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セールスエンゲージメントプラットフォーム市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Sales Engagement Platform Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、使い捨て口腔ケア機器の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月4日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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250 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、使い捨て口腔ケア機器の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察セールスエンゲージメントプラットフォーム市場

- 市場規模(2024E):89億9,270万米ドル
- 予測市場価値(2033F):29,624.7百万米ドル296億2,470万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 18.6%

使い捨て口腔ケア機器市場 - レポートスコープ:

使い捨て口腔ケア器具は、特に医療現場や旅行シーンにおいて、口腔衛生の維持に重要な役割を果たしている。使い捨て歯ブラシ、フロス、綿棒を含むこれらの器具は、洗浄の必要性をなくし、二次汚染のリスクを低減することで、利便性と衛生上の利点を提供する。この市場は、病院、歯科医院、個人消費者を対象としており、1回使い切り用に設計された様々な製品を提供している。

市場成長の促進要因

世界の使い捨て口腔ケア機器市場は、口腔衛生に対する意識の高まり、歯科疾患の有病率の上昇、便利で衛生的な口腔ケアソリューションに対する需要の高まりなど、いくつかの主要要因によって牽引されている。さらに、使い捨て製品の素材やデザインの進歩、医療現場でのこれらの製品の採用増加などが市場拡大をさらに後押ししている。また、多忙なライフスタイルや旅行ニーズに後押しされ、外出先でも使用できる口腔ケア製品が求められる傾向も、市場の成長を後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、使い捨て口腔ケア機器市場は、使い捨てプラスチックに対する環境問題、高級製品の高コスト、特定地域での限定的な採用などに関連する課題に直面している。また、従来のユーザーの変化に対する抵抗感や、使い捨て器具の利点に関する消費者教育の必要性も、市場の成長を阻害する可能性がある。

市場機会:

使い捨て口腔ケア器具市場は、技術革新、環境に優しい使い捨て製品の台頭、新興市場におけるこれらの器具の使用の増加により、大きな成長機会をもたらしている。使い捨て口腔ケア製品用の生分解性で持続可能な材料の開発は、市場プレーヤーに新たな道を開く。さらに、接客業や旅行業などの従来とは異なる環境における使い捨て器具の用途拡大が、市場範囲を広げている。

本レポートで扱う主な質問

- 使い捨て口腔ケア装置市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 使い捨て口腔ケア器具を採用する消費者が最も求める製品や機能は何か?
- 材料や設計技術の進歩は、使い捨て口腔ケア装置市場の競争環境をどのように変えているか?
- 使い捨て口腔ケア器具市場に貢献している主要プレーヤーは誰であり、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の使い捨て口腔ケア装置市場における新たな動向と将来の展望は?

競争情報とビジネス戦略:

コルゲート・パルモリーブ、ジョンソン・エンド・ジョンソン、プロクター・アンド・ギャンブルを含む世界の使い捨て口腔ケア機器市場の大手企業は、競争力を得るために技術革新、製品差別化、戦略的パートナーシップに重点を置いている。これらの企業は研究開発に投資し、生分解性素材や使い勝手の向上など、先進的な製品機能を開発している。医療従事者、歯科医師会、環境保護団体との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、製品の採用を促進する。さらに、消費者からのフィードバック、ユーザーエクスペリエンスの向上、製品の継続的なアップデートを重視することで、市場の成長と顧客満足を促進している。

主な企業

- アウトリーチ
- クリアスライド
- セールスロフト
- イエスウェア
- グルーブ
- Cirrus Insight
- インサイドセールス
- ミックスマックス
- ToutApp
- バニラソフト
- DealHub
- アジャイルCRM
- Veelo
- コネクトリーダー

