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スリーブラベルの世界市場調査。ラベル情報に関する法規制の変化が市場を牽引


スリーブラベルの市場 - レポートの範囲 Persistence Market Research社はこのほど、評価期間2023年から2033年のスリーブラベル市場に関する新しい報告書を発行しました。当レポートでは、市場の進化する側面... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2022年12月30日 US$2,999
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サマリー

スリーブラベルの市場 - レポートの範囲

Persistence Market Research社はこのほど、評価期間2023年から2033年のスリーブラベル市場に関する新しい報告書を発行しました。当レポートでは、市場の進化する側面を詳しく見ていき、市場成長に影響を与える力学についての洞察を提供しています。また、特に世界的に、人々に影響を与えているCOVID-19の流行状況による、市場の主要な展開に焦点を当てています。本レポートには、市場の成長に大きな影響を与える様々なマクロ経済的、ミクロ経済的要因が含まれています。

スリーブラベル市場に関するレポートは、その成長を形成する主要なトレンドに広く焦点を当てています。さらに、含まれている機会分析は、意欲的なプレーヤーのための未開拓のコーナーを強調します。このレポートはまた、読者がビジネスの成長のために効果的な意思決定を行うことができ、さらに増分機会の全体的なビューを提供します。

スリーブラベル市場のすべての関係者は、重要な意思決定を行うために本レポートで提供されるデータに依存することができます。さらに、本レポートで提供される情報は、新規参入者がこの分野で拠点を拡大する際にも役立ちます。

本レポートは、スリーブラベル市場を形成する歴史的および現在のトレンドの両方について詳述しています。市場のパフォーマンスの旅は、読者に明らかな市場の有利な機会を作るために描画し、分析されています。本レポートで紹介する競争環境は、スリーブラベル市場で活動する主要企業のプロファイルを、その差別化戦略や重点分野とともに詳細に展望しています。

セグメンテーション

本調査研究では、詳細な市場分類を提供しており、主要セグメントについて詳細に論じています。市場は、製品タイプ、材料、印刷技術、最終用途、地域に基づいてセグメント化されています。各セグメントは詳細に分析され、各セグメントの成長に関連するデータは研究に含まれています。

製品タイプ
ストレッチスリーブラベル
シュリンクスリーブラベル
素材
ポリエチレンテレフタレートグリコール(PETG)スリーブラベル
ポリ塩化ビニル(PVC)スリーブラベル
配向性ポリスチレン (OPS) スリーブラベル
ポリプロピレン(PP)スリーブラベル
ポリエチレン(PE)スリーブラベル
HDPEスリーブラベル
LDPEスリーブラベル
LLDPEスリーブラベル
その他(ポリ乳酸など)
印刷技術
グラビア印刷
フレキソ印刷
オフセット印刷
デジタル
凸版印刷
最終用途
食品用スリーブラベル
ベーカリー・製菓用スリーブラベル
乳製品用スリーブラベル
ベビーフード用スリーブラベル
冷凍食品用スリーブラベル
その他(スウィート&セイバリー・スナック)
飲料用スリーブラベル
アルコール用スリーブラベル
ノンアルコール用スリーブラベル
医薬品用スリーブラベル
パーソナルケア・ホームケア用スリーブラベル
トイレタリー用スリーブラベル
ヘアケア・スキンケア用スリーブラベル
ベビーケア用スリーブラベル
その他(サーフェスケア、芳香剤など)
化学品用スリーブラベル
その他産業用スリーブラベル
地域別
北アメリカ
中南米
欧州
東アジア
南アジア
オセアニア
中東&アフリカ(MEA)
本調査レポートには、市場で活動する主要な競合企業のダッシュボードビューを提供する競合環境も含まれています。このセクションに含まれる市場プレイヤーは、Fuji Seal International, Inc.、Avery Dennison Corporation、CCL Industries Inc.、Multi-Color Corporation、Fort Dearborn Companyなどです。

報告書で回答した主な質問

スリーブラベル市場に関する調査研究は、最も包括的な方法で市場の成長に関する包括的な洞察を提供します。レポート中で提供される主要な洞察は、すべての新たな可能性を測定する上で利害関係者を支援する最も顕著な質問のいくつかに答えています。

