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米国のパン市場:種類別(生、冷凍)、原材料別(無機、有機)、製品タイプ別(サンドイッチスライス、バンズ、ロールパン、ブレッドスティック、チャバタ、その他(ローブ、ブリオッシュ、バゲットなど)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他(卸売、直販など))、地域別、競合予測・機会、2018-2031F


United States Bread Market By Type (Fresh, Frozen), By Ingredients (Inorganic, Organic), By Product Type (Sandwich Slices, Bun, Rolls, Breadsticks, Ciabatta and Others (Loaves, Brioche, Baguette, etc.), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Specialty Retailers, Online, Others (Wholesales, Direct Sales, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2031F

米国のパン市場は2022年に299.3億米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は3.95%と予測され、予測期間中に堅調な成長が予測されている。米国のパン市場は、冷凍&オーガニックパンの採用や米国市場における生産... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年7月1日 US$3,500
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サマリー

米国のパン市場は2022年に299.3億米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は3.95%と予測され、予測期間中に堅調な成長が予測されている。米国のパン市場は、冷凍&オーガニックパンの採用や米国市場における生産技術の進歩により上昇している。さらに予測期間中、可処分所得の上昇と国民のパン消費の増加が米国のパン市場を押し上げると予想される。

米国のパン市場スコープ
パンは国中で消費される常食であり、水、イースト、小麦粉を合わせてから特定の温度で焼くことで作られる。様々な時代から食生活の一部となっている。パンは様々な成分や製法で作られてきた。アメリカでは、パンの種類によって生パンと冷凍パンがある。冷凍パンは賞味期限を延ばすために保存されているが、生パンは保存料を加えていないため賞味期限が短い。原材料では、農薬、合成肥料、下水汚泥、遺伝子組み換え作物(GMO)、電離放射線を使用せずに栽培された原材料を使用した有機パンが考えられている。米国のパン市場は製品タイプ別に分類されており、サンドイッチスライス、バンズ、ロールパン、ブレッドスティック、チャバタ、その他(ローブ、ブリオッシュ、バゲットなど)が含まれる。
米国のパン市場概要
米国のパン市場は、その多用途性、手頃な価格、利便性だけでなく、米国文化において重要な食品と見なされているため、高い需要を経験している。朝食、昼食、夕食に食べることができ、サンドイッチ、トースト、その他の料理にも使える万能食品である。米国のパン市場は大規模かつ多様な産業であり、消費者が購入できる製品やブランドも多岐にわたる。
ある調査によると、米国で1年間に消費されるパンの量は、国民1人当たり約17kgである。さらに、あるベーカリー会社の記事によると、2020年には約2億人のアメリカ人が平均して週に1パックのパンを使用するという。このように、米国におけるパンの需要は長年にわたって比較的安定しており、ほとんどの家庭が少なくとも週に1回はパンを購入している。しかし、消費者の嗜好がより健康的で自然なパンにシフトしている。このため、オーガニック、全粒粉、グルテンフリーのパン製品に対する需要が増加している。
米国のパン市場の牽引要因
米国のパン市場は、消費者の健康志向が高まり、全粒粉、グルテンフリー、低カロリー・低脂肪のパンを求めるようになるなど、様々な要因によって牽引されている。さらに、消費者は調理が簡単で外出先でも食べられるパンを求めており、そのためメーカーは賞味期限の長いスライス済みパンを製造している。米国における肥満の増加やその他の健康問題のため、消費者は健康的なライフスタイルを重視するようになっている。そのため、消費者は健康志向を強め、より健康的なパンを求めるようになっている。そのため、全粒粉パンやグルテンフリー、低炭水化物パンの需要が高まっている。
さらに、アメリカ人の食生活で2番目に多いカロリー源は、パン、ロールパン、ベーグルである。消費者の多くは、多忙なライフスタイルのため、手軽でシンプルな食品を好む。また、簡単な朝食の代用品として、素早くトーストできるスライス済みパンやパンは、米国で非常に人気がある。ある調査によると、アメリカ人の73%近くが、外食の際、前菜やメインコースの一部として、ある種のパンが食事に含まれていると主張している。さらに、レストランや外食産業からのパンの需要も増えている。このように、パンは日常的な主食である以上に、アメリカ人に好まれる最高のコンフォート・フードのひとつなのである。
米国のパン市場動向
グルテン不耐性の症状に対する顧客の意識が高まり、グルテンフリーのパン製品に対する需要が増加すると予想される。米国では人口の約1%、133人に1人がセリアック病を患っている。そのため、グルテンフリーのパン市場も拡大が見込まれている。2021年には、キャニオン・ベイクハウスが、グルテンフリーのブリオッシュスタイル・サブロールとハワイアン・スイートブレッドとともに、冷凍パンのブランド2021を発表した。このように、パン粉、ピタパン、ハンバーガーバンズ、フラットブレッドなどのグルテンフリー製品の入手可能性が、予測期間を通じて市場拡大を後押しすることも予想される。