セールスエンゲージメントプラットフォーム業界調査の主要セグメント

コンポーネント別
- セールスエンゲージメントプラットフォーム
- サービス

企業規模別
- 中小企業 (SMEs)
- 大企業

業界別
- IT・通信
- ヘルスケア
- 小売・CPG
- 製造業
- BFSI
- 旅行・ホスピタリティ
- 自動車

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.価格分析
4.1.価格分析(価格モデル別
4.1.1.サブスクリプション価格モデル
4.1.2.永久ライセンス
4.2.平均価格分析ベンチマーク
5.世界のセールスエンゲージメントプラットフォーム市場の需要(金額単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
5.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2033年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
5.2.2.絶対価格機会分析
6.市場背景
6.1.マクロ経済要因
6.2.予測要因-関連性と影響
6.3.バリューチェーン
6.4.COVID-19危機-影響評価
6.4.1.現在の統計
6.4.2.短期・中長期の見通し
6.4.3.予想されるリバウンド
6.5.市場ダイナミクス
6.5.1.促進要因
6.5.2.阻害要因
6.5.3.機会
7.セールスエンゲージメントプラットフォームの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(ソリューション別
7.1.はじめに/主な調査結果
7.2.ソリューション別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2023年
7.3.ソリューション別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.セールスエンゲージメントプラットフォーム
7.3.1.1.クラウドベース
7.3.1.2.オンプレミス
7.3.2.サービス
7.3.2.1.プロフェッショナル・サービス
7.3.2.1.1.コンサルティング&アドバイザリー
7.3.2.1.2.インテグレーション&インプリメンテーション
7.3.2.1.3.サポート&メンテナンス
7.3.2.2.マネージド・サービス
7.4.ソリューション別市場魅力度分析
8.セールスエンゲージメントプラットフォームの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:企業規模別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.企業規模別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2023年
8.3.企業規模別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.中小企業
8.3.2.大企業
8.4.企業規模別市場魅力度分析
9.セールスエンゲージメントプラットフォームの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:産業別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.産業別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2023年
9.3.産業別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.IT・通信
9.3.2.ヘルスケア
9.3.3.小売・CPG
9.3.4.製造業
9.3.5.BFSI
9.3.6.旅行・ホスピタリティ
9.3.7.自動車
9.3.8.その他
9.4.産業別市場魅力度分析
10.セールスエンゲージメントプラットフォームの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019年~2023年
10.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.東アジア
10.3.5.南アジア太平洋
10.3.6.中東・アフリカ
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)推移分析:市場分類別、2019年~2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
11.3.1.ソリューション別
11.3.2.産業別
11.3.3.企業規模別
11.3.4.国別
11.3.4.1.米国
11.3.4.2.カナダ
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.ソリューション別
11.4.2.産業別
11.4.3.企業規模別
11.4.4.国別
11.5.市場動向
11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.中南米のセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)推移分析:市場分類別、2019年~2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
12.3.1.ソリューション別
12.3.2.産業別
12.3.3.企業規模別
12.3.4.国別
12.3.4.1.ブラジル
12.3.4.2.メキシコ
12.3.4.3.その他のラテンアメリカ
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.ソリューション別
12.4.2.産業別
12.4.3.企業規模別
12.4.4.国別
13.欧州セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)推移分析:市場分類別、2019年~2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
13.3.1.ソリューション別
13.3.2.産業別
13.3.3.企業規模別
13.3.4.国別
13.3.4.1.ドイツ
13.3.4.2.イタリア
13.3.4.3.フランス
13.3.4.4.イギリス
13.3.4.5.スペイン
13.3.4.6.ベネルクス
13.3.4.7.ロシア
13.3.4.8.その他のヨーロッパ
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.ソリューション別
13.4.2.産業別
13.4.3.企業規模別
13.4.4.国別
14.南アジア・太平洋地域のセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)推移分析:市場分類別、2019年~2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
14.3.1.ソリューション別
14.3.2.産業別
14.3.3.企業規模別
14.3.4.国別
14.3.4.1.インド
14.3.4.2.タイ
14.3.4.3.インドネシア
14.3.4.4.マレーシア
14.3.4.5.オーストラリア&ニュージーランド
14.3.4.6.その他の南アジア・太平洋地域
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.ソリューション別
14.4.2.産業別
14.4.3.企業規模別
14.4.4.国別
15.東アジアのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)推移分析:市場分類別、2019年~2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
15.3.1.ソリューション別
15.3.2.産業別
15.3.3.企業規模別
15.3.4.国別
15.3.4.1.中国
15.3.4.2.日本
15.3.4.3.韓国
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.ソリューション別
15.4.2.産業別
15.4.3.企業規模別
15.4.4.国別
16.中東・アフリカのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019年~2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2033年
16.3.1.ソリューション別
16.3.2.産業別
16.3.3.企業規模別
16.3.4.国別
16.3.4.1.GCC諸国
16.3.4.2.トルコ
16.3.4.3.南アフリカ
16.3.4.4.その他の中東・アフリカ
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.ソリューション別
16.4.2.産業別
16.4.3.企業規模別
16.4.4.国別
