インスタント飲料プレミックス市場:タイプ別(インスタントコーヒー、インスタントティー、インスタントミルク、インスタント健康飲料、スープ、その他)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、機能別(プレーン、フレーバー)、地域別、競合予測・機会:2018-2028FInstant Beverages Premix Market By Type (Instant Coffee, Instant Tea, Instant Milk, Instant Health Drinks, Soups, and Others), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, and Others), By Function (Plain and Flavored), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 2022年に584億米ドルと評価されたインスタント飲料用プレミックスの世界市場は、2028年までの年間平均成長率(CAGR)が6.4%と予測され、予測期間中に力強い成長が見込まれている。この市場は、広範な飲料業界の... もっと見る
サマリー2022年に584億米ドルと評価されたインスタント飲料用プレミックスの世界市場は、2028年までの年間平均成長率(CAGR)が6.4%と予測され、予測期間中に力強い成長が見込まれている。この市場は、広範な飲料業界の中でもダイナミックで急速に発展している分野であり、コーヒー、紅茶、ホットチョコレート、フレーバードリンクなど、さまざまな飲料を手早く手間なく準備できるよう、さまざまな材料をブレンドした便利なプレパッケージを提供している。消費者の嗜好の変化、利便性重視のライフスタイル、技術の進歩などを反映し、いくつかの要因がこの市場の成長を後押ししている。世界のインスタント飲料プレミックス市場の主な原動力は利便性である。忙しくペースの速い生活を送る現代の消費者は、品質に妥協することなくすぐに満足感を得られるソリューションを求めている。インスタント飲料プレミックスを使えば、ユーザーは好みの飲料を素早く準備することができ、大がかりな準備や醸造の必要がなくなる。フレーバーやバリエーションが豊富なため、消費者は好みに合わせて飲料を選ぶことができ、市場の魅力をさらに高めている。 食品加工と包装技術の進歩がこの市場を変貌させ、1回分の小袋やカプセルなどの技術革新が鮮度、風味、香りの保持を保証している。こうした技術革新は、特に外出の多い都市環境に住む人々にとって、全体的なユーザー体験を向上させる。 利便性が重要なセールスポイントである一方、消費者の中には、インスタント飲料のプレミックスは従来の調製飲料に比べて品質が低いというイメージを持つ人もいるかもしれない。このような認識に対処するため、ブランドは高級原料に焦点を当て、製品の味と香りのプロファイルを強調する必要がある。消費者の健康志向が高まるにつれて、より健康的で自然な飲料オプションに対する需要が高まっている。ブランドは、より健康的な代替品と透明性のある成分表示を提供することで対応すべきである。しかし、コーヒーショップやティーハウスなどで購入できる淹れたて飲料との競合は依然として課題である。より高品質で本格的な体験を求める消費者は、インスタント飲料よりも淹れたて飲料を選ぶかもしれないからだ。 主要市場牽引要因 1.ペースの速いライフスタイルと利便性:ペースの速い現代社会では、個人はしばしば複数の責任と時間的制約を両立していることに気づく。そのため、多忙な日常にシームレスに溶け込む便利な食品や飲料の需要が高まっている。インスタント飲料のプレミックスは、最小限の準備で済み、迅速で手間のかからないソリューションを提供することで、このニーズに応えている。インスタント・コーヒー、紅茶、ホット・チョコレート、フレーバー飲料など、これらのプレミックスは、味や品質に妥協することなく利便性を求める消費者に即座に満足感を与える。特に都市環境におけるオン・ザ・ゴー文化の台頭も、持ち運びが可能で簡単に消費できるオプションの需要を高めており、インスタント飲料プレミックスと完全に合致している。 2.多様な風味プロフィールとカスタマイズ:消費者の嗜好は従来の飲料の選択肢を超えて進化しており、今日の消費者は斬新でユニークな風味体験を求めるようになっている。インスタント飲料プレミックスは、コーヒー、紅茶、ホットチョコレートなど、幅広いフレーバー、バリエーション、ブレンドを提供することで、この需要に応えている。古典的なオプションからエキゾチックなフレーバーまで、消費者は自分の味の好みや気分に合った飲料を自由に選ぶことができる。さらに、カスタマイズのトレンドは飲料業界にも浸透しており、インスタント飲料のプレミックスも例外ではない。メーカー各社は、甘味度の調整、フレーバーの追加、代替ミルクの選択など、消費者が飲料をカスタマイズできるオプションを提供している。このパーソナライゼーション要素は、インスタント飲料プレミックスの魅力に大きく貢献し、飲料に独自性と多様性を求める多様な消費者層を引き付けている。 3.電子商取引とデジタル・アクセシビリティ:eコマースとデジタル・プラットフォームの出現は、インスタント飲料プレミックスを含め、消費者が製品を発見し、購入し、消費する方法を一変させた。オンライン小売チャネルは、メーカーがより多くの消費者にリーチし、地理的境界に関係なく消費者に直接製品を提供するためのプラットフォームを提供する。Eコマースでは、消費者が自宅にいながらにして、膨大な種類のインスタント飲料プレミックスを閲覧し、レビューを読み、十分な情報に基づいた購買決定を下すことができるため、利便性が向上する。さらに、デジタル環境は定期購入モデルの出現を促進し、消費者はお気に入りのプレミックスを定期的に受け取ることができるため、何度も注文する必要がなく、安定した供給を確保できる。デジタル領域はまた、マーケティングとエンゲージメントの機会を提供し、ブランドは自社製品を紹介し、消費者に風味のプロファイルを教育し、インタラクティブな体験を創造することで、ブランドの認知度を高め、ターゲット層との直接的なエンゲージメントを強化することができる。 主な市場課題 1.健康と栄養への懸念:インスタント飲料プレミックス市場が直面する最大の課題のひとつは、消費者の間で健康と栄養に対する関心が高まっていることである。食生活が健康全般に与える影響に対する意識が高まるにつれて、消費者は摂取する製品に対する目が肥えてきている。インスタント飲料の多く、特に砂糖、人工香料、保存料がふんだんに使われているものは、栄養価に欠け、肥満や糖尿病などの健康問題を引き起こす可能性があると見なされがちである。この課題に対処するためには、業界はより健康的な処方に軸足を移し、天然成分を取り入れ、砂糖含有量を減らし、人工添加物を排除するか最小限に抑える必要がある。低カロリー、低糖質、あるいはビタミン、ミネラル、抗酸化物質を添加した機能性飲料の選択肢を提供することで、消費者の嗜好の変化に対応し、健康に関する懸念を軽減することができる。 2.品質と味の一貫性:インスタント飲料プレミックスの様々なロットで一貫した品質と味を維持することは、業界における永続的な課題である。消費者は、味のプロファイル、テクスチャー、全体的な感覚的体験に関して大きな期待を寄せている。味やテクスチャーに一貫性がないと、不満が生じ、ブランド・ロイヤルティを損なうことになる。味の一貫性という課題は、原材料、製造工程、包装条件のばらつきなどの要因によって悪化する。天然素材を使用し、様々な味の嗜好に対応しながら均一性を達成することは、複雑なことである。メーカーは、インスタント飲料の一杯一杯が約束された味と経験を確実に提供するために、厳格な品質管理対策、厳格な製造基準、革新的な技術に投資する必要がある。 3.競争と市場の飽和:インスタント飲料プレミックス市場は、幅広いフレーバー、タイプ、飲料カテゴリーにわたって製品が乱立している。この飽和状態が競争の激化を招き、ブランドは差別化を迫られる。消費者の心に響く独自の価値提案を確立することは極めて重要だが、混雑した市場では難しい。際立つためには、メーカーはブランディング、マーケティング戦略、イノベーションに投資する必要がある。そのためには、革新的で斬新なフレーバーの組み合わせや、特定の消費者層をターゲットにすること、カスタマイズ・オプションを取り入れることなどが考えられる。また、地域の嗜好や文化的なニュアンスに合わせることで、ブランドの競争力を高めることもできる。しかし、選択肢が溢れる市場で、雑多な状況を打破し、消費者の注目を集めることは、依然として大きな課題である。 主要市場動向 1.現代のライフスタイルにおける利便性:利便性は、ペースの速い今日の世界で消費者の選択を促す最も重要な要因となっている。この傾向は、インスタント飲料プレミックス市場に大きな影響を与える。プレミックスは、お気に入りの飲料を手早く手間なく楽しむ方法を求める消費者に効率的なソリューションを提供するからである。コーヒー、紅茶、フレーバー飲料のいずれであっても、プレミックスは複数の手順や準備を必要としないため、忙しい人にとって理想的な選択肢となる。この傾向は、正確な分量を提供し、無駄を最小限に抑え、安定した味を保証する、1回分の小袋やポッドの成長によってさらに強化されている。さらに、外出の多いライフスタイルの台頭と携帯用オプションの需要は、どこでも簡単に持ち運んで飲むことができるインスタント飲料プレミックスと完全に一致している。 2.多様なフレーバー・プロフィールとカスタマイズ:今日の消費者は、フレーバーや体験に関してより冒険的になっている。インスタント飲料プレミックス市場は、多様なフレーバー・プロファイルを提供する傾向にある、 多様な味覚嗜好に対応する。エキゾチックなコーヒー・ブレンド、ハーブティーのインフュージョン、革新的なココア・フレーバーなど、プレミックス・メーカーはユニークで魅力的な選択肢を提供するために限界に挑戦している。カスタマイズも、このトレンドを後押しするもう一つの側面である。ブランドは、消費者が甘さのレベルやミルクの含有量、さらにはスパイスやスーパーフードエキスのような添加物を調整できるような、パーソナライズされたインスタント飲料のプレミックスを提供している。この傾向は、個人の嗜好や食生活のニーズに応えるパーソナライズされた製品に対する幅広い需要と一致し、消費者体験をさらに向上させる。 3.健康とウェルネスの重視:より健康的なライフスタイルとウェルネス志向への世界的なシフトは、インスタント飲料プレミックス市場に大きな影響を与えている。消費者は、味や利便性に妥協することなく、食生活の目標に沿った飲料を積極的に求めている。こうした需要に応えるため、メーカーは天然成分や機能性成分を配合した、より健康的な代替飲料を開発している。例えば、砂糖含有量を減らしたインスタント飲料用プレミックス、天然甘味料、植物由来の代替ミルクなどの需要が急増している。さらに、アダプトゲン、抗酸化物質、ビタミンなどの機能性成分の配合は、消費者が単なるリフレッシュメント以上のものを提供する飲料を求めていることから、勢いを増している。さらに、オーガニック原料を配合し、人工添加物を使用していない高級インスタント飲料プレミックスの台頭は、消費者の健康志向の変化を反映している。各ブランドは、栄養と利便性の両方を提供する飲料を提供することで、この傾向を利用し、健康志向の消費者の進化するニーズに対応している。 セグメント別インサイト タイプ別インサイト世界のインスタント飲料プレミックス市場において、インスタントコーヒープレミックスの分野は、大幅かつ顕著なシェアを占めている。この際立った存在感は、同分野が市場内で確固たる存在感と影響力を持つための様々な要因に裏打ちされている。 インスタントコーヒープレミックスは、毎日のカフェイン補給を求める消費者に迅速で便利なソリューションを提供する。ペースの速いライフスタイルが当たり前になりつつある中、プレミックスとお湯を混ぜるだけでコーヒー1杯を用意できるという手軽さが強く響いている。この時間効率の良さは、外出先での解決策を求める現代の消費者の要求にぴったりと合致する。 インスタント・コーヒーのプレミックス・セグメントは、幅広いフレーバーとオプションを提供することで、多様な消費者の嗜好に対応している。クラシックなブラック・コーヒーから、キャラメル・マキアートやモカのようなグルメ・コーヒーまで、これらのプレミックスによって、消費者は特別な器具やバリスタの技術を必要とせずに、様々なコーヒー体験を楽しむことができる。 グローバルなコーヒー文化は世界各地に浸透しており、コーヒーは何百万人もの人々が毎日楽しんでいる飲料である。インスタント・コーヒーのプレミックスは、このような文化的な変化に対応し、場所や伝統的なコーヒーの淹れ方に関係なく、より多くの人々に愛されるコーヒー体験を提供する。 インスタントコーヒープレミックスは、オフィスや移動中の人々に特に人気がある。新鮮なコーヒーを淹れるための資源が不足している職場にとって、便利なソリューションとなる。同様に、旅行者や通勤者は、お湯さえあればどこでもコーヒーを楽しめる携帯性と手軽さを高く評価している。 淹れたての代替品に比べ、インスタント・コーヒーのプレミックスが手ごろな価格であることも、大きな市場シェアにつながっている。消費者が味に妥協することなく費用対効果の高い選択肢を求める中、さまざまな価格帯で入手しやすいプレミックスは、人気の高い選択肢となっている。 インスタントコーヒープレミックス分野は、その優位性にもかかわらず、課題も抱えている。消費者はどのカップでも同じ味を体験できることを期待しているため、プレミックスの品質と風味の安定性が懸念されることがある。さらに、消費者の嗜好がより高級なスペシャルティコーヒーへとシフトするにつれ、インスタントコーヒープレミックスは、進化する需要に応えるための技術革新が必要になるかもしれない。 販売チャネルの洞察世界のインスタント飲料プレミックス市場では、オンライン販売チャネルが大きな影響力を持つシェアを確立している。この普及は、オンライン販売チャネルの強固なプレゼンスと市場ダイナミクスへの影響をもたらす様々な要因によるものである。 オンライン販売プラットフォームは消費者に比類のない利便性を提供し、自宅や外出先からインスタント飲料プレミックスを閲覧、比較、購入できる。このアクセシビリティは、時間効率を重視し、手間のかからないショッピング体験を求める現代の消費者の共感を呼んでいる。 オンライン販売チャネルは地理的な境界を越えるため、インスタント飲料プレミックスメーカーは世界中の消費者にリーチすることができる。このグローバルなリーチにより、企業は多様な市場を開拓し、さまざまな地域の消費者の嗜好に応えることができ、地域の嗜好に合った多種多様なフレーバー、原料、配合を提供することができる。 オンライン・プラットフォームは、原材料、栄養成分、カスタマーレビューを含む包括的な製品情報を提供する。この透明性により、消費者は食生活の嗜好、健康への配慮、風味の好みに基づいて、十分な情報に基づいた購買決定を行うことができる。詳細な製品情報にアクセスできることは、消費者の選択に対する自信につながる。 オンライン販売チャネルは、メーカーと消費者の直接的なコミュニケーションを促進する。ブランドは、ソーシャルメディア、カスタマーレビュー、ダイレクトメッセージを通じて顧客ベースと関わることができ、つながりや忠誠心を育むことができる。このような直接的な関わりによって、企業はフィードバックを受け取り、問い合わせに対応し、消費者の需要に効果的に応えるために自社の製品を調整することができる。 オンライン・プラットフォームは、データ分析とアルゴリズムを活用して、消費者にパーソナライズされた推奨商品を提供することが多い。これは、消費者が過去に購入したものや好みに合ったインスタント飲料のプレミックスを提示することで、ショッピング体験を向上させる。このようなパーソナライズされた提案は、顧客満足度の向上に貢献し、リピート購入を促す。 オンライン販売チャネルが大きなシェアを占める一方で、課題も残っている。購入前に製品を実際に体験できないため、品質、味、外観に対する懸念が生じる可能性がある。さらに、安全なオンライン取引とデータ・プライバシーの維持は、消費者と企業の双方にとって重要な検討事項である。 地域別の洞察世界のインスタント飲料用プレミックス市場では、アジア太平洋地域が注目すべき大きなシェアを占めており、業界内の主要プレーヤーとしての地位を確立している。この卓越性は、同地域の強固なプレゼンスと市場の軌道形成における影響力を総体的に助長する諸要因に支えられている。 アジア太平洋地域の多様な文化やライフスタイルは、消費者の嗜好や消費パターンに大きな影響を与えている。紅茶、コーヒー、さまざまなフレーバー飲料などのインスタント飲料は、この地域の社会構造に深く浸透している。ペースの速い都会的なライフスタイルと利便性への嗜好により、すぐに飲めるインスタント飲料の需要は急増し、この地域の市場シェアが大きいことを裏付けている。 アジア太平洋諸国では急速な都市化が進み、ライフスタイルが忙しくなっているため、消費者は外出時の日課に合った便利なソリューションを求めるようになっている。インスタント飲料用プレミックスは、品質を落とすことなく好みの飲料を素早く手間なく楽しめる選択肢を提供することで、こうした需要に応えている。 この地域では、伝統的な味や土着の飲料が好まれるため、本物の味を再現したインスタント飲料プレミックスへの需要が高まっている。インドのマサラチャイであれ、日本の抹茶であれ、メーカー各社は現地の嗜好に合うように製品を調整し、この地域の大きな市場シェアに貢献している。 アジア太平洋地域のいくつかの国では、中産階級が増加し、可処分所得水準が上昇している。この人口動態の変化は購買力の向上につながり、消費者は品質と利便性を提供する高級インスタント飲料を探求し、採用するようになった。 アジア太平洋地域には急成長する技術的環境があり、食品・飲料を含むさまざまな産業で技術革新が促進されている。同地域のメーカーは、技術の進歩を活用して、利便性の要求を満たすだけでなく、風味、栄養価、パッケージングを強化した革新的なインスタント飲料プレミックスを開発している。 この地域の強力なeコマース・エコシステムとデジタル接続性は、幅広いインスタント飲料プレミックスへの容易なアクセスを促進している。オンライン・プラットフォームは、消費者が自分の好みに合わせて製品を閲覧・購入できる利便性を提供し、この地域の大きな市場シェアに貢献している。 主要市場プレイヤー ダンキン・ブランズ・グループ スターバックス・コーポレーション ペプシコ サントリー飲料・食品 キューリグ・グリーン・マウンテン 味の素ゼネラルフーヅ 伊藤園 コカ・コーラ モンスタービバレッジ リパブリック・オブ・ティー レポートの範囲 本レポートでは、インスタント飲料プレミックスの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - インスタント飲料プレミックスの世界市場、タイプ別 o インスタントコーヒー o インスタントティー o インスタントミルク o インスタント健康飲料 o スープ o その他 - インスタント飲料プレミックスの世界市場:販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o コンビニエンスストア o 専門店 o オンライン o その他 - インスタント飲料プレミックスの世界市場、機能別 プレーン o フレーバー - インスタント飲料プレミックスの世界市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 ベトナム ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア UAE 南アフリカ 競争状況 企業プロフィール:世界のインスタント飲料プレミックス市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社は、与えられた市場データをもとに、インスタント飲料プレミックスの世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Instant Beverages Premix Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Instant Coffee, Instant Tea, Instant Milk, Instant Health Drinks, Soups, and Others) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, and Others) 5.2.3. By Function Market Share Analysis (Plain and Flavored) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Instant Beverages Premix Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Function Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Instant Beverages Premix Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 7. Europe Instant Beverages Premix Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Function Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Instant Beverages Premix Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.3. India Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Function Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Instant Beverages Premix Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 10. South America Instant Beverages Premix Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Instant Beverages Premix Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Dunkin Brands Group 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Starbucks Corporation 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. PepsiCo Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Suntory Beverage & Food 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Keurig Green Mountain 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Ajinomoto General Foods 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. ITO EN 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. The Coca-Cola Company 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Monster Beverages 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. The Republic of Tea 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Instant Beverages Premix Market, valued at USD58.4 billion in 2022, is expected to experience robust growth in the forecast period, with a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 6.4% through 2028. This market, a dynamic and rapidly evolving sector within the broader beverage industry, offers convenient and pre-packaged blends of various ingredients for quick and hassle-free preparation of a variety of beverages, including coffee, tea, hot chocolate, and flavored drinks. Several factors are driving the growth of this market, reflecting changing consumer preferences, convenience-driven lifestyles, and technological advancements. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Instant Beverages Premix Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Instant Coffee, Instant Tea, Instant Milk, Instant Health Drinks, Soups, and Others) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, and Others) 5.2.3. By Function Market Share Analysis (Plain and Flavored) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Instant Beverages Premix Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Function Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Instant Beverages Premix Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Instant Beverages Premix Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 7. Europe Instant Beverages Premix Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Function Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Instant Beverages Premix Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Function Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Instant Beverages Premix Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.3. India Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Function Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Instant Beverages Premix Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Function Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Instant Beverages Premix Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Instant Beverages Premix Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 10. South America Instant Beverages Premix Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Function Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Instant Beverages Premix Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Function Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Instant Beverages Premix Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Dunkin Brands Group 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Starbucks Corporation 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. PepsiCo Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Suntory Beverage & Food 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Keurig Green Mountain 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Ajinomoto General Foods 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. ITO EN 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. The Coca-Cola Company 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Monster Beverages 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. The Republic of Tea 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer
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