さらに、冷凍パンの入手可能性に伴い、メーカーは長期保存可能な製品、冷凍生地、パッケージ商品、半焼食品を提供しており、これがパン市場の売上を押し上げている。各社は、多様なパンに対する需要の増加に対応するため、従来のパンの製造方法を変更し、パンの鮮度を長期間保つことができる革新的なプロセスを導入し始めた。さらに、パン・メーカーは消費者の嗜好の変化に対応するため、常に新製品や新フレーバーを市場に投入している。これには、職人技を駆使したパンから、キヌアやチアシードといったユニークな素材を使ったパンまで、あらゆるものが含まれる。例えば、2023年にキング・アーサー・ベイキング・カンパニーは、米国のナチュラル・プロダクツ・エキスポ・ウエストでグルテンフリーのパン粉を発売した。
米国のパン市場の課題
パンは生鮮食品であるため、メーカーは賞味期限を注意深く管理しなければならない。これは、製品がすぐに古くなってしまうため、難しいことである。その結果、過剰な廃棄が発生し、メーカーにとっては収益性の低下につながる。また、パン製品はカビの繁殖を避けるため、涼しい場所か室温の環境で保存するべきだと考えられている。また、保存料の入っていない新鮮な自家製パンは、室温で保存すれば3~4日以内に消費できる。
加えて、ベーカリー業界における新製品の増加は重要な傾向であり、より贅沢で個性的なアイテムが人気となっているほか、低炭水化物、グルテンフリー、栄養強化のオプションが絶えず市場に登場している。
市場の最近の動き
- 2022年、Flowers Foods社は、米国西部での存在感を高める目的で、高品質のベーグル、トルティーヤ、パン、饅頭、イングリッシュマフィン、フラットブレッドを製造・販売するPapa Pita Bakery社を買収した。
- 2022年、ビンボ・ベーカリーズのサラ・リーのスライスパンとアルテサーノのスライスパンを合わせた小売売上高は約10億米ドルに達した。この達成により、同グループはアメリカで最も有名なパンブランドになるという目標に向けて大きく前進した。
- 2023年、おいしいパン、パン、ロールパン、朝食用商品を製造するサラ・リー・ブレッドは、最近、「サラ・リー ベジ入り白パン」を製品ポートフォリオに加えた。1斤に1カップ分の野菜を入れて焼き上げ、ビタミンA、D、Eを強化している。
市場機会
米国経済に大きく貢献しているホスピタリティ産業は、主要な市場セグメントの1つとして外食産業を含んでいる。平均的なアメリカ人家庭は、夕食支出の約50%をレストランで費やしており、2022年の米国における事業規模は8,000億米ドルに上ると推定されている。例えば、アメリカ人の87%は、外食時に焼きたてパン製品(ブレッドバスケットやガーリックブレッドなど)の前菜を無料で提供されるのを楽しみにしている。そのため、ホテル、レストラン、ケータリング会社は、焼き菓子製品の販売と消費の増加に伴い、生産能力を増強することができる。米国のパン市場は、起業家や投資家にとって大きなチャンスである。
市場の細分化
米国のパン市場は、種類、原材料、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業によって区分される。タイプ別では、米国のパン市場は生パンと冷凍パンに区分される。原材料では、市場は無機と有機に区分される。製品タイプでは、サンドイッチスライス、バンズ、ロールパン、ブレッドスティック、チャバタ、その他(ローブ、ブリオッシュ、バゲットなど)に区分される。流通チャネルは、コンビニエンスストア、専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、オンライン、その他(卸売、直販など)に分けられる。
企業プロフィール
Bimbo Bakeries USA、Flowers Foods, Inc.、Campbell Soup Company、United States Bakery(Franz Family Bakery)、Perfection Bakeries LLC(Aunt Millie's Bakeries)、Aspire Bakeries LLC、Pan-O-Gold Baking Company、H&S Bakery Inc.、New York Bakery Co.、Lewis Bakeries Inc.などは米国パン市場の大手企業である。

レポートの範囲
本レポートでは、米国のパン市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 米国のパン市場、タイプ別
o 生
冷凍
- 米国のパン市場:成分別
o 無機質
o 有機
- 米国のパン市場:製品タイプ別
o サンドイッチスライス
o パン
o ロールパン
o ブレッドスティック
o チャバタ
o その他(ローブ、ブリオッシュ、バゲットなど)
- 米国のパン市場:流通チャネル別
o コンビニエンスストア
o 専門小売店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o 百貨店
o オンライン
o その他(卸売、直販など)
- 米国のパン市場、地域別
o 南部
o 西部
o 中西部
o 北東部
競合状況
企業プロフィール:米国のパン市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Bread Market
5. Voice of Customer Analysis
5.1. Respondent Demographics
5.2. Source of Information
5.3. Brand Awareness
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
5.5. Challenges Faced Post Purchase
6. United States Bread Market Outlook, 2018–2028
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Fresh, Frozen)
6.2.2. By Ingredients (Inorganic, Organic)
6.2.3. By Product Type (Sandwich Slices, Bun, Rolls, Breadsticks, Ciabatta, Others (Loaves, Brioche, Baguette etc.))
