世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南米と中米の発酵フレーバーとフレグランス成分の2030年までの市場予測 - 地域別分析 - タイプ別(フルーティー、フローラル、ウッディ、ブレンド、その他)、用途別(食品と飲料、パーソナルケア製品、化粧品、その他)


South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (Fruity, Floral, Woody, Blends, and Others) and Application (Food and Beverages, Personal Care Products, Cosmetics, and Others)

中南米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は2022年に1億1,172万米ドルとなり、2030年には2億2,031万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.9%と推定される。 技術の進歩が中... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年9月16日 US$3,550
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
86 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中南米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は2022年に1億1,172万米ドルとなり、2030年には2億2,031万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.9%と推定される。

技術の進歩が中南米発酵フレーバー・フレグランス原料市場に拍車をかける

伝統的発酵とバイオマス発酵は、古くから発酵に用いられてきた伝統的な方法である。しかし、精密発酵は、フレーバーとフレグランスを生産するために使用される発酵の高度なタイプと考えられている。精密発酵のプロセスには、目的とする成分、すなわち香料を得るために使用される微生物宿主が含まれる。これは、外来DNAを導入することによって宿主のDNAに影響を与える遺伝子組み換えによって行われる。精密発酵では、バクテリア、藻類、酵母、カビなどが宿主として使用される。この高度な発酵技術には、宿主の遺伝子改変と最適化から、原料の選択と調製、下流工程の設計に至るまで、集中的な研究開発が必要であり、その結果、最終成分の水準が高くなる。この発酵技術はより持続可能である。このように、養うべき世界人口の増加、深刻な気候変動、食料を栽培するための肥沃な土地の減少に伴い、より効率的で持続可能な、耕地を必要としない食品原料生産技術が求められている。このように、環境フットプリントの少ない技術へのニーズの高まりが、予測期間中の発酵風味・香料原料市場の成長を後押しすると予想される。

主要市場プレーヤーは、精密発酵技術を用いて天然香料を上市している。例えば、Insempra社は最近、精密発酵によって開発されたバイオレットとラズベリーのフレグランスを発売した。このように、精密発酵のような発酵技術の進歩は、予測期間中、発酵フレーバーおよびフレグランス原料市場に有利な機会を創出すると予想される。

南米・中米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場概要

南米・中米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は、健康とウェルネスを重視する傾向が強まっている。同地域ではクリーンラベル製品への関心が高まっており、規制機関が発酵フレーバー・香料を天然成分とみなしているため、同地域の市場成長に寄与している。さらに、環境意識への大きな一歩として、消費者は環境への影響をより意識するようになった。消費者は、二酸化炭素排出量を削減し、持続可能な活動を促進するために、目に見える形で取り組んでいるブランドを選ぶようになっている。さらに、アルゼンチンなどではバイオテクノロジーの技術革新が進んでおり、同地域での市場拡大に貢献している。

南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場の2030年までの収益と予測(百万米ドル)

南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場のセグメンテーション

南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場は、タイプ、用途、国に分類される。

タイプ別では、中南米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場はフルーティ、フローラル、ウッディ、ブレンド、その他に分けられる。フルーティー・セグメントは2022年の中南米発酵フレーバー・フレグランス原料市場で最大のシェアを占めた。

用途別では、南中米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は食品・飲料、パーソナルケア製品、化粧品、その他に分類される。2022年の中南米発酵フレーバー・フレグランス原料市場シェアは、その他セグメントが最大であった。

国別では、南中米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は、ブラジル、アルゼンチン、南中米のその他に区分される。2022年の南中米発酵フレーバー・フレグランス原料市場シェアは、南中米の残りの地域が独占した。

Amyris Inc、BASF SE、Dohler GmbH、Firmenich International SA、Givaudan SA、Takasago International Corpは、南中米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場で事業を展開している大手企業の一部である。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 バイヤーの交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 製造プロセス
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 最終用途産業
5.中南米発酵フレーバー・フレグランス原料市場:主要市場ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 持続可能性への関心の高まり
5.1.2 主要市場プレイヤーの戦略的開発イニシアティブ
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 製品コストの高騰
5.3 市場機会
5.3.1 技術的進歩
5.4 今後の動向
5.4.1 「クリーンラベル」と「非遺伝子組み換え」製品に対する需要の急増
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.発酵フレーバー・香料原料市場:中南米市場分析
6.1 南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場の売上高(百万米ドル)、2020-2030年
6.2 南米・中米の発酵フレーバー・香料原料市場予測分析
7.中南米の発酵フレーバー・香料原料市場分析-タイプ別
7.1 フルーティー
7.1.1 概要
7.1.2 フルーティー中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
7.2 フローラル
7.2.1 概要
7.2.2 フローラル:南米・中南米の発酵フレーバー・香料原料市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.3 ウッディ
7.3.1 概要
7.3.2 ウッディ中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.4 ブレンド
7.4.1 概要
7.4.2 混合物:中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.中南米発酵フレーバー・香料原料市場分析:用途別
8.1 食品と飲料
8.1.1 概要
8.1.2 食品と飲料中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.2 パーソナルケア製品
8.2.1 概要
8.2.2 パーソナルケア製品中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.3 化粧品
8.3.1 概要
8.3.2 化粧品:中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.4 その他
8.4.1 概要
8.4.2 その他中南米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
9.中南米発酵フレーバー・香料原料市場:国別分析
9.1 中南米
9.1.1 南米と中米発酵フレーバー・香料原料市場 - 国別売上高および予測分析
9.1.1.1 南米&中米:発酵フレーバー・香料原料市場:国別売上及び予測分析
9.1.1.2 ブラジル発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収入と予測(US$ Million)
9.1.1.2.1 ブラジル発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.2.2 ブラジル発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
9.1.1.3 アルゼンチン:発酵フレーバー・香料原料市場の2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.3.1 アルゼンチン:発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 アルゼンチン:発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
9.1.1.4 その他の中南米諸国発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.4.1 その他の中南米地域発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.4.2 その他の中南米:発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
10.競合状況
10.1 主要企業別ヒートマップ分析
10.2 企業のポジショニングと集中度
11.企業プロフィール
11.1 ドーラーGmbH
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 製品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要開発
11.2 高砂香料工業
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品とサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 ジボダンSA
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品とサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要開発
11.4 BASF SE
11.4.1 主要事実
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品およびサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要開発
11.5 Firmenich International SA
11.5.1 主要事実
11.5.2 事業内容
11.5.3 製品とサービス
11.5.4 財務概要
11.5.5 SWOT分析
11.5.6 主要開発
11.6 アミリス社
11.6.1 主要事実
11.6.2 事業内容
11.6.3 製品とサービス
11.6.4 財務概要
11.6.5 SWOT分析
11.6.6 主要開発
12.付録
12.1 インサイト・パートナーズについて

