世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国タバコ市場:製品別(葉巻、シガー、喫煙用タバコ、無煙タバコ)、流通チャネル別(タバコショップ、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、オンライン、その他(卸売、カウンターショップなど))、地域別、上位10主要国別、競争、予測、機会、2018-2028F


United States Tobacco Market By Product (Cigarettes, Cigar, Smoking Tobacco, and Smokeless Tobacco), By Distribution Channel (Tobacco Shops, Convenience Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Online, Others (Wholesale, Counter shops etc.) By Region, By Top 10 Leading States, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

米国のタバコ市場は2022年に994.7億米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は7.95%以上で、予測期間には堅調な成長が予測されている。米国のタバコ市場は、若い消費者からの高い需要、新しいタバコベースの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
73 英語

 

サマリー

米国のタバコ市場は2022年に994.7億米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は7.95%以上で、予測期間には堅調な成長が予測されている。米国のタバコ市場は、若い消費者からの高い需要、新しいタバコベースの製品の発売による国内でのタバコ消費の増加、複数のブランドによるユニークなマーケティングおよび広告戦術など、さまざまな要因によって高い需要を目の当たりにしている。
米国タバコ市場の範囲
タバコは、中毒性の化学物質ニコチンを高濃度に含む葉を持つ植物から作られる製品である。タバコの葉の収穫、成熟、加工には数多くの技術がある。最終製品は、つけタバコや噛みタバコとして歯茎に塗られたり、嗅ぎタバコとして吸われたりする。また、タバコ、葉巻、パイプの形で喫煙されることもある。
米国タバコ市場の概要
中毒、マーケティングと広告、社会的・経済的関心、グローバル化など、米国のたばこ市場に影響を与える要素は数多くある。ニコチンには強い中毒性があるため、健康への懸念が認められているにもかかわらず、タバコ製品を購入し消費し続ける喫煙者が多い結果、タバコ産業は拡大してきた。例えば、米国疾病予防管理センターによると、2021年には成人の約12.5%がタバコを吸い、米国では毎日約1,600人の若者が初めてタバコを吸った。業界はまた、たばこの使用と喫煙を促進するために、マーケティングと広告に多額の投資を行ってきた。地域によっては製造業が雇用部門として重要であるなど、経済的要因も拡大を後押ししている。例えば、2021年、タバコ製品製造業の雇用は、アメリカの全製造業雇用の10分の1を占めた。最後に、この産業はグローバル化の結果として成長し、競争力を増している。成長を維持するためには、法律や健康への懸念が大きな障害となっているため、業界は適応し、低ニコチン・タバコのような商品へと移行していかなければならない。
米国たばこ市場の促進要因
米国は現在、中国、インド、ブラジルに次ぐ世界第4位のたばこ生産国であること、たばこや葉巻などさまざまなたばこ製品が入手しやすくなったことなど、さまざまな要因により、米国でのたばこ消費は増加傾向にある。2021年薬物使用と健康に関する全国調査の情報によると、12歳以上の約5470万人がタバコ製品を消費している。さらに、12歳以上の成人1,030万人が葉巻を、730万人が無煙タバコを、180万人がパイプを吸っている。その結果、消費量の増加は市場拡大に有益な効果をもたらすだろう。米国疾病予防管理センターによると、米国では4,000万人近くの成人がタバコを吸っている。米国では、毎日約1,600人のティーンエイジャーが初めてタバコを吸い始め、毎日200人近くのティーンエイジャーが頻繁にタバコを吸っている。さらに、2022年の推計によると、中学生の100人に4人、高校生の6人に1人がタバコ製品を使用している。さらに、低ニコチンのタバコへの需要の高まりにより、米国のタバコ事業はさらに速いペースで拡大している。
米国タバコ市場の動向
タバコ産業がインターネット販売に移行するにつれ、タバコ製品をオンラインで購入する個人が増加している。利便性、品揃えの多さ、価格の安さなどがオンライン購入の利点である。例えば、シガーズ・インターナショナルのウェブサイトでは、様々な葉巻を販売している。また、CigsWayはウェブサイトで様々なブランドの様々なタバコを提供している。オンライン販売の結果、顧客は買い物をするために家から一歩も出ず、実店舗に出向く必要もなくなった。さらに、インターネット販売では、専門的なものやなかなか手に入らないものなど、より幅広い種類の商品を提供している。諸経費が少なく、大量購入のチャンスも多いため、価格は通常、実店舗よりも安い。従って、米国のタバコ市場はオンライン・アウトレットを通じて大きく拡大すると予想される。
米国では、伝統的な経口無煙たばこ製品が広く使用され、人気がある。喫煙が許可されていない場所でも簡単に消費できる。無煙タバコ製品は18歳以上の成人100人に2人が消費しており、米国で無煙タバコ製品を消費する成人は570万人に上る。しかし、ニコチン・パウチのような現代的な経口タバコ製品を使用するアメリカ人の姿勢には変化が見られる。これらの商品は、スヌースやスナッフのような従来の経口消耗品よりも安全だと考えられている。これらの商品は全く新しいカテゴリーに分類され、消費者により安全でタバコを吸わない選択肢を提供している。そのため、大手たばこ企業はこの好まれている製品カテゴリーに進出している。
米国タバコ市場の課題
タバコ使用の悪影響に対する消費者の意識が高まっているため、米国のタバコ需要は低水準にとどまると予測される。米国疾病予防管理センターの情報によると、1600万人近くのアメリカ人が喫煙が原因で発症した病気に罹患している。喫煙は、関節リウマチ、いくつかの目の病気、結核を含む免疫系の病気にかかる可能性を高める。
さらに、タバコの喫煙は、副流煙暴露による41,000人以上の死亡を含め、米国で毎年480,000人以上の死亡の原因となっている。毎年約5人に1人が死亡しており、毎日1,300人が死亡していることになる。その結果、米国のタバコ事業は今後数年間は低需要になると予想される。
市場機会
- 高級葉巻の需要は近年一貫して伸びており、アメリカ文化は一般的に葉巻喫煙に強い影響を受けている。米国における葉巻の需要を促進する主な要因には、高品質な葉巻への欲求、消費者の可処分所得の増加、贅沢なライフスタイルの選択としての葉巻喫煙の魅力の高まりなどがある。マーケティングは、米国における葉巻ブランドの人気に大きな影響を与えている。企業は、消費者にアピールし、競合他社の製品と差別化する独自のブランド・アイデンティティを開発している。さらに、いくつかのタバコ会社は、様々なプレミアム葉巻をオンラインで提供している。その結果、アメリカのタバコ企業は葉巻部門にもっと力を入れるべきだ。さらに、企業はエンドユーザーにアピールする高品質の製品を提供し、強力なブランド・アイデンティティを確立し、効果的なマーケティング戦略を実施することで、この収益性の高い業界で長期的な成功を収めることができる。
- 近年、米国ではタバコ製品のインターネット販売が大幅に増加している。これは、オンライン・ショッピングの手軽さ、幅広い品揃え、定期的かつ大幅な割引の多さ、オンライン販売業者による魅力的なオファーによって可能になった。例えば、シガーズ・インターナショナル(Cigars International)は、米国の公式ウェブサイトで様々な葉巻を販売している。タバコ製品の販売は、米国政府によって厳しく規制されているため、企業は適用されるすべての法律を遵守しなければならない。これには、顧客が合法的な飲酒年齢に達していることを保証し、パッケージやラベルの規制に従うことが含まれる。モバイルフレンドリーなウェブサイト、より幅広い商品説明、多様な支払いオプションを提供することで、企業は使いやすく、シームレスなショッピング体験を提供するユーザーフレンドリーなウェブサイトにかなりの投資を行うことが期待される。
市場区分
米国のタバコ市場は、製品、流通チャネル、地域、主要10州、競合状況に基づいて区分される。製品別では、タバコ、葉巻、喫煙用タバコ、無煙タバコに細分化される。さらに、流通チャネルに基づいて、市場はタバコショップ、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、オンライン、その他は卸売、カウンターショップなどに区分される。地域別では、南部、西部、中西部、北東部に分けられる。
企業プロフィール
Altria Group, Inc.、Reynolds American Inc.、ITG Brands, LLC、Liggett Vector Brands LLC、Swedish Match USA, Inc.、General Cigar Co., Inc.、Turning Point Brands, Inc.、Dosal Tobacco Corporation、J.C. Newman Cigar Company、Swisher International Group Inc.などが米国タバコ市場の主要企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のタバコ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 米国のタバコ市場、製品別
o タバコ
o 葉巻
o 喫煙用タバコ
o 無煙タバコ
- 米国のタバコ市場:流通チャネル別
o タバコショップ
o コンビニエンスストア
o スーパーマーケットとハイパーマーケット
o オンライン
o その他(卸売、カウンターショップなど)
- 米国のタバコ市場、地域別
o 南部
o 西部
o 中西部
o 北東部
競合状況
企業プロフィール:米国のタバコ市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Tobacco Market
5. Voice of Customers
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced Post Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Tobacco Market Outlook, 2018-2028
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product (Cigarettes, Cigar, Smoking Tobacco, and Smokeless Tobacco)
6.2.2. By Distribution Channel (Tobacco Shops, Convenience Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Online, Others (Wholesale, Counter shops etc.)
