グルテンフリー食品の世界市場 2021-2025年Global Gluten-free Food Market 2021-2025 グルテンフリー食品の世界市場 2021-2025年 Technavio社はグルテンフリー食品市場をモニターしており、予測期間中に8.35%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて33.5億ドルの成長が見込まれています。当レポ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーグルテンフリー食品の世界市場 2021-2025年Technavio社はグルテンフリー食品市場をモニターしており、予測期間中に8.35%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて33.5億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、グルテンフリー食品市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、グルテンフリーのベーカリー製品に対する需要の高まりと、グルテンフリー食品の健康上のメリットに対する意識の高まりです。また、グルテンフリーのベーカリー製品の需要の高まりは、市場の成長をも後押しすると予想されます。 グルテンフリー食品の市場分析には、製品や流通チャネルのセグメント、地理的な状況などが含まれます。 Technavioのグルテンフリー食品市場は以下のように区分されています。 製品別 - グルテンフリーのベーカリー、コンフェクショナリー製品 - グルテンフリーのシリアルとスナック - その他のグルテンフリー食品 地域別の状況 - 北アメリカ - ヨーロッパ - APAC - 南米 - MEA 販売チャネル別 - オフライン - オンライン 本調査では、レストランのメニューにグルテンフリー食品が増えていることが、今後数年間のグルテンフリー食品市場の成長を促す主な理由の1つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。当レポートでは、グルテンフリー食品市場について、以下の項目を取り上げています。 - グルテンフリー食品の市場サイジング - グルテンフリー食品市場の予測 - グルテンフリー食品市場の業界分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、コナグラブランズ社、フリーダムフーズグループ社、ゼネラルミルズ社、グルマSABデCV社、ケロッグ社、リンツ・アンド・シュプルングリ(USA)社、モンデリーズ・インターナショナル社、ヘインセレスティアルグループ社、ハーシー社、ユニリーバグループなど、グルテンフリー食品市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、グルテンフリー食品の市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/gluten-free-food-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Gluten-free bakery and confectionery products - Market size and forecast 2020-2025 o Gluten-free cereals and snacks - Market size and forecast 2020-2025 o Other gluten-free food products - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Conagra Brands Inc. o Freedom Foods Group Ltd. o General Mills Inc. o Gruma SAB de CV o Kellogg Co. o Lindt and Sprungli (USA) Inc. o Mondelez International Inc. o The Hain Celestial Group Inc. o The Hershey Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Gluten-free bakery and confectionery products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Gluten-free bakery and confectionery products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Gluten-free cereals and snacks - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Gluten-free cereals and snacks - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Other gluten-free food products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 29: Other gluten-free food products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Market opportunity by Product • 31: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 32: Comparison by Distribution channel • 33: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Market opportunity by Distribution channel • 38: Customer landscape • 39: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 40: Geographic comparison • 41: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 50: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: Key leading countries • 52: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 53: Impact of drivers and challenges • 54: Vendor landscape • 55: Landscape disruption • 56: Industry risks • 57: Vendors covered • 58: Market positioning of vendors • 59: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Overview • 60: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Business segments • 61: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Key offerings • 62: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Key customers • 63: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Segment focus • 64: Conagra Brands Inc. - Overview • 65: Conagra Brands Inc. - Business segments • 66: Conagra Brands Inc. - Key offerings • 67: Conagra Brands Inc. - Key customers • 68: Conagra Brands Inc. - Segment focus • 69: Freedom Foods Group Ltd. - Overview • 70: Freedom Foods Group Ltd. - Business segments • 71: Freedom Foods Group Ltd. - Key offerings • 72: Freedom Foods Group Ltd. - Key customers • 73: Freedom Foods Group Ltd. - Segment focus • 74: General Mills Inc. - Overview • 75: General Mills Inc. - Business segments • 76: General Mills Inc. - Key offerings • 77: General Mills Inc. - Key customers • 78: General Mills Inc. - Segment focus • 79: Hero Group - Overview • 80: Hero Group - Business segments • 81: Hero Group - Key offerings • 82: Hero Group - Key customers • 83: Hero Group - Segment focus • 84: Kellogg Co. - Overview • 85: Kellogg Co. - Business segments • 86: Kellogg Co. - Key offerings • 87: Kellogg Co. - Key customers • 88: Kellogg Co. - Segment focus • 89: London Food Corp. Ltd. - Overview • 90: London Food Corp. Ltd. - Business segments • 91: London Food Corp. Ltd. - Key offerings • 92: London Food Corp. Ltd. - Key customers • 93: London Food Corp. Ltd. - Segment focus • 94: Silly Yak Foods - Overview • 95: Silly Yak Foods - Business segments • 96: Silly Yak Foods - Key offerings • 97: Silly Yak Foods - Key customers • 98: Silly Yak Foods - Segment focus • 99: The Hain Celestial Group Inc. - Overview • 100: The Hain Celestial Group Inc. - Business segments • 101: The Hain Celestial Group Inc. - Key offerings • 102: The Hain Celestial Group Inc. - Key customers • 103: The Hain Celestial Group Inc. - Segment focus • 104: The Kraft Heinz Co. - Overview • 105: The Kraft Heinz Co. - Business segments • 106: The Kraft Heinz Co. - Key offerings • 107: The Kraft Heinz Co. - Key customers • 108: The Kraft Heinz Co. - Segment focus • 109: Currency conversion rates for US$ • 110: Research Methodology • 111: Validation techniques employed for market sizing • 112: Information sources • 113: List of abbreviations
SummaryGlobal Gluten-free Food Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Gluten-free bakery and confectionery products - Market size and forecast 2020-2025 o Gluten-free cereals and snacks - Market size and forecast 2020-2025 o Other gluten-free food products - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Conagra Brands Inc. o Freedom Foods Group Ltd. o General Mills Inc. o Gruma SAB de CV o Kellogg Co. o Lindt and Sprungli (USA) Inc. o Mondelez International Inc. o The Hain Celestial Group Inc. o The Hershey Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Gluten-free bakery and confectionery products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Gluten-free bakery and confectionery products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Gluten-free cereals and snacks - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Gluten-free cereals and snacks - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Other gluten-free food products - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 29: Other gluten-free food products - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Market opportunity by Product • 31: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 32: Comparison by Distribution channel • 33: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Market opportunity by Distribution channel • 38: Customer landscape • 39: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 40: Geographic comparison • 41: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 50: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: Key leading countries • 52: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 53: Impact of drivers and challenges • 54: Vendor landscape • 55: Landscape disruption • 56: Industry risks • 57: Vendors covered • 58: Market positioning of vendors • 59: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Overview • 60: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Business segments • 61: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Key offerings • 62: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Key customers • 63: Bobs Red Mill Natural Foods Inc. - Segment focus • 64: Conagra Brands Inc. - Overview • 65: Conagra Brands Inc. - Business segments • 66: Conagra Brands Inc. - Key offerings • 67: Conagra Brands Inc. - Key customers • 68: Conagra Brands Inc. - Segment focus • 69: Freedom Foods Group Ltd. - Overview • 70: Freedom Foods Group Ltd. - Business segments • 71: Freedom Foods Group Ltd. - Key offerings • 72: Freedom Foods Group Ltd. - Key customers • 73: Freedom Foods Group Ltd. - Segment focus • 74: General Mills Inc. - Overview • 75: General Mills Inc. - Business segments • 76: General Mills Inc. - Key offerings • 77: General Mills Inc. - Key customers • 78: General Mills Inc. - Segment focus • 79: Hero Group - Overview • 80: Hero Group - Business segments • 81: Hero Group - Key offerings • 82: Hero Group - Key customers • 83: Hero Group - Segment focus • 84: Kellogg Co. - Overview • 85: Kellogg Co. - Business segments • 86: Kellogg Co. - Key offerings • 87: Kellogg Co. - Key customers • 88: Kellogg Co. - Segment focus • 89: London Food Corp. Ltd. - Overview • 90: London Food Corp. Ltd. - Business segments • 91: London Food Corp. Ltd. - Key offerings • 92: London Food Corp. Ltd. - Key customers • 93: London Food Corp. Ltd. - Segment focus • 94: Silly Yak Foods - Overview • 95: Silly Yak Foods - Business segments • 96: Silly Yak Foods - Key offerings • 97: Silly Yak Foods - Key customers • 98: Silly Yak Foods - Segment focus • 99: The Hain Celestial Group Inc. - Overview • 100: The Hain Celestial Group Inc. - Business segments • 101: The Hain Celestial Group Inc. - Key offerings • 102: The Hain Celestial Group Inc. - Key customers • 103: The Hain Celestial Group Inc. - Segment focus • 104: The Kraft Heinz Co. - Overview • 105: The Kraft Heinz Co. - Business segments • 106: The Kraft Heinz Co. - Key offerings • 107: The Kraft Heinz Co. - Key customers • 108: The Kraft Heinz Co. - Segment focus • 109: Currency conversion rates for US$ • 110: Research Methodology • 111: Validation techniques employed for market sizing • 112: Information sources • 113: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
TechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |