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米国 ビルトイン型キッチン家電市場 製品タイプ別(ビルトインオーブン、ビルトインホブ、ビルトインフード、ビルトイン冷蔵庫、ビルトイン食洗機、その他)、流通チャネル別(契約販売、専売店、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンラインチャネル)、地域別、競合予測&機会、2027年


United States Built-in Kitchen Appliances Market By Product Type (Built-in Ovens, Built-in Hobs, Built-in Hoods, Built-in-Refrigerators, Built-in Dishwashers and Others), By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, and Online Channels), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027

米国のビルトインキッチンアプライアンス市場は、予測期間である2023年から2027年にかけて大きなCAGRで成長すると予測されています。オンライン販売プラットフォームの採用、消費者の購買力の急上昇、最新のキッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年1月1日 US$3,500
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76 英語

 

サマリー

米国のビルトインキッチンアプライアンス市場は、予測期間である2023年から2027年にかけて大きなCAGRで成長すると予測されています。オンライン販売プラットフォームの採用、消費者の購買力の急上昇、最新のキッチンや家電製品を使用することの利点に関する認識が、予測期間において米国ビルトインキッチンアプライアンス市場の需要を促進する主な要因となっています。
ビルトインキッチンアプライアンスは、キッチンスペース内に恒久的に設置される一体型キッチン家電です。人口の増加とキッチンを作るための小さなスペースの確保が、ビルトインキッチンアプライアンスの需要を押し上げる道を開いています。ビルトインキッチンは、キッチンの壁やキャビネットに内蔵されるため、キッチンのスペースを節約することができ、それによって現代のキッチンにシームレスで統合された外観を提供することができます。ビルトインキッチン機器は、キッチンのキャビネットや壁に組み込まれているため、キッチンのスペースを節約することができ、現代のキッチンにシームレスで統合された外観を提供します。消費者は、その優れた美的魅力と、必要な要素をすべて所定の位置に保つ能力により、従来のものよりもビルトインキッチン機器を好み、より長い期間キッチンを整理しておくことが容易になるのです。
核家族化と働く女性人口の増加が市場成長の原動力となる
働く女性の人口が急増しており、女性は家事よりも外で過ごすことを好みます。ビルトインタイプのキッチン用品は、消費者がキッチンを汚すことなく、効率的かつ迅速に作業を行うことを可能にする。消費者の支出能力の向上により、プレミアムな居住空間の建設や、生活をより快適で便利なものにするための質の高い家庭用品の購入にお金をかけることができるようになってきています。住宅や商業施設の建設が進むにつれて、ビルトインキッチン機器の導入が加速し、キッチンの外観がより豊かになり、効率的に使用できるようになっています。ビルトインキッチンは、周囲のキッチンキャビネットとシームレスに統合され、キッチンのカスタムデザインの機会を提供するため、現代のキッチンはビルトインキッチン機器をサポートしています。ビルトインキッチンは、周囲のキャビネットと一体化し、キッチンを自由にデザインすることができます。ビルトインキッチン機器は、ガスや電気を使って料理を作ることができるため、消費者の経済的な負担やニーズに応えることができます。市場関係者は、顧客の要望やスペースに応じた製品を提供し、安全に使用でき、キッチンの外観を向上させることができます。全国的に核家族化が進んでいる。従来のキッチン設備に比べ、より豊かで優れたキッチン空間を実現するために、ビルトインキッチン機器を取り入れることが好まれる。消費者の意識の高まりと市場関係者による魅力的なマーケティング戦略の採用により、ビルトインキッチン機器を購入するためにショッピングモールやスーパーマーケット、ハイパーマーケットに足を運ぶ人の数が増加している。
技術革新と進歩が市場成長を支える
ビルトイン型スチームオーブンや、様々な食品を収納できるコンパートメントを備えたビルトイン型冷蔵庫を市場関係者が導入することで、多くの顧客を魅了することが期待される。市場関係者は、ビルトインキッチンアプライアンスにフィンガータッチやスワイプ操作機能を持たせ、Bluetooth技術を統合することで、ユーザーが自由にスタート、ストップ、またはさまざまなオプションを選択できるようにし、調理プロセスをより楽しく、より慌ただしくしないようにしています。先進的なビルトインキッチン機器は、スマートフォンと接続することができ、それによって消費者に強化されたコントロールと快適さを提供します。食品を最も健康的な形で保存するために、主要な市場プレーヤーが内蔵型真空シーラーを発売したことは、予測期間中に米国の内蔵型キッチン家電市場に有利な成長機会を生み出すと期待されています。
市場セグメンテーション
米国のビルトインキッチンアプライアンス市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域分布、企業に基づいて区分されます。製品タイプに基づき、市場はビルトインオーブン、ビルトインホブ、ビルトインフード、ビルトインレジケーター、ビルトインディッシュウォッシャー、その他に分けられる。流通チャネルに基づき、市場は契約販売、専売店、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンラインチャネルに分類される。地域別に市場を分析するため、米国のビルトインキッチンアプライアンス市場を主要地域である南部地域、西部地域、中西部地域、北東部地域に分けて調査しています。
市場参入企業
Whirlpool Corporation、Samsung Electronics America, Inc、LG Electronics U.S.A. Inc、Danby Products Limited、BSH Home Appliances Corporation、Electrolux Home Products, Inc、Miele Incorporated、Viking Range, LLC、THOR Kitchen, Inc、Haier US Appliance Solutions, Incなどが米国における主要市場プレイヤーとして、米国のビルトインキッチンアプライアンス市場の成長をリードしています。
レポートのスコープ
本レポートでは、米国のビルトインキッチンアプライアンス市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向も合わせて紹介しています:
- 米国のビルトインキッチンアプライアンス市場:製品タイプ別
o ビルトインオーブン
o ビルトインコンロ
o ビルトインフード
o ビルトイン冷蔵庫
o ビルトイン型食器洗い乾燥機
o その他
- 米国ビルトインキッチンアプライアンス市場:流通チャネル別
o 契約販売
o 独占販売店
o スーパーマーケット&ハイパーマーケット
o オンラインチャンネル
- 米国のビルトインキッチンアプライアンス市場:地域別
オ・サウス
オーウエスト
オーミッドウエスト
O 北東
競合の状況
企業プロファイル:米国キッチン内蔵型家電市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
会社情報
- 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Built-in Kitchen Appliances Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced Post Purchase
6. United States Built-in Kitchen Appliances Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Built-in Ovens, Built-in Hobs, Built-in Hoods, Built-in-Refrigerators, Built-in Dishwashers and Others)
6.2.2. By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, and Online Channels)
6.2.3. By Region
6.2.4. By Top 10 Leading States
6.2.5. By Company
6.3. Market Map (Product Type, Distribution Channel, Region)
7. United States Built-in Ovens Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type (Single Oven, Double Oven, and Combination Oven)
7.2.2. By Distribution Channel
7.3. Pricing Analysis
8. United States Built-in Hobs Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type (Induction Cooktops, Gas Cooktops, and Electric Cooktops)
8.2.2. By Distribution Channel
8.3. Pricing Analysis
9. United States Built-in Hoods Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type (Wall Mount, Under Cabinet, and Downdraft)
9.2.2. By Distribution Channel
9.3. Pricing Analysis
10. United States Built-in-Refrigerators Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type (Side by Side, French Door, Bottom Freezer, Single Door)
10.2.2. By Distribution Channel
10.3. Pricing Analysis
11. United States Built-in Dishwashers Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.3. Pricing Analysis
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Development
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United States Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Whirlpool Corporation
16.2. Samsung Electronics America, Inc.
16.3. LG Electronics U.S.A. Inc.
16.4. Danby Products Limited
16.5. BSH Home Appliances Corporation
16.6. Electrolux Home Products, Inc.
16.7. Miele Incorporated
16.8. Viking Range, LLC
16.9. THOR Kitchen, Inc.
16.10. Haier US Appliance Solutions, Inc.
17. Strategic Recommendations
18. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The United States Built-in Kitchen Appliances market is anticipated to grow at a significant CAGR for the forecast period, 2023-2027. Adoption of an online sales platform, surge in consumer purchasing power, and awareness about the benefits of using modern kitchens and appliances are the major factors driving the demand for the United States Built-in Kitchen Appliances market in the forecast period.
Built-in Kitchen Appliances are integrated kitchen appliances permanently installed inside the kitchen space. The growing population and availability of small spaces to build kitchens are paving the way to boost the demand for built-in kitchen appliances. Built-in kitchen appliances save space for the kitchen as they are built-in cabinets or walls of the kitchen, thereby providing a seamless and integrated look for modern kitchens. They are permanently installed in the kitchen and cannot move from one place to another. Consumers prefer built-in kitchen appliances over traditional ones due to their superior aesthetic appeal and ability to keep all the necessary elements in place, making it easier to keep the kitchen organized for a longer duration.
The rise in nuclear families and working women population fuels Market Growth
The population of working women is increasing at a rapid rate, and women prefer to spend time outside the home rather than doing household chores. Built-in kitchen appliances allow the consumer to work efficiently and quickly without creating a mess in the kitchen. The growing expenditure capacity of consumers is making them able to spend on the construction of premium residential spaces and purchase quality household items to make a living more comfortable and convenient. Ongoing construction activities of residential and commercial sectors are accelerating the integration of built-in kitchen appliances to enrich the kitchen look for efficient use. Modern kitchen support built-in kitchen appliances as they integrate seamlessly with the surrounding kitchen cabinets and provide the chance for custom design of the kitchen. They help in the creation of kitchen surfaces with no gaps or spaces. Built-in kitchen appliances open the door to cooking food using either gas or electricity, based on consumer affordability and need. Market players are offering products based on customer requirements and space that are safe to use and enhance the kitchen look. Rise in nuclear families all over the country. They prefer integrating built-in kitchen appliances to make kitchen space more enriched and superior to the traditional kitchen facilities. The growing consumer awareness and the adoption of attractive marketing strategies by market players are boosting the number of walk-ins in malls, supermarkets, and hypermarkets to buy built-in kitchen appliances.
Technological Innovations and Advancements support Market Growth