プレミアム経済セクターは今後もスリーブラベルの売上を牽引するのか?
認証システムの技術動向の変化は、スリーブラベルの売上にどのように寄与していますか?
スリーブラベルはどのような技術革新によって売上を伸ばしているのか?
スリーブラベルの需要を促進する販売チャネルはどのように重要なのでしょうか?
調査方法

本レポートでは、予測期間中におけるユニークで有望な調査方法論がベースとなっています。本レポートは、市場イベントの包括的な分析を経て作成されており、リベッティングインサイトは綿密にコンパイルされています。

調査方法は、一次調査と二次調査からなる二段階プロセスです。サプライヤー、サービスプロバイダー、副社長、取締役、技術顧問、GMマーケティング専門家、営業専門家など、主要なステークホルダーと面談しています。二次的な情報源としては、メーカーの投資家向けプレゼンテーション、世界銀行、IMF、その他信頼できる情報源を参照した。

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目次

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Overview

    1.2. Summary of Key Statistics

    1.3. Summary of Key Findings

    1.4. Product Evolution Analysis

    1.5. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage/Taxonomy

    2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

    3.1. Key Trends Impacting the Market

    3.2. Future Prospects of Sleeve Labels Industry

        3.2.1. Factors Fuelling Growth

        3.2.2. Influx of Brands

        3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Sleeve Labels Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

    4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2017-2022

    4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023-2033

    4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Global Sleeve Labels Market - Pricing Analysis

    5.1. Pricing Analysis By Product Type

    5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Sleeve Labels Market Demand (in Value or Printing Technology in US$ Mn) Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

    6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2022

    6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023-2033

        6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

    7.1. Macro-Economic Factors

        7.1.1. GDP Growth Outlook

        7.1.2. Consumer Spending Outlook

        7.1.3. GDP Growth Rate Analysis

        7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook

        7.1.5. Income Group Population Overview

        7.1.6. Per Capita Disposable Income

    7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

        7.2.1. Top Companies Historical Growth

        7.2.2. Urbanization Growth Outlook

        7.2.3. Others

    7.3. PESTLE Analysis of Global Sleeve Labels Market

    7.4. Investment Feasibility Matrix of Sleeve Labels Market

    7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Global Sleeve Labels Market

    7.6. Market Dynamics

        7.6.1. Drivers

        7.6.2. Restraints

        7.6.3. Opportunity Analysis

8. Global Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

    8.1. Introduction / Key Findings

    8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Product Type, 2017 - 2022

    8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2023 - 2033

        8.3.1. Stretch Sleeve Labels

        8.3.2. Shrink Sleeve Labels

    8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type

9. Global Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, by Material

    9.1. Introduction / Key Findings

    9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Material, 2017 - 2022

    9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Material, 2023 - 2033

        9.3.1. Polythene Terephthalate Glycol (PETG) Sleeve Labels

        9.3.2. Polyvinyl Chloride (PVC) Sleeve Labels

        9.3.3. Oriented Polystyrene (OPS) Sleeve Labels

        9.3.4. Polypropylene (PP) Sleeve Labels

        9.3.5. Polyethylene (PE) Sleeve Labels

            9.3.5.1. HDPE Sleeve Labels

            9.3.5.2. LDPE Sleeve Labels

            9.3.5.3. LLDPE Sleeve Labels

        9.3.6. Others (Polylactic Acid, etc.)

    9.4. Market Attractiveness Analysis by Material

10. Global Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, by Printing Technology

    10.1. Introduction / Key Findings

    10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Printing Technology, 2017 - 2022

    10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Printing Technology, 2023 - 2033

        10.3.1. Rotogravure Printing

        10.3.2. Flexographic Printing

        10.3.3. Offset Printing

        10.3.4. Digital

        10.3.5. Letterpress Printing

    10.4. Market Attractiveness Analysis by Printing Technology

11. Global Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

    11.1. Introduction / Key Findings

    11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By End Use, 2017 - 2022

    11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2023 - 2033

        11.3.1. Sleeve Labels for Food

            11.3.1.1. Sleeve Labels for Bakery & Confectionaries

            11.3.1.2. Sleeve Labels for Dairy Products

            11.3.1.3. Sleeve Labels for Baby Food

            11.3.1.4. Sleeve Labels for Frozen Foods

            11.3.1.5. Others (Sweet & Savory Snacks)

        11.3.2. Sleeve Labels for Beverages

            11.3.2.1. Sleeve Labels for Alcoholic Products

            11.3.2.2. Sleeve Labels for Non-alcoholic Products

        11.3.3. Sleeve Labels for Pharmaceuticals

        11.3.4. Sleeve Labels for Personal Care & Home Care

            11.3.4.1. Sleeve Labels for Toiletries

            11.3.4.2. Sleeve Labels for Hair & Skin Care

            11.3.4.3. Sleeve Labels for Baby Care

            11.3.4.4. Others (Surface Care, Air Freshener, etc.)

        11.3.5. Sleeve Labels for Chemicals

        11.3.6. Sleeve Labels for Other Industrial

    11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

12. Global Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, by Region

    12.1. Introduction

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Region, 2017 - 2022

    12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2023 - 2033

        12.3.1. North America

        12.3.2. Latin America

        12.3.3. Europe

        12.3.4. East Asia

        12.3.5. South Asia

        12.3.6. Oceania

        12.3.7. Middle East and Africa (MEA)

    12.4. Market Attractiveness Analysis by Region

13. North America Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    13.1. Introduction

    13.2. Pricing Analysis

    13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        13.4.1. By Country

            13.4.1.1. U.S.

            13.4.1.2. Canada

        13.4.2. By Product Type

        13.4.3. By Material

        13.4.4. By Printing Technology

        13.4.5. By End Use

    13.5. Market Attractiveness Analysis

        13.5.1. By Country

        13.5.2. By Product Type

        13.5.3. By Material

        13.5.4. By Printing Technology

        13.5.5. By End Use

14. Latin America Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    14.1. Introduction

    14.2. Pricing Analysis

    14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        14.4.1. By Country

            14.4.1.1. Brazil

            14.4.1.2. Mexico

            14.4.1.3. Rest of Latin America

        14.4.2. By Product Type

        14.4.3. By Material

        14.4.4. By Printing Technology

        14.4.5. By End Use

    14.5. Market Attractiveness Analysis

        14.5.1. By Country

        14.5.2. By Product Type

        14.5.3. By Material

        14.5.4. By Printing Technology

        14.5.5. By End Use

15. Europe Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    15.1. Introduction

    15.2. Pricing Analysis

    15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        15.4.1. By Country

            15.4.1.1. Germany

            15.4.1.2. Italy

            15.4.1.3. France

            15.4.1.4. U.K.

            15.4.1.5. Spain

            15.4.1.6. Rest of Europe

        15.4.2. By Product Type

        15.4.3. By Material

        15.4.4. By Printing Technology

        15.4.5. By End Use

    15.5. Market Attractiveness Analysis

        15.5.1. By Country

        15.5.2. By Product Type

        15.5.3. By Material

        15.5.4. By Printing Technology

        15.5.5. By End Use

16. South Asia Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    16.1. Introduction

    16.2. Pricing Analysis

    16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        16.4.1. By Country

            16.4.1.1. India

            16.4.1.2. Thailand

            16.4.1.3. Indonesia

            16.4.1.4. Malaysia

            16.4.1.5. Rest of South Asia

        16.4.2. By Product Type

        16.4.3. By Material

        16.4.4. By Printing Technology

        16.4.5. By End Use

    16.5. Market Attractiveness Analysis

        16.5.1. By Country

        16.5.2. By Product Type

        16.5.3. By Material

        16.5.4. By Printing Technology

        16.5.5. By End Use

17. East Asia Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    17.1. Introduction

    17.2. Pricing Analysis

    17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        17.4.1. By Country

            17.4.1.1. China

            17.4.1.2. Japan

            17.4.1.3. South Korea

        17.4.2. By Product Type

        17.4.3. By Material

        17.4.4. By Printing Technology

        17.4.5. By End Use

    17.5. Market Attractiveness Analysis

        17.5.1. By Country

        17.5.2. By Product Type

        17.5.3. By Material

        17.5.4. By Printing Technology

        17.5.5. By End Use

18. Oceania Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    18.1. Introduction

    18.2. Pricing Analysis

    18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        18.4.1. By Country

