世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノートPCキャリーケース市場:製品別(バックパック、メッセンジャーバッグ、スリーブ、ブリーフケース、ローラー)、用途別(カジュアルユーザー、ビジネスユーザー)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、専売店、オンライン、その他)、地域別、競合予測・機会別、2018-2028F


Laptop Carry Case Market By Product (Backpack, Messenger Bag, Sleeves, Briefcase, Rollers), By Application (Casual User, Business User), By Sales Channel (Supermarket/Hypermarket, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Online, Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F

ノートPCキャリーケースの世界市場は、2022年に16億米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は6.4%と予測され、予測期間を通じて力強い成長が見込まれている。この成長の主な要因は、旅行中にノートパソコン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年11月7日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
180 英語

 

サマリー

ノートPCキャリーケースの世界市場は、2022年に16億米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は6.4%と予測され、予測期間を通じて力強い成長が見込まれている。この成長の主な要因は、旅行中にノートパソコンやタブレット端末を保護するために不可欠なアクセサリーとして、ノートパソコン用キャリーケースの人気が高まっていることである。さらに、ボトルホルダーや充電接続などの便利な機能を備えた、スタイリッシュで機能的なノートパソコン用キャリーケースに対する消費者の親近感が高まっていることも、市場拡大にプラスの影響を与えると予想される。

ノートパソコン用キャリーケースは、ノートパソコンや関連アクセサリーを傷、湿気、ほこり、外部損傷から保護するために設計された保護バッグ、スリーブ、ケースとして、特に旅行中に使用される。市場成長を後押しする重要な要因としては、ユビキタス技術としてノートパソコンが世界中で広く使用されていることや、これらのバッグが軽量で便利であることなどが挙げられる。さらに、消費者のファッションやブランドに対する意識の高まりや、キャリーケースの視覚的な魅力に対する評価が需要を後押ししている。しかし、代替手段の存在により、市場拡大には限界があるかもしれない。

ノートパソコンのキャリーケースには、ローラー、バックパック、メッセンジャーバッグ、ブリーフケースなどさまざまな形態があり、消費者の好みや要望に対応している。バックパックは人間工学的な利点があり、ノートパソコンや本、日用品を収納する十分なスペースがあるため、仕事用でも通学用でも人気が高まっている。中でもバックパックは、メッセンジャーバッグよりも人間工学的に優れており、ブリーフケースよりも収納力に優れ、ローリングバッグよりもファッショナブルであることから、最も好まれるタイプとなっている。

ノートパソコン用キャリーケース市場は、技術の進歩、消費者の嗜好の進化、日常生活における携帯機器の重要性の高まりによって、最近大きな変貌を遂げている。これらの多用途アクセサリーは、大切なノートパソコンを保護するだけでなく、ファッションのアクセントや生産性向上ツールとしての役割も果たしている。市場の拡大にもかかわらず、市場はますます飽和状態になりつつあり、消費者には多くの選択肢があふれている。この豊富さは、消費者に意思決定の難しさをもたらし、メーカーは製品の差別化を迫られる。成功するためには、企業はイノベーション、ブランディング、顧客エンゲージメントを優先しなければならない。

ノートパソコン用キャリーケースは、外部からの脅威を防ぐだけでなく、時間の経過とともに蓄積され、性能を低下させる可能性のある埃やゴミ、小さな食べこぼしからノートパソコンを保護することで、ノートパソコンの寿命を延ばすことにも貢献している。消費者が自分のデバイスを長持ちさせようとする中で、ノートパソコン用キャリーケースは欠かせないメンテナンスツールとなっている。これらのケースはまた、充電器、ケーブル、ヘッドフォン、書類などのアクセサリーのためのコンパートメントやポケットを組み込み、効率的な収納ソリューションを提供するように設計されています。この整理整頓能力により、ユーザーは散らかりを最小限に抑えながら、秩序と機動性を維持することができる。

主な市場ドライバー

1.ノートパソコンの使用率の上昇:多様な層でノートパソコンが広く使用されていることが、ノートパソコン用キャリーケース市場の主な促進要因となっている。ノートパソコンは、専門家、学生、ゲーマー、カジュアルユーザーにとって不可欠なツールへと進化し、ノートパソコンキャリーケースのような信頼性と耐久性に優れたアクセサリーの差し迫ったニーズを生み出している。ノートパソコンが日常生活に溶け込むにつれ、消費者は保護するだけでなく、個人のスタイルや好みに合ったケースを求めています。

2.保護の必要性ノートパソコンはますますパワフルで技術的に高度になる一方で、よりデリケートで破損しやすくなっています。消費者はノートパソコンに大きな投資をするため、保護が最も重要な関心事となっています。ラップトップケースは、スタイリッシュな外装だけでなく、衝撃吸収性、耐水性、コーナーの補強などの高度な保護機能を提供するように進化してきました。

3.ファッションとスタイル:現代の消費者は、パーソナライゼーションとスタイルを重視します。ノートパソコンとそのアクセサリーは、もはや実用的なアイテムとしてだけでなく、個人のアイデンティティの延長として捉えられています。ノートパソコンのキャリーケースは、機能的なアクセサリーからファッションのステートメントへと変化しています。消費者は保護を提供するだけでなく、個人のスタイルや好みを反映したケースを求め、市場の成長を牽引している。

4.カスタマイズと機能:ノートパソコン用キャリーケースのメーカーは、カスタマイズや追加機能を提供することで、消費者の期待の高まりに応えている。ユーザーの特定のニーズに合わせてケースのコンパートメントをカスタマイズできるモジュラー設計が人気を集めている。内蔵充電ポート、RFID保護、人間工学に基づいたデザインなどの特徴は、機能性の向上を求める消費者を惹きつけている。

5.電子商取引とオンライン・リテール:電子商取引とオンライン小売の成長は、ノートパソコン用キャリーケース市場に大きな影響を与えている。消費者は現在、世界中の様々なメーカーや販売者の膨大な選択肢にアクセスできる。オンラインプラットフォームは、詳細な製品説明、カスタマーレビュー、玄関先までの配送を提供し、消費者が自分のニーズに合ったラップトップキャリーケースを検討し、購入することを容易にしている。

6.インフルエンサーとソーシャルメディアの影響力:インフルエンサーとソーシャル・メディア・プラットフォームは、トレンドを牽引し、消費者の嗜好を形成する上で極めて重要な役割を果たしている。インフルエンサーが個人的なスタイルを紹介し、革新的な製品を強調することで、消費者は同様の嗜好を採用するよう影響を受ける。ソーシャル・メディア・プラットフォームの視覚的な性質は、ラップトップ・ケースをファッション・ステートメントにし、賞賛の対象にしている。

ノートパソコン用キャリーケース市場は、現代消費者の進化するニーズや嗜好に応える様々な要因により、急速な変貌を遂げている。ノートパソコンの使用頻度の高まりと、保護とスタイルの必要性が相まって、機能性とファッション性の両方を提供するノートパソコン用キャリーケースの需要が高まっている。市場の成長は、カスタマイズオプション、高度な機能、オンライン小売プラットフォームの利便性によってさらに促進されている。テクノロジーが進歩し続け、ノートパソコンが私たちの生活にさらに欠かせないものとなるにつれ、ノートパソコン用キャリーケース市場は、イノベーションとユーザー中心のソリューションの絶え間ない追求によって、拡大し続ける構えだ。

主な市場課題

1.飽和と競争:ノートパソコン用キャリーケース市場における主な課題のひとつは、飽和と競争の激化である。市場が拡大するにつれ、多数のメーカーが消費者の注目を集めようと競争し、その結果、選択肢が圧倒的に多くなる。この多さが消費者を混乱させ、ブランドや製品を区別することを難しくしている。

