The Smart Home: A Room-by-Room Analysisスマートホーム:各部屋の分析 米国のブロードバンド世帯が所有するネットワーク接続機器の平均台数は増加し続けている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「スマートホーム:各部屋の分析」 は、ブロー... もっと見る
Summary米国のブロードバンド世帯が所有するネットワーク接続機器の平均台数は増加し続けている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「スマートホーム:各部屋の分析」は、ブロードバンド世帯の様々な部屋に登場する新しいネットワーク接続製品の成長のエコシステムを査定している。家庭の各部屋による機器の選択、利用ケース、ユーザインターフェースの特性を査定し、スマートホーム内の成長の機会にも注目している。 The average number of connected devices owned by US broadband households continues to climb. This research examines the growing ecosystem of connected products that are emerging in the different rooms throughout broadband households. It examines the preferred devices, use cases, and user interfaces that are unique to each room in the home, highlighting the smart home opportunities for growth inside the home.
Table of ContentsConsumer Analytics: Smart Home Devices and Services Track Key Questions Answered Survey Methodology Defining Heads of Broadband Households Definitions and Abbreviations Reading Parks Associates Charts Executive Summary Industry Insight Room-by-Room at a Glance – Top Five Connected Devices by Room Room-by-Room at a Glance – Smart Home Device Room Penetration Key Findings and Market Impact Smart Home Device Ownership Smart Home Device Ownership (2014 - 2019) Smart Home Device Adoption – Top 10 (Q2/19) Smart Home Device Adoption, Cont’d (Q2/19) Smart Appliance Adoption (Q2/19) Health & Fitness Device Adoption (Q2/19) Maternal & Baby Connected Device Adoption (Q2/19) A Room-by-Room Analysis – Research Methodology Room-by-Room – Research Methodology Hallway or Entrance Smart Home Device Landscape – Hallway or Entrance Smart Home Brand Landscape – Hallway or Entrance Smart Home Use Cases – Hallway or Entrance Smart Home Device Placement by Room - Hallway or Entrance (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Hallway or Entrance (Q2/19) Living or Family Room Smart Home Device Landscape – Living or Family Room Smart Home Brand Landscape – Living or Family Room Smart Home Use Cases – Living or Family Room Smart Home Device Placement by Room - Living or Family Room (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Living or Family Room (Q2/19) Kitchen Smart Home Device Landscape – Kitchen Smart Home Brand Landscape – Kitchen Smart Home Use Cases – Kitchen Smart Home Device Placement by Room - Kitchen (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Kitchen (Q2/19) Utility or Laundry Room Smart Home Device Landscape – Utility or Laundry Room Smart Home Brand Landscape – Utility or Laundry Room Smart Home Use Cases – Utility or Laundry Room Smart Home Device Placement by Room - Utility or Laundry Room (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Utility or Laundry Room (Q2/19) Master Bedroom Smart Home Device Landscape – Master Bedroom Smart Home Brand Landscape – Master Bedroom Smart Home Use Cases – Master Bedroom Smart Home Device Placement by Rooms - Master Bedroom (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Master Bedroom (Q2/19) Bathroom Smart Home Device Landscape – Bathroom Smart Home Brand Landscape – Bathroom Smart Home Use Cases – Bathroom Smart Home Device Placement by Room - Bathroom (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Bathroom (Q2/19) Other Bedrooms Smart Home Device Landscape – Other Bedrooms Smart Home Brand Landscape – Other Bedrooms Smart Home Use Cases – Other Bedrooms Smart Home Device Placement by Rooms - Other Bedrooms (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Other Bedrooms (Q2/19) Patio or Outdoors Smart Home Device Landscape – Patio or Outdoors Smart Home Brand Landscape – Patio or Outdoors Smart Home Use Cases – Patio or Outdoors Smart Home Device Placement by Room - Patio or Outdoors (Q2/19) Smart Home Device Placement Intention by Room - Patio or Outdoors (Q2/19) Whole Home Smart Home Device Landscape – Whole Home Smart Home Brand Landscape – Whole Home Smart Home Use Cases – Whole Home Appealing Actions for Wake-up Routine (Q2/19) Appealing Actions for Away Routine (Q2/19) Appealing Actions for Bedtime Routine (Q2/19) Smart Device Preferred Control Method Preferred Control Method for Smart Home Devices (Q2/19) Preferred Control Method by Ownership Segment (Q2/19) Preferred Control Method by Age Group (Q2/19)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Parks Associates社の消費者分析分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Parks Associates社はどのような調査会社ですか?米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |