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米国アルコール度数市場 2021-2026


UNITED STATES ALCOHOLIC SPIRITS MARKET 2021-2026

市場の展望 Triton Market Research社は、米国のアルコール蒸留酒市場が2021年から2026年の予測期間中に収益でCAGR3.44%、数量でCAGR2.52%を記録すると推測しています。 ウイスキーは、2019年にプレミアム化... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$950
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117 英語

 

サマリー

市場の展望
Triton Market Research社は、米国のアルコール蒸留酒市場が2021年から2026年の予測期間中に収益でCAGR3.44%、数量でCAGR2.52%を記録すると推測しています。
ウイスキーは、2019年にプレミアム化傾向から特に顕著な利益を目撃し、プレミアム志向の日本産とシングルモルトスコッチが傑出した業績を上げています。また、アイリッシュ、アメリカン、カナディアンウイスキーは一般的に中価格帯にとどまっているものの、3つともプレミアム分野が急成長していることも自慢の一つです。
ティトーズは、2018年にスミノフをしのいで同国を代表するスピリッツ・ブランドとなった後、2019年には力強い売上成長でその地位を確固たるものにしました。ティトーズは、高品質の原材料と小規模生産者のこだわりで知られるマスクラフトウォッカブランドでありながら、流通範囲が広く、製品の入手性が高いというポジショニングに成功しました。
自宅でのカクテルミキシングなどの機会は、オンライン試飲会などのインターネットの革新的な使用と相まって、ロックダウン期間中に人気が高まりました。しかし、今後数年間、市場が成長するためには、まったく異なるアプローチをとる必要がある。その方法のひとつは、オントレードのチャネルが完全に回復できるまで、(バーではなく)家庭をイノベーションの拠点として優先させることである。
競争力の見通し
アルコール度数市場における上位競合は、サントリーホールディングス株式会社、Sazerac Co Inc、Pernod Ricard Groupe、Diageo Plc、Heaven Hill Distilleries Inc、Bacardi & Co Ltd、Brown Forman Corp.などである。


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目次

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.





 

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Summary

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.



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Table of Contents

MARKET OUTLOOK
Triton Market Research speculates the United States alcoholic spirits market to witness a 3.44% of CAGR by revenue and 2.52% of CAGR by volume during the forecast years 2021-2026.
Whiskies witnessed particularly noticeable benefits from the premiumization trend in 2019, with the premium-oriented Japanese and single malt Scotch being the standout performers. And though Irish, American, and Canadian whiskies generally remained more moderately priced, all three boasted of rapidly growing premium segments as well.
Tito’s, after outperforming Smirnoff as the leading spirits brand in the country in 2018, cemented its position with strong sales growth in 2019. Tito’s has successfully positioned itself as a mass craft vodka brand, known for quality ingredients and the attention to detail of a small-scale producer, but with a wide distribution range and greater availability of its products.
Opportunities such as at-home cocktail mixing grew in popularity during the lockdown period, coupled with the innovative uses of the internet, such as online tasting events. The market, however, will need to take a very different approach to grow in the coming years. One of the ways is to prioritize home (and not the bar) as the innovation hub until on-trade channels are able to recover fully.
COMPETITIVE OUTLOOK
The top contenders in the alcoholic spirits market include Suntory Holdings Ltd, Sazerac Co Inc, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, Heaven Hill Distilleries Inc, Bacardi & Co Ltd, and Brown Forman Corp.





 

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