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北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別(フルーティー、フローラル、ウッディ、ブレンド、その他)、用途別(食品・飲料、パーソナルケア製品、化粧品、その他)


North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - By Type (Fruity, Floral, Woody, Blends, and Others) and Application (Food and Beverages, Personal Care Products, Cosmetics, and Others)

北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は、2022年に3億7,749万米ドルと評価され、2030年には7億7,391万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.4%と推定される。 持続可能性... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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サマリー

北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は、2022年に3億7,749万米ドルと評価され、2030年には7億7,391万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.4%と推定される。

持続可能性への関心の高まりが北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場に拍車をかける

過去数年間、気候変動は地球の自然生態系に影響を与え、人々の幸福に重大な脅威をもたらしてきた。そのため、消費者は使用する製品が環境に与える影響を意識するようになり、持続可能な製品を好むようになっている。消費者は、環境や社会にプラスの影響を与えるなど、持続可能性の原則に取り組む企業の製品やサービスには、追加料金を支払うことを厭わない。このように、業界の慣行は、消費者の健康志向と、持続可能性と環境的利益に対する要求に応えるために進化している。

合成抽出プロセスで作られた香料は、化学物質やその他の化石燃料で構成されており、環境や人の健康に害を及ぼす可能性がある。化石燃料を使って作られた香料は、炭素(CO2)排出量と温室効果ガス排出量を増加させる。例えば、バニリンと呼ばれる合成バニラ・フレーバーは、その手頃な価格と入手可能性により、天然バニラ・フレーバーよりもかなり多く使用されている。しかし、バニリンは化石燃料と木材パルプから合成製造される。さらに、バニラのさやから抽出される天然バニラ・フレーバーの収量は極めて低い。1Kgのフレーバーを得るのに、500Kgのバニラのさやが必要である。このように、伝統的に使用されてきた天然プロセスも、合成プロセスによる香料も、持続可能なものではない。同様に、ラズベリーのアロマを農業で生産するには、100トン以上のラズベリーが必要であり、これはサッカー場40個分に相当する。このように、伝統的に生産される天然成分だけでなく、合成成分の生産も環境に害を与える可能性がある。

発酵は、持続可能な方法で香料を生産するために開発された代替技術であり、「天然」とも考えられている。米国環境保護庁(EPA)の汚染防止のためのバイオエンジニアリング調査によると、発酵は従来の化学合成よりも資源効率が高く、副産物の発生が少ないため、より持続可能な生産方法である。そのため、発酵によって生産される香料は環境に害を与えず、天然で持続可能な成分として表示される。したがって、食品・飲料、香水、化粧品、パーソナルケアなどの最終用途産業における持続可能性への関心の高まりが、世界中の発酵香料需要を押し上げ、市場成長を後押ししている。

北米の発酵フレーバーとフレグランス成分市場概要

北米は世界の発酵フレーバー・フレグランス原料市場で顕著なシェアを占めている。フレーバーとフレグランスの生産におけるバイオテクノロジーの役割の拡大は、市場成長に寄与する主な要因の一つと考えられている。さらに、同地域では最終用途産業が確立されているため、食品・飲料、パーソナルケア・化粧品、香水・フレグランス、ホームケア製品などさまざまな産業に適した添加物が香料需要を押し上げている。また、発酵技術に由来する香料は、食品医薬品局(FDA)により「天然」とみなされるため、食品・飲料業界における需要を牽引している。

さらに、合成香料による有害な影響に対する意識の高まりが、天然香料の需要を押し上げている。さらに、WHOやFDAなどの政府当局は、合成添加物の危険な影響を認識し、そのような成分を食品に使用するメーカーに対するガイドラインを定めている。その結果、消費者の健康志向の高まりからクリーンラベル製品に対する需要が急増し、この地域では発酵香料に対する需要が急増している。食品・飲料業界と同様に、化粧品・パーソナルケア製品メーカーの間でもクリーンラベル原料の需要が増加している。このように、上記の要因は北米の発酵香料市場の成長に寄与している。

