世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

タイのアルコール度数市場 2021-2026


THAILAND ALCOHOLIC SPIRITS MARKET 2021-2026

市場展望 Triton Market Researchの予測によると、タイのアルコール蒸留酒市場は2021年から2026年の予測期間中にCAGR1.71%(収益ベース)、CAGR0.65%(数量ベース)で急成長すると予想されています。 2019年、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$950
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
116 英語

 

サマリー

市場展望
Triton Market Researchの予測によると、タイのアルコール蒸留酒市場は2021年から2026年の予測期間中にCAGR1.71%(収益ベース)、CAGR0.65%(数量ベース)で急成長すると予想されています。
2019年、タイではクラフトスピリッツ、特にホワイトラムやイングリッシュジンの消費量が増加しました。クラフトスピリッツへの嗜好の高まりは、ラムではスリーモンキーズ、チャロンベイ、イッサン、&ラムーン・ラマイ、ジンではグランマ・ジンズ&アイアンボールといった新しい国産少量生産のスピリッツに焦点を当てた、流通業者によるバーやナイトクラブでのいくつかのイベントによって裏付けられています。
Thai Beverage PCLのブランドは、いずれも国内で長い間存在感を示している。そして、高いブランド認知度と幅広い流通に加え、同社は地元の消費者を惹きつけるために、タイの伝統的な嗜好を熟知している。また、Ruang Khao SilverやKulov Vodkaなど、製品レンジを広げ、あらゆる消費者の需要に応えるため、継続的にポートフォリオを拡大しています。Kulov Vodkaは他のブランドよりも手頃な価格であるため、飲酒適齢期の若年層の間で人気を博しています。
タイにおける蒸留酒の数量消費の大部分は、現地で生産され、主に地元の人々によって消費される、スラ・カオやミックス・スピリッツなどのその他の蒸留酒によるものです。2020年の観光客数の大幅な減少の影響は少なかったものの、アルコール販売の禁止、オン・トレードの閉鎖、再開後の社会的距離の取り方などが消費にマイナスの影響を及ぼしました。
競争力の見通し
Thai Beverage PCL、Remy Cointreau Group、Regency Thai Co Ltd、Pernod Ricard Groupe、Diageo Plc、Bacardi & Co Ltdなど、数多くのプレイヤーがここのアルコール度数市場で事業を展開している。


ページTOPに戻る


目次

MARKET OUTLOOK
According to Triton Market Research’s prediction, the Thai market for alcoholic spirits is expected to burgeon with 1.71% CAGR (by revenue) and 0.65% CAGR (by volume) during the forecasting years of 2021-2026.
In 2019, Thailand witnessed a rise in the consumption of craft spirits, particularly white rum and English gin. The growing preference for craft spirits is being supported by several events in bars and nightclubs, organized by distributors to highlight new domestically produced small-batch spirits such as Three Monkeys, Chalong Bay, Issan, & Lamoon Lamai in rum, and Grandma Jinn’s & Iron Ball in gin.
All brands from Thai Beverage PCL have been present in the country for a long time. And, aside from high brand awareness and its wide distribution, the company also knows well about traditional Thai preferences to attract local consumers. It is also continually expanding its portfolio, with products like Ruang Khao Silver and Kulov Vodka, to extend its product range and meet the demands of all consumers. As Kulov Vodka is more affordable than other brands, it has gained popularity among young adults of legal drinking age.
The bulk of volume consumption of spirits in Thailand comes from other spirits, such as sura khao and mixed spirits, which are produced locally and consumed mainly by locals. Although they were less hit by the significant decline in tourist arrivals in 2020, the ban on alcohol sales, on-trade closures, and social distancing measures post reopening negatively impacted their consumption.
COMPETITIVE OUTLOOK
Numerous players, such as Thai Beverage PCL, Remy Cointreau Group, Regency Thai Co Ltd, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, and Bacardi & Co Ltd, operate in the alcoholic spirits market here.





 

ページTOPに戻る


 

Summary

MARKET OUTLOOK
According to Triton Market Research’s prediction, the Thai market for alcoholic spirits is expected to burgeon with 1.71% CAGR (by revenue) and 0.65% CAGR (by volume) during the forecasting years of 2021-2026.
In 2019, Thailand witnessed a rise in the consumption of craft spirits, particularly white rum and English gin. The growing preference for craft spirits is being supported by several events in bars and nightclubs, organized by distributors to highlight new domestically produced small-batch spirits such as Three Monkeys, Chalong Bay, Issan, & Lamoon Lamai in rum, and Grandma Jinn’s & Iron Ball in gin.
All brands from Thai Beverage PCL have been present in the country for a long time. And, aside from high brand awareness and its wide distribution, the company also knows well about traditional Thai preferences to attract local consumers. It is also continually expanding its portfolio, with products like Ruang Khao Silver and Kulov Vodka, to extend its product range and meet the demands of all consumers. As Kulov Vodka is more affordable than other brands, it has gained popularity among young adults of legal drinking age.
The bulk of volume consumption of spirits in Thailand comes from other spirits, such as sura khao and mixed spirits, which are produced locally and consumed mainly by locals. Although they were less hit by the significant decline in tourist arrivals in 2020, the ban on alcohol sales, on-trade closures, and social distancing measures post reopening negatively impacted their consumption.
COMPETITIVE OUTLOOK
Numerous players, such as Thai Beverage PCL, Remy Cointreau Group, Regency Thai Co Ltd, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, and Bacardi & Co Ltd, operate in the alcoholic spirits market here.



ページTOPに戻る


Table of Contents

MARKET OUTLOOK
According to Triton Market Research’s prediction, the Thai market for alcoholic spirits is expected to burgeon with 1.71% CAGR (by revenue) and 0.65% CAGR (by volume) during the forecasting years of 2021-2026.
In 2019, Thailand witnessed a rise in the consumption of craft spirits, particularly white rum and English gin. The growing preference for craft spirits is being supported by several events in bars and nightclubs, organized by distributors to highlight new domestically produced small-batch spirits such as Three Monkeys, Chalong Bay, Issan, & Lamoon Lamai in rum, and Grandma Jinn’s & Iron Ball in gin.
All brands from Thai Beverage PCL have been present in the country for a long time. And, aside from high brand awareness and its wide distribution, the company also knows well about traditional Thai preferences to attract local consumers. It is also continually expanding its portfolio, with products like Ruang Khao Silver and Kulov Vodka, to extend its product range and meet the demands of all consumers. As Kulov Vodka is more affordable than other brands, it has gained popularity among young adults of legal drinking age.
The bulk of volume consumption of spirits in Thailand comes from other spirits, such as sura khao and mixed spirits, which are produced locally and consumed mainly by locals. Although they were less hit by the significant decline in tourist arrivals in 2020, the ban on alcohol sales, on-trade closures, and social distancing measures post reopening negatively impacted their consumption.
COMPETITIVE OUTLOOK
Numerous players, such as Thai Beverage PCL, Remy Cointreau Group, Regency Thai Co Ltd, Pernod Ricard Groupe, Diageo Plc, and Bacardi & Co Ltd, operate in the alcoholic spirits market here.





 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Triton Market Research社はどのような調査会社ですか?


Triton Market Researchはヘルスケア、オートメーション、ICT技術、農産業、建設など幅広い産業を対象にした調査およびレポート出版を行っています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る