世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国アルコール度数市場 2021-2026


UNITED STATES ALCOHOLIC SPIRITS MARKET 2021-2026

市場の展望 Triton Market Research社は、米国のアルコール蒸留酒市場が2021年から2026年の予測期間中に収益でCAGR3.44%、数量でCAGR2.52%を記録すると推測しています。 ウイスキーは、2019年にプレミアム化... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$950
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

市場の展望
Triton Market Research社は、米国のアルコール蒸留酒市場が2021年から2026年の予測期間中に収益でCAGR3.44%、数量でCAGR2.52%を記録すると推測しています。
ウイスキーは、2019年にプレミアム化傾向から特に顕著な利益を目撃し、プレミアム志向の日本産とシングルモルトスコッチが傑出した業績を上げています。また、アイリッシュ、アメリカン、カナディアンウイスキーは一般的に中価格帯にとどまっているものの、3つともプレミアム分野が急成長していることも自慢の一つです。
ティトーズは、2018年にスミノフをしのいで同国を代表するスピリッツ・ブランドとなった後、2019年には力強い売上成長でその地位を確固たるものにしました。ティトーズは、高品質の原材料と小規模生産者のこだわりで知られるマスクラフトウォッカブランドでありながら、流通範囲が広く、製品の入手性が高いというポジショニングに成功しました。
自宅でのカクテルミキシングなどの機会は、オンライン試飲会などのインターネットの革新的な使用と相まって、ロックダウン期間中に人気が高まりました。しかし、今後数年間、市場が成長するためには、まったく異なるアプローチをとる必要がある。その方法のひとつは、オントレードのチャネルが完全に回復できるまで、(バーではなく)家庭をイノベーションの拠点として優先させることである。
競争力の見通し
アルコール度数市場における上位競合は、サントリーホールディングス株式会社、Sazerac Co Inc、Pernod Ricard Groupe、Diageo Plc、Heaven Hill Distilleries Inc、Bacardi & Co Ltd、Brown Forman Corp.などである。


ページTOPに戻る


目次

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.





 

ページTOPに戻る


 

Summary

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.



ページTOPに戻る


Table of Contents

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.





 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Triton Market Research社はどのような調査会社ですか?


Triton Market Researchはヘルスケア、オートメーション、ICT技術、農産業、建設など幅広い産業を対象にした調査およびレポート出版を行っています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る