北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

北米の発酵フレーバーとフレグランス成分市場のセグメンテーション

北米の発酵フレーバー・香料原料市場は、タイプ、用途、国に分類される。

タイプ別では、北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場はフルーティ、フローラル、ウッディ、ブレンド、その他に分けられる。2022年の北米発酵フレーバー・フレグランス原料市場シェアはフルーティセグメントが最大である。

用途別では、北米の発酵フレーバー・フレグランス原料市場は食品・飲料、パーソナルケア製品、化粧品、その他に分類される。2022年の北米発酵フレーバー・フレグランス原料市場シェアは、その他セグメントが最大であった。

国別では、北米発酵フレーバー・フレグランス原料市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米発酵フレーバー・フレグランス原料市場シェアは米国が独占した。

Jeneil Biotech Inc、Dohler GmbH、Takasago International Corp、Givaudan SA、BASF SE、Firmenich International SA、Amyris Inc、Conagen Inc、Evolva Holding SAは、北米発酵フレーバー・フレグランス成分市場で事業を展開する大手企業の一部である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.発酵フレーバー・フレグランス原料の市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 バイヤーの交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 製造プロセス
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 最終用途産業
4.3.5 バリューチェーンのベンダー一覧
5.北米の発酵フレーバー・香料原料市場:主要市場ダイナミクス
5.1 市場の促進要因
5.1.1 持続可能性への関心の高まり
5.1.2 主要市場プレイヤーの戦略的開発イニシアティブ
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 製品コストの高騰
5.3 市場機会
5.3.1 技術的進歩
5.4 今後の動向
5.4.1 「クリーンラベル」と「非遺伝子組み換え」製品に対する需要の急増
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.発酵フレーバー・香料原料市場-北米市場分析
6.1 北米発酵フレーバー・香料原料市場の売上高(百万米ドル)、2020-2030年
6.2 北米の発酵フレーバー・香料原料市場の予測分析
7.北米の発酵フレーバー・香料原料市場分析-タイプ別
7.1 フルーティー
7.1.1 概要
7.1.2 フルーティー北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
7.2 フローラル
7.2.1 概要
7.2.2 フローラル:北米の発酵フレーバー・香料原料市場-2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.3 ウッディ
7.3.1 概要
7.3.2 ウッディ北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.4 ブレンド
7.4.1 概要
7.4.2 混合物北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.北米の発酵フレーバー・香料原料市場分析:用途別
8.1 食品と飲料
8.1.1 概要
8.1.2 食品と飲料北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.2 パーソナルケア製品
8.2.1 概要
8.2.2 パーソナルケア製品北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.3 化粧品
8.3.1 概要
8.3.2 化粧品:北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.4 その他
8.4.1 概要
8.4.2 その他北米の発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.北米の発酵フレーバー・香料原料市場:国別分析
9.1 北米市場の概要
9.1.1 北米発酵フレーバー・香料原料市場の国別売上高及び予測分析
9.1.1.1 北米:発酵フレーバー・香料原料市場の国別売上及び予測分析
9.1.1.2 米国発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
9.1.1.2.1 米国発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.2.2 米国発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
9.1.1.3 カナダ発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.3.1 カナダ発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 カナダ:発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
9.1.1.4 メキシコ発酵フレーバー・香料原料市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.4.1 メキシコ発酵フレーバー・香料原料市場のタイプ別内訳
9.1.1.4.2 メキシコ:発酵フレーバー・香料原料市場の用途別内訳
10.競争環境
10.1 主要企業によるヒートマップ分析
10.2 企業のポジショニングと集中度
11.企業プロフィール
11.1 ジェニールバイオテック
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 製品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要開発
11.2 ドーラーGmbH
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品とサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 高砂香料工業
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品とサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要開発
11.4 ジボダンSA
11.4.1 主要データ
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品とサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要開発
11.5 BASF SE
11.5.1 主要事実
11.5.2 事業内容
11.5.3 製品とサービス
11.5.4 財務概要
11.5.5 SWOT分析
11.5.6 主要開発
11.6 Firmenich International SA
11.6.1 主要事実
11.6.2 事業内容
11.6.3 製品とサービス
11.6.4 財務概要
11.6.5 SWOT分析
11.6.6 主要開発
11.7 アミリス社
11.7.1 主要事実
11.7.2 事業内容
11.7.3 製品とサービス
11.7.4 財務概要
11.7.5 SWOT分析
11.7.6 主要な開発
11.8 コナゲン社
11.8.1 主要事実
11.8.2 事業内容
11.8.3 製品とサービス
11.8.4 財務概要
11.8.5 SWOT分析
11.8.6 主要開発
11.9 エボルバ・ホールディング SA
11.9.1 主要事実
11.9.2 事業内容
11.9.3 製品とサービス
11.9.4 財務概要
11.9.5 SWOT分析
11.9.6 主要開発
12.付録
12.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The North America fermented flavor and fragrance ingredients market was valued at US$ 377.49 million in 2022 and is expected to reach US$ 773.91 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 9.4% from 2022 to 2030.

