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ペルーのタイヤ市場、車種別(乗用車、中型・大型商用車、小型商用車、オフザロード車、二輪車)、販売チャネル別(オンライン、オフライン)、ラジアル対バイアス別バイアス、競争、予測、機会、2025年


Peru Tire Market, By Vehicle Type (Passenger Car, Medium & Heavy Commercial Vehicle, Light Commercial Vehicle, Off-the-Road Vehicle and Two-wheeler), By Sales Channel (Online, Offline), By Radial Vs. Bias, Competition, Forecast & Opportunities, 2025

ペルーのタイヤ市場は、二輪車と乗用車の販売増が牽引役となり、今後5年間で目覚しい成長を遂げると予測されています。ペルーの経済は鉱業と精錬業に依存しており、OTRや中型・大型商用車の販売が好調です。また... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
71 英語

 

サマリー

ペルーのタイヤ市場は、二輪車と乗用車の販売増が牽引役となり、今後5年間で目覚しい成長を遂げると予測されています。ペルーの経済は鉱業と精錬業に依存しており、OTRや中型・大型商用車の販売が好調です。また、北米やアジア諸国との間で自由貿易協定が結ばれているため、タイヤの輸入が容易であり、ペルーのタイヤ市場の成長にプラスの影響を与えると予想されます。

車種別では、ペルーのタイヤ市場は、乗用車、OTR、小型商用車、中型・大型商用車、二輪車に基づいてセグメント化することができます。一人当たり所得の上昇と全国的な核家族の増加を背景に、乗用車の保有台数が増加していることから、2019年は乗用車セグメントが市場を支配しました。ラジアルタイヤとバイアスタイヤの間で、消費者は、柔軟なサイドウォールや、他の競合品よりも振動や抵抗が少ないことによる燃料消費の削減などの利点から、ラジアルタイヤを好んでいます。

ペルーのタイヤ市場に参入している主な企業は、Compania Goodyear del Peru SA、Pirelli Perú、Michelin Group、Yokohama Rubber Co.Ltd.、Hankook Tire & Technology Group、Kumho Tire Co., Inc.、Continental AG、住友ゴム工業株式会社、東洋ゴム工業株式会社などである。各社は、技術的に高度なタイヤを製造し、市場シェアを拡大するために研究開発に投資しています。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2015年~2018年
基準年:2019年
推定年:2020年
予測年:2021年~2025年
調査の目的
- ペルーのタイヤ市場の市場規模を金額と数量で分析・予測すること。
- ペルータイヤ市場を車種別、販売チャネル別、ラジアル vs バイアス、地域別分布で分類・予測する。
- ペルーのタイヤ市場の促進要因と課題を特定する。
- ペルーのタイヤ市場における事業拡大、新製品投入、M&Aなどの競合開発を調査する。
- ペルーのタイヤ市場の価格分析を行う。
- ペルーのタイヤ市場に関わる主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
TechSci Researchは本調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施した。まずTechSci Researchは地域全体のメーカーリストを入手した。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施した。インタビューを行う際に、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、この地域のすべての主要メーカーの製品提供、流通チャネル、存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントに関するデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いてペルーのタイヤ市場規模を算出した。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データを分析することで外部検証を行いました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- タイヤメーカー、サプライヤー、流通業者、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- タイヤ市場に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、ペルーのタイヤ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳細な産業動向もまとめています。
- 市場、車種別
o 乗用車
中型・大型商用車
o 小型商用車
オフザロード車
o 二輪車
- 市場、販売チャネル別
o オンライン
o オフライン
- 市場、ラジアル対バイアス別。
o ラジアル
o バイアス
- 市場、地域別
o東部
o 南部
o 西部
o 中央
o ノーザン
競合他社の状況
企業プロフィール。ペルーのタイヤ市場における主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Brand Recall
4.2. Brand Switching
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
5. Peru Tire Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Vehicle Type (Passenger Car, Medium & Heavy Commercial Vehicle, Light Commercial Vehicle, Off-the-Road Vehicle and Two-wheeler)
5.2.2. By Sales Channel (Online, Offline)
5.2.3. By Radial Vs. Bias
5.2.4. By Region (Eastern, Southern, Western, Central, Northern)
5.2.5. By Company
5.3. Market Attractiveness Index
5.3.1. By Vehicle Type
5.3.2. By Sales Channel
5.3.3. By Radial Vs Bias
5.3.4. By Region
6. Peru Passenger Car Tire Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type (SUV 4X4, Sedan, Hatchback)
6.3. Prominent Tire Sizes
7. Peru Medium & Heavy Commercial Vehicle Tire Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Type (Truck, Bus)
7.3. Prominent Tire Sizes
8. Peru Light Commercial Vehicle Tire Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Type (Light Trucks, Pick-up Vans & Light Buses)
8.3. Prominent Tire Sizes
9. Peru Off-the-Road Vehicle Tire Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Vehicle Type Construction Equipment, Industrial & Mining Equipment, Others)
9.3. Prominent Tire Sizes
10. Peru Two-Wheeler Tire Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Vehicle Type (Scooter & Moped and Motorcycle)
10.3. Prominent Tire Sizes
11. Value Chain Analysis
12. Import & Export Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers/Opportunities
13.2. Challenges/Restraints
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Peru Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Competition Outlook
17.2. Company Profiles
17.2.1. Compania Goodyear del Peru SA
17.2.2. Pirelli Perú
17.2.3. Michelin Group
17.2.4. Yokohama Rubber Co. Ltd
17.2.5. Hankook Tire & Technology Group
17.2.6. Kumho Tire Co., Inc.
17.2.7. Continental AG
17.2.8. Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
17.2.9. Toyo Tire Corporation
18. Strategic Recommendations
19. About Us & Disclaimer

 

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Summary

Peru tire market is projected to grow at impressive rate over the next five years on account of increasing two-wheeler and passenger car sales which is consequently driving the tire market in Peru. Peruvian economy depends on the mining and refining sectors due to which sales of OTR and medium & heavy commercial vehicles are high in the country. Additionally, existing free trade agreements with North America and Asian countries allow convenient import of tires, which is anticipated to positively influence the growth of tire market in Peru.

In terms of vehicle type, Peru tire market can be segmented based on passenger car, OTR, light commercial vehicle, medium & heavy commercial vehicle and two-wheeler. Passenger car segment dominated the market in 2019 on account of increasing passenger car fleets backed by rising per capita income and growing number of nuclear families across the country. Between radial and bias, consumers prefer radial tires due to their advantages, such as flexible sidewalls and reduced fuel consumption due to less vibration and resistance over other counterparts.

Major players operating in the Peru tire market include Compania Goodyear del Peru SA, Pirelli Perú, Michelin Group, Yokohama Rubber Co. Ltd., Hankook Tire & Technology Group, Kumho Tire Co., Inc., Continental AG, Sumitomo Rubber Industries, Ltd., Toyo Tire Corporation, etc. The companies are investing in research & development to manufacture technologically advanced tires and increase their share in the market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2015-2018
Base Year: 2019
Estimated Year: 2020
Forecast Period: 2021–2025
Objective of the Study:
• To analyze and forecast the market size of Peru tire market, in terms of value and volume.
• To classify and forecast Peru tire market based on vehicle type, sales channel, radial vs bias and regional distribution.
• To identify drivers and challenges for Peru tire market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Peru tire market.
• To conduct the pricing analysis for Peru tire market.
• To identify and analyze the profile of leading players involved in the Peru tire market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the region. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the product offerings, distribution channels and presence of all major manufacturers across the region.
TechSci Research calculated the market size of Peru tire market using a bottom-up approach, where data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Tire manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to tire market
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Peru tire market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Market, By Vehicle Type:
o Passenger Car
o Medium & Heavy Commercial Vehicle
o Light Commercial Vehicle
o Off-the-Road Vehicle
o Two-wheeler
• Market, By Sales Channel:
o Online
o Offline
• Market, By Radial Vs Bias:
o Radial
o Bias
• Market, By Region:
o Eastern
o Southern
o Western
o Central
o Northern
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Peru tire market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Brand Recall
4.2. Brand Switching
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
5. Peru Tire Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Vehicle Type (Passenger Car, Medium & Heavy Commercial Vehicle, Light Commercial Vehicle, Off-the-Road Vehicle and Two-wheeler)
5.2.2. By Sales Channel (Online, Offline)
5.2.3. By Radial Vs. Bias
5.2.4. By Region (Eastern, Southern, Western, Central, Northern)
5.2.5. By Company
5.3. Market Attractiveness Index
5.3.1. By Vehicle Type
5.3.2. By Sales Channel
5.3.3. By Radial Vs Bias
5.3.4. By Region
6. Peru Passenger Car Tire Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type (SUV 4X4, Sedan, Hatchback)
6.3. Prominent Tire Sizes
7. Peru Medium & Heavy Commercial Vehicle Tire Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Type (Truck, Bus)
7.3. Prominent Tire Sizes
8. Peru Light Commercial Vehicle Tire Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Type (Light Trucks, Pick-up Vans & Light Buses)
8.3. Prominent Tire Sizes
9. Peru Off-the-Road Vehicle Tire Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Vehicle Type Construction Equipment, Industrial & Mining Equipment, Others)
9.3. Prominent Tire Sizes
10. Peru Two-Wheeler Tire Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Vehicle Type (Scooter & Moped and Motorcycle)
10.3. Prominent Tire Sizes
11. Value Chain Analysis
12. Import & Export Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers/Opportunities
13.2. Challenges/Restraints
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Peru Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Competition Outlook
17.2. Company Profiles
17.2.1. Compania Goodyear del Peru SA
17.2.2. Pirelli Perú
17.2.3. Michelin Group
17.2.4. Yokohama Rubber Co. Ltd
17.2.5. Hankook Tire & Technology Group
17.2.6. Kumho Tire Co., Inc.
17.2.7. Continental AG
17.2.8. Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
17.2.9. Toyo Tire Corporation
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