6.2.3. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.2.4. By Top 10 Leading States
6.2.5. By Company (2022)
6.3. Market Map (By Product, By Distribution Channel, By Region)
7. United States Cigarettes Market Outlook, 2018–2028
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. United States Cigar Market Outlook, 2018–2028
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. United States Smoking Tobacco Market Outlook, 2018–2028
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By End User
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Smokeless Tobacco Market Outlook, 2018–2028
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Altria Group, Inc.
14.1.1. Company Details
14.1.2. Product
14.1.3. Financial (As Reported)
14.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.1.5. Recent Developments
14.1.6. Key Management Personnel
14.2. Reynolds American Inc.
14.2.1. Company Details
14.2.2. Product
14.2.3. Financial (As Reported)
14.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.2.5. Recent Developments
14.2.6. Key Management Personnel
14.3. ITG Brands, LLC
14.3.1. Company Details
14.3.2. Product & Services
14.3.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.3.4. Recent Developments
14.3.5. Key Management Personnel
14.4. Liggett Vector Brands LLC
14.4.1. Company Details
14.4.2. Product
14.4.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.4.4. Recent Developments
14.4.5. Key Management Personnel
14.5. Swedish Match USA, Inc
14.5.1. Company Details
14.5.2. Products
14.5.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.5.4. Recent Developments
14.5.5. Key Management Personnel
14.6. General Cigar Co., Inc.
14.6.1. Company Details
14.6.2. Products
14.6.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.6.4. Recent Developments
14.6.5. Key Management Personnel
14.7. Turning Point Brands, Inc.
14.7.1. Company Details
14.7.2. Products
14.7.3. Financial (As Reported)
14.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.7.5. Recent Developments
14.7.6. Key Management Personnel
14.8. Dosal Tobacco Corporation
14.8.1. Company Details
14.8.2. Products
14.8.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.8.4. Recent Developments
14.8.5. Key Management Personnel
14.9. J.C. Newman Cigar Company
14.9.1. Company Details
14.9.2. Products
14.9.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.9.4. Recent Developments
14.9.5. Key Management Personnel
14.10. Swisher International Group Inc.
14.10.1. Company Details
14.10.2. Product
14.10.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.10.4. Recent Developments
14.10.5. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States tobacco market was valued at USD99.47 billion in 2022 and is projected to grow at a CAGR of over 7.95% through 2028 and is anticipated to project robust growth in the forecast period. The market for tobacco in the United States is witnessing high demand owing to various factors such as high demand from young consumers, rising tobacco consumption in the country due to the launch of new tobacco-based products, and unique marketing and advertising tactics by several brands.
United States Tobacco Market Scope
Tobacco is a product made from a plant whose leaves have a high concentration of the addictive chemical nicotine. There are numerous techniques to harvest, mature, and process tobacco leaves. The end products may be applied to the gums as dipping and chewing tobacco or breathed as snuff. They may also be smoked in the form of cigarettes, cigars, and pipes.
United States Tobacco Market Overview
There are a number of elements that influence the tobacco market in the United States, including addiction, marketing and advertising, societal and economic concerns, and globalization. Since nicotine is so strongly addictive, the tobacco industry has expanded as a result of the large number of smokers who continue to purchase and consume tobacco products in spite of acknowledged health concerns. For instance, according to the US Centers for Disease Control and Prevention, in the year 2021, around 12.5% of adults smoked cigarettes, and about 1,600 youth tried their first cigarette each day in the United States. The industry has also made significant investments in marketing and advertising to promote tobacco usage and smoking. Economic factors, such as the manufacturing sector's significance as an employment sector in some areas, have also aided in its expansion. For instance, in 2021, tobacco product manufacturing employment made up one-tenth of one percent of all manufacturing jobs in the US. Finally, the industry has grown and become more competitive as a result of globalization. To retain growth, the industry must adapt and move towards goods like low-nicotine cigarettes due to the major obstacles posed by legislation and health concerns.
United States Tobacco Market Drivers
Due to a number of factors, including the fact that the United States is now the world's fourth-largest tobacco producer behind China, India, and Brazil and the increased accessibility of various tobacco products like cigarettes and cigars, tobacco consumption in the United States is on the rise. Around 54.7 million persons aged 12 or older, as per the information supplied by the 2021 National Survey on Drug Use and Health, consumed tobacco products. In addition, 10.3 million adults aged 12 or older now smoke cigars, 7.3 million currently use smokeless tobacco, and 1.8 million currently smoke pipes. As a result, increased consumption will have a beneficial effect on market expansion. Nearly 40 million adults in the US, according to the US Centers for Disease Control and Prevention, smoke cigarettes. In the US, every day, approximately 1,600 teenagers begin smoking their first cigarette, and every day, close to 200 teenagers smoke frequently. Additionally, according to 2022 estimates, 4 out of every 100 middle school pupils and 1 out of every 6 high school students used tobacco products. Furthermore, the US tobacco business is expanding at an even faster rate owing to the growing demand for lower-nicotine cigarettes.
United States Tobacco Market Trends
More individuals are purchasing tobacco products online as the tobacco sector shifts to Internet sales. Convenience, a larger product range, and reduced pricing are some of the benefits of online purchasing. On their website, for instance, Cigars International sells a variety of cigars. Additionally, CigsWay offers a variety of cigarettes from various brands on its website. Customers no longer need to step out of their homes or travel to a physical store to shop as a result of online sales. Additionally, internet sales offer a wider variety of goods, including specialized and hard-to-find things that are not often available. Prices are usually lower than in physical stores since there are fewer overhead costs and greater chances for bulk purchasing online. Thus, it is anticipated that the US tobacco market will expand significantly through online outlets.
Traditional oral smokeless tobacco products are widely used and popular in the US. It is simple to consume it in locations where smoking is not permitted. Smokeless tobacco products are consumed by 2 in every 100 adults aged 18 or older, representing 5.7 million adults who consume smokeless tobacco products in the United States. However, there has been a change in Americans' attitude towards using contemporary oral tobacco products, like nicotine pouches. These goods are thought to be safer than conventional oral consumables like snus and snuff. These items fall under a brand-new category and provide consumers with safer, tobacco-free options. Thus, leading tobacco businesses are making inroads into this well-liked product category.
United States Tobacco Market Challenges
Due to growing consumer awareness of the negative effects of tobacco use, the demand for tobacco in the United States is predicted to be low. Nearly 16 million Americans are affected by an illness caused due to smoking, according to information supplied by the US Centers for Disease Control and Prevention. Smoking raises the chance of getting rheumatoid arthritis, some eye illnesses, and immune system problems, including TB.
Additionally, smoking cigarettes causes more than 480,000 fatalities each year in the US, including more than 41,000 deaths from secondhand smoke exposure. Approximately 1 in 5 fatalities every year result from this, or 1,300 fatalities each day. Consequently, the US tobacco business is anticipated to witness low demand in the coming years.
Market Opportunities
• The demand for premium cigars has been growing consistently in recent years, and American culture, in general, is strongly influenced by cigar smoking. Some of the key factors driving the demand for cigars in the United States are the desire for high-quality cigars, rising consumer disposable incomes, and the growing appeal of cigar smoking as a luxurious lifestyle choice. Marketing has a significant impact on the popularity of cigar brands in the United States. Businesses are developing unique brand identities that appeal to consumers and distinguish their products from those of competitors. Additionally, several tobacco firms provide a variety of premium cigars online. As a result, American tobacco companies should focus more on the cigar sector. Additionally, businesses can position themselves for long-term success in this profitable industry by offering high-quality products that appeal to end users, developing strong brand identities, and implementing effective marketing strategies.