17.主要国分析-セールスエンゲージメントプラットフォーム市場
17.1.米国セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.1.1.ソリューション別
17.1.2.産業別
17.1.3.企業規模別
17.2.カナダセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.2.1.ソリューション別
17.2.2.産業別
17.2.3.企業規模別
17.3.メキシコのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.3.1.ソリューション別
17.3.2.産業別
17.3.3.企業規模別
17.4.ブラジルセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.4.1.ソリューション別
17.4.2.産業別
17.4.3.企業規模別
17.5.ドイツのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.5.1.ソリューション別
17.5.2.産業別
17.5.3.企業規模別
17.6.イタリアのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.6.1.ソリューション別
17.6.2.産業別
17.6.3.企業規模別
17.7.フランスセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.7.1.ソリューション別
17.7.2.産業別
17.7.3.企業規模別
17.8.英国セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.8.1.ソリューション別
17.8.2.産業別
17.8.3.企業規模別
17.9.スペインセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.9.1.ソリューション別
17.9.2.産業別
17.9.3.企業規模別
17.10.ベネルクスセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.10.1.ソリューション別
17.10.2.産業別
17.10.3.企業規模別
17.11.ロシアセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.11.1.ソリューション別
17.11.2.産業別
17.11.3.企業規模別
17.12.中国セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.12.1.ソリューション別
17.12.2.産業別
17.12.3.企業規模別
17.13.日本セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.13.1.ソリューション別
17.13.2.産業別
17.13.3.企業規模別
17.14.韓国セールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.14.1.ソリューション別
17.14.2.産業別
17.14.3.企業規模別
17.15.インドのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.15.1.ソリューション別
17.15.2.産業別
17.15.3.企業規模別
17.16.タイのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.16.1.ソリューション別
17.16.2.産業別
17.16.3.企業規模別
17.17.インドネシアの営業支援プラットフォーム市場分析
17.17.1.ソリューション別
17.17.2.産業別
17.17.3.企業規模別
17.18.マレーシアのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.18.1.ソリューション別
17.18.2.産業別
17.18.3.企業規模別
17.19.オーストラリアとニュージーランドのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.19.1.ソリューション別
17.19.2.産業別
17.19.3.企業規模別
17.20.GCC諸国のセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.20.1.ソリューション別
17.20.2.産業別
17.20.3.企業規模別
17.21.トルコのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.21.1.ソリューション別
17.21.2.産業別
17.21.3.企業規模別
17.22.南アフリカのセールスエンゲージメントプラットフォーム市場分析
17.22.1.ソリューション別
17.22.2.産業別
17.22.3.企業規模別
18.市場構造分析
18.1.企業階層別市場分析
18.2.上位企業の市場シェア分析
18.3.市場プレゼンス分析
19.競争分析
19.1.競合ダッシュボード
19.2.競合ベンチマーキング
19.3.競合ディープダイブ
19.3.1.ゾーホー株式会社
19.3.1.1.事業概要
19.3.1.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.1.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.1.4.主要戦略と展開
19.3.2.セールスロフト
19.3.2.1.事業概要
19.3.2.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.2.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.2.4.主要戦略と展開
19.3.3.ハイスポット
19.3.3.1.事業概要
19.3.3.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.3.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.3.4.主要戦略と展開
19.3.4.フレッシュワークス
19.3.4.1.事業概要
19.3.4.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.4.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.4.4.主要戦略と展開
19.3.5.SAP
19.3.5.1.事業概要
19.3.5.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.5.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.5.4.主要戦略と展開
19.3.6.アップランドソフトウェア
19.3.6.1.事業概要
19.3.6.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.6.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.6.4.主要戦略と展開
19.3.7.クリアスライド
19.3.7.1.事業概要
19.3.7.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.7.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.7.4.主要戦略と展開
19.3.8.地震
19.3.8.1.事業概要
19.3.8.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.8.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.8.4.主要戦略と展開
19.3.9.ビッグティカン
19.3.9.1.事業概要
19.3.9.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.9.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.9.4.主要戦略と展開
19.3.10.ショーパッド
19.3.10.1.事業概要
19.3.10.2.ソリューションポートフォリオ
19.3.10.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
19.3.10.4.主要戦略と展開
20.前提条件と略語
21.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for disposable oral care devices. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights: Sales Engagement Platform Market

