世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Consumer Demand for Connected Wearables


コネクテッドウェアラブルへの消費者需要

米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート 「コネクテッドウェアラブルへの消費者需要」 は、スマートウォッチ、フィットネストラッカ、GPSスポーツウォッチなどのウェアラブル市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年10月24日 US$7,500
電子ファイル
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
67 英語

 

Summary

米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「コネクテッドウェアラブルへの消費者需要」は、スマートウォッチ、フィットネストラッカ、GPSスポーツウォッチなどのウェアラブル市場の現状を査定している。消費者の機器の採用と購買動向、ウェアラブルカテゴリーの変化、主要な採用の阻害要因、需要の高い製品機能、フィットビット、アップル、サムスン、ガーミンの4大企業の顧客の機器の優越性と利用に関する差異について述べている。

This study examines the state of the wearables market including smart watches, fitness trackers, and GPS sports watches. The research provides insight into consumer device adoption and purchase trends, the changing nature of the wearables categories, major barriers to adoption, in-demand product features, and how the customers of the big four players – Fitbit, Apple, Samsung, and Garmin – differ in terms of their priorities and use of devices.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Consumer Analytics: CE Devices & Mobility Track

Key Questions Answered

Survey Methodology

Defining Heads of Broadband Households

Definitions and Abbreviations

Reading Parks Associates Charts

Executive Summary

Industry Insight

Key Findings and Market Impact

Overview of Connected Wearables Market

Personal Use of Wearable Devices (Q2/19)

Adoption of Connected Wearables (2014 - 2019)

Wearables Adoption by Age Group (Q2/19)

Wearables Adoption by Income (Q2/19)

Brand Share of Wrist Wearables Owned (Q2/19)

Adoption by Age: Apple vs. Fitbit Wearable Brand (Q2/19)

Model Type Used Most Frequently by Brand (Q2/19)

Model of Smart Watch Personally Used (Q2/19)

Brand of Fitness Tracker & GPS Sports Watch Personally Used (Q2/19)

Method of Acquiring Wearable Devices (Q2/19)

Method of Acquiring Wrist Wearable by Brand (Q2/19)

Average Cost of Most Frequently Used Wearable by Brand (Q2/19)

Connecting Wearable Device to Internet (Q2/19)

Connecting Wearable Device to Internet by Brand of Most Frequently Used Wearable Device (Q2/19)

Purchase Drivers for Wearables

Drivers for Purchasing Connected Health Products (Q2/19)

Important Considerations for Purchasing Connected Health Products (Q2/19)

Top 10 Health Metrics Among Pedometer and Wrist Wearable Purchasers (Q2/19)

Top Three Most Useful Health Metrics of Wrist Wearable (Q2/19)

Top Three Most Useful Health Metrics of Pedometer (Q2/19)

Important Wearable Purchase Considerations (Q2/19)

Important Purchase Considerations by Brand of Most Frequently Used Wearable Device (Q2/19)

Top 5 Most Important Features of Smart Watch (Q2/19)

Important Purchase Features by Brand of Most Frequently Used Smart Watch (Q2/19)

Purchase Inhibitors for Wrist Wearables

Reasons for Not Owning or Not Personally Using Wrist Wearable (Q2/19)

Cost as the Reason for Not Own Wearable Reason by Household Income (Q2/19)

Key Reasons for Not Own Wrist Wearables by Age (Q2/19)

Activities Performed on Smart Watches

Activities Performed Regularly on Smart Watch (Q2/19)

Activities Performed Regularly on Smart Watch, cont. (Q2/19)

Type of Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Communication Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Fitness/Health Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

News & Entertainment Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Personal Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Voice Command Activities Performed on Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Smart Watch (Q2/19)

Use of Companion App Functionality by Smart Watch Users

Mobile App Features Used (Q2/19)

Use of App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Diet/Nutrition App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Sleep App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Social Engagement App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Wellness Engagement App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Medical App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Use of Add-On Products/Services App with Smart Watch by Brand of Most Frequently Used Device (Q2/19)

Appendix

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る