The introduction of built-in steam ovens and built-in refrigerators equipped with different compartments that store various food items by the market players is expected to attract many customers. Market players are providing finger touch, swipe control ability, and integrating Bluetooth technology in built-in kitchen appliances to give the freedom to users to start, stop or select different options to make the cooking process more enjoyable and less hectic. The advanced built-in kitchen appliances can connect with smartphones, thereby providing enhanced control and comfort for consumers. The launch of built-in vacuum sealers by major market players to preserve the food in its healthiest form is expected to create a lucrative growth opportunity for the United States built-in kitchen appliances market in the forecast period.
Market Segmentation
The United States Built-in Kitchen Appliances market is segmented on the basis of product type, distribution channel, regional distribution, and company. Based on the product type, the market is divided into built-in ovens, built-in hobs, built-in hoods, built-in-refrigerators, built-in dishwashers, and others. Based on the distribution channel, the market is divided into contract sales, exclusive stores, supermarket & hypermarket, and online channels. To analyze the market based on the region, the United States Built-in Kitchen Appliances market is studied in major regions namely Southern region, Western region, Mid-Western region, and North-Eastern region.
Market Players
Whirlpool Corporation, Samsung Electronics America, Inc., LG Electronics U.S.A. Inc., Danby Products Limited, BSH Home Appliances Corporation, Electrolux Home Products, Inc., Miele Incorporated, Viking Range, LLC, THOR Kitchen, Inc., Haier US Appliance Solutions, Inc. are among the major market players in the United States that lead the market growth of the United States Built-in Kitchen Appliances market.
Report Scope:
In this report, United States Built-in Kitchen Appliances market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Product Type:
o Built-in Ovens
o Built-in Hobs
o Built-in Hoods
o Built-in-Refrigerators
o Built-in Dishwashers
o Others
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Distribution Channel:
o Contract Sales
o Exclusive Stores
o Supermarket & Hypermarket
o Online Channels
• United States Built-in Kitchen Appliances Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States Built-in Kitchen Appliances market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Built-in Kitchen Appliances Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced Post Purchase
6. United States Built-in Kitchen Appliances Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Built-in Ovens, Built-in Hobs, Built-in Hoods, Built-in-Refrigerators, Built-in Dishwashers and Others)
6.2.2. By Distribution Channel (Contract Sales, Exclusive Stores, Supermarket & Hypermarket, and Online Channels)
6.2.3. By Region
6.2.4. By Top 10 Leading States
6.2.5. By Company
6.3. Market Map (Product Type, Distribution Channel, Region)
7. United States Built-in Ovens Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type (Single Oven, Double Oven, and Combination Oven)
7.2.2. By Distribution Channel
7.3. Pricing Analysis
8. United States Built-in Hobs Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type (Induction Cooktops, Gas Cooktops, and Electric Cooktops)
8.2.2. By Distribution Channel
8.3. Pricing Analysis
9. United States Built-in Hoods Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type (Wall Mount, Under Cabinet, and Downdraft)
9.2.2. By Distribution Channel
9.3. Pricing Analysis
10. United States Built-in-Refrigerators Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type (Side by Side, French Door, Bottom Freezer, Single Door)
10.2.2. By Distribution Channel
10.3. Pricing Analysis
11. United States Built-in Dishwashers Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.3. Pricing Analysis
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Development
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United States Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Whirlpool Corporation
16.2. Samsung Electronics America, Inc.
16.3. LG Electronics U.S.A. Inc.
16.4. Danby Products Limited
16.5. BSH Home Appliances Corporation
16.6. Electrolux Home Products, Inc.
16.7. Miele Incorporated
16.8. Viking Range, LLC
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