• Market Size (2024E): USD 8,992.7 million
• Projected Market Value (2033F): USD 29,624.7 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 18.6%

Disposable Oral Care Devices Market - Report Scope:

Disposable oral care devices play a critical role in maintaining oral hygiene, particularly in healthcare settings and travel scenarios. These devices, which include disposable toothbrushes, flossers, and mouth swabs, offer convenience and hygiene benefits by eliminating the need for cleaning and reducing the risk of cross-contamination. The market caters to hospitals, dental clinics, and individual consumers, providing a range of products designed for single use.

Market Growth Drivers:

The global disposable oral care devices market is driven by several key factors, including increasing awareness of oral hygiene, rising prevalence of dental diseases, and the growing demand for convenient and hygienic oral care solutions. Additionally, advancements in disposable product materials and design, along with the increasing adoption of these products in healthcare settings, further drive market expansion. The trend towards on-the-go oral care products, driven by busy lifestyles and travel needs, also boosts market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the disposable oral care devices market faces challenges related to environmental concerns over single-use plastics, high cost of premium products, and limited adoption in certain regions. Resistance to change among traditional users and the need for consumer education on the benefits of disposable devices can also impede market growth.

Market Opportunities:

The disposable oral care devices market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, the rise of eco-friendly disposable products, and the increasing use of these devices in emerging markets. The development of biodegradable and sustainable materials for disposable oral care products opens new avenues for market players. Moreover, expanding the application of disposable devices in non-traditional settings, such as hospitality and travel industries, broadens the market scope.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the disposable oral care devices market globally?
• Which products and features are most sought after by consumers adopting disposable oral care devices?
• How are advancements in materials and design technologies reshaping the competitive landscape of the disposable oral care devices market?
• Who are the key players contributing to the disposable oral care devices market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global disposable oral care devices market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global disposable oral care devices market, including Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, and Procter & Gamble, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced product features, including biodegradable materials and enhanced usability. Collaborations with healthcare providers, dental associations, and environmental organizations facilitate market access and promote product adoption. Additionally, emphasis on consumer feedback, user experience enhancement, and continuous product updates fosters market growth and customer satisfaction.

Key Companies Profiled:

• Outreach
• ClearSlide
• SalesLoft
• Yesware
• Groove
• Cirrus Insight
• InsideSales
• Mixmax
• ToutApp
• VanillaSoft
• DealHub
• Agile CRM
• Veelo
• ConnectLeader

Key Segments of Sales Engagement Platform Industry Research

By Component:
• Sales Engagement Platforms
• Services

By Enterprise Size:
• Small & Medium Enterprises (SMEs)
• Large Enterprises

By Industry:
• IT & Telecom
• Healthcare
• Retail & CPG
• Manufacturing
• BFSI
• Travel & Hospitality
• Automotive

