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サウジアラビアの乗用車市場:車種別(セダン、SUV、MPV、ハッチバック)、推進力別(ガソリン、ディーゼル、CNG、ハイブリッド、電気)、トランスミッションタイプ別(オートマチック、マニュアル)、価格帯別(超低予算、低予算、プレミアム)、地域別(北部・中部、南部、東部、西部)、競合予測および市場機会(2018~2028年度


Saudi Arabia Passenger Car Market Segmented By Vehicle Type (Sedan, SUV, MPV, Hatchback), By Propulsion (Petrol, Diesel, CNG, Hybrid, Electric), By Transmission Type (Automatic, Manual), By Price Segment (Ultra Budget, Budget, Premium), By Region (Northern & Central, Southern, Eastern, Western), Competition Forecast & Opportunities, 2018- 2028F

サウジアラビアの乗用車市場は、道路インフラの拡大とこの地域の人々の一人当たり支出の増加が牽引している。 サウジアラビアのタイヤ市場概観 サウジアラビアにおける自動車セクターの成長と技術の進歩は、... もっと見る

 

 

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TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
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サマリー

サウジアラビアの乗用車市場は、道路インフラの拡大とこの地域の人々の一人当たり支出の増加が牽引している。

サウジアラビアのタイヤ市場概観
サウジアラビアにおける自動車セクターの成長と技術の進歩は、同国の経済成長にとって極めて重要である。自動車の経済的な入手可能性、サプライチェーン、輸送は、サウジアラビアの自動車部門に影響を与える変数のほんの一部に過ぎない。個人旅行に自動車を選ぶ人が増えているため、乗用車産業が自動車市場を支配している。さらに、今後の市場拡大には、自動車の電動化、特に小型乗用車の電動化といった新たなトレンドが拍車をかけると予想されている。需要の高まりに対応するため、一部の自動車メーカーは、市場の乗用車セグメントに大規模な投資を始めている。
国内販売に悲惨な影響を与えたCOVID-19の混乱は、サウジアラビアの自動車セクターを減速させている。サウジアラビアの自動車部門は他地域からの輸入に大きく依存しており、その結果成長が鈍化している。サウジアラビアの自動車部門は困難に直面してきたが、現在は完全に回復し始め、パンデミック前の販売台数レベルに到達しつつある。さらに、電気自動車が加わることで、乗用車産業は2022年度にはすでに成長を始めており、内需のさらなる拡大が期待される。

サウジアラビアのタイヤ市場牽引要因
インフラ整備の進展
サウジアラビアでは、乗用車の国内普及を促進するため、電気自動車充電用インフラを含む多くのインフラ・プロジェクトの建設が進められている。また、インフラ整備活動の活発化に伴い、より良い道路が整備されることも自動車産業を後押しする。また、サウジアラビア政府による国内自動車セクターの成長への取り組みや、外資系自動車メーカーによる同国での事業拡大への支援も、同国での自動車・部品市場の浸透を高めるだろう。さらに、さまざまな道路インフラの改善により、同国の個人向け自動車需要が増加することが予想され、これがサウジアラビアの乗用車産業を今後数年間支えるだろう。

サウジアラビアのタイヤ市場の課題
経済成長の鈍化による巻き添え被害

さらに、サウジアラビアは現在、COVID-19の流行による経済危機と公衆衛生危機に見舞われている。サウジアラビア統計総局が報告したサウジアラビア王国の国内総生産(GDP)は、2020年第1四半期に2019年第1四半期比で1.0%減少した。さらに、2020年第2四半期のGDPは2019年同期比で7.0%減少した。サウジアラビア統計総局によると、2020年第1四半期の同国全体の輸出額は576.1億米ドル(2161億SAR)で、2019年第1四半期から21.9%減少した。

サウジアラビアのタイヤ市場動向
技術の進歩
サウジアラビアの乗用車市場では、技術の進歩により乗用車の需要が徐々に高まっている。また、新技術の開発により、自動車メーカーはハイブリッド技術や電気技術など、より優れた機能や仕様を消費者に提供している。電気自動車やハイブリッド車の開発には、環境への配慮や将来を見据えたデザインや技術が盛り込まれている。また、こうした環境に優しい車の人気は、乗用車の需要を増加させ、サウジアラビアの乗用車産業の拡大に拍車をかけると予測されている。
市場の細分化
サウジアラビアの乗用車市場は、車両タイプ別、推進力別、トランスミッションタイプ別、価格セグメント別、地域別、企業別に分類される。車種別では、セダン、SUV、MPV、ハッチバックに区分される。推進力に基づくと、さらにガソリン、ディーゼル、CNG、ハイブリッド、電気に区分される。トランスミッションの種類によって、市場はオートマチックとマニュアルに区分される。価格セグメントに基づいて、市場は超低予算、予算、プレミアムに分割されます。さらに、市場は地域別に主に北、西、南、東に分けられる。
企業洞察
Hyundai Motor Corporationは、2023年にHyundai IONIQ 6の完全なEPA試験を完了し、SE Long Range RWDバリアントはEPA推定航続距離361マイルを記録した。2023年、現代自動車はSEVENとTrailer Droneのデザインで優秀デザイン賞を受賞した。
2022年12月、中国の新エネルギー車メーカーであるエノベイト社が、サウジアラビアのスモウ・ホールディング社と提携。年間生産台数約10万台の電気自動車を製造・研究開発する拠点を設立する構想の一環として、両社はサウジアラビアに推定5億米ドルを投資する。
最先端技術を搭載した新型フォード・テリトリーは、2022年にフォード・ミドルイーストがサウジアラビアで正式に発表する予定である。この施設は、MEAにおいて非常に革新的で先進的な消費者体験を提供する。
企業プロフィール
サウジアラビアの乗用車市場をリードする主要企業には、トヨタ自動車、現代自動車、マツダ・サウジアラビア、日産自動車、ゼネラル・モーターズ、フォード・ミドルイーストがある。Ltd.、General Motors Co.、Ford Middle East、Kia Motors Corp.、Isuzu Motors Saudi Arabia Co.Ltd.、Volkswagen AG、Renault Middle Eastである。
レポートの範囲
本レポートでは、サウジアラビアの乗用車市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳細に解説しています:
- サウジアラビアの乗用車市場:車種別
o セダン
o SUV
o MPV
o ハッチバック
- サウジアラビアの乗用車市場:推進力別
o ガソリン
o ディーゼル
o CNG
o ハイブリッド
o 電気
- サウジアラビアの乗用車市場:トランスミッションタイプ別
o オートマチック
マニュアル
- サウジアラビアの乗用車市場:価格セグメント別
o 超低予算車
バジェット
プレミアム
- サウジアラビアの乗用車市場:地域別
o 北部・中部
o 南部
o 東部
西部
競合状況
企業プロフィール:サウジアラビアの乗用車市場に参入している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Passenger Car Market
4.1. Key Segments Impacted
4.2. Key Regions Impacted
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Brand Satisfaction Level
6. Saudi Arabia Passenger Car Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Sedan, SUV/MPV, Hatchback)
6.2.2. By Propulsion Market Share Analysis (Petrol, Diesel, CNG, Hybrid, Electric)
6.2.3. By Transmission Type Market Share Analysis (Automatic, Manual)
6.2.4. By Price Segment Market Share Analysis (Ultra Budget, Budget, Premium)
6.2.5. By Regional Market Share Analysis
6.2.5.1. Northern & Central Region Market Share Analysis
6.2.5.2. Western Region Market Share Analysis
6.2.5.3. Eastern Region Market Share Analysis
6.2.5.4. Southern Region Market Share Analysis
6.2.6. By Company Market Share Analysis (Top 5 Companies, Others - By Value, 2022)
6.3. Saudi Arabia Passenger Car Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Propulsion Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Transmission Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. Saudi Arabia Sedan Car Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
7.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
7.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
7.2.4. By Regional Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking
8. Saudi Arabia Hatchback Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
8.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
8.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
8.2.4. By Regional Market Share Analysis
8.3. Product Benchmarking
9. Saudi Arabia SUV/MPV Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.1.2. By Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
9.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
9.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
9.2.4. By Regional Market Share Analysis
9.3. Product Benchmarking
10. Porter’s Five Forces Model
10.1. Competitive Rivalry
10.2. Bargaining Power of Buyers
10.3. Bargaining Power of Suppliers
10.4. Threat of New Entrants
10.5. Threat of Substitutes
11. SWOT Analysis
11.1. Strength
11.2. Weakness
11.3. Opportunities
11.4. Threats
12. Market Dynamics
12.1. Market Drivers
12.2. Market Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Saudi Arabia Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles (Up To 10 Major Companies)
16.1.1. Toyota Motors Corporation
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Key Product Offered
16.1.1.3. Recent Development
16.1.1.4. Key Management Personnel
16.1.2. Hyundai Motor Company
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Key Product Offered
16.1.2.3. Recent Development
16.1.2.4. Key Management Personnel
16.1.3. Mazda Saudi Arabia
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Key Product Offered
16.1.3.3. Recent Development
16.1.3.4. Key Management Personnel
16.1.4. Nissan Motor Co. Ltd
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Key Product Offered
16.1.4.3. Recent Development
16.1.4.4. Key Management Personnel
16.1.5. General Motors Co.,
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Key Product Offered
16.1.5.3. Recent Development
16.1.5.4. Key Management Personnel
16.1.6. Ford Middle East
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Key Product Offered
16.1.6.3. Recent Development
16.1.6.4. Key Management Personnel
16.1.7. Kia Motors Corp
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Key Product Offered
16.1.7.3. Recent Development
16.1.7.4. Key Management Personnel
16.1.8. Isuzu Motors Saudi Arabia Co. Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Key Product Offered
16.1.8.3. Recent Development
16.1.8.4. Key Management Personnel
16.1.9. Volkswagen AG
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Key Product Offered
16.1.9.3. Recent Development
16.1.9.4. Key Management Personnel
16.1.10. Renault Middle East
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Key Product Offered
16.1.10.3. Recent Development
16.1.10.4. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations
17.1. Key Focus Areas
17.1.1. Target Regions
17.1.2. Target Vehicle Type
17.1.3. Target Propulsion
18. About Us & Disclaimer

