.5. Hyster-Yale Materials Handling, Inc.,
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. Tadano Ltd.
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.6.7. Key strategic moves and developments
10.7. Toyota Industries Corporation
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.8. CVS ferrari S.P.A.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Key strategic moves and developments
10.9. Ambergate Invest Sverige AB
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.10. PALFINGER AG
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments

 

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