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イタリア アルコール度数市場 2021-2026


ITALY ALCOHOLIC SPIRITS MARKET 2021-2026

市場の展望 イタリアのアルコール蒸留酒市場は、予測期間2021年~2026年にCAGR4.18%(収益ベース)、CAGR1.81%(数量ベース)で急増すると予測されている。 2019年の消費増加の要因として、消費者がより高品... もっと見る

 

 

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Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$700
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サマリー

市場の展望
イタリアのアルコール蒸留酒市場は、予測期間2021年~2026年にCAGR4.18%(収益ベース)、CAGR1.81%(数量ベース)で急増すると予測されている。
2019年の消費増加の要因として、消費者がより高品質な蒸留酒にお金をかけることを望んでいるため、プレミアム化が非常に重要な要素となっています。これは特にオントレードチャネルにおいて顕著であり、スピリッツはカクテルのトレンドに後押しされ、堅実な価値の伸びを目撃した。
予測期間中、このカテゴリーは年平均成長率が大きく戻ると見られています。ジン、ビターズともにカクテルの流行により回復傾向にある。ジャパニーズ・ウイスキーとイングリッシュ・ジンは、今後最も好調に推移すると思われるカテゴリーである。どちらもCOVID-19の流行前に大きな伸びを示しており、比較的早く立ち直ることが予想される。
ジャパニーズ・ウイスキーは、比較的低い水準からの成長により、封鎖規制の後遺症を免れ、2020年にはわずかなマイナス成長にとどまるだろう。ビールにおける類似商品の成功に続き、クラフトスピリッツがスピリッツの新たなビッグトレンドとなる可能性がある。一方、グラッパでは、今後数年にわたりイノベーションが続き、良い結果を生むと予想される。
競争の見通し
アルコール度数市場における競合企業は、Diageo Plc、Molinari Italia SpA、Campari Milano SpA Davide、Pernod Ricard Groupe、Stock Spirits Group、Distilleria Flli Caffo Srlなどである。


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目次

MARKET OUTLOOK
The Italian market for alcoholic spirits has been anticipated to surge with 4.18% of CAGR (by revenue) and 1.81% of CAGR (by volume) in the forecasting years 2021-2026.
Premiumisation was a very important factor for the increasing consumption in 2019, as consumers were willing to spend more on higher-quality spirits. This was especially evident in the on-trade channels, where spirits witnessed a solid value growth, driven by the cocktail trend.
Over the forecast period, the category is set to see a strong average annual growth return. Both gin and bitters are witnessing recovery due to the popularity of cocktails. Japanese whisky and English gin are the categories that are set to see the most positive performances in the forthcoming period. Both demonstrated strong growth prior to the COVID-19 pandemic, and are set to bounce back relatively quickly.
The growth of Japanese whisky from a relatively low base helped insulate it from the after-effects of the lockdown restrictions, with only marginal negative growth in 2020. Craft spirits could be the new big trend in spirits, following the success of similar products in beer. Meanwhile, in grappa, innovation is set to continue over the coming years, which is expected to bear good results.
COMPETITIVE OUTLOOK
The companies competing in the alcoholic spirits market are Diageo Plc, Molinari Italia SpA, Campari Milano SpA Davide, Pernod Ricard Groupe, Stock Spirits Group, and Distilleria Flli Caffo Srl.





 

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Summary

MARKET OUTLOOK
The Italian market for alcoholic spirits has been anticipated to surge with 4.18% of CAGR (by revenue) and 1.81% of CAGR (by volume) in the forecasting years 2021-2026.
Premiumisation was a very important factor for the increasing consumption in 2019, as consumers were willing to spend more on higher-quality spirits. This was especially evident in the on-trade channels, where spirits witnessed a solid value growth, driven by the cocktail trend.
Over the forecast period, the category is set to see a strong average annual growth return. Both gin and bitters are witnessing recovery due to the popularity of cocktails. Japanese whisky and English gin are the categories that are set to see the most positive performances in the forthcoming period. Both demonstrated strong growth prior to the COVID-19 pandemic, and are set to bounce back relatively quickly.
The growth of Japanese whisky from a relatively low base helped insulate it from the after-effects of the lockdown restrictions, with only marginal negative growth in 2020. Craft spirits could be the new big trend in spirits, following the success of similar products in beer. Meanwhile, in grappa, innovation is set to continue over the coming years, which is expected to bear good results.
COMPETITIVE OUTLOOK
The companies competing in the alcoholic spirits market are Diageo Plc, Molinari Italia SpA, Campari Milano SpA Davide, Pernod Ricard Groupe, Stock Spirits Group, and Distilleria Flli Caffo Srl.



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Table of Contents

MARKET OUTLOOK
The Italian market for alcoholic spirits has been anticipated to surge with 4.18% of CAGR (by revenue) and 1.81% of CAGR (by volume) in the forecasting years 2021-2026.
Premiumisation was a very important factor for the increasing consumption in 2019, as consumers were willing to spend more on higher-quality spirits. This was especially evident in the on-trade channels, where spirits witnessed a solid value growth, driven by the cocktail trend.
Over the forecast period, the category is set to see a strong average annual growth return. Both gin and bitters are witnessing recovery due to the popularity of cocktails. Japanese whisky and English gin are the categories that are set to see the most positive performances in the forthcoming period. Both demonstrated strong growth prior to the COVID-19 pandemic, and are set to bounce back relatively quickly.
The growth of Japanese whisky from a relatively low base helped insulate it from the after-effects of the lockdown restrictions, with only marginal negative growth in 2020. Craft spirits could be the new big trend in spirits, following the success of similar products in beer. Meanwhile, in grappa, innovation is set to continue over the coming years, which is expected to bear good results.
COMPETITIVE OUTLOOK
The companies competing in the alcoholic spirits market are Diageo Plc, Molinari Italia SpA, Campari Milano SpA Davide, Pernod Ricard Groupe, Stock Spirits Group, and Distilleria Flli Caffo Srl.





 

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