 

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Summary

Saudi Arabia Passenger Car Market is driven by expanding road infrastructure and increasing per capita spending of the people in the region.

Saudi Arabia Tire Market Overview
The growth of the automotive sector and the advancement of technology in Saudi Arabia are crucial for the economic growth of the country. The economical availability, supply chain, and transportation of vehicles are only a few of the variables that affect the Saudi Arabian vehicle sector. Since more people choose vehicles for personal travel, the passenger car industry is dominating the automobile market. Additionally, it is anticipated that future market expansion would be fueled by emerging trends like the electrification of vehicles, especially compact passenger automobiles. In order to keep up with the rising demand, some automakers have begun making large investments in the passenger car segment of the market.
The COVID-19 disruption, which had a disastrous effect on domestic sales, is slowing down Saudi Arabia's auto sector. Saudi Arabia's automotive sector is heavily reliant on imports from other places, resulting in slower growth. The Saudi Arabian automobile sector has faced challenges, yet it is currently starting to recover fully and reach its pre-pandemic sales volume levels. Additionally, with the inclusion of electric vehicles, the passenger car industry has already begun to grow in FY2022, which is expected to further increase domestic demand.

Saudi Arabia Tire Market Driver
Increasing Infrastructure Development
In order to boost the penetration of passenger cars in the country, Saudi Arabia is building a number of infrastructure projects, including infrastructure for electric vehicle charging. Also, the development of better roads can help the automobile industry as infrastructure building activities increase. Also, the Saudi Arabian government's efforts to grow the domestic auto sector and its support of foreign automakers to expand their operations in the nation, will enhance the penetration of the vehicle and component market in the country. Moreover, the country's demand for personal vehicles is anticipated to increase due to different road infrastructure improvements, which will support the Saudi Arabian passenger car industry in the following years.

Saudi Arabia Tire Market Challenge
Collateral Damage from Decreased Economic Growth

Furthermore, Saudi Arabia is currently experiencing an economic and public health crisis as a result of the COVID-19 outbreak. The Kingdom of Saudi Arabia's gross domestic product (GDP), as reported by the General Administration of Statistics in Saudi Arabia, decreased by 1.0% in the first quarter of 2020, compared to the first quarter of 2019. Additionally, the GDP fell 7.0% in Q2 2020, compared to the same quarter in 2019. According to Saudi Arabia's General Directorate of Statistics, the nation's overall exports in the first quarter of 2020 was USD57.61 billion (SAR 216.1 billion), which was a decrease of 21.9% from Q1 2019.