• In recent years, internet sales of tobacco products have significantly increased in the United States. This has been made possible by the ease of online shopping, the wide range of products available, the great number of regular and significant discounts, and the attractive offers made available by online merchants. For instance, Cigars International has a variety of cigars available on its official website in the US. The selling of tobacco goods is heavily regulated by the government in the country; therefore, businesses must make sure they abide by all applicable laws. This involves assuring that customers are of legal drinking age and following packaging and labeling regulations. By delivering a mobile-friendly website, broader product descriptions, and a variety of payment options, businesses are expected to make considerable investments in a user-friendly website that is easy to use and gives a seamless shopping experience.
Market Segmentation
The United States tobacco market is segmented based on product, distribution channel, region, top 10 leading states, and competitive landscape. Based on product, the market is fragmented into cigarettes, cigars, smoking tobacco, and smokeless tobacco. Further, based on distribution channels, the market is segmented into tobacco shops, convenience stores, supermarkets, and hypermarkets, online; others include wholesale, counter shops, etc. On the basis of region, the market is divided into south, west, mid-west, and north-east.
Company Profiles
Altria Group, Inc., Reynolds American Inc., ITG Brands, LLC, Liggett Vector Brands LLC, Swedish Match USA, Inc, General Cigar Co., Inc., Turning Point Brands, Inc., Dosal Tobacco Corporation, J.C. Newman Cigar Company, Swisher International Group Inc. are some of the major players in the United States tobacco market.
Report Scope:
In this report, United States tobacco market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United States Tobacco Market, By Product:
o Cigarettes
o Cigar
o Smoking Tobacco
o Smokeless Tobacco
• United States Tobacco Market, By Distribution Channel:
o Tobacco Shops
o Convenience Stores
o Supermarkets and Hypermarkets
o Online
o Others (Wholesale, Counter shops, etc.)
• United States Tobacco Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States tobacco market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on United States Tobacco Market
5. Voice of Customers
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced Post Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Tobacco Market Outlook, 2018-2028
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product (Cigarettes, Cigar, Smoking Tobacco, and Smokeless Tobacco)
6.2.2. By Distribution Channel (Tobacco Shops, Convenience Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Online, Others (Wholesale, Counter shops etc.)
6.2.3. By Region (South, West, Mid-West, North-East)
6.2.4. By Top 10 Leading States
6.2.5. By Company (2022)
6.3. Market Map (By Product, By Distribution Channel, By Region)
7. United States Cigarettes Market Outlook, 2018–2028
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. United States Cigar Market Outlook, 2018–2028
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. United States Smoking Tobacco Market Outlook, 2018–2028
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By End User
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Smokeless Tobacco Market Outlook, 2018–2028
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Altria Group, Inc.
14.1.1. Company Details
14.1.2. Product
14.1.3. Financial (As Reported)
14.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.1.5. Recent Developments
14.1.6. Key Management Personnel
14.2. Reynolds American Inc.
14.2.1. Company Details
14.2.2. Product
14.2.3. Financial (As Reported)
14.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.2.5. Recent Developments
14.2.6. Key Management Personnel
14.3. ITG Brands, LLC
14.3.1. Company Details
14.3.2. Product & Services
14.3.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.3.4. Recent Developments
14.3.5. Key Management Personnel
14.4. Liggett Vector Brands LLC
14.4.1. Company Details
14.4.2. Product
14.4.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.4.4. Recent Developments
14.4.5. Key Management Personnel
14.5. Swedish Match USA, Inc
14.5.1. Company Details
14.5.2. Products
14.5.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.5.4. Recent Developments
14.5.5. Key Management Personnel
14.6. General Cigar Co., Inc.
14.6.1. Company Details
14.6.2. Products
14.6.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.6.4. Recent Developments
14.6.5. Key Management Personnel
14.7. Turning Point Brands, Inc.
14.7.1. Company Details
14.7.2. Products
14.7.3. Financial (As Reported)
14.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
14.7.5. Recent Developments
14.7.6. Key Management Personnel
14.8. Dosal Tobacco Corporation
14.8.1. Company Details
14.8.2. Products
14.8.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.8.4. Recent Developments
14.8.5. Key Management Personnel
14.9. J.C. Newman Cigar Company
14.9.1. Company Details
14.9.2. Products
14.9.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.9.4. Recent Developments
14.9.5. Key Management Personnel
14.10. Swisher International Group Inc.
14.10.1. Company Details
14.10.2. Product
14.10.3. Key market Focus & Geographical Presence
14.10.4. Recent Developments
14.10.5. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research社の国別市場調査分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る