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market was valued at US$ 111.72 million in 2022 and is expected to reach US$ 220.31 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 8.9% from 2022 to 2030.

Technological Advancements Fuel South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market

Traditional and biomass fermentation are traditional methods used for fermentation for ages. However, precision fermentation is considered an advanced type of fermentation used to produce flavors and fragrances. The process of precision fermentation includes a microbial host that is used to obtain a target ingredient, i.e., flavors and fragrances. This is done by genetic modifications affecting the host's DNA by introducing foreign DNA. Bacteria, algae, yeast, and mold are used as a host in precision fermentation. This advanced fermentation technology requires intensive R&D, from the genetic altering and optimization of the host to feedstock selection and preparation and downstream process design, which will result in high standards of the final ingredient. This fermentation technique is more sustainable. Thus, with a growing world population to feed, severe climate changes, and the reduction of fertile lands to grow food, the demand for more efficient, sustainable, and arable land-free technologies that produce food ingredients is required. Thus, the increasing need for technologies with a lower environmental footprint is expected to boost the fermented flavor and fragrance ingredients market growth during the forecast period.

The key market players use precision fermentation technology to launch natural flavors and fragrances. For instance, Insempra recently launched a violet and raspberry fragrance developed through precision fermentation. Thus, the advancement in fermentation technology such as precision fermentation, is expected to create lucrative opportunities for the fermented flavor and fragrance ingredients market during the forecast period.

South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Overview

The fermented flavor and fragrance ingredients market in South & Central America has been experiencing an increased emphasis on health and wellness. The growing interest in clean-label products across the region contributed to the regional market growth as regulatory bodies consider fermented flavors and fragrances as natural ingredients. Moreover, taking a significant step toward environmental consciousness, consumers have become more aware of their environmental impact. They are choosing brands visibly working to reduce their carbon footprint and promote sustainable practices. Furthermore, the growing innovations in biotechnology in countries such as Argentina help the market expand in the region.

South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Segmentation

The South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market is categorized into type, application, and country.

Based on type, the South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market is divided into fruity, floral, woody, blends, and others. The fruity segment held the largest South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

In terms of application, the South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market is categorized into food and beverages, personal care products, cosmetics, and others. The others segment held the largest South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

By country, the South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

Amyris Inc, BASF SE, Dohler GmbH, Firmenich International SA, Givaudan SA, and Takasago International Corp are some of the leading companies operating in the South & Central America fermented flavor and fragrance ingredients market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturing Process
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 End-Use Industries
5. South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Sustainability Concerns
5.1.2 Strategic Development Initiatives by Key Market Players
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Product Costs
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Technological Advancements
5.4 Future Trends
5.4.1 Surging Demand for "Clean Label" and "Non-GMO" Products
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.2 South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Forecast Analysis
7. South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Analysis - by Type
7.1 Fruity
7.1.1 Overview
7.1.2 Fruity: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Floral
7.2.1 Overview
7.2.2 Floral: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Woody
7.3.1 Overview
7.3.2 Woody: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Blends
7.4.1 Overview
7.4.2 Blends: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Analysis - by Application
8.1 Food and Beverages
8.1.1 Overview
8.1.2 Food and Beverages: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Personal Care Products
8.2.1 Overview
8.2.2 Personal Care Products: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Cosmetics
8.3.1 Overview
8.3.2 Cosmetics: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Others
8.4.1 Overview
8.4.2 Others: South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Country Analysis
9.1 South & Central America
9.1.1 South & Central America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.1 South & Central America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.2 Brazil: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.2.1 Brazil: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.2.2 Brazil: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
9.1.1.3 Argentina: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.3.1 Argentina: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.3.2 Argentina: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
9.1.1.4 Rest of South & Central America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.4.1 Rest of South & Central America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.4.2 Rest of South & Central America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis By Key Players
10.2 Company Positioning & Concentration
11. Company Profiles
11.1 Dohler GmbH
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Takasago International Corp
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 Givaudan SA
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 BASF SE
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 Firmenich International SA
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 Amyris Inc
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 SWOT Analysis
11.6.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 About The Insight Partners

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

The Insight Partners社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(fragrance)の最新刊レポート


よくあるご質問


The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?


The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/30 10:26

159.18 円

166.42 円

203.02 円

ページTOPに戻る