世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

シンガポールの浄水器市場:タイプ別((カウンタートップ、シンク下、蛇口取り付け型、その他(床置き型、ピッチャーなど))、エンドユース別(住宅用、業務用)、販売チャネル別(販売店、複数ブランド店/専売店、オンライン、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他(水道業者・直販など))、地域別、市場競争予測&機会、2018-2028F


Singapore Water Purifier Market, By Type ((Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others (Floor Standing, Pitchers etc.)), By End Use (Residential and Commercial), By Sales Channel (Distributors, Multi-Branded Stores/Exclusive Stores, Online, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Plumbers & Direct Sales, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F

シンガポールの浄水器市場は2022年に4,951万米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は11.64%で、予測期間中に堅調な成長が予測されている。シンガポールの浄水器市場は、スマートフォンによる監視や制御などの機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
101 英語

 

サマリー

シンガポールの浄水器市場は2022年に4,951万米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は11.64%で、予測期間中に堅調な成長が予測されている。シンガポールの浄水器市場は、スマートフォンによる監視や制御などの機能を備えたスマート浄水器の需要が増加している。
シンガポールの浄水器市場のスコープ
浄水器は、不純物や汚染物質を除去して水質を改善するために設計された装置またはシステムである。個人が清潔で安全かつ健康的な飲料水を確保するために不可欠である。浄水器は、逆浸透(RO)、紫外線(UV)消毒、活性炭フィルター、イオン交換など、さまざまなろ過技術を使用して有害物質を除去し、水の味、臭い、全体的な品質を向上させる。
シンガポール浄水器市場の概要
浄水器製品の売上増加は、水質と安全性に対するシンガポール国民の意識と関心の高まりに大きく影響されている。消費者は水道水に含まれる潜在的な汚染物質に対する意識が高まっており、消費する水の純度と健康性を確保するための効果的なソリューションを求めている。
政府は、RIE2025(Research, Innovation, and Enterprise 2025)のUrban Solutions & Sustainability(USS)部門を通じて、水技術と資源循環における革新的な取り組みを促進するために2億2,000万米ドルを投資した。割り当てられた資金は、水分野でインパクトのあるソリューションを開発するためのセンター・オブ・エクセレンスによって活用される。特にNEWRI(南洋環境・水研究所)は、RIE2020の下で9つの革新的なプロジェクトを成功裏に実施し、特に水質浄化において国内外での応用を実証した。これらの成果は、シンガポールの国際企業からの投資を呼び込み、浄水器市場の需要拡大につながった。
さらに、消費者は無駄を最小限に抑え、希少な資源を最大限に活用できるエネルギー効率の高い浄水器を選好している。この傾向は、膜ろ過、活性炭フィルター、UV殺菌システムといった高度な浄水技術の開発につながっている。
シンガポール浄水器市場の牽引要因
シンガポールはより良い水質を確保するために規制を維持している。CNA Insiderが実施した2019年の調査では、飲食店、ショッピングセンター、公衆トイレ、HDBフラットなど、さまざまな施設にわたる15カ所の水サンプルを調査した。この調査では、どのサンプルにも細菌は存在しなかった。しかし、水道水からは塩素や硫酸塩などの化学消毒剤が微量に検出された。その結果、飲料水の水質を心配する人々は、ボトル入りの水を購入したり、残留汚染物質を除去するために浄水システムに投資したりするようになった。こうした関心の高まりが、シンガポール市場における浄水器の需要増につながっている。
スパプールや水遊び場などの水生施設や、冷却塔や装飾用噴水などのエアロゾル発生システム(AGS)のメンテナンスが不十分だと、深刻な水系感染症が蔓延しやすくなる。予防措置として、多くのシンガポール人が浄水器の設置、水の沸騰、浄水器の利用などの対策を採っている。これは主に、給水管内の水の滞留、給水タンクの故障、腐食、ミネラル堆積物の蓄積といった要因から生じる汚染を減らすためである。その結果、このような懸念の高まりが、シンガポール市場における浄水器の需要に大きな影響を与えている。
しかし、国家水資源庁(National Water Agency - Public Utilities Board (PUB))の報告書によると、シンガポールの水道水の平均pHは8.2であり、他国の水と比べてアルカリ性が高いことを示している。しかし、アルカリ性の水を過剰に摂取すると、アルカリ性レベルが上昇し、皮膚刺激や胃腸障害を引き起こす可能性があるので注意が必要です。この懸念に対処し、最適なpHレベルを維持するためには、RO浄水器の使用が有益です。RO浄水器は、水から不純物を効果的に除去するだけでなく、自然にイオン化された構造の水を提供するため、解毒を助け、全体的な健康をサポートします。このようなRO浄水器の利点に対する理解は、ビジネス環境に影響を与え、シンガポールにおけるRO浄水器需要を牽引している。
シンガポールの浄水器市場動向
製氷機能、4段階濾過システム、吐水量調節、4段階の温度設定など多機能を備えた浄水器が数多く登場しているため、シンガポールの浄水器市場は大きな需要がある。例えば、ハイドロフラックス社は、4段階のろ過システムを含む製氷機能付き浄水器を提供しており、チューリップ型の透明な氷を作ることができる。また、ウェルズ・シンガポールは、180度のボディ・スピン・デザイン要素と人体検知センサーによるスマートな放水を特徴とする浄水器を発表した。
シンガポールの浄水器市場は競争が激化しており、多くのブランドがスマートフォンによるコントロールやモニタリング、フィルター自動交換リマインダー、リアルタイム水質アラートなどの機能を備えたスマート浄水器を導入し、市場シェアを拡大し、より多くの顧客を獲得しようとしている。例えば、Pure Water Dispenserは、Wi-FiやBluetooth接続など多くの機能を備え、スマートフォンアプリで管理できるスマート浄水器「Nano」を発表した。さらにこの浄水器は、ホット、ウォーム、室温、コールドの4段階の温度設定が可能だ。また、省エネモードや半自動セルフクリーニング機能も備えており、予測される期間中に市場需要が高まっている。
シンガポール浄水器市場の課題
消費者の水道水への依存は、シンガポールの浄水器産業が直面する主な課題の一つである。同国の天然水資源は少ないため、隣国マレーシアからの水供給に大きく依存している。その要件を満たすため、政府はトンネル網とハイテクプラントを含む高度な下水処理システムを開発し、リサイクルされた廃水は世界保健機関(WHO)と米国環境保護庁の飲料水基準を満たし、他のろ過は必要ないと主張しているが、その結果、シンガポール政府は国民に水道水を飲むよう強く働きかけている。
さらに、浄水器は正常に作動し続けるために頻繁に修理する必要があり、通常6~12ヶ月ごとに新しいフィルターを設置しなければならず、1個あたり70~100米ドルの費用がかかるため、メンテナンス費用がかさむ。さらに、一部の浄水器では塩素が除去されているため、適切なメンテナンスを行わないと細菌が再発する可能性がある。浄水器への嗜好は、年2回のフィルター交換にかかるコスト増のために限界があり、これがシンガポール浄水器市場における最も大きな課題のひとつとなっている。
シンガポール浄水器市場の最新動向
- 2021年、Namiton Pte.Ltd.は膜技術革新による中空糸ナノろ過膜(HFNM)浄水器を発表した。この新技術は、人体に有益な微量ミネラルを維持しながら、水から浮遊粒子、細菌、ウイルス、重金属、その他の潜在的に危険な要素を99.99%除去する。
市場機会
- 浄水器を製造する企業は、競争力を維持しビジネスを成長させるため、消費者のニーズの変化に対応する新製品の導入に絶えず注力している。しかし、シンガポールでは多くの企業が製氷浄水器を販売している。例えば、2023年4月、SKマジック・シンガポールからJIKSOO Rich浄水器が発売された。この浄水器には高度なフィルターシステムが搭載されており、塩素、重金属、バクテリアなどの汚染物質を最大限除去することができる。さらに、この浄水器はその高度な製氷技術により、毎日最大12kgの氷を作ることができ、予想される期間中に市場需要が増加すると見込まれている。
- さらに、消費者の需要を満たすために、企業は革新的なマーケティング・アプローチを開発している。例えば、「Wells Singapore」社は、ホームインテリアプラットフォーム「Qanvast」社と提携し、2022年11月30日までにWells社のショールームで浄水器を割引価格で提供する。
市場の細分化
シンガポールの浄水器市場は、タイプ、最終用途、販売チャネル、地域、競争環境に基づいて区分される。タイプ別では、市場はカウンタートップ型、シンク下型、蛇口取り付け型、その他(床置き型、ピッチャーなど)に細分化される。また、エンドユースに基づき、市場は住宅用と商業用に分けられる。さらに、販売チャネルに基づくと、市場は(代理店、複数ブランド店/専売店、オンライン、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他(配管工/直販など))に区分される。地域別では、中部、北東部、東部、西部、北部に区分される。
企業プロフィール
Novita Sg Pte Ltd、Philips Singapore Pte Ltd、Sterra Tech Pte.Ltd.、Filtech、Aqua Kent Singapore、Wells Singapore、Ruhens SG(Home Hedge Pte Ltd)、Hydroflux Marketing Pte Ltd、Panasonic Asia Pacific Pte.Ltd.、BRITA Hong Kong Limitedなどがシンガポール浄水器市場の主要プレーヤーである。

レポートの範囲
本レポートでは、シンガポールの浄水器市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- シンガポールの浄水器市場:タイプ別
o カウンタートップ
o シンク下
o 蛇口取り付け型
o その他(床置き型、ピッチャーなど)
- シンガポールの浄水器市場:最終用途別
o 住宅用
o 商業用
- シンガポールの浄水器市場:販売経路別
o ディストリビューター
o マルチブランドストア/専売店
o オンライン
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他(配管工、直販など)
- シンガポールの浄水器市場:地域別
o 中部
o 北東部
o 東部
西

競合状況
企業プロフィール:シンガポール浄水器市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Respondent Demographics
4.1.1. By Gender
4.1.2. By Age
4.1.3. By Occupation
4.2. Brand Awareness
4.3. Major Sources of Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Challenges Faced Post Purchase
5. Singapore Water Purifier Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others (Floor Standing, Pitchers etc.)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential and Commercial)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Distributors, Multi-Branded Stores/Exclusive Stores, Online, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Plumbers & Direct Sales, etc.))
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis (2022)
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.3. Singapore Water Purifier Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Singapore Counter Top Water Purifier Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology Market Share Analysis
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Singapore Under Sink Water Purifier Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology Market Share Analysis
7.2.2. By End Use Market Share Analysis
7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Singapore Faucet Mount Water Purifier Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology Market Share Analysis
8.2.2. By End Use Market Share Analysis
8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
8.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenge
10. Impact of COVID-19 on Singapore Water Purifiers Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
11. Market Trends & Developments
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Import Export Analysis
14.1. Top 5 Importing Countries
14.1.1. By Value
14.2. Top 5 Exporting Countries
14.2.1. By Value
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Singapore Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Company Profiles
17.1.1. Novita Sg Pte Ltd
17.1.1.1. Company Details
17.1.1.2. Products
17.1.1.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.1.4. Recent Developments
17.1.1.5. Key Management Personnel
17.1.2. Philips Singapore Pte Ltd.
17.1.2.1. Company Details
17.1.2.2. Product
17.1.2.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.2.4. Recent Developments