Saudi Arabia Tire Market Trends
Advancement in Technology
Technology advancements are gradually increasing the demand for passenger automobiles in the Saudi Arabian passenger car market. Also, with the development of new technologies, automakers are providing consumers with greater features and specs, such as hybrid and electric technology. The development of electric and hybrid vehicles includes consideration for the environment, as well as designs and technologies that are future proof. Also, the popularity of these eco-friendly vehicles is predicted to increase the demand for passenger cars, fueling the expansion of the Saudi Arabian passenger car industry.
Market Segmentation
The Saudi Arabia Passenger Car Market is segmented based on, by vehicle type, by propulsion, by transmission type, by price segment, by region, and by company. On the basis of vehicle type, the market is segmented into Sedan, SUV, MPV, and Hatchback. Based on the propulsion, it is further segmented into Petrol, Diesel, CNG, Hybrid, and Electric. Based on the Transmission Type, the market is segmented into Automatic and Manual. Based on price segment, the market is divided into Ultra Budget, Budget, and Premium. Furthermore, the market is also divided into region-wise mainly north, west, south, and east.
Company Insights
Hyundai Motor Corporation completed full EPA testing of the Hyundai IONIQ 6 in 2023, with the SE Long Range RWD variant receiving an EPA-estimated range of 361 miles. In 2023, the Hyundai motor company won an excellent design award for its SEVEN and Trailer Drone designs.
In December 2022, Enovate, a Chinese new energy vehicle manufacturer, established a collaborative partnership with Saudi Arabia's Sumou Holding. Together, they make an estimated USD 500 million investment in Saudi Arabia as part of this initiative to establish a base for manufacturing and R&D with a projected annual output of roughly 100,000 electric vehicles.
A brand-new Ford Territory with cutting-edge technology features will be formally unveiled by Ford Middle East in Saudi Arabia in 2022. This facility will provide a highly innovative and forward-thinking consumer experience in MEA.
Company Profiles
Some of the major players which are leading in Saudi Arabia Passenger Car Market are Toyota Motors Corporation, Hyundai Motor Company, Mazda Saudi Arabia, Nissan Motor Co. Ltd, General Motors Co., Ford Middle East, Kia Motors Corp, Isuzu Motors Saudi Arabia Co. Ltd., Volkswagen AG, Renault Middle East.
Report Scope:
In this report, Saudi Arabia Passenger Car Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Saudi Arabia Passenger Car Market, By Vehicle Type:
o Sedan
o SUV
o MPV
o Hatchback
• Saudi Arabia Passenger Car Market, By Propulsion:
o Petrol
o Diesel
o CNG
o Hybrid
o Electric
• Saudi Arabia Passenger Car Market, By Transmission Type:
o Automatic
o Manual
• Saudi Arabia Passenger Car Market, By Price Segment:
o Ultra Budget
o Budget
o Premium
• Saudi Arabia Passenger Car Market, By Region:
o Northern & Central
o Southern
o Eastern
o Western
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Saudi Arabia Passenger Car Market
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Passenger Car Market
4.1. Key Segments Impacted
4.2. Key Regions Impacted
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Brand Satisfaction Level
6. Saudi Arabia Passenger Car Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Sedan, SUV/MPV, Hatchback)
6.2.2. By Propulsion Market Share Analysis (Petrol, Diesel, CNG, Hybrid, Electric)
6.2.3. By Transmission Type Market Share Analysis (Automatic, Manual)
6.2.4. By Price Segment Market Share Analysis (Ultra Budget, Budget, Premium)
6.2.5. By Regional Market Share Analysis
6.2.5.1. Northern & Central Region Market Share Analysis
6.2.5.2. Western Region Market Share Analysis
6.2.5.3. Eastern Region Market Share Analysis
6.2.5.4. Southern Region Market Share Analysis
6.2.6. By Company Market Share Analysis (Top 5 Companies, Others - By Value, 2022)
6.3. Saudi Arabia Passenger Car Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Propulsion Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Transmission Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. Saudi Arabia Sedan Car Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
7.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
7.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
7.2.4. By Regional Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking
8. Saudi Arabia Hatchback Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
8.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
8.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
8.2.4. By Regional Market Share Analysis
8.3. Product Benchmarking
9. Saudi Arabia SUV/MPV Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.1.2. By Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Propulsion Market Share Analysis
9.2.2. By Transmission Type Market Share Analysis
9.2.3. By Price Segment Market Share Analysis
9.2.4. By Regional Market Share Analysis
9.3. Product Benchmarking
10. Porter’s Five Forces Model
10.1. Competitive Rivalry
10.2. Bargaining Power of Buyers
10.3. Bargaining Power of Suppliers
10.4. Threat of New Entrants
10.5. Threat of Substitutes
11. SWOT Analysis
11.1. Strength
11.2. Weakness
11.3. Opportunities
11.4. Threats
12. Market Dynamics
12.1. Market Drivers
12.2. Market Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Saudi Arabia Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles (Up To 10 Major Companies)
16.1.1. Toyota Motors Corporation
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Key Product Offered
16.1.1.3. Recent Development
16.1.1.4. Key Management Personnel
16.1.2. Hyundai Motor Company
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Key Product Offered
16.1.2.3. Recent Development
16.1.2.4. Key Management Personnel
16.1.3. Mazda Saudi Arabia
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Key Product Offered
16.1.3.3. Recent Development
16.1.3.4. Key Management Personnel
16.1.4. Nissan Motor Co. Ltd
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Key Product Offered
16.1.4.3. Recent Development
16.1.4.4. Key Management Personnel
16.1.5. General Motors Co.,
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Key Product Offered
16.1.5.3. Recent Development
16.1.5.4. Key Management Personnel
16.1.6. Ford Middle East
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Key Product Offered
16.1.6.3. Recent Development
16.1.6.4. Key Management Personnel
16.1.7. Kia Motors Corp
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Key Product Offered
16.1.7.3. Recent Development
16.1.7.4. Key Management Personnel
16.1.8. Isuzu Motors Saudi Arabia Co. Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Key Product Offered
16.1.8.3. Recent Development
16.1.8.4. Key Management Personnel
16.1.9. Volkswagen AG
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Key Product Offered
16.1.9.3. Recent Development
16.1.9.4. Key Management Personnel
16.1.10. Renault Middle East
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Key Product Offered
16.1.10.3. Recent Development
16.1.10.4. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations
17.1. Key Focus Areas
17.1.1. Target Regions
17.1.2. Target Vehicle Type
17.1.3. Target Propulsion
18. About Us & Disclaimer

 

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