フォグコンピューティングの世界市場 2021-2025Global Fog Computing Market 2021-2025 フォグコンピューティングの世界市場 2021-2025年 Technavio社はフォグコンピューティング市場をモニターしており、予測期間中に58.53%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて27.9億ドルの成長が見込まれてい... もっと見る
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サマリーフォグコンピューティングの世界市場 2021-2025年Technavio社はフォグコンピューティング市場をモニターしており、予測期間中に58.53%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて27.9億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、フォグコンピューティング市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、業種間のコミュニケーションの増加によるIoTの急激な増加と、意思決定の遅延を減らすための分散型コンピューティングに対する需要の高まりです。さらに、垂直方向の通信の増加によるIoTの急激な増加が、市場の成長を後押しすることも予想されます。 フォグコンピューティング市場の分析には、アプリケーションセグメントと地域別の状況が含まれます。 Technavio社のフォグコンピューティング市場は以下のように区分されています。 アプリケーション別 - ユーティリティー - ヘルスケア分野 - 輸送分野 - 産業 - 農業 - その他 地域別構成比 - 北アメリカ - ヨーロッパ - APAC - 南米 - MEA 本調査では、持続可能なエネルギー使用のためにネットワークトラフィックを最適化することが、今後数年間のフォグコンピューティング市場の成長を促す主要な理由の1つであるとしています。 Technavio社は、複数のソースからのデータを調査、合成、主要パラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な姿を提示しています。当レポートでは、フォグコンピューティング市場について、以下の項目を取り上げています。 - フォグコンピューティング市場のサイジング - フォグコンピューティング市場の予測 - フォグコンピューティング市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Arm Ltd.、Cisco Systems Inc.、Dell Technologies Inc.、富士通株式会社、General Electric Co.、Intel Corp.、Microsoft Corp.、Nebbiolo Technologies Inc.、Schneider Electric SE、株式会社東芝など、フォグコンピューティング市場をリードする複数のベンダーの詳細な分析を行っています。また、フォグコンピューティング市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/fog-computing-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Utilities - Market size and forecast 2020-2025 o Healthcare - Market size and forecast 2020-2025 o Transportation - Market size and forecast 2020-2025 o Industrial - Market size and forecast 2020-2025 o Agriculture - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Arm Ltd. o Cisco Systems Inc. o Dell Technologies Inc. o Fujitsu Ltd. o General Electric Co. o Intel Corp. o Microsoft Corp. o Nebbiolo Technologies Inc. o Schneider Electric SE o Toshiba Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Utilities - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Utilities - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Healthcare - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Healthcare - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Transportation - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Transportation - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Industrial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Industrial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Agriculture - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Agriculture - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by Application • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: Arm Ltd. - Overview • 58: Arm Ltd. - Product and service • 59: Arm Ltd. - Key offerings • 60: Arm Ltd. - Key customers • 61: Arm Ltd. - Segment focus • 62: Cisco Systems Inc. - Overview • 63: Cisco Systems Inc. - Business segments • 64: Cisco Systems Inc. - Key offerings • 65: Cisco Systems Inc. - Key customers • 66: Cisco Systems Inc. - Segment focus • 67: Dell Technologies Inc. - Overview • 68: Dell Technologies Inc. - Business segments • 69: Dell Technologies Inc. - Key offerings • 70: Dell Technologies Inc. - Key customers • 71: Dell Technologies Inc. - Segment focus • 72: Fujitsu Ltd. - Overview • 73: Fujitsu Ltd. - Product and service • 74: Fujitsu Ltd. - Key offerings • 75: Fujitsu Ltd. - Key customers • 76: Fujitsu Ltd. - Segment focus • 77: General Electric Co. - Overview • 78: General Electric Co. - Business segments • 79: General Electric Co. - Key offerings • 80: General Electric Co. - Key customers • 81: General Electric Co. - Segment focus • 82: Intel Corp. - Overview • 83: Intel Corp. - Business segments • 84: Intel Corp. - Key offerings • 85: Intel Corp. - Key customers • 86: Intel Corp. - Segment focus • 87: Microsoft Corp. - Overview • 88: Microsoft Corp. - Business segments • 89: Microsoft Corp. - Key offerings • 90: Microsoft Corp. - Key customers • 91: Microsoft Corp. - Segment