2.品質と耐久性への懸念:ノートパソコン用キャリーケース市場において、品質と耐久性は非常に重要な要素です。消費者は、大切なデバイスを効果的に保護するケースを求めています。しかし、すべての製品が期待される品質基準を満たしているわけではありません。機能性よりも美しさを優先するメーカーもあり、その結果、見た目はスタイリッシュでも必要な耐久性に欠けるケースもあります。

3.価格への敏感さ:ノートパソコンのキャリーケース市場は価格設定に敏感で、消費者はケースのコストとその価値を比較検討します。高度な機能や素材を提供する高級キャリーケースに投資する顧客もいれば、手頃な価格を優先する顧客もいます。高品質な製品と競争力のある価格の適切なバランスを取ることは、メーカーにとって難しい課題です。

4.偽造品と模造品:ノートパソコン用キャリーケース市場では、偽造品や模倣品の蔓延が大きな課題となっています。これらの非正規品は、評判の良いメーカーのデザインやブランドを模倣しようとするもので、多くの場合、ほんのわずかなコストで販売されています。このような製品は、消費者の信頼を脅かすだけでなく、本物のキャリーケースの価値を低下させ、市場を弱体化させています。

5.消費者の嗜好の変化:消費者の嗜好はダイナミックで、技術トレンド、ファッション、機能性などの影響を受けて急速に変化する。メーカーは、こうした消費者の嗜好の変化を予測し、対応しなければならないが、アクセサリー業界では製品開発サイクルが長いため、これは困難なことである。

6.流通と小売の課題:ノートパソコン用キャリーケースの流通と小売の状況は、eコマースとオンラインマーケットプレイスの台頭により進化している。オンライン・プラットフォームは広範なリーチと利便性を提供する一方で、偽造品や、購入前に製品を物理的に検査できないという課題も抱えている。伝統的な小売チャネルは、高価格を正当化できるような没入感のあるショッピング体験を提供するという課題に直面している。

主な市場動向:

1.持続可能で環境に優しい素材:持続可能性と環境に優しい素材は、ノートパソコン用キャリーケース市場の顕著なトレンドである。環境に対する意識が高まるにつれ、消費者はリサイクル生地やオーガニック繊維、生分解性プラスチックなど、持続可能な素材を使った製品を求めるようになっている。これらの素材は、エコをアピールするだけでなく

-これらの素材は環境意識の高い消費者にアピールするだけでなく、業界の環境フットプリントを削減する。

2.モジュラーデザインとアダプティブデザイン:モジュラーデザインとアダプティブデザインは、ユーザーが特定の要件に応じて内部コンパートメントをカスタマイズできるようにすることで、人気を集めています。この柔軟性は、ノートパソコン用キャリーケース市場における汎用性と適応性のあるソリューションのニーズに対応しています。

3.技術統合機能:消費者はデジタル体験を向上させるキャリーケースを求めています。メーカーは、内蔵パワーバンク、ワイヤレス充電機能、スマートトラッキングシステムなどの技術統合機能を取り入れています。

4.ミニマルで合理的な美学:ミニマルで合理的な美学が人気を集めており、消費者は洗練されたプロフェッショナリズムを醸し出す洗練された控えめなデザインに惹かれている。

5.革新的な素材と質感:素材や製造技術の進歩により、ラップトップキャリーケースのデザインには革新的な質感や素材が登場しています。これらの素材は、保護性、耐久性、美観を向上させています。

セグメント別の洞察:

製品の洞察バックパックが50.0%を超える最も高い売上シェアを占めている。ノートパソコン、タブレット端末、携帯電話、水筒など、オフィスからカフェ、公園まで様々なシーンで日用品を収納できる実用性の高さから、学生やサラリーマンに人気がある。バックパックは重さを両肩に均等に分散し、パッド入りのコンパートメントとエッジを備えているため、ノートPCを快適に持ち運ぶことができる。

地域別の洞察可処分所得の増加やテクノロジー機器への支出の増加などの要因によって、北米が2022年の市場で最大のシェアを占めた。同地域では、個人的および仕事上の目的でコンピュータの使用が増加しており、ラップトップキャリーケースの需要を促進している。さらに、手頃な労働力と原材料が入手可能であることも、同地域の製品製造と輸出活動を支えている。中国やインドを含むアジア太平洋地域では、若者のノートパソコン使用の増加がノートパソコン用キャリーケースの需要を直接後押ししている。

