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家庭用セルフタンニング製品市場(製品タイプ:製品タイプ:フェイスタンナー、ボディタンナー;形態:スプレー、ジェル、ローション、オイル、クリーム形態:スプレー、ジェル、ローション、オイル、クリーム;および成分:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Household Self-tanning Products Market (Product Type: Face Tanner, and Body Tanner; Form: Spray, Gel, Lotion, Oil, and Cream; and Ingredient: Organic, and Natural) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

家庭用セルフタンニング製品市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の家庭用セルフタンニング製品市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月26日 US$5,795
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180 英語

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サマリー

家庭用セルフタンニング製品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の家庭用セルフタンニング製品市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの期間の世界の家庭用セルフタンニング製品市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の家庭用セルフタンニング製品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、家庭用セルフタンニング製品市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の家庭用セルフタンニング製品市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の家庭用セルフタンニング製品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の家庭用セルフタンニング製品市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の家庭用セルフタンニング製品市場の競争環境について掘り下げています。世界の家庭用セルフタンニング製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の家庭用セルフタンニング製品市場のプレーヤーの属性である。

家庭用セルフタンニング製品の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における家庭用セルフタンニング製品が生み出す売上高/収益は?
- 世界の家庭用セルフタンニング製品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

家庭用セルフタンニング製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の家庭用セルフタンニング製品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の背景となる目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の家庭用セルフタンニング製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の家庭用セルフタンニング製品市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.はじめに
5.2.市場ダイナミクス
5.2.1.促進要因
5.2.2.阻害要因
5.2.3.機会
5.3.主要トレンド分析
5.3.1.需要サイドの分析
5.3.2.供給サイドの分析
5.4.主要市場指標
5.4.1.スキンケア産業全体の概要
5.5.ポーターのファイブフォース分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.バリューチェーン分析
5.8.規制とガイドライン
5.9.成分分析
5.10.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測、2017年~2031年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(千単位)
6.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:製品タイプ別
6.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:製品タイプ別、2017年~2031年
6.1.1.ボディ用タンナー
6.1.2.フェイスタンナー
6.2.製品タイプ別増加機会
7.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:形態別
7.1.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年〜2031年
7.1.1.ローション
7.1.2.ジェル
7.1.3.スプレー
7.1.4.オイル
7.1.5.クリーム
7.1.6.その他(フォーム、美容液など)
7.2.増加機会、形態別
8.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:肌色別
8.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、肌色別、2017年〜2031年
8.1.1.ライト
8.1.2.ミディアム
8.1.3.ダスキー
8.1.4.ダーク
8.2.肌色別の増加機会
9.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:肌タイプ別
9.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:肌タイプ別、2017年〜2031年
9.1.1.乾燥肌
9.1.2.脂性
9.1.3.コンビネーション
9.1.4.敏感肌
9.1.5.ノーマル
9.2.増加機会(肌タイプ別
10.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測、成分別
10.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:成分別、2017-2031年
10.1.1.オーガニック
10.1.2.無機
10.2.インクリメンタル・オポチュニティ, 成分別
11.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:消費者グループ別
11.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:消費者グループ別、2017年~2031年
11.1.1.男性
11.1.2.女性
11.1.3.子供
11.2.増加機会(消費者グループ別
12.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
12.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
12.1.1.住宅用
12.1.2.商業用
12.1.2.1.サロン&スパ
12.1.2.2.美容クリニック
12.1.2.3.その他(パーラーなど)
12.2.増加機会、エンドユーザー別
13.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