focus • 92: Nebbiolo Technologies Inc. - Overview • 93: Nebbiolo Technologies Inc. - Product and service • 94: Nebbiolo Technologies Inc. - Key offerings • 95: Nebbiolo Technologies Inc. - Key customers • 96: Nebbiolo Technologies Inc. - Segment focus • 97: Schneider Electric SE - Overview • 98: Schneider Electric SE - Business segments • 99: Schneider Electric SE - Key offerings • 100: Schneider Electric SE - Key customers • 101: Schneider Electric SE - Segment focus • 102: Toshiba Corp. - Overview • 103: Toshiba Corp. - Business segments • 104: Toshiba Corp. - Key offerings • 105: Toshiba Corp. - Key customers • 106: Toshiba Corp. - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
SummaryGlobal Fog Computing Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Utilities - Market size and forecast 2020-2025 o Healthcare - Market size and forecast 2020-2025 o Transportation - Market size and forecast 2020-2025 o Industrial - Market size and forecast 2020-2025 o Agriculture - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Arm Ltd. o Cisco Systems Inc. o Dell Technologies Inc. o Fujitsu Ltd. o General Electric Co. o Intel Corp. o Microsoft Corp. o Nebbiolo Technologies Inc. o Schneider Electric SE o Toshiba Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Utilities - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Utilities - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Healthcare - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Healthcare - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Transportation - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Transportation - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Industrial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Industrial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Agriculture - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Agriculture - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by Application • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: Arm Ltd. - Overview • 58: Arm Ltd. - Product and service • 59: Arm Ltd. - Key offerings • 60: Arm Ltd. - Key customers • 61: Arm Ltd. - Segment focus • 62: Cisco Systems Inc. - Overview • 63: Cisco Systems Inc. - Business segments • 64: Cisco Systems Inc. - Key offerings • 65: Cisco Systems Inc. - Key customers • 66: Cisco Systems Inc. - Segment focus • 67: Dell Technologies Inc. - Overview • 68: Dell Technologies Inc. - Business segments • 69: Dell Technologies Inc. - Key offerings • 70: Dell Technologies Inc. - Key customers • 71: Dell Technologies Inc. - Segment focus • 72: Fujitsu Ltd. - Overview • 73: Fujitsu Ltd. - Product and service • 74: Fujitsu Ltd. - Key offerings • 75: Fujitsu Ltd. - Key customers • 76: Fujitsu Ltd. - Segment focus • 77: General Electric Co. - Overview • 78: General Electric Co. - Business segments • 79: General Electric Co. - Key offerings • 80: General Electric Co. - Key customers • 81: General Electric Co. - Segment focus • 82: Intel Corp. - Overview • 83: Intel Corp. - Business segments • 84: Intel Corp. - Key offerings • 85: Intel Corp. - Key customers • 86: Intel Corp. - Segment focus • 87: Microsoft Corp. - Overview • 88: Microsoft Corp. - Business segments • 89: Microsoft Corp. - Key offerings • 90: Microsoft Corp. - Key customers • 91: Microsoft Corp. - Segment focus • 92: Nebbiolo Technologies Inc. - Overview • 93: Nebbiolo Technologies Inc. - Product and service • 94: Nebbiolo Technologies Inc. - Key offerings • 95: Nebbiolo Technologies Inc. - Key customers • 96: Nebbiolo Technologies Inc. - Segment focus • 97: Schneider Electric SE - Overview • 98: Schneider Electric SE - Business segments • 99: Schneider Electric SE - Key offerings • 100: Schneider Electric SE - Key customers • 101: Schneider Electric SE - Segment focus • 102: Toshiba Corp. - Overview • 103: Toshiba Corp. - Business segments • 104: Toshiba Corp. - Key offerings • 105: Toshiba Corp. - Key customers • 106: Toshiba Corp. - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
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