この包括的な概観は、ノートパソコンキャリーケース市場のダイナミックな状況を要約し、その成長促進要因、課題、業界の軌道を形成する主要トレンドを強調しています。テクノロジーが進化し続け、消費者の嗜好が進化するにつれて、ノートパソコン用キャリーケース市場は、イノベーションとカスタマイズを原動力とし、オンライン小売プラットフォームの利便性によって促進されながら、活気を維持するだろう。
主要市場プレイヤー
サムソナイト・インターナショナルS.A.
ターガス
アコ・ブランズ
スイスギア
ASUSTeK Computer Inc.
Fabrique LTD
Thuleグループ
サンワサプライ
レノボ
ベルキン・インターナショナル
レポートの範囲
本レポートでは、ノートパソコンキャリーケースの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- ノートパソコンキャリーケースの世界市場、製品別
o バックパック
o メッセンジャーバッグ
o スリーブ
o ブリーフケース
o ローラー
- ノートパソコンキャリーケースの世界市場、用途別
o カジュアルユーザー
o ビジネスユーザー
- ラップトップキャリーケースの世界市場:販売チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o マルチブランドストア
o 専売店
o オンライン
o その他
- ノートパソコンキャリーケースの世界市場、地域別
o 北米
 米国
 カナダ
 メキシコ
o アジア太平洋
 中国
 インド
 日本
 韓国
 オーストラリア
ヨーロッパ
 ドイツ
 フランス
 イギリス
 イタリア
 スペイン
o 南米
 ブラジル
 アルゼンチン
 コロンビア
中東・アフリカ
 サウジアラビア
 UAE
 南アフリカ
 トルコ
競争状況
企業プロフィール:世界のラップトップキャリーケース市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
Tech Sci Research社のノートパソコンキャリーケースの世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Challenged Faced Post Purchase
4.4. Sources of Awareness
4.5. Customer Satisfaction
5. Global Laptop Carry Case Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Market Share Analysis (Backpack, Messenger Bag, Sleeves, Briefcase, Rollers)
5.2.2. By Application Market Share Analysis (Casual User, Business User)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Online, Others)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North America Market Share Analysis
5.2.4.2. South America Market Share Analysis
5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.4. Europe Market Share Analysis
5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Global Laptop Carry Case Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Application Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Laptop Carry Case Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. United States Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value & Volume
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Canada Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value & Volume
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. Mexico Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value & Volume
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7. Europe Laptop Carry Case Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. France Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value & Volume
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Germany Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value & Volume
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Spain Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value & Volume
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.4. Italy Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
7.2.4.4.1.1. By Value & Volume
7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
7.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.5. United Kingdom Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
7.2.4.5.1.1. By Value & Volume
7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
7.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Laptop Carry Case Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. China Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value & Volume
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Japan Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value & Volume
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. India Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value & Volume
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Australia Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value & Volume
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. South Korea Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value & Volume
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Laptop Carry Case Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value & Volume
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value & Volume
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value & Volume
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value & Volume
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10. South America Laptop Carry Case Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Argentina Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value & Volume
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Colombia Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value & Volume
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Brazil Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value & Volume
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Impact of COVID-19 on Global Laptop Carry Case Market
12.1. Impact Assessment Model
12.1.1. Key Segments Impacted
12.1.2. Key Regions Impacted
12.1.3. Key Countries Impacted
13. Market Trends & Developments
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyers
14.3. Bargaining Power of Suppliers
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Samsonite International S.A.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products
16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Targus
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products
16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. ACCO Brands
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products
16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Swissgear
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products
16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. ASUSTeK Computer Inc.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products
16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Fabrique LTD
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products
16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Thule Group
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products
16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Sanwa Supply Inc.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products
16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Lenovo
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products
16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Belkin International, Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products
16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product
17.3. Target Application
18. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global laptop carry case market, valued at USD 1.60 billion in 2022, is poised for robust growth throughout the forecast period, with a projected CAGR of 6.4% through 2028. This growth is primarily driven by the increasing popularity of laptop carry cases as essential protective accessories for laptops and tablets during travel. Additionally, consumers' growing affinity for stylish and functional laptop carry cases, equipped with convenient features like bottle holders and charging connections, is expected to positively impact market expansion.