13.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:流通チャネル別、2017年〜2031年
13.1.1.オンライン
13.1.1.1.電子商取引サイト
13.1.1.2.自社サイト
13.1.2.オフライン
13.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.1.2.2.百貨店
13.1.2.3.その他小売店
13.2.流通チャネル別増加機会
14.家庭用セルフタンニング製品の世界市場分析と予測、地域別
14.1.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、地域別、2017年〜2031年
14.1.1.北米
14.1.2.欧州
14.1.3.アジア太平洋
14.1.4.中東・アフリカ
14.1.5.南米
14.2.地域別増加機会
15.北米の家庭用セルフタンニング製品市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均価格(米ドル)
15.7.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、製品タイプ別、2017年〜2031年
15.7.1.ボディタンナー
15.7.2.フェイス用タンナー
15.8.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年~2031年
15.8.1.ローション
15.8.2.ジェル
15.8.3.スプレー
15.8.4.オイル
15.8.5.クリーム
15.8.6.その他(フォーム、美容液など)
15.9.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):肌色別、2017年〜2031年予測
15.9.1.ライト
15.9.2.ミディアム
15.9.3.くすんだ色
15.9.4.ダーク
15.10.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位):肌タイプ別、2017年〜2031年予測
15.10.1.ドライ
15.10.2.脂性
15.10.3.コンビネーション
15.10.4.敏感肌
15.10.5.ノーマル
15.11.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、成分別、2017年〜2031年
15.11.1.オーガニック
15.11.2.無機
15.12.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、消費者グループ別、2017年〜2031年
15.12.1.男性
15.12.2.女性
15.12.3.子供
15.13.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
15.13.1.住宅用
15.13.2.商業用
15.13.2.1.サロン&スパ
15.13.2.2.美容クリニック
15.13.2.3.その他(パーラーなど)
15.14.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、流通チャネル別、2017年〜2031年
15.14.1.オンライン
15.14.1.1.電子商取引ウェブサイト
15.14.1.2.自社サイト
15.14.2.オフライン
15.14.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.14.2.2.百貨店
15.14.2.3.その他小売店
15.15.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2017年〜2031年予測
15.15.1.米国
15.15.2.カナダ
15.15.3.その他の北米地域
15.16.事業機会の増加分析
16.欧州の家庭用セルフタンニング製品市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格分析
16.6.1.加重平均価格(米ドル)
16.7.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、製品タイプ別、2017年〜2031年
16.7.1.ボディタンナー
16.7.2.フェイス用タンナー
16.8.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年~2031年
16.8.1.ローション
16.8.2.ジェル
16.8.3.スプレー
16.8.4.オイル
16.8.5.クリーム
16.8.6.その他(フォーム、美容液など)
16.9.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):肌色別、2017年〜2031年予測
16.9.1.ライト
16.9.2.ミディアム
16.9.3.くすんだ色
16.9.4.ダーク
16.10.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位):肌タイプ別、2017年〜2031年予測
16.10.1.ドライ
16.10.2.脂性
16.10.3.コンビネーション
16.10.4.敏感肌
16.10.5.ノーマル
16.11.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、成分別、2017年〜2031年
16.11.1.オーガニック
16.11.2.無機
16.12.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、消費者グループ別、2017年〜2031年
16.12.1.男性
16.12.2.女性
16.12.3.子供
16.13.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
16.13.1.住宅用
16.13.2.商業用
16.13.2.1.サロン&スパ
16.13.2.2.美容クリニック
16.13.2.3.その他(パーラーなど)
16.14.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、流通チャネル別、2017年〜2031年
16.14.1.オンライン
16.14.1.1.電子商取引ウェブサイト
16.14.1.2.自社サイト
16.14.2.オフライン
16.14.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
16.14.2.2.百貨店
16.14.2.3.その他小売店
16.15.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2017年〜2031年予測
16.15.1.英国
16.15.2.ドイツ
16.15.3.フランス
16.15.4.イタリア
16.15.5.スペイン
16.15.6.オランダ
16.15.7.その他のヨーロッパ
16.16.事業機会の増加分析
17.アジア太平洋地域の家庭用セルフタンニング製品市場の分析と予測
17.1.地域別スナップショット
17.2.人口統計概要
17.3.主要トレンド分析
17.4.市場シェア分析(%)
17.5.消費者の購買行動分析
17.6.価格分析
17.6.1.加重平均価格(米ドル)
17.7.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、製品タイプ別、2017年〜2031年
17.7.1.ボディタンナー
17.7.2.フェイス用タンナー
17.8.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年~2031年
17.8.1.ローション
17.8.2.ジェル
17.8.3.スプレー
17.8.4.オイル
17.8.5.クリーム
17.8.6.その他(フォーム、美容液など)
17.9.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):肌色別、2017年〜2031年予測
17.9.1.ライト
17.9.2.ミディアム
17.9.3.くすんだ色
