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The Smart Home: A Room-by-Room Analysis


スマートホーム:各部屋の分析

米国のブロードバンド世帯が所有するネットワーク接続機器の平均台数は増加し続けている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「スマートホーム:各部屋の分析」 は、ブロー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年10月24日 US$7,500
電子ファイル
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89 英語

 

Summary

米国のブロードバンド世帯が所有するネットワーク接続機器の平均台数は増加し続けている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「スマートホーム:各部屋の分析」は、ブロードバンド世帯の様々な部屋に登場する新しいネットワーク接続製品の成長のエコシステムを査定している。家庭の各部屋による機器の選択、利用ケース、ユーザインターフェースの特性を査定し、スマートホーム内の成長の機会にも注目している。

The average number of connected devices owned by US broadband households continues to climb. This research examines the growing ecosystem of connected products that are emerging in the different rooms throughout broadband households. It examines the preferred devices, use cases, and user interfaces that are unique to each room in the home, highlighting the smart home opportunities for growth inside the home.



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Table of Contents

Consumer Analytics: Smart Home Devices and Services Track

Key Questions Answered

Survey Methodology

Defining Heads of Broadband Households

Definitions and Abbreviations

Reading Parks Associates Charts

Executive Summary

Industry Insight

Room-by-Room at a Glance – Top Five Connected Devices by Room

Room-by-Room at a Glance – Smart Home Device Room Penetration

Key Findings and Market Impact

Smart Home Device Ownership

Smart Home Device Ownership (2014 - 2019)

Smart Home Device Adoption – Top 10 (Q2/19)

Smart Home Device Adoption, Cont’d (Q2/19)

Smart Appliance Adoption (Q2/19)

Health & Fitness Device Adoption (Q2/19)

Maternal & Baby Connected Device Adoption (Q2/19)

A Room-by-Room Analysis – Research Methodology

Room-by-Room – Research Methodology

Hallway or Entrance

Smart Home Device Landscape – Hallway or Entrance

Smart Home Brand Landscape – Hallway or Entrance

Smart Home Use Cases – Hallway or Entrance

Smart Home Device Placement by Room - Hallway or Entrance (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Hallway or Entrance (Q2/19)

Living or Family Room

Smart Home Device Landscape – Living or Family Room

Smart Home Brand Landscape – Living or Family Room

Smart Home Use Cases – Living or Family Room

Smart Home Device Placement by Room - Living or Family Room (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Living or Family Room (Q2/19)

Kitchen

Smart Home Device Landscape – Kitchen

Smart Home Brand Landscape – Kitchen

Smart Home Use Cases – Kitchen

Smart Home Device Placement by Room - Kitchen (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Kitchen (Q2/19)

Utility or Laundry Room

Smart Home Device Landscape – Utility or Laundry Room

Smart Home Brand Landscape – Utility or Laundry Room

Smart Home Use Cases – Utility or Laundry Room

Smart Home Device Placement by Room - Utility or Laundry Room (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Utility or Laundry Room (Q2/19)

Master Bedroom

Smart Home Device Landscape – Master Bedroom

Smart Home Brand Landscape – Master Bedroom

Smart Home Use Cases – Master Bedroom

Smart Home Device Placement by Rooms - Master Bedroom (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Master Bedroom (Q2/19)

Bathroom

Smart Home Device Landscape – Bathroom

Smart Home Brand Landscape – Bathroom

Smart Home Use Cases – Bathroom

Smart Home Device Placement by Room - Bathroom (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Bathroom (Q2/19)

Other Bedrooms

Smart Home Device Landscape – Other Bedrooms

Smart Home Brand Landscape – Other Bedrooms

Smart Home Use Cases – Other Bedrooms

Smart Home Device Placement by Rooms - Other Bedrooms (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Other Bedrooms (Q2/19)

Patio or Outdoors

Smart Home Device Landscape – Patio or Outdoors

Smart Home Brand Landscape – Patio or Outdoors

Smart Home Use Cases – Patio or Outdoors

Smart Home Device Placement by Room - Patio or Outdoors (Q2/19)

Smart Home Device Placement Intention by Room - Patio or Outdoors (Q2/19)

Whole Home

Smart Home Device Landscape – Whole Home

Smart Home Brand Landscape – Whole Home

Smart Home Use Cases – Whole Home

Appealing Actions for Wake-up Routine (Q2/19)

Appealing Actions for Away Routine (Q2/19)

Appealing Actions for Bedtime Routine (Q2/19)

Smart Device Preferred Control Method

Preferred Control Method for Smart Home Devices (Q2/19)

Preferred Control Method by Ownership Segment (Q2/19)

Preferred Control Method by Age Group (Q2/19)

 

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よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/07/05 10:26

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