Laptop carry cases serve as protective bags, sleeves, or cases designed to shield laptops and related accessories from scratches, moisture, dust, and external damage, especially during travel. The significant drivers fueling market growth include the widespread use of laptops as ubiquitous technology worldwide and the lightweight, convenient nature of these bags. Moreover, consumers' heightened awareness of fashion and branding, along with their appreciation for the visual appeal of carry cases, is propelling demand. However, market expansion may face limitations due to the presence of alternative options.

Laptop carry cases come in various forms, such as rollers, backpacks, messenger bags, and briefcases, catering to consumers' distinct preferences and requirements. Backpacks, offering ergonomic benefits and ample storage space for laptops, books, and daily essentials, are increasingly popular, whether for work or school. Among these, backpacks are the most favored type due to their ergonomic advantages over messenger bags, superior storage capacity compared to briefcases, and a more fashionable appearance than rolling bags.

The laptop carry case market has recently experienced significant transformations driven by technological advancements, evolving consumer preferences, and the growing significance of portable devices in our daily lives. These versatile accessories not only provide protection for our valuable laptops but also serve as fashion statements and productivity-enhancing tools. Despite the market's expansion, it is becoming increasingly saturated, inundating consumers with a plethora of options. This abundance can create decision-making challenges for consumers and compel manufacturers to differentiate their products. To thrive, companies must prioritize innovation, branding, and customer engagement.

Beyond safeguarding against external threats, laptop carry cases contribute to extending the lifespan of laptops by shielding them from dust, debris, and minor spills that could accumulate over time and compromise performance. As consumers seek to prolong the longevity of their devices, laptop carry cases are indispensable maintenance tools. These cases are also designed to provide efficient storage solutions, incorporating compartments and pockets for accessories like chargers, cables, headphones, and documents. This organizational capacity enables users to maintain order and mobility while minimizing clutter.

Key Market Drivers:

1. Rising Laptop Usage: The widespread use of laptops across diverse demographics is the primary driver of the laptop carry case market. Laptops have evolved into essential tools for professionals, students, gamers, and casual users, creating a pressing need for reliable and durable accessories like laptop carry cases. As laptops become more integrated into daily activities, consumers seek cases that not only protect but also align with their personal style and preferences.

2. Need for Protection: With laptops becoming increasingly powerful and technologically advanced, they have also become more delicate and prone to damage. Consumers make significant investments in their laptops, making protection a paramount concern. Laptop cases have evolved to provide not only stylish exteriors but also advanced protective features such as shock absorption, water resistance, and reinforced corners.

3. Fashion and Style: Modern consumers place a premium on personalization and style. Laptops and their accessories are no longer viewed solely as utilitarian items but as extensions of personal identity. Laptop carry cases have transitioned from functional accessories to fashion statements. Consumers seek cases that not only offer protection but also reflect their personal style and preferences, driving the market's growth.

4. Customization and Features: Laptop carry case manufacturers are responding to rising consumer expectations by offering customization and additional features. Modular designs that enable users to tailor the case's compartments to their specific needs are gaining popularity. Features like built-in charging ports, RFID protection, and ergonomic designs are attracting consumers looking for enhanced functionality.

5. E-Commerce and Online Retail: The growth of e-commerce and online retail has significantly impacted the laptop carry case market. Consumers now have access to a vast array of options from various manufacturers and sellers worldwide. Online platforms provide detailed product descriptions, customer reviews, and doorstep delivery, facilitating consumers' exploration and purchase of laptop carry cases that align with their needs.

6. Influence of Influencers and Social Media: Influencers and social media platforms play a pivotal role in driving trends and shaping consumer preferences. As influencers showcase their personal styles and highlight innovative products, consumers are influenced to adopt similar preferences. The visual nature of social media platforms has made laptop cases a fashion statement and a subject of admiration.

The laptop carry case market is undergoing rapid transformation due to various factors catering to the evolving needs and preferences of modern consumers. The rising usage of laptops, coupled with the need for protection and style, has led to increased demand for laptop carry cases that offer both functionality and fashion. The market's growth is further fueled by customization options, advanced features, and the convenience of online retail platforms. As technology continues to advance and laptops become even more integral to our lives, the laptop carry case market is poised to keep expanding, driven by the relentless pursuit of innovation and user-centric solutions.

Key Market Challenges:

1. Saturation and Competition: One of the primary challenges in the laptop carry case market is saturation and intense competition. As the market expands, numerous manufacturers compete for consumer attention, resulting in an overwhelming number of options. This abundance can confuse consumers, making it challenging for them to differentiate between brands and products.

2. Quality and Durability Concerns: Quality and durability are critical factors in the laptop carry case market. Consumers seek cases that provide effective protection for their valuable devices. However, not all products meet the expected quality standards. Some manufacturers prioritize aesthetics over functionality, resulting in cases that may look stylish but lack the necessary durability.

3. Price Sensitivity: The laptop carry case market is sensitive to pricing, as consumers often weigh the cost of a case against its perceived value. While some customers are willing to invest in premium carry cases that offer advanced features and materials, others prioritize affordability. Striking the right balance between offering quality products and competitive pricing is a challenge for manufacturers.

4. Counterfeit and Imitation Products: The proliferation of counterfeit and imitation products presents a significant challenge in the laptop carry case market. These unauthorized products attempt to mimic the design and branding of reputable manufacturers, often at a fraction of the cost. Such products not only pose a threat to consumer trust but also undermine the market by diluting the perceived value of genuine carry cases.

5. Changing Consumer Preferences: Consumer preferences are dynamic and subject to rapid shifts influenced by technology trends, fashion, and functionality. Manufacturers must anticipate and respond to these evolving preferences, which can be challenging due to the lengthy product development cycle in the accessory industry.

6. Distribution and Retail Challenges: The distribution and retail landscape for laptop carry cases are evolving due to the rise of e-commerce and online marketplaces. While online platforms offer extensive reach and convenience, they also present challenges related to counterfeit products and the inability to physically inspect products before purchase. Traditional retail channels face the challenge of providing immersive shopping experiences that justify premium price tags.

Key Market Trends:

1. Sustainable and Eco-Friendly Materials: Sustainability and eco-friendliness are prominent trends in the laptop carry case market. As environmental awareness grows, consumers seek products made from sustainable materials, such as recycled fabrics, organic textiles, and biodegradable plastics. These materials not only appeal to eco

-conscious consumers but also reduce the environmental footprint of the industry.

2. Modular and Adaptive Designs: Modular and adaptive designs are gaining popularity, allowing users to customize internal compartments according to their specific requirements. This flexibility addresses the need for versatile and adaptable solutions in the laptop carry case market.

3. Tech-Integrated Features: Technology integration is redefining the market, with consumers seeking carry cases that enhance their digital experience. Manufacturers are incorporating tech-integrated features such as built-in power banks, wireless charging capabilities, and smart tracking systems.

4. Minimalist and Streamlined Aesthetics: Minimalist and streamlined aesthetics are gaining traction, with consumers gravitating toward sleek, understated designs that exude sophistication and professionalism.

5. Innovative Materials and Textures: Advancements in materials and manufacturing techniques have led to innovative textures and materials in laptop carry case designs. These materials offer enhanced protection, durability, and aesthetics.

Segmental Insights:

Product Insights: Backpacks hold the highest revenue share, exceeding 50.0%. Their practicality in holding laptops, tablets, phones, water bottles, and other daily necessities for various settings, from offices to cafes and parks, makes them a popular choice among students and office workers. Backpacks distribute weight evenly across two shoulders and provide padded compartments and edges for comfortable laptop transportation.