17.9.4.ダーク
17.10.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位):肌タイプ別、2017年〜2031年予測
17.10.1.ドライ
17.10.2.脂性
17.10.3.コンビネーション
17.10.4.敏感肌
17.10.5.ノーマル
17.11.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、成分別、2017年〜2031年
17.11.1.オーガニック
17.11.2.無機
17.12.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、消費者グループ別、2017年〜2031年
17.12.1.男性
17.12.2.女性
17.12.3.子供
17.13.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
17.13.1.住宅用
17.13.2.商業用
17.13.2.1.サロン&スパ
17.13.2.2.美容クリニック
17.13.2.3.その他(パーラーなど)
17.14.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、流通チャネル別、2017年〜2031年
17.14.1.オンライン
17.14.1.1.電子商取引ウェブサイト
17.14.1.2.自社サイト
17.14.2.オフライン
17.14.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
17.14.2.2.百貨店
17.14.2.3.その他小売店
17.15.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2017年〜2031年予測
17.15.1.中国
17.15.2.インド
17.15.3.日本
17.15.4.オーストラリア
17.15.5.韓国
17.15.6.ASEAN
17.15.7.その他のアジア太平洋地域
17.16.事業機会の増加分析
18.中東・アフリカの家庭用セルフタンニング製品市場の分析と予測
18.1.地域別スナップショット
18.2.人口統計概要
18.3.主要トレンド分析
18.4.市場シェア分析(%)
18.5.消費者の購買行動分析
18.6.価格分析
18.6.1.加重平均価格(米ドル)
18.7.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、製品タイプ別、2017年〜2031年
18.7.1.ボディタンナー
18.7.2.フェイス用タンナー
18.8.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年~2031年
18.8.1.ローション
18.8.2.ジェル
18.8.3.スプレー
18.8.4.オイル
18.8.5.クリーム
18.8.6.その他(フォーム、美容液など)
18.9.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):肌色別、2017年〜2031年予測
18.9.1.ライト
18.9.2.非常に明るい
18.9.3.ミディアム
18.9.4.ディープ
18.9.5.非常に深い
18.10.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位):肌タイプ別、2017年〜2031年予測
18.10.1.ドライ
18.10.2.混合
18.10.3.オイリー
18.10.4.普通
18.10.5.敏感
18.11.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、成分別、2017年〜2031年
18.11.1.オーガニック
18.11.2.無機
18.12.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、消費者グループ別、2017年〜2031年
18.12.1.男性
18.12.2.女性
18.12.3.子供
18.13.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
18.13.1.住宅用
18.13.2.商業用
18.13.2.1.サロン&スパ
18.13.2.2.美容クリニック
18.13.2.3.その他(パーラーなど)
18.14.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、流通チャネル別、2017年〜2031年
18.14.1.オンライン
18.14.1.1.電子商取引ウェブサイト
18.14.1.2.自社サイト
18.14.2.オフライン
18.14.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
18.14.2.2.百貨店
18.14.2.3.その他小売店
18.15.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2017年〜2031年予測
18.15.1.アラブ首長国連邦
18.15.2.サウジアラビア
18.15.3.カタール
18.15.4.クウェート
18.15.5.南アフリカ
18.15.6.ナイジェリア
18.15.7.その他の中東・アフリカ
18.16.事業機会の増加分析
19.南米の家庭用セルフタンニング製品市場の分析と予測
19.1.地域別スナップショット
19.2.人口統計概要
19.3.主要トレンド分析
19.4.市場シェア分析(%)
19.5.消費者の購買行動分析
19.6.価格分析
19.6.1.加重平均価格(米ドル)
19.7.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測:製品タイプ別、2017年〜2031年
19.7.1.ボディ用タンナー
19.7.2.フェイス用タンナー
19.8.家庭用セルフタンニング製品の市場規模(百万米ドル、千単位)予測、形態別、2017年~2031年
19.8.1.ローション
19.8.2.ジェル
19.8.3.スプレー
19.8.4.オイル
19.8.5.クリーム
19.8.6.その他(フォーム、美容液など)
19.9.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):肌色別、2017年〜2031年予測
19.9.1.ライト
19.9.2.ミディアム
19.9.3.くすんだ色
19.9.4.ダーク
19.10.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位):肌タイプ別、2017年〜2031年予測
19.10.1.ドライ
19.10.2.脂性
19.10.3.コンビネーション
19.10.4.敏感肌
19.10.5.ノーマル
19.11.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、成分別、2017年〜2031年
19.11.1.オーガニック
19.11.2.無機
19.12.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、消費者グループ別、2017年〜2031年
19.12.1.男性
19.12.2.女性
19.12.3.子供
19.13.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドルおよび千単位)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
19.13.1.住宅用
19.13.2.商業用
19.13.2.1.サロン&スパ
19.13.2.2.美容クリニック
19.13.2.3.その他(パーラーなど)
19.14.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位)予測、流通チャネル別、2017年〜2031年
19.14.1.オンライン
19.14.1.1.電子商取引ウェブサイト
19.14.1.2.自社サイト
19.14.2.オフライン
19.14.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
19.14.2.2.百貨店
19.14.2.3.その他小売店
19.15.家庭用セルフタンニング製品市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2017年〜2031年予測
19.15.1.ブラジル
19.15.2.アルゼンチン
19.15.3.その他の南米地域
19.16.事業機会の増加分析
20.競争環境
20.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
20.2.企業別市場シェア分析(%) (2022)
20.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
20.3.1.ルナ・ブロンズ
20.3.1.1.会社概要
20.3.1.2.販売地域
20.3.1.3.地理的プレゼンス
20.3.1.4.売上高
20.3.1.5.戦略と事業概要
20.3.2.REBLX
20.3.2.1.会社概要
20.3.2.2.販売地域
20.3.2.3.地理的プレゼンス
20.3.2.4.売上高
20.3.2.5.戦略と事業概要
20.3.3.タン・リュクス
20.3.3.1.会社概要
20.3.3.2.販売地域
20.3.3.3.地理的プレゼンス
20.3.3.4.売上高
20.3.3.5.戦略と事業概要
20.3.4.ヨッシーマリアン化粧品
20.3.4.1.会社概要
20.3.4.2.販売地域
20.3.4.3.地理的プレゼンス
20.3.4.4.売上高
20.3.4.5.戦略と事業概要
20.3.5.PZカッソンズ・ビューティーLLP
20.3.5.1.会社概要
20.3.5.2.販売地域
20.3.5.3.地理的プレゼンス
20.3.5.4.売上高
20.3.5.5.戦略と事業概要
20.3.6.タンタオル・インターナショナル社
20.3.6.1.会社概要
20.3.6.2.販売地域
20.3.6.3.地理的プレゼンス
20.3.6.4.売上高
20.3.6.5.戦略と事業概要
20.3.7.ジェームス・リード社
20.3.7.1.会社概要
20.3.7.2.販売地域
20.3.7.3.地理的プレゼンス
20.3.7.4.売上高
20.3.7.5.戦略と事業概要
20.3.8.アイレスター・ホールディングス・リミテッド
20.3.8.1.会社概要
20.3.8.2.販売地域
20.3.8.3.地理的プレゼンス
20.3.8.4.売上高
20.3.8.5.戦略と事業概要
20.3.9.ドクター・デニス・グロス・スキンケアLLC
20.3.9.1.会社概要
20.3.9.2.販売地域
20.3.9.3.地理的プレゼンス
20.3.9.4.売上高
20.3.9.5.戦略と事業概要
20.3.10.ランコム
20.3.10.1.会社概要
20.3.10.2.販売地域
20.3.10.3.地理的プレゼンス
20.3.10.4.売上高
20.3.10.5.戦略と事業概要
21.市場戦略
21.1.誰が誰に売るのか?

 

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Summary

Household Self-tanning Products Market – Scope of Report
TMR’s report on the global household self-tanning products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global household self-tanning products market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global household self-tanning products market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the household self-tanning products market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global household self-tanning products market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global household self-tanning products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global household self-tanning products market.

The report delves into the competitive landscape of the global household self-tanning products market. Key players operating in the global household self-tanning products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global household self-tanning products market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global household self-tanning products Market Report
• What is the sales/revenue generated by household self-tanning products across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global household self-tanning products market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Household Self-tanning Products Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global household self-tanning products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global household self-tanning products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global household self-tanning products market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Introduction
5.2. Market Dynamics
5.2.1. Drivers
5.2.2. Restraints
5.2.3. Opportunities
5.3. Key Trends Analysis
5.3.1. Demand Side Analysis
5.3.2. Supply Side Analysis
5.4. Key Market Indicators
5.4.1. Overall Skin-care Industry Overview
5.5. Porter’s Five Forces Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Value Chain Analysis
5.8. Regulations & Guidelines
5.9. Ingredients Analysis
5.10. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, 2017–2031
5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.10.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type, 2017–2031