17.1.2.5. Key Management Personnel
17.1.3. Sterra Tech Pte. Ltd.
17.1.3.1. Company Details
17.1.3.2. Product
17.1.3.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.3.4. Recent Developments
17.1.3.5. Key Management Personnel
17.1.4. Filtech
17.1.4.1. Company Details
17.1.4.2. Product
17.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.4.4. Recent Developments
17.1.4.5. Key Management Personnel
17.1.5. Aqua Kent Singapore
17.1.5.1. Company Details
17.1.5.2. Product
17.1.5.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.5.4. Recent Developments
17.1.5.5. Key Management Personnel
17.1.6. Wells Singapore
17.1.6.1. Company Details
17.1.6.2. Product
17.1.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.6.4. Recent Developments
17.1.6.5. Key Management Personnel
17.1.7. Ruhens SG (Home Hedge Pte Ltd)
17.1.7.1. Company Details
17.1.7.2. Product
17.1.7.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.7.4. Recent Developments
17.1.7.5. Key Management Personnel
17.1.8. Hydroflux Marketing Pte Ltd
17.1.8.1. Company Details
17.1.8.2. Product
17.1.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.8.4. Recent Developments
17.1.8.5. Key Management Personnel
17.1.9. Panasonic Asia Pacific Pte. Ltd
17.1.9.1. Company Details
17.1.9.2. Product
17.1.9.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.9.4. Recent Developments
17.1.9.5. Key Management Personnel
17.1.10. BRITA Hong Kong Limited
17.1.10.1. Company Details
17.1.10.2. Product
17.1.10.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.10.4. Recent Developments
17.1.10.5. Key Management Personnel
18. Strategic Recommendations/Action Plan
19. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Singapore Water Purifier Market was valued at USD49.51 million in 2022 and is projected to grow at a CAGR of 11.64% through 2028 and is anticipated to project robust growth in the forecast period. The market for water purifiers in Singapore is witnessing increasing demand for smart water purifiers equipped with features such as monitoring and controlling through smartphones.
Singapore Water Purifier Market Scope
A water purifier is a device or system designed to improve the quality of water by removing impurities and contaminants. It is essential to ensure that individuals have access to clean, safe, and healthy drinking water. Water purifiers use various filtration technologies, such as reverse osmosis (RO), ultraviolet (UV) disinfection, activated carbon filters, and ion exchange, among others, to eliminate harmful substances and enhance the taste, odor, and overall quality of water.
Singapore Water Purifier Market Overview
The increase in sales of water purifier products is significantly influenced by the increasing awareness and concern among Singaporeans about water quality and safety. Consumers are becoming more conscious of the potential contaminants in tap water and are seeking effective solutions to ensure the purity and healthiness of the water they consume.
The government has invested USD220 million to promote innovative efforts in water technology and resource circularity through the Research, Innovation, and Enterprise 2025 (RIE2025) Urban Solutions & Sustainability (USS) sector. The allocated funds will be utilized by the Center of Excellence to develop high-impact solutions in the field of water. Notably, NEWRI (Nanyang Environment & Water Research Institute) has successfully implemented nine innovative projects under RIE 2020, which have demonstrated both local and international applications, particularly in water purification. These achievements have attracted investments from international corporations in Singapore, resulting in increased demand in the market for water purifiers.
Moreover, consumers have a preference for energy-efficient water purifiers that minimize wastage and maximize the utilization of scarce resources. This trend has led to the development of advanced purification technologies, such as membrane filtration, activated carbon filters, and UV disinfection systems.
Singapore Water Purifier Market Drivers
Singapore maintains regulations to ensure better water quality. A 2019 study conducted by CNA Insider examined water samples from 15 locations across various establishments, including eateries, shopping centers, public toilets, and HDB flats. The study reported no presence of bacteria in any of the samples. However, trace amounts of chemical disinfectants, such as chlorine and sulfate, were detected in the tap water, as they are commonly used for water treatment. As a result, individuals who are concerned about the quality of their drinking water often choose to purchase bottled water or invest in water purification systems to eliminate persistent contaminants. This heightened concern has led to an increased demand for water purifiers in Singapore's market.
Inadequately maintained aquatic facilities, including spa pools and water playgrounds, as well as Aerosol-Generating Systems (AGS) like cooling towers and decorative water fountains, can facilitate the spread of serious waterborne diseases. As a precautionary step, numerous Singaporeans are adopting measures such as installing water filters, boiling water, or utilizing water purifiers. This is primarily to reduce contamination arising from factors such as stagnant water in service pipes, malfunctioning water tanks, corrosion, and the accumulation of mineral sediments. Consequently, this growing concern is significantly influencing the demand for water purifiers in the Singaporean market.
However, according to a report by the National Water Agency - Public Utilities Board (PUB), tap water in Singapore has an average pH of 8.2, indicating higher alkalinity compared to water in other countries. However, it is important to note that excessive consumption of alkaline water can lead to increased alkalinity levels, resulting in skin irritation and gastrointestinal issues. To address this concern and maintain optimal pH levels, the use of RO Water purifiers is beneficial because these purifiers not only effectively remove impurities from water but also provide naturally ionized structured water, which aids in detoxification and supports overall well-being. This understanding of the benefits of RO water purifiers is influencing the business landscape, driving the demand for such products in Singapore.
Singapore Water Purifier Market Trends
Owing to the introduction of numerous new water purifiers with multi-functional features, such as an ice-making feature, a four-stage filtration system, volume control for the amount of water to be dispensed, and four temperature settings, the market for water purifiers in Singapore is seeing significant demand. For instance, Hydroflux offers water purifiers with ice-making features that include a four-stage filtration system and produce tulip-shaped crystal-clear ice. In addition, Wells Singapore unveiled a water purifier that features 180-degree body spin design elements and smart water release by human body detection sensor.
With the increasing competition in the Singapore water purifier market, so many brands are introducing smart water purifiers with features like smartphone control and monitoring, automatic filter replacement reminders, real-time water quality alerts, etc., to increase their market share and draw more customers. For instance, Pure Water Dispenser has introduced the "Nano" smart water purifier, which has a number of features like Wi-Fi and Bluetooth connectivity and can be managed via a smartphone app. Additionally, this water purifier has a four-temperature system with hot, warm, room temperature, and cold settings. It also has an energy-saving mode and a semi-automatic self-cleaning feature, which has increased market demand during the anticipated period.
Singapore Water Purifier Market Challenges
Consumers' dependency on tap water is one of the main challenges facing Singapore's water purifier industry. Because the country's natural water resources are low, it has relied significantly on water supplies from neighboring Malaysia. To meet the requirements, the government has developed an advanced sewage treatment system involving a network of tunnels and high-tech plants, and it claims that the recycled wastewater meets World Health Organization (WHO) and United States Environmental Protection Agency drinking water standards, with no other filtering required, as a result of which the Singaporean government is heavily influencing its citizens to drink tap water.
Additionally, water purifiers must be serviced frequently in order to keep working properly, which raises the cost of maintenance since new filters must typically be installed every six to twelve months and cost between USD70 and USD100 per piece. Additionally, the removal of chlorine in some water filters may cause the recurrence of bacteria if they are not properly maintained. The preference for water purifiers has limitations because of the increased cost of changing filters twice a year, making this one of the most significant challenges in the Singapore water purifier market.
Singapore Water Purifier Market Recent Development
• In 2021, Namiton Pte. Ltd. introduced the hollow fiber nanofiltration membrane (HFNM) water purifier with membrane technology innovation. The new technology removes 99.99% of suspended particles, bacteria, viruses, heavy metals, and other potentially hazardous elements from water while maintaining trace minerals that are beneficial to the human body.
Market Opportunities
• Companies that produce water purifiers continuously concentrate on introducing new products to meet the shifting needs of consumers in order to stay competitive and grow their business. However, a lot of Singaporean companies sell ice-making water purifiers. For instance, in April 2023, the JIKSOO Rich water purifier was introduced by SK Magic Singapore. It is equipped with an advanced filtering system and is able to remove a maximum number of contaminants, including chlorine, heavy metals, and bacteria. Moreover, the water purifier can make up to 12 kg of ice every day using its advanced ice-making technology and is expected to increase market demand during the anticipated period.
• Moreover, in order to meet consumer demand, businesses are developing innovative marketing approaches. For example, the company "Wells Singapore" collaborated with the home interior platform "Qanvast" to provide water purifiers at a discounted price at the Wells showroom before 30 November 2022.
Market Segmentation
The Singapore water purifier market is segmented based on type, end-use, sales channel, region, and competitive landscape. Based on type, the market is fragmented into the counter top, under sink, faucet mount & others (floor standing, pitchers, etc.). Based on end use, the market is divided into residential and commercial. Further, based on sales channel, the market is segmented into (distributors, multi-branded stores/exclusive stores, online, supermarkets/hypermarkets, and others (plumbers & direct sales, etc.)). On the basis of region, the market is divided into central, northeast, east, west, north.