Regional Insights: North America contributed the largest share to the market in 2022, driven by factors like rising disposable income and increased spending on technology devices. The region's growing use of computers for personal and professional purposes has fueled demand for laptop carry cases. Additionally, the availability of affordable labor and raw materials supports product manufacturing and export activities in the region. In the Asia Pacific, including China and India, young people's increasing use of laptops is directly boosting the demand for laptop carry cases.

This comprehensive overview encapsulates the dynamic landscape of the laptop carry case market, highlighting its growth drivers, challenges, and key trends that shape the industry's trajectory. As technology continues to evolve and consumer preferences evolve, the laptop carry case market will remain vibrant, driven by innovation and customization, and facilitated by the convenience of online retail platforms.
Key Market Players
Samsonite International S.A.
Targus
ACCO Brands
Swissgear
ASUSTeK Computer Inc.
Fabrique LTD
Thule Group
Sanwa Supply Inc.
Lenovo
Belkin International, Inc.
Report Scope:
In this report, the global laptop carry case market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global Laptop Carry Case Market, By Product:
o Backpack
o Messenger Bag
o Sleeves
o Briefcase
o Rollers
• Global Laptop Carry Case Market, By Application:
o Casual User
o Business User
• Global Laptop Carry Case Market, By Sales Channel:
o Supermarket/Hypermarket
o Multi-Branded Stores
o Exclusive Stores
o Online
o Others
• Global Laptop Carry Case Market, By Region:
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Asia-Pacific
 China
 India
 Japan
 South Korea
 Australia
o Europe
 Germany
 France
 United Kingdom
 Italy
 Spain
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East & Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 South Africa
 Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global Laptop Carry Case Market.
Available Customizations:
Global Laptop Carry Case Market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Challenged Faced Post Purchase
4.4. Sources of Awareness
4.5. Customer Satisfaction
5. Global Laptop Carry Case Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Market Share Analysis (Backpack, Messenger Bag, Sleeves, Briefcase, Rollers)
5.2.2. By Application Market Share Analysis (Casual User, Business User)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Online, Others)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North America Market Share Analysis
5.2.4.2. South America Market Share Analysis
5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.4. Europe Market Share Analysis
5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Global Laptop Carry Case Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Application Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Laptop Carry Case Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. United States Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value & Volume
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Canada Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value & Volume
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. Mexico Laptop Carry Case Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value & Volume
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7. Europe Laptop Carry Case Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. France Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value & Volume
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Germany Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value & Volume
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Spain Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value & Volume
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.4. Italy Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
7.2.4.4.1.1. By Value & Volume
7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
7.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4.5. United Kingdom Laptop Carry Case Market Outlook
7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
7.2.4.5.1.1. By Value & Volume
7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
7.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis
7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Laptop Carry Case Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. China Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value & Volume
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Japan Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value & Volume
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. India Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value & Volume
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Australia Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value & Volume
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. South Korea Laptop Carry Case Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value & Volume
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Laptop Carry Case Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value & Volume
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value & Volume
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value & Volume
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Laptop Carry Case Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value & Volume
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10. South America Laptop Carry Case Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Argentina Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value & Volume
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Colombia Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value & Volume
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Brazil Laptop Carry Case Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value & Volume
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Impact of COVID-19 on Global Laptop Carry Case Market
12.1. Impact Assessment Model
12.1.1. Key Segments Impacted
12.1.2. Key Regions Impacted
12.1.3. Key Countries Impacted
13. Market Trends & Developments
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyers
14.3. Bargaining Power of Suppliers
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Samsonite International S.A.
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products
16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Targus
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products
16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. ACCO Brands
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products
16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Swissgear
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products
16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. ASUSTeK Computer Inc.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products
16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Fabrique LTD
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products
16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Thule Group
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products
16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Sanwa Supply Inc.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products
16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Lenovo
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products
16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Belkin International, Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products
16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product
17.3. Target Application
18. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(laptop)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る