            18.4.1.1. Australia

            18.4.1.2. New Zealand

        18.4.2. By Product Type

        18.4.3. By Material

        18.4.4. By Printing Technology

        18.4.5. By End Use

    18.5. Market Attractiveness Analysis

        18.5.1. By Country

        18.5.2. By Product Type

        18.5.3. By Material

        18.5.4. By Printing Technology

        18.5.5. By End Use

19. Middle East and Africa Sleeve Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

    19.1. Introduction

    19.2. Pricing Analysis

    19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 - 2022

    19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2033

        19.4.1. By Country

            19.4.1.1. GCC Countries

            19.4.1.2. Northern Africa

            19.4.1.3. South Africa

            19.4.1.4. Rest of Middle East and Africa

        19.4.2. By Product Type

        19.4.3. By Material

        19.4.4. By Printing Technology

        19.4.5. By End Use

    19.5. Market Attractiveness Analysis

        19.5.1. By Country

        19.5.2. By Product Type

        19.5.3. By Material

        19.5.4. By Printing Technology

        19.5.5. By End Use

20. Key Countries’ Sleeve Labels Market Analysis, 2022

    20.1. Introduction

        20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

        20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

    20.2. U.S. Sleeve Labels Market Analysis

        20.2.1. By Product Type

        20.2.2. By Material

        20.2.3. By Printing Technology

        20.2.4. By End Use

    20.3. Canada Sleeve Labels Market Analysis

        20.3.1. By Product Type

        20.3.2. By Material

        20.3.3. By Printing Technology

        20.3.4. By End Use

    20.4. Mexico Sleeve Labels Market Analysis

        20.4.1. By Product Type

        20.4.2. By Material

        20.4.3. By Printing Technology

        20.4.4. By End Use

    20.5. Brazil Sleeve Labels Market Analysis

        20.5.1. By Product Type

        20.5.2. By Material

        20.5.3. By Printing Technology

        20.5.4. By End Use

    20.6. Germany Sleeve Labels Market Analysis

        20.6.1. By Product Type

        20.6.2. By Material

        20.6.3. By Printing Technology

        20.6.4. By End Use

    20.7. Italy Sleeve Labels Market Analysis

        20.7.1. By Product Type

        20.7.2. By Material

        20.7.3. By Printing Technology

        20.7.4. By End Use

    20.8. U.K. Sleeve Labels Market Analysis

        20.8.1. By Product Type

        20.8.2. By Material

        20.8.3. By Printing Technology

        20.8.4. By End Use

    20.9. China Sleeve Labels Market Analysis

        20.9.1. By Product Type

        20.9.2. By Material

        20.9.3. By Printing Technology

        20.9.4. By End Use

    20.10. Japan Sleeve Labels Market Analysis

        20.10.1. By Product Type

        20.10.2. By Material

        20.10.3. By Printing Technology

        20.10.4. By End Use

    20.11. S. Korea Sleeve Labels Market Analysis

        20.11.1. By Product Type

        20.11.2. By Material

        20.11.3. By Printing Technology

        20.11.4. By End Use

    20.12. India Sleeve Labels Market Analysis

        20.12.1. By Product Type

        20.12.2. By Material

        20.12.3. By Printing Technology

        20.12.4. By End Use

    20.13. Australia and New Zealand Sleeve Labels Market Analysis

        20.13.1. By Product Type

        20.13.2. By Material

        20.13.3. By Printing Technology

        20.13.4. By End Use

    20.14. South Africa Sleeve Labels Market Analysis

        20.14.1. By Product Type

        20.14.2. By Material

        20.14.3. By Printing Technology

        20.14.4. By End Use

21. Market Structure Analysis

    21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Sleeve Labels)