6.1.1. Body Tanner
6.1.2. Face Tanner
6.2. Incremental Opportunity, By Product Type
7. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Form
7.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
7.1.1. Lotion
7.1.2. Gel
7.1.3. Spray
7.1.4. Oil
7.1.5. Cream
7.1.6. Others (Foam, Serum, etc.)
7.2. Incremental Opportunity, By Form
8. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Skin Tone
8.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
8.1.1. Light
8.1.2. Medium
8.1.3. Dusky
8.1.4. Dark
8.2. Incremental Opportunity, By Skin -Tone
9. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Skin Type
9.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
9.1.1. Dry
9.1.2. Oily
9.1.3. Combination
9.1.4. Sensitive
9.1.5. Normal
9.2. Incremental Opportunity, By Skin -Type
10. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Ingredient
10.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
10.1.1. Organic
10.1.2. Inorganic
10.2. Incremental Opportunity, By Ingredient
11. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Consumer Group
11.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
11.1.1. Male
11.1.2. Female
11.1.3. Kids
11.2. Incremental Opportunity, By Consumer Group
12. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By End-user
12.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user, 2017–2031
12.1.1. Residential
12.1.2. Commercial
12.1.2.1. Salon & Spa
12.1.2.2. Beauty Clinics
12.1.2.3. Others (Parlors, etc.)
12.2. Incremental Opportunity, By End-user
13. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Distribution Channel
13.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
13.1.1. Online
13.1.1.1. E-Commerce Websites
13.1.1.2. Company-Owned Websites
13.1.2. Offline
13.1.2.1. Supermarket/Hypermarket
13.1.2.2. Departmental Stores
13.1.2.3. Other Retail Stores
13.2. Incremental Opportunity, By Distribution Channel
14. Global Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast, By Region
14.1. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Region, 2017–2031
14.1.1. North America
14.1.2. Europe
14.1.3. Asia Pacific
14.1.4. Middle East & Africa
14.1.5. South America
14.2. Incremental Opportunity, By Region
15. North America Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. Weighted Average Price (US$)
15.7. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type, 2017–2031
15.7.1. Body Tanner
15.7.2. Face Tanner
15.8. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
15.8.1. Lotion
15.8.2. Gel
15.8.3. Spray
15.8.4. Oil
15.8.5. Cream
15.8.6. Others (Foam, Serum, etc.)
15.9. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
15.9.1. Light
15.9.2. Medium
15.9.3. Dusky
15.9.4. Dark
15.10. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
15.10.1. Dry
15.10.2. Oily
15.10.3. Combination
15.10.4. Sensitive
15.10.5. Normal
15.11. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
15.11.1. Organic
15.11.2. Inorganic
15.12. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
15.12.1. Male
15.12.2. Female
15.12.3. Kids
15.13. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user, 2017–2031
15.13.1. Residential
15.13.2. Commercial
15.13.2.1. Salon & Spa
15.13.2.2. Beauty Clinics
15.13.2.3. Others (Parlors, etc.)
15.14. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
15.14.1. Online
15.14.1.1. E-Commerce Websites
15.14.1.2. Company-Owned Websites
15.14.2. Offline
15.14.2.1. Supermarket/Hypermarket
15.14.2.2. Departmental Stores
15.14.2.3. Other Retail Stores
15.15. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2017–2031
15.15.1. US
15.15.2. Canada
15.15.3. Rest of North America
15.16. Incremental Opportunity Analysis
16. Europe Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast
16.1. Regional Snapshot
16.2. Demographic Overview
16.3. Key Trend Analysis
16.4. Market Share Analysis (%)
16.5. Consumer Buying Behavior Analysis
16.6. Pricing Analysis
16.6.1. Weighted Average Price (US$)
16.7. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type, 2017–2031
16.7.1. Body Tanner
16.7.2. Face Tanner
16.8. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
16.8.1. Lotion
16.8.2. Gel
16.8.3. Spray
16.8.4. Oil
16.8.5. Cream