6.2.4. By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Departmental Store, Specialty Retailers, Online, Others (Wholesales, Direct Sales, etc.))
6.2.5. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.2.6. By Company (2022)
6.3. Market Map (By Type, By Ingredients, By Product Type, By Distribution Channel, By Region)
7. United States Sandwich Slices Market Outlook, 2018–2028
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
7.2.2. By Region
8. United States Bun Slices Market Outlook, 2018–2028
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
8.2.2. By Region
9. United States Rolls Slices Market Outlook, 2018–2028
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
9.2.2. By Region
10. United States Breadsticks Market Outlook, 2018–2028
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
10.2.2. By Region
11. United States Ciabatta Market Outlook, 2018–2028
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.2.2. By Region
12. Pricing Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Porter’s Five Forces Model
15.1. Competitive Rivalry
15.2. Bargaining Power of Buyers
15.3. Bargaining Power of Suppliers
15.4. Threat of New Entrants
15.5. Threat of Substitutes
16. SWOT Analysis
16.1. Strengths
16.2. Weaknesses
16.3. Opportunities
16.4. Threats
17. Policy and Regulatory Landscape
18. United States Economic Profile
19. Competitive Landscape
19.1. Bimbo Bakeries USA Inc.
19.1.1. Company Details
19.1.2. Products
19.1.3. Financials (As Reported)
19.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.5. Recent Developments
19.1.6. Key Management Personnel
19.2. Flowers Foods, Inc.
19.2.1. Company Details
19.2.2. Products
19.2.3. Financials (As Reported)
19.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.2.5. Recent Developments
19.2.6. Key Management Personnel
19.3. Campbell Soup Company
19.3.1. Company Details
19.3.2. Products
19.3.3. Financials (As Reported)
19.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.3.5. Recent Developments
19.3.6. Key Management Personnel
19.4. United States Bakery (Franz Family Bakery)
19.4.1. Company Details
19.4.2. Products
19.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.4.4. Recent Developments
19.4.5. Key Management Personnel
19.5. Perfection Bakeries LLC (Aunt Millie’s Bakeries)
19.5.1. Company Details
19.5.2. Products Key Market Focus & Geographical Presence
19.5.3. Recent Developments
19.5.4. Key Management Personnel
19.6. Aspire Bakeries LLC
19.6.1. Company Details
19.6.2. Product
19.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.6.4. Recent Developments
19.6.5. Key Management Personnel
19.7. Pan-O-Gold Baking Company
19.7.1. Company Details
19.7.2. Products
19.7.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.7.4. Recent Developments
19.7.5. Key Management Personnel
19.8. H&S Bakery, Inc.
19.8.1. Company Details
19.8.2. Products
19.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.8.4. Recent Developments
19.8.5. Key Management Personnel
19.9. T. Marzetti Company
19.9.1. Company Details
19.9.2. Products
19.9.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.9.4. Recent Developments
19.9.5. Key Management Personnel
19.10. Lewis Bakeries, Inc.
19.10.1. Company Details
19.10.2. Products
19.10.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.10.4. Recent Developments
19.10.5. Key Management Personnel
20. Strategic Recommendations/Action Plan
21. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The United States bread market was valued at USD29.93 billion in 2022 and is projected to grow at a CAGR of 3.95% through 2028 and is anticipated to project robust growth in the forecast period. The market for bread in the United States is rising due to the adoption of frozen & organic bread and advancement in production techniques in the United States market. Furthermore, during the forecast period, rising disposable income and increased bread consumption among the population are expected to boost the US bread market.

United States Bread Market Scope
Bread is a regular food consumed all across the country and is prepared by combining water, yeast, and flour before baking it at a particular temperature. It has been a part of the diet from various years. It has been prepared in a number of ways with a wide range of components and processes. On the basis of type, bread is available as fresh and frozen bread in the US. Frozen bread is preserved to extend the shelf life, while fresh breads have no preservatives added, so they have a short shelf life. On the basis of ingredients, it is considered that organic bread have ingredients that have grown without the use of pesticides, synthetic fertilizers, sewage sludge, genetically modified organisms (GMOs), or ionizing radiation. The bread market in the United States has been categorized according to product type, which includes sandwich slices, bun, rolls, breadsticks, ciabattas, and others (loaves, brioche, baguettes, etc.).
United States Bread Market Overview
The United States Bread market is experiencing high demand owing to its versatility, affordability, and convenience as well as it is considered a significant food in the American culture. It is a versatile food that can be eaten for breakfast, lunch, or dinner, and it can be used to make sandwiches, toast, and other dishes. The bread market in the United States is a large and diverse industry, with a wide range of products and brands available to consumers.
According to a study, bread consumed per capita per year in the United States is around 17 kg. Moreover, according to an article by a bakery company, nearly 200 million Americans used one package of bread a week on average in 2020. Thus, the demand for bread in the United States has remained relatively stable over the years; mostly households buy bread at least once a week. However, there has been a shift in consumer preferences towards healthier and more natural bread options. This has led to an increase in demand for organic, whole grain, and gluten-free bread products.
United States Bread Market Drivers
The United States bread market is driven by various factors, such as consumers becoming more health conscious and looking for bread that is made from whole grain, is gluten-free, and has lower calories and fat content. Moreover, consumers are looking for bread that is easy to prepare and can be consumed on the go, and for that, manufacturers are producing pre-sliced bread with longer shelf lives. Due to the rising obesity incidence and other health problems in the United States, customers are increasing their focus on living healthy lifestyles. Thus, consumers are growing more health conscious and looking out for healthier bread options. Because of this, whole wheat bread, as well as gluten-free and low-carb varieties, are in more demand.
Moreover, the second largest source of calories in the American diet is bread, rolls, and bagels. Many consumers prefer quick and simple food options due to their busy lifestyles. Also, since they may be rapidly toasted as a simple breakfast alternative, pre-sliced bread, and bun bread are extremely popular in the United States. According to a study, nearly 73% of Americans claim that while dining out, the meal includes a certain kind of bread as a starter or part of the main course. Furthermore, it increases the demand for bread from restaurants and food services. Thus, bread is more than an everyday staple food and is one of the best comfort foods that is preferred by Americans.
United States Bread Market Trends
The demand for gluten-free baked products is expected to increase as customers have become more conscious of symptoms of gluten intolerance. Around 1% of the population in the United States, or 1 in every 133, has celiac disease. Thus, the market for gluten-free bread is also expected to rise. In 2021, Canyon Bakehouse introduced a brand of frozen bread 2021, along with gluten-free Brioche-Style Sub Rolls and Hawaiian Sweet Bread. Thus, it is also expected that the availability of gluten-free products, such as breadcrumbs, pita bread, hamburger buns, and flatbread, will boost market expansion throughout the predicted period.
Additionally, with the availability of frozen bread, manufacturers are offering long shelf-life products, frozen dough, packaged goods, and half-baked foods, which has boosted the sales of the bread market. The companies have modified the conventional method of making bread and started implementing innovative processes that ensure the bread will stay fresh for a long time to satisfy the increasing demand for a variety of bread. Moreover, bread manufacturers are constantly introducing new products and flavors to the market to meet the demands of changing consumer preferences. This includes everything from artisanal bread to bread made with unique ingredients such as quinoa or chia seeds. For instance, in 2023, King Arthur Baking Company launched Gluten-Free Bread Flour at Natural Products Expo West in the United States.
United States Bread Market Challenges
Since bread is a perishable good, manufacturers must carefully control its shelf life. This can be challenging, as the product can quickly become stale. As a result, excessive wastage is witnessed, and this further leads to reduced profitability for the manufacturers. It is also considered that bread products should be stored in a cool place or room temperature environment to avoid the growth of mould. Also, fresh homemade bread without preservatives can be consumed within 3-4 days if stored at room temperature.
In addition, the growth of new product variants in the bakery industry is a significant trend, with more indulgent and personalized items becoming popular, as well as low-carb, gluten-free, and fortified options constantly appearing on the market; manufacturers must be able to quickly launch new offers in order to keep the place in the market.
Market Recent Developments
• In 2022, Flowers Foods acquired Papa Pita Bakery, a manufacturer and distributor of high-quality bagels, tortillas, breads, buns, English muffins, and flat breads with the aim to increase its presence in the western United States.
• In 2022, Bimbo Bakeries’ Sara Lee sliced bread combined with Artesano sliced bread reached around USD1 billion in retail sales. With this accomplishment, the group made significant progress toward its goal of becoming the most well-known bread brand in America.
• In 2023, Sara Lee Bread, a producer of delicious bread, buns, rolls, and breakfast items, recently launched Sara Lee White Bread Made with Veggies to its product portfolio. It is baked with the equivalent of one cup of vegetables in each loaf and fortified with vitamins A, D, and E.
Market Opportunities
The hospitality industry, which makes a significant contribution to the US economy, includes food service as one of its major market segments. The average American family spends around 50% of its dinner spending at restaurants, and the business is estimated to be worth USD800 billion in the United States in 2022. For instance, 87% of Americans enjoy being offered a complimentary starter of fresh bread products (such as a breadbasket or garlic bread) while dining out. Thus, hotels, restaurants, and catering companies can increase their production capacities with the rising sales and consumption of baked goods products. The bread market in the United States represents a significant opportunity for entrepreneurs and investors.
Market Segmentation
The United States bread market is segmented based on the type, ingredients, product type, distribution channel, region, and company. In terms of type, the United States bread market is segmented into fresh and frozen. In terms of ingredients, the market is segmented into inorganic and organic. The product type segment is divided into sandwich slices, bun, rolls, breadsticks, ciabatta, and others (loaves, brioche, baguettes, etc.). The distribution channel segment is divided into convenience stores, specialty retailers, supermarkets/hypermarkets, departmental store, online, and others (wholesales, direct sales, etc.).
Company Profiles
Bimbo Bakeries USA, Flowers Foods, Inc., Campbell Soup Company, United States Bakery (Franz Family Bakery), Perfection Bakeries LLC (Aunt Millie’s Bakeries), Aspire Bakeries LLC, Pan-O-Gold Baking Company, H&S Bakery Inc., New York Bakery Co, Lewis Bakeries Inc. are some of the leading market players of the United States bread market.

Report Scope:
In this report, United States bread market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United States Bread Market, By Type:
o Fresh
o Frozen
• United States Bread Market, By Ingredients:
o Inorganic
o Organic
• United States Bread Market, By Product Type:
o Sandwich Slices
o Bun
o Rolls
o Breadsticks
o Ciabatta
o Others (Loaves, Brioche, Baguette, etc.)
• United States Bread Market, By Distribution Channel:
o Convenience Store
o Specialty Retailers
o Supermarket/Hypermarket
o Departmental Store
o Online
o Others (Wholesales, Direct Sales, etc.)
• United States Bread Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States Bread market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Bread Market
5. Voice of Customer Analysis
5.1. Respondent Demographics
5.2. Source of Information
5.3. Brand Awareness
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
5.5. Challenges Faced Post Purchase
6. United States Bread Market Outlook, 2018–2028
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Fresh, Frozen)
6.2.2. By Ingredients (Inorganic, Organic)
6.2.3. By Product Type (Sandwich Slices, Bun, Rolls, Breadsticks, Ciabatta, Others (Loaves, Brioche, Baguette etc.))
6.2.4. By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Departmental Store, Specialty Retailers, Online, Others (Wholesales, Direct Sales, etc.))
6.2.5. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.2.6. By Company (2022)
6.3. Market Map (By Type, By Ingredients, By Product Type, By Distribution Channel, By Region)
7. United States Sandwich Slices Market Outlook, 2018–2028
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
7.2.2. By Region
8. United States Bun Slices Market Outlook, 2018–2028
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
8.2.2. By Region
9. United States Rolls Slices Market Outlook, 2018–2028
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
9.2.2. By Region
10. United States Breadsticks Market Outlook, 2018–2028
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
10.2.2. By Region
11. United States Ciabatta Market Outlook, 2018–2028
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.2.2. By Region
12. Pricing Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Porter’s Five Forces Model
15.1. Competitive Rivalry
15.2. Bargaining Power of Buyers
15.3. Bargaining Power of Suppliers
15.4. Threat of New Entrants
15.5. Threat of Substitutes
16. SWOT Analysis
16.1. Strengths
16.2. Weaknesses
16.3. Opportunities
16.4. Threats
17. Policy and Regulatory Landscape
18. United States Economic Profile
19. Competitive Landscape
19.1. Bimbo Bakeries USA Inc.
19.1.1. Company Details
19.1.2. Products
19.1.3. Financials (As Reported)
19.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.5. Recent Developments
19.1.6. Key Management Personnel
19.2. Flowers Foods, Inc.
19.2.1. Company Details
19.2.2. Products
19.2.3. Financials (As Reported)
19.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.2.5. Recent Developments
19.2.6. Key Management Personnel
19.3. Campbell Soup Company
19.3.1. Company Details
19.3.2. Products
19.3.3. Financials (As Reported)
19.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.3.5. Recent Developments
19.3.6. Key Management Personnel
19.4. United States Bakery (Franz Family Bakery)
19.4.1. Company Details
19.4.2. Products
19.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.4.4. Recent Developments
19.4.5. Key Management Personnel
19.5. Perfection Bakeries LLC (Aunt Millie’s Bakeries)
19.5.1. Company Details
19.5.2. Products Key Market Focus & Geographical Presence
19.5.3. Recent Developments
19.5.4. Key Management Personnel
19.6. Aspire Bakeries LLC
19.6.1. Company Details
19.6.2. Product
19.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.6.4. Recent Developments
19.6.5. Key Management Personnel
19.7. Pan-O-Gold Baking Company
19.7.1. Company Details
19.7.2. Products
19.7.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.7.4. Recent Developments
19.7.5. Key Management Personnel
19.8. H&S Bakery, Inc.
19.8.1. Company Details
19.8.2. Products
19.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.8.4. Recent Developments
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19.9.3. Key Market Focus & Geographical Presence
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19.10.2. Products
19.10.3. Key Market Focus & Geographical Presence
19.10.4. Recent Developments
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