Rising Sustainability Concerns Fuel North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market

Over the past few years, climate change has affected the earth's natural ecosystems and posed a significant threat to the well-being of people. Thus, consumers are becoming conscious of the environmental impact associated with the products they use and assert a preference for sustainable ones. They are willing to pay extra for products and services from companies committed to sustainability principles, such as a positive environmental and social impact. Thus, the industry's practices are evolving to meet the health-consciousness of consumers and demands for sustainability and environmental benefits.

Flavors and fragrances made via synthetic extraction processes consist of chemicals and other fossil fuels, which can harm the environment and human health. The flavors and fragrances made using fossil fuels increase carbon (CO2) emissions and greenhouse gas emissions. For instance, synthetic vanilla flavor called vanillin is significantly more used flavor than natural vanilla flavors owing to its affordability and availability. But vanillin is synthetically manufactured from fossil fuel and wood pulp. Moreover, the yield of natural vanilla flavor extracted from vanilla pods is extremely low. It takes 500 Kg of vanilla pods to obtain 1 Kg of flavor. Thus, both the traditionally used natural process and synthetic process of flavors and fragrances are not sustainable. Similarly, the production of raspberry aroma by farming would require more than 100 metric ton of raspberries, which translates to ~40 football fields of cultivated acreage-a highly unsustainable use of land. Thus, the production of synthetic ingredients as well as traditionally produced natural ingredients can harm the environment.

Fermentation is an alternative technology developed to produce flavors and fragrances through sustainable methods and is also considered "natural." According to the US Environmental Protection Agency (EPA), Bioengineering for Pollution Prevention study, fermentation is a more sustainable method of production than traditional chemical synthesis because it is more resource-efficient and generates fewer byproducts. Thus, the flavors and fragrances produced by fermentation do not harm the environment and are labeled as natural and sustainable ingredients. Thus, rising sustainability concerns among end-use industries such as food & beverages, perfumeries, cosmetics, and personal care boost the demand for fermented flavors and fragrances across the globe, thereby favoring the market growth.

North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Overview

North America holds a prominent share of the global fermented flavor and fragrance ingredients market. The expanding role of biotechnology in producing flavors and fragrances is considered one of the major factors contributing to the market growth. Moreover, the well-established end-use industry in the region boosts the demand for flavors and fragrances, as these additives are suitable for various industries such as food & beverages, personal care and cosmetics, perfumes and fragrances, and home care products. Also, flavors and fragrances derived from fermentation technology are considered 'natural' by the Food and Drugs Administration (FDA) which drives its demand in food & beverages industry.