    21.2. Market Concentration

    21.3. Market Share Analysis of Top Players

    21.4. Market Presence Analysis

        21.4.1. By Regional footprint of Players

        21.4.2. Product foot print by Players

        21.4.3. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

    22.1. Competition Dashboard

    22.2. Pricing Analysis by Competition

    22.3. Competition Benchmarking

    22.4. Competition Deep Dive

        22.4.1. Fuji Seal International, Inc

            22.4.1.1. Overview

            22.4.1.2. Product Portfolio

            22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.1.4. Sales Footprint

            22.4.1.5. Strategy Overview

                22.4.1.5.1. Marketing Strategy

                22.4.1.5.2. Product Strategy

                22.4.1.5.3. Channel Strategy

        22.4.2. Avery Dennison Corporation

            22.4.2.1. Overview

            22.4.2.2. Product Portfolio

            22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.2.4. Sales Footprint

            22.4.2.5. Strategy Overview

                22.4.2.5.1. Marketing Strategy

                22.4.2.5.2. Product Strategy

                22.4.2.5.3. Channel Strategy

        22.4.3. CCL Industries Inc.

            22.4.3.1. Overview

            22.4.3.2. Product Portfolio

            22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.3.4. Sales Footprint

            22.4.3.5. Strategy Overview

                22.4.3.5.1. Marketing Strategy

                22.4.3.5.2. Product Strategy

                22.4.3.5.3. Channel Strategy

        22.4.4. Multi-Color Corporation

            22.4.4.1. Overview

            22.4.4.2. Product Portfolio

            22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.4.4. Sales Footprint

            22.4.4.5. Strategy Overview

                22.4.4.5.1. Marketing Strategy

                22.4.4.5.2. Product Strategy

                22.4.4.5.3. Channel Strategy

        22.4.5. Fort Dearborn Company

            22.4.5.1. Overview

            22.4.5.2. Product Portfolio

            22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.5.4. Sales Footprint

            22.4.5.5. Strategy Overview

                22.4.5.5.1. Marketing Strategy

                22.4.5.5.2. Product Strategy

                22.4.5.5.3. Channel Strategy

        22.4.6. Huhtamaki Oyj

            22.4.6.1. Overview

            22.4.6.2. Product Portfolio

            22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.6.4. Sales Footprint

            22.4.6.5. Strategy Overview

                22.4.6.5.1. Marketing Strategy

                22.4.6.5.2. Product Strategy

                22.4.6.5.3. Channel Strategy

        22.4.7. Klöckner Pentaplast Europe GmbH & Co. KG

            22.4.7.1. Overview

            22.4.7.2. Product Portfolio

            22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.7.4. Sales Footprint

            22.4.7.5. Strategy Overview

                22.4.7.5.1. Marketing Strategy

                22.4.7.5.2. Product Strategy

                22.4.7.5.3. Channel Strategy

        22.4.8. Amcor Plc

            22.4.8.1. Overview

            22.4.8.2. Product Portfolio

            22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.8.4. Sales Footprint

            22.4.8.5. Strategy Overview

                22.4.8.5.1. Marketing Strategy

                22.4.8.5.2. Product Strategy

                22.4.8.5.3. Channel Strategy

        22.4.9. Berry Global Inc

            22.4.9.1. Overview

            22.4.9.2. Product Portfolio

            22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.9.4. Sales Footprint

            22.4.9.5. Strategy Overview

                22.4.9.5.1. Marketing Strategy

                22.4.9.5.2. Product Strategy

                22.4.9.5.3. Channel Strategy

        22.4.10. Consolidated Label Co. Inc.

            22.4.10.1. Overview

            22.4.10.2. Product Portfolio

            22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.10.4. Sales Footprint

            22.4.10.5. Strategy Overview

                22.4.10.5.1. Marketing Strategy

                22.4.10.5.2. Product Strategy

                22.4.10.5.3. Channel Strategy

        22.4.11. Resource Label Group, LLC.

            22.4.11.1. Overview

            22.4.11.2. Product Portfolio

            22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.11.4. Sales Footprint

            22.4.11.5. Strategy Overview

                22.4.11.5.1. Marketing Strategy

                22.4.11.5.2. Product Strategy

                22.4.11.5.3. Channel Strategy

        22.4.12. Other Players (As Requested)

            22.4.12.1. Overview

            22.4.12.2. Product Portfolio

            22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

            22.4.12.4. Sales Footprint

            22.4.12.5. Strategy Overview

                22.4.12.5.1. Marketing Strategy

                22.4.12.5.2. Product Strategy

                22.4.12.5.3. Channel Strategy

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

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