16.8.6. Others (Foam, Serum, etc.)
16.9. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
16.9.1. Light
16.9.2. Medium
16.9.3. Dusky
16.9.4. Dark
16.10. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
16.10.1. Dry
16.10.2. Oily
16.10.3. Combination
16.10.4. Sensitive
16.10.5. Normal
16.11. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
16.11.1. Organic
16.11.2. Inorganic
16.12. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
16.12.1. Male
16.12.2. Female
16.12.3. Kids
16.13. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user, 2017–2031
16.13.1. Residential
16.13.2. Commercial
16.13.2.1. Salon & Spa
16.13.2.2. Beauty Clinics
16.13.2.3. Others (Parlors, etc.)
16.14. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
16.14.1. Online
16.14.1.1. E-Commerce Websites
16.14.1.2. Company-Owned Websites
16.14.2. Offline
16.14.2.1. Supermarket/Hypermarket
16.14.2.2. Departmental Stores
16.14.2.3. Other Retail Stores
16.15. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2017–2031
16.15.1. UK
16.15.2. Germany
16.15.3. France
16.15.4. Italy
16.15.5. Spain
16.15.6. The Netherlands
16.15.7. Rest of Europe
16.16. Incremental Opportunity Analysis
17. Asia Pacific Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast
17.1. Regional Snapshot
17.2. Demographic Overview
17.3. Key Trend Analysis
17.4. Market Share Analysis (%)
17.5. Consumer Buying Behavior Analysis
17.6. Pricing Analysis
17.6.1. Weighted Average Price (US$)
17.7. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type, 2017–2031
17.7.1. Body Tanner
17.7.2. Face Tanner
17.8. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
17.8.1. Lotion
17.8.2. Gel
17.8.3. Spray
17.8.4. Oil
17.8.5. Cream
17.8.6. Others (Foam, Serum, etc.)
17.9. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
17.9.1. Light
17.9.2. Medium
17.9.3. Dusky
17.9.4. Dark
17.10. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
17.10.1. Dry
17.10.2. Oily
17.10.3. Combination
17.10.4. Sensitive
17.10.5. Normal
17.11. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
17.11.1. Organic
17.11.2. Inorganic
17.12. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
17.12.1. Male
17.12.2. Female
17.12.3. Kids
17.13. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user, 2017–2031
17.13.1. Residential
17.13.2. Commercial
17.13.2.1. Salon & Spa
17.13.2.2. Beauty Clinics
17.13.2.3. Others (Parlors, etc.)
17.14. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
17.14.1. Online
17.14.1.1. E-Commerce Websites
17.14.1.2. Company-Owned Websites
17.14.2. Offline
17.14.2.1. Supermarket/Hypermarket
17.14.2.2. Departmental Stores
17.14.2.3. Other Retail Stores
17.15. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2017–2031
17.15.1. China
17.15.2. India
17.15.3. Japan
17.15.4. Australia
17.15.5. South Korea
17.15.6. ASEAN
17.15.7. Rest of Asia Pacific
17.16. Incremental Opportunity Analysis
18. Middle East & Africa Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast
18.1. Regional Snapshot
18.2. Demographic Overview
18.3. Key Trend Analysis
18.4. Market Share Analysis (%)
18.5. Consumer Buying Behavior Analysis
18.6. Pricing Analysis
18.6.1. Weighted Average Price (US$)
18.7. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type, 2017–2031
18.7.1. Body Tanner
18.7.2. Face Tanner
18.8. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
18.8.1. Lotion
18.8.2. Gel
18.8.3. Spray
18.8.4. Oil
18.8.5. Cream
18.8.6. Others (Foam, Serum, etc.)
18.9. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
18.9.1. Light
18.9.2. Very Light
18.9.3. Medium
18.9.4. Deep
18.9.5. Very Deep
18.10. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
18.10.1. Dry
18.10.2. Combination
18.10.3. Oily
18.10.4. Normal
18.10.5. Sensitive
18.11. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
18.11.1. Organic
18.11.2. Inorganic
18.12. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
18.12.1. Male
18.12.2. Female
18.12.3. Kids
18.13. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user, 2017–2031
18.13.1. Residential
18.13.2. Commercial
18.13.2.1. Salon & Spa
18.13.2.2. Beauty Clinics
18.13.2.3. Others (Parlors, etc.)
18.14. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