Furthermore, the rising awareness about the hazardous effects of synthetic flavors and fragrances boosts the demand for natural flavors and fragrances. Additionally, government authorities, such as the WHO and FDA, have recognized the hazardous effects of synthetic additives and have laid down guidelines for manufacturers that use such ingredients in food products. As a result, the demand for clean-label products has surged owing to increasing health consciousness among consumers, and the demand for fermented flavors and fragrances has picked up pace in the region. Similar to the food & beverage industry, the demand for clean-label ingredients is also increasing among cosmetic and personal care products manufacturers. Thus, the factors mentioned above contribute to the growth of the fermented flavor and fragrance ingredients market in North America.

North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Segmentation

The North America fermented flavor and fragrance ingredients market is categorized into type, application, and country.

Based on type, the North America fermented flavor and fragrance ingredients market is divided into fruity, floral, woody, blends, and others. The fruity segment held the largest North America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

In terms of application, the North America fermented flavor and fragrance ingredients market is categorized into food and beverages, personal care products, cosmetics, and others. The others segment held the largest North America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

By country, the North America fermented flavor and fragrance ingredients market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America fermented flavor and fragrance ingredients market share in 2022.

Jeneil Biotech Inc, Dohler GmbH, Takasago International Corp, Givaudan SA, BASF SE, Firmenich International SA, Amyris Inc, Conagen Inc, and Evolva Holding SA are some of the leading companies operating in the North America fermented flavor and fragrance ingredients market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturing Process
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 End-Use Industries
4.3.5 List of Vendors in the Value Chain
5. North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Sustainability Concerns
5.1.2 Strategic Development Initiatives by Key Market Players
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Product Costs
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Technological Advancements
5.4 Future Trends
5.4.1 Surging Demand for "Clean Label" and "Non-GMO" Products
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - North America Market Analysis
6.1 North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.2 North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Forecast Analysis
7. North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Analysis - by Type
7.1 Fruity
7.1.1 Overview
7.1.2 Fruity: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Floral
7.2.1 Overview
7.2.2 Floral: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Woody
7.3.1 Overview
7.3.2 Woody: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Blends
7.4.1 Overview
7.4.2 Blends: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Analysis - by Application
8.1 Food and Beverages
8.1.1 Overview
8.1.2 Food and Beverages: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Personal Care Products
8.2.1 Overview
8.2.2 Personal Care Products: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Cosmetics
8.3.1 Overview
8.3.2 Cosmetics: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Others
8.4.1 Overview
8.4.2 Others: North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Country Analysis
9.1 North America Market Overview
9.1.1 North America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.1 North America: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.2 US: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.2.1 US: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.2.2 US: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
9.1.1.3 Canada: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.3.1 Canada: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.3.2 Canada: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
9.1.1.4 Mexico: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.4.1 Mexico: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Type
9.1.1.4.2 Mexico: Fermented Flavor and Fragrance Ingredients Market Breakdown, by Application
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis by Key Players
10.2 Company Positioning & Concentration
11. Company Profiles
11.1 Jeneil Biotech Inc
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Dohler GmbH
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 Takasago International Corp
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Givaudan SA
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 BASF SE
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 Firmenich International SA
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 SWOT Analysis
11.6.6 Key Developments
11.7 Amyris Inc
11.7.1 Key Facts
11.7.2 Business Description
11.7.3 Products and Services
11.7.4 Financial Overview
11.7.5 SWOT Analysis
11.7.6 Key Developments
11.8 Conagen Inc
11.8.1 Key Facts
11.8.2 Business Description
11.8.3 Products and Services
11.8.4 Financial Overview
11.8.5 SWOT Analysis
11.8.6 Key Developments
11.9 Evolva Holding SA
11.9.1 Key Facts
11.9.2 Business Description
11.9.3 Products and Services
11.9.4 Financial Overview
11.9.5 SWOT Analysis
11.9.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 About The Insight Partners

 

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