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia Pacific
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Pricing Analysis
4.1. Pricing Analysis, By Pricing Model
4.1.1. Subscription Pricing Model
4.1.2. Perpetual Licensing
4.2. Average Pricing Analysis Benchmark
5. Global Sales Engagement Platform Market Demand (Value in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
6. Market Background
6.1. Macro-Economic Factors
6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
6.3. Value Chain
6.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
6.4.1. Current Statistics
6.4.2. Short-Mid-Long-Term Outlook
6.4.3. Likely Rebound
6.5. Market Dynamics
6.5.1. Drivers
6.5.2. Restraints
6.5.3. Opportunities
7. Global Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Solution
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Solution, 2019 - 2023
7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Solution, 2024-2033
7.3.1. Sales Engagement Platform
7.3.1.1. Cloud-based
7.3.1.2. On-Premise
7.3.2. Service
7.3.2.1. Professional Services
7.3.2.1.1. Consulting & Advisory
7.3.2.1.2. Integration & Implementation
7.3.2.1.3. Support & Maintenance
7.3.2.2. Managed Services
7.4. Market Attractiveness Analysis By Solution
8. Global Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Enterprise Size
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2019 - 2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2024-2033
8.3.1. Small and Medium Enterprises
8.3.2. Large Enterprises
8.4. Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size
9. Global Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Industry
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Industry, 2019 - 2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Industry, 2024-2033
9.3.1. IT & Telecom
9.3.2. Healthcare
9.3.3. Retail & CPG
9.3.4. Manufacturing
9.3.5. BFSI
9.3.6. Travel & Hospitality
9.3.7. Automotive
9.3.8. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Industry
10. Global Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Region, 2019 - 2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. East Asia
10.3.5. South Asia Pacific
10.3.6. Middle East and Africa
10.4. Market Attractiveness Analysis by Region
11. North America Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.3.1. By Solution
11.3.2. By Industry
11.3.3. By Enterprise Size
11.3.4. By Country
11.3.4.1. U.S.
11.3.4.2. Canada
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Solution
11.4.2. By Industry
11.4.3. By Enterprise Size
11.4.4. By Country
11.5. Market Trends
11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12. Latin America Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Solution
12.3.2. By Industry
12.3.3. By Enterprise Size
12.3.4. By Country
12.3.4.1. Brazil
12.3.4.2. Mexico
12.3.4.3. Rest of Latin America
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Solution
12.4.2. By Industry
12.4.3. By Enterprise Size
12.4.4. By Country
13. Europe Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Solution
13.3.2. By Industry
13.3.3. By Enterprise Size
13.3.4. By Country
13.3.4.1. Germany
13.3.4.2. Italy
13.3.4.3. France
13.3.4.4. U.K.
13.3.4.5. Spain
13.3.4.6. BENELUX
13.3.4.7. Russia
13.3.4.8. Rest of Europe
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Solution
13.4.2. By Industry
13.4.3. By Enterprise Size
13.4.4. By Country
14. South Asia & Pacific Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Solution
14.3.2. By Industry
14.3.3. By Enterprise Size
14.3.4. By Country
14.3.4.1. India
14.3.4.2. Thailand
14.3.4.3. Indonesia
14.3.4.4. Malaysia
14.3.4.5. Australia & New Zealand
14.3.4.6. Rest of South Asia and Pacific
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Solution
14.4.2. By Industry
14.4.3. By Enterprise Size
14.4.4. By Country
15. East Asia Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Solution
15.3.2. By Industry
15.3.3. By Enterprise Size
15.3.4. By Country
15.3.4.1. China
15.3.4.2. Japan
15.3.4.3. South Korea
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Solution
15.4.2. By Industry
15.4.3. By Enterprise Size
15.4.4. By Country
16. Middle East and Africa Sales Engagement Platform Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019 - 2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Solution
16.3.2. By Industry
16.3.3. By Enterprise Size
16.3.4. By Country
16.3.4.1. GCC Countries
16.3.4.2. Turkey
16.3.4.3. South Africa
16.3.4.4. Rest of Middle East and Africa
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Solution
16.4.2. By Industry
16.4.3. By Enterprise Size
16.4.4. By Country
17. Key Countries Analysis- Sales Engagement Platform Market
17.1. U.S. Sales Engagement Platform Market Analysis
17.1.1. By Solution
17.1.2. By Industry
17.1.3. By Enterprise Size
17.2. Canada Sales Engagement Platform Market Analysis
17.2.1. By Solution
17.2.2. By Industry
17.2.3. By Enterprise Size
17.3. Mexico Sales Engagement Platform Market Analysis
17.3.1. By Solution
17.3.2. By Industry
17.3.3. By Enterprise Size
17.4. Brazil Sales Engagement Platform Market Analysis
17.4.1. By Solution
17.4.2. By Industry
17.4.3. By Enterprise Size
17.5. Germany Sales Engagement Platform Market Analysis
17.5.1. By Solution
17.5.2. By Industry
17.5.3. By Enterprise Size
17.6. Italy Sales Engagement Platform Market Analysis
17.6.1. By Solution
17.6.2. By Industry
17.6.3. By Enterprise Size
17.7. France Sales Engagement Platform Market Analysis
17.7.1. By Solution
17.7.2. By Industry
17.7.3. By Enterprise Size
17.8. U.K. Sales Engagement Platform Market Analysis
17.8.1. By Solution
17.8.2. By Industry
17.8.3. By Enterprise Size
17.9. Spain Sales Engagement Platform Market Analysis
17.9.1. By Solution
17.9.2. By Industry
17.9.3. By Enterprise Size
17.10. BENELUX Sales Engagement Platform Market Analysis
17.10.1. By Solution
17.10.2. By Industry
17.10.3. By Enterprise Size
17.11. Russia Sales Engagement Platform Market Analysis
17.11.1. By Solution
17.11.2. By Industry
17.11.3. By Enterprise Size
17.12. China Sales Engagement Platform Market Analysis
17.12.1. By Solution
17.12.2. By Industry
17.12.3. By Enterprise Size
17.13. Japan Sales Engagement Platform Market Analysis
17.13.1. By Solution
17.13.2. By Industry
17.13.3. By Enterprise Size
17.14. South Korea Sales Engagement Platform Market Analysis
17.14.1. By Solution
17.14.2. By Industry
17.14.3. By Enterprise Size
17.15. India Sales Engagement Platform Market Analysis
17.15.1. By Solution
17.15.2. By Industry
17.15.3. By Enterprise Size
17.16. Thailand Sales Engagement Platform Market Analysis
17.16.1. By Solution
17.16.2. By Industry
17.16.3. By Enterprise Size
17.17. Indonesia Sales Engagement Platform Market Analysis
17.17.1. By Solution
17.17.2. By Industry
17.17.3. By Enterprise Size
17.18. Malaysia Sales Engagement Platform Market Analysis
17.18.1. By Solution
17.18.2. By Industry
17.18.3. By Enterprise Size
17.19. Australia and New Zealand Sales Engagement Platform Market Analysis
17.19.1. By Solution
17.19.2. By Industry
17.19.3. By Enterprise Size
17.20. GCC Countries Sales Engagement Platform Market Analysis
17.20.1. By Solution
17.20.2. By Industry
17.20.3. By Enterprise Size
17.21. Turkey Sales Engagement Platform Market Analysis
17.21.1. By Solution
17.21.2. By Industry
17.21.3. By Enterprise Size
17.22. South Africa Sales Engagement Platform Market Analysis
17.22.1. By Solution
17.22.2. By Industry
17.22.3. By Enterprise Size
18. Market Structure Analysis
18.1. Market Analysis by Tier of Companies
18.2. Market Share Analysis of Top Players
18.3. Market Presence Analysis
19. Competition Analysis
19.1. Competition Dashboard
19.2. Competition Benchmarking
19.3. Competition Deep Dive
19.3.1. Zoho Corporation
19.3.1.1. Business Overview
19.3.1.2. Solution Portfolio
19.3.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.1.4. Key Strategy & Developments
19.3.2. SalesLoft
19.3.2.1. Business Overview
19.3.2.2. Solution Portfolio
19.3.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.2.4. Key Strategy & Developments
19.3.3. Highspot, Inc.
19.3.3.1. Business Overview
19.3.3.2. Solution Portfolio
19.3.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.3.4. Key Strategy & Developments
19.3.4. Freshworks
19.3.4.1. Business Overview
19.3.4.2. Solution Portfolio
19.3.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.4.4. Key Strategy & Developments
19.3.5. SAP
19.3.5.1. Business Overview
19.3.5.2. Solution Portfolio
19.3.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.5.4. Key Strategy & Developments
19.3.6. Upland Software
19.3.6.1. Business Overview
19.3.6.2. Solution Portfolio
19.3.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.6.4. Key Strategy & Developments
19.3.7. ClearSlide
19.3.7.1. Business Overview
19.3.7.2. Solution Portfolio
19.3.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.7.4. Key Strategy & Developments
19.3.8. Seismic
19.3.8.1. Business Overview
19.3.8.2. Solution Portfolio
19.3.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.8.4. Key Strategy & Developments
19.3.9. Bigtincan
19.3.9.1. Business Overview
19.3.9.2. Solution Portfolio
19.3.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.9.4. Key Strategy & Developments
19.3.10. Showpad
19.3.10.1. Business Overview
19.3.10.2. Solution Portfolio
19.3.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
19.3.10.4. Key Strategy & Developments
20. Assumptions and Acronyms Used
21. Research Methodolog

 

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2024/09/06 10:26

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