18.14.1. Online
18.14.1.1. E-Commerce Websites
18.14.1.2. Company-Owned Websites
18.14.2. Offline
18.14.2.1. Supermarket/Hypermarket
18.14.2.2. Departmental Stores
18.14.2.3. Other Retail Stores
18.15. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2017–2031
18.15.1. UAE
18.15.2. Saudi Arabia
18.15.3. Qatar
18.15.4. Kuwait
18.15.5. South Africa
18.15.6. Nigeria
18.15.7. Rest of Middle East & Africa
18.16. Incremental Opportunity Analysis
19. South America Household Self-tanning Products Market Analysis and Forecast
19.1. Regional Snapshot
19.2. Demographic Overview
19.3. Key Trend Analysis
19.4. Market Share Analysis (%)
19.5. Consumer Buying Behavior Analysis
19.6. Pricing Analysis
19.6.1. Weighted Average Price (US$)
19.7. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Product Type,2017–2031
19.7.1. Body Tanner
19.7.2. Face Tanner
19.8. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Form, 2017–2031
19.8.1. Lotion
19.8.2. Gel
19.8.3. Spray
19.8.4. Oil
19.8.5. Cream
19.8.6. Others (Foam, Serum, etc.)
19.9. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Tone, 2017–2031
19.9.1. Light
19.9.2. Medium
19.9.3. Dusky
19.9.4. Dark
19.10. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Skin Type, 2017–2031
19.10.1. Dry
19.10.2. Oily
19.10.3. Combination
19.10.4. Sensitive
19.10.5. Normal
19.11. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Ingredient, 2017–2031
19.11.1. Organic
19.11.2. Inorganic
19.12. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Consumer Group, 2017–2031
19.12.1. Male
19.12.2. Female
19.12.3. Kids
19.13. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By End-user,2017–2031
19.13.1. Residential
19.13.2. Commercial
19.13.2.1. Salon & Spa
19.13.2.2. Beauty Clinics
19.13.2.3. Others (Parlors, etc.)
19.14. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2017–2031
19.14.1. Online
19.14.1.1. E-Commerce Websites
19.14.1.2. Company-Owned Websites
19.14.2. Offline
19.14.2.1. Supermarket/Hypermarket
19.14.2.2. Departmental Stores
19.14.2.3. Other Retail Stores
19.15. Household Self-tanning Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2017–2031
19.15.1. Brazil
19.15.2. Argentina
19.15.3. Rest of South America
19.16. Incremental Opportunity Analysis
20. Competition Landscape
20.1. Market Player – Competition Dashboard
20.2. Market Share Analysis (%), by Company, (2022)
20.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview)
20.3.1. Luna Bronze
20.3.1.1. Company Overview
20.3.1.2. Sales Area
20.3.1.3. Geographical Presence
20.3.1.4. Revenue
20.3.1.5. Strategy & Business Overview
20.3.2. REBLX
20.3.2.1. Company Overview
20.3.2.2. Sales Area
20.3.2.3. Geographical Presence
20.3.2.4. Revenue
20.3.2.5. Strategy & Business Overview
20.3.3. TAN-LUXE
20.3.3.1. Company Overview
20.3.3.2. Sales Area
20.3.3.3. Geographical Presence
20.3.3.4. Revenue
20.3.3.5. Strategy & Business Overview
20.3.4. Josie Marian Cosmetics
20.3.4.1. Company Overview
20.3.4.2. Sales Area
20.3.4.3. Geographical Presence
20.3.4.4. Revenue
20.3.4.5. Strategy & Business Overview
20.3.5. PZ Cussons Beauty LLP
20.3.5.1. Company Overview
20.3.5.2. Sales Area
20.3.5.3. Geographical Presence
20.3.5.4. Revenue
20.3.5.5. Strategy & Business Overview
20.3.6. Tan Towel International Pty Ltd
20.3.6.1. Company Overview
20.3.6.2. Sales Area
20.3.6.3. Geographical Presence
20.3.6.4. Revenue
20.3.6.5. Strategy & Business Overview
20.3.7. James Read, Inc.
20.3.7.1. Company Overview
20.3.7.2. Sales Area
20.3.7.3. Geographical Presence
20.3.7.4. Revenue
20.3.7.5. Strategy & Business Overview
20.3.8. Islestarr Holdings Limited
20.3.8.1. Company Overview
20.3.8.2. Sales Area
20.3.8.3. Geographical Presence
20.3.8.4. Revenue
20.3.8.5. Strategy & Business Overview
20.3.9. Dr. Dennis Gross Skincare LLC
20.3.9.1. Company Overview
20.3.9.2. Sales Area
20.3.9.3. Geographical Presence
20.3.9.4. Revenue
20.3.9.5. Strategy & Business Overview
20.3.10. Lancome
20.3.10.1. Company Overview
20.3.10.2. Sales Area
20.3.10.3. Geographical Presence
20.3.10.4. Revenue
20.3.10.5. Strategy & Business Overview
21. Go to Market Strategy
21.1. Who sells to whom?

 

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