Company Profiles
Novita Sg Pte Ltd, Philips Singapore Pte Ltd., Sterra Tech Pte. Ltd., Filtech, Aqua Kent Singapore, Wells Singapore, Ruhens SG (Home Hedge Pte Ltd), Hydroflux Marketing Pte Ltd, Panasonic Asia Pacific Pte. Ltd, and BRITA Hong Kong Limited, are some of the major players in the Singapore water purifier market.

Report Scope:
In this report, the Singapore water purifier market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Singapore Water Purifier Market, By Type:
o Counter Top
o Under Sink
o Faucet Mount
o Others (Floor Standing, Pitchers, etc.)
• Singapore Water Purifier Market, By End Use:
o Residential
o Commercial
• Singapore Water Purifier Market, By Sales Channel:
o Distributors
o Multi Branded Stores/Exclusive Stores
o Online
o Supermarkets/Hypermarkets
o Others (Plumbers & Direct Sales, etc.)
• Singapore Water Purifier Market, By Region:
o Central
o North-East
o East
o West
o North
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Singapore Water Purifier Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Respondent Demographics
4.1.1. By Gender
4.1.2. By Age
4.1.3. By Occupation
4.2. Brand Awareness
4.3. Major Sources of Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Challenges Faced Post Purchase
5. Singapore Water Purifier Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others (Floor Standing, Pitchers etc.)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential and Commercial)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Distributors, Multi-Branded Stores/Exclusive Stores, Online, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Plumbers & Direct Sales, etc.))
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis (2022)
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.3. Singapore Water Purifier Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Singapore Counter Top Water Purifier Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology Market Share Analysis
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Singapore Under Sink Water Purifier Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology Market Share Analysis
7.2.2. By End Use Market Share Analysis
7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Singapore Faucet Mount Water Purifier Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology Market Share Analysis
8.2.2. By End Use Market Share Analysis
8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Company Market Share Analysis (2022)
8.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenge
10. Impact of COVID-19 on Singapore Water Purifiers Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
11. Market Trends & Developments
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Import Export Analysis
14.1. Top 5 Importing Countries
14.1.1. By Value
14.2. Top 5 Exporting Countries
14.2.1. By Value
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Singapore Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Company Profiles
17.1.1. Novita Sg Pte Ltd
17.1.1.1. Company Details
17.1.1.2. Products
17.1.1.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.1.4. Recent Developments
17.1.1.5. Key Management Personnel
17.1.2. Philips Singapore Pte Ltd.
17.1.2.1. Company Details
17.1.2.2. Product
17.1.2.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.2.4. Recent Developments
17.1.2.5. Key Management Personnel
17.1.3. Sterra Tech Pte. Ltd.
17.1.3.1. Company Details
17.1.3.2. Product
17.1.3.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.3.4. Recent Developments
17.1.3.5. Key Management Personnel
17.1.4. Filtech
17.1.4.1. Company Details
17.1.4.2. Product
17.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.4.4. Recent Developments
17.1.4.5. Key Management Personnel
17.1.5. Aqua Kent Singapore
17.1.5.1. Company Details
17.1.5.2. Product
17.1.5.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.5.4. Recent Developments
17.1.5.5. Key Management Personnel
17.1.6. Wells Singapore
17.1.6.1. Company Details
17.1.6.2. Product
17.1.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.6.4. Recent Developments
17.1.6.5. Key Management Personnel
17.1.7. Ruhens SG (Home Hedge Pte Ltd)
17.1.7.1. Company Details
17.1.7.2. Product
17.1.7.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.7.4. Recent Developments
17.1.7.5. Key Management Personnel
17.1.8. Hydroflux Marketing Pte Ltd
17.1.8.1. Company Details
17.1.8.2. Product
17.1.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.8.4. Recent Developments
17.1.8.5. Key Management Personnel
17.1.9. Panasonic Asia Pacific Pte. Ltd
17.1.9.1. Company Details
17.1.9.2. Product
17.1.9.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.9.4. Recent Developments
17.1.9.5. Key Management Personnel
17.1.10. BRITA Hong Kong Limited
17.1.10.1. Company Details
17.1.10.2. Product
17.1.10.3. Key Market Focus & Geographical Presence
17.1.10.4. Recent Developments
17.1.10.5. Key Management Personnel
18. Strategic Recommendations/Action Plan
19. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る