Consumer Privacy: My Smart Home, My Castle消費者のプライバシー:スマートホームと我が家 スマートホーム製品とサービスの価値は、ネットワーク接続機器とそのデータのプライバシーを侵されないという消費者の信頼にかかっている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポー... もっと見る
Summaryスマートホーム製品とサービスの価値は、ネットワーク接続機器とそのデータのプライバシーを侵されないという消費者の信頼にかかっている。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「消費者のプライバシー:スマートホームと我が家」は、データの価値、プライバシーポリシーの契約、プライバシーの管理、企業のデータ収集と管理に関する選択などのデータのプライバシーに関する消費者の現在の態度を調査している。 The value propositions of smart home products and services critically depend on consumer confidence that connected devices and their data will not compromise their privacy. This study provides consumer data on current attitudes around data privacy, the value of data, privacy policy engagement, privacy controls, and preferences for how companies collect and manage their data.
Table of ContentsConsumer Analytics: Smart Home Devices and Services Track Key Questions Answered Survey Methodology Reading Parks Associates Charts Executive Summary Industry Insight Key Findings and Market Impact Smart Home Device Ownership, Adoption, & Intention Total Average Number of Connected Devices Per US Broadband Household (2015–2018) Smart Home Device Ownership (2014–2018) Average Smart Home Devices Owned Per Owning Households (2016–2018) Smart Home Device Ownership Segments (Q4/18) Demographic Breakdown of Smart Home Device Ownership Segments (Q4/18) Total Average # of Smart Home Devices Owned by Annual Household Income (Q4/18) Professional Monitoring Subscription by Segments (Q4/18) Likelihood of Moving to a New Residence by Segments (Q4/18) Overall Smart Home Device Purchase Intention (2016–2018) Smart Home Devices: Purchase Inhibitors (Q4/18) Current Adoption of Data Privacy/Security Products & Services Adoption of Data Security Services (Q4/18) Adoption of Data Security Services by Smart Home Device Segments (Q4/18) Security and Privacy Service Provider by Smart Home Device Segments (Q4/18) Consumer Experience and Concerns About Data Privacy/Security Security/Privacy Related Problems Experienced (Q4/18) Security/Privacy Related Problems Experienced by Smart Home Device Segments (Q4/18) Consumer Concerns on Security/Privacy Issues (Q4/18) Consumer Concerns on Security/Privacy Issues by Age Group (Q4/18) Consumer Concern on Security/Privacy Issues by Smart Home Device Segments (Q4/18) Security/Privacy Concern and Problems (Q4/18) Security/Privacy Concerns and Problems by Smart Home Device Segments (Q4/18) Overall Smart Home Device Purchase Intention by Security/Privacy Concerns and Problems (Q4/18) Concerns of Unauthorized Access to Smart Home Products by Smart Home Device Segments (Q4/18) Privacy Concerns for Family Members Being Impacted (Q4/18) Privacy Concerns for Family Members Being Impacted Among Smart Home Device Segments (Q4/18) Consumer Attitudes on Data Sharing (Q4/18) Consumer Attitudes of Data Sharing by Smart Home Device Ownership (Q4/18) Consumer Attitudes on Data Sharing by Age Group (Q4/18) Consumer Attitudes on Data Sharing by Smart Home Device Segments (Q4/18) Actions Taken to Prevent Data Privacy/Security Breaches Actions Taken to Prevent Unauthorized Access to Devices (Q4/18) Actions Taken to Prevent Unauthorized Access to Devices by Smart Home Device Segments (Q4/18) Interest in Security/Privacy Services (Q4/18) High Interest in Security/Privacy Services Among Smart Home Intenders (Q4/18) Interest in Security/Privacy Services by Smart Home Device Segments (Q4/18) Interest in Potential Data Security Solutions Desired Methods to Acquire Security/Privacy Services by Smart Home Device Segments (Q4/18) Desired Method to Acquire Security/Privacy Services by Age Group (Q4/18) Method of Payment for Desired Security/Privacy Service by Smart Home Device Segments (Q4/18) Solutions to Relieve Consumer Concerns (2016–2018) Solutions to Relieve Consumer Concerns by Smart Home Device Segments (Q4/18) Appendix
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Parks Associates社の消費者分析分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(smart home)の最新刊レポートよくあるご質問Parks Associates社はどのような調査会社ですか?米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |