液体包装市場調査レポート情報:素材別(板紙、プラスチック、ガラス、金属、その他)、包装タイプ別(フレキシブル、リジッド)、技術別(無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール)、エンドユーザー別(食品・飲料、パーソナルケア、医薬品、家庭用品、工業用、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域):2035年までの市場予測
Liquid Packaging Market Research Report Information By Material (Paperboard, Plastics, Glass, Metal, Others), By Packaging Type (Flexible, Rigid), By Technology (Aseptic Liquid Packaging, Blow Molding, Form Fill Seal), By End User (Food & Beverage, Personal Care, Pharmaceutical, Household Care, Industrial, Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) Market Forecast Till 2035
液体包装市場調査レポート:素材別(板紙、プラスチック、ガラス、金属、その他)、包装タイプ別(フレキシブル、硬質)、技術別(無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール)、エンドユーザー別(食品・... もっと見る
サマリー 液体包装市場調査レポート:素材別(板紙、プラスチック、ガラス、金属、その他)、包装タイプ別(フレキシブル、硬質)、技術別(無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシール)、エンドユーザー別(食品・飲料、パーソナルケア、医薬品、家庭用品、工業用、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、2035年までの市場予測
市場概要
液体包装業界は、予測期間中にCAGR 4.5%で成長すると予測される。
包装飲料需要の増加、消費者のライフスタイルの変化、電子商取引産業の成長、包装材料の技術進歩、持続可能性の重視、政府規制、製薬産業の成長、可処分所得の増加、都市化、人口増加が市場成長を後押しする主要な市場ドライバーである。
ボトル入り飲料の需要増加に伴い、液体包装市場は劇的に拡大している。消費者の嗜好やライフスタイルの変化がボトル入り飲料の人気の高まりに影響し、効果的で耐久性のある液体包装オプションへの需要が生まれている。
包装飲料は持ち運びが容易で便利なため、消費者は外出先でもお気に入りの飲料を簡単に持ち運び、飲むことができる。消費者は多忙なスケジュールをこなし、素早く簡単なリフレッシュメント・オプションを求めるため、ますますパッケージ飲料に頼るようになっている。飲料は、ボトル、缶、パウチなどの液体包装の手軽さのおかげで、いつでもどこでも楽しむことができる。
市場セグメントに関する洞察
板紙、プラスチック、ガラス、金属、その他が、世界の液体包装業界を区分するために使用される材料である。
フレキシブル包装と硬質包装のタイプが世界市場をセグメント化するために使用されている。
技術に基づき、世界の液体包装市場は無菌液体包装、ブロー成形、フォームフィルシールの3つに区分される。
世界市場のエンドユーザー区分には、食品・飲料、パーソナルケア、医薬品、家庭用品、工業、その他が含まれる。
地域別インサイト
アジア太平洋液体包装市場は2022年にこの市場を支配した。その主な原因としては、製薬業界や食品・飲料業界の成長、同地域の運営費や人件費の低さによる生産施設の移転などが挙げられる。さらに、中国の液体包装市場の市場シェアが最も高く、インドの液体包装市場はアジア太平洋地域で最も急速に拡大している。
北米の液体包装市場は2番目に大きな市場シェアを持っていた。同地域では液体包装のニーズが高く、他の損傷素材よりも紙製品を好む傾向が強まっているため、米国が同地域の成長に大きく貢献していると認識されている。これらの要因は、将来的に北米における液体包装の需要を押し上げると予想されている。
液体包装業界は予測期間中、最も早いCAGRで発展すると予測されている。包装材料、食品の安全性、環境の持続可能性の観点から、欧州は最も厳しい法律と規制のいくつかを持っている。規制は環境を保護し、良好な衛生状態を促進し、製品の安全性を確保することを目的としている。
主要プレーヤー
液体包装市場の主要企業には、Constantia Flexibles、Tetra Laval、Smurfit Kappa Group PLC、Berry Global Group INC.、Gerresheimer AG、Sig Combibloc Group AG、Goglio S.P.A.、Proampac LLC、Reynolds Group Holdings LTD.、Amcor PLC、Mondi PLC、Sealed Air Corporation、Sonoco Products Companyなどがある。
ページTOPに戻る
目次 目次
2.
2.
2.
2.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.2.3 代替品の脅威 ...... 47
5.
5.
6.
6.
6.
7.
7.
7.
7.
7.
8.
8.
8.
8.
8.
8.
9.
9.
9.
9.2.2 カナダ ..................................................... 61
9.
9.
9.3.1 ドイツ ...............................................................................
9.
9.
9.
9.
9.
9.
9.4.1 中国 ...........................................................................
9.
9.4.3 日本 ..................................................................................
9.
9.
9.
9.84 4.7 インドネシア
9.
9.
9.
9.5.2 南アフリカ ...................................................................
9.5.3 その他の地域.........................
9.
9.
9.
9.
10.
10.
10.
10.
10.
10.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.5 ベリーグローバルグループ
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
11.
ページTOPに戻る
Summary Liquid Packaging Market Research Report Information By Material (Paperboard, Plastics, Glass, Metal, Others), By Packaging Type (Flexible, Rigid), By Technology (Aseptic Liquid Packaging, Blow Molding, Form Fill Seal), By End User (Food & Beverage, Personal Care, Pharmaceutical, Household Care, Industrial, Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) Market Forecast Till 2035 Market Overview
The liquid packaging industry is expected to increase at a CAGR of 4.5% over the forecast period. Increasing demand for packaged beverages, changing consumer lifestyles, the growing e-commerce industry, technological advancements in packaging materials, a greater emphasis on sustainability, government regulations, pharmaceutical industry growth, rising disposable income, urbanization, and population growth are the key market drivers boosting market growth. The market for liquid packaging has expanded dramatically as demand for bottled beverages has increased. Consumer tastes and lifestyle changes have influenced the growing popularity of bottled beverages, creating a demand for effective and durable liquid packaging options. Because of the portability and convenience that packaged beverages provide, consumers may easily transport and consume their favorite drinks while on the go. Consumers are increasingly resorting to packaged beverages because of their hectic schedules and demand for quick and easy refreshment options. Beverages can be enjoyed at anytime, anywhere, thanks to the ease of liquid packaging alternatives such as bottles, cans, and pouches. Market Segment insights Paperboard, plastics, glass, metal, and others are the materials used to segment the global liquid packaging industry. Flexible and rigid packaging types are used to segment the global market. Based on technology, the worldwide liquid packaging market is segmented into three categories: aseptic liquid packaging, blow molding, and form fill seal. End User segmentation in the global market includes food and beverage, personal care, pharmaceutical, household care, industrial, and others.
Regional insights The Asia-Pacific Liquid Packaging Market dominated this market in 2022. The primary causes of this include the growth of the pharmaceutical and food and beverage industries, as well as the migration of production facilities due to the region's low operating and labor expenses. Furthermore, China's liquid packaging market had the highest market share, while India's liquid packaging market was the fastest expanding in the Asia-Pacific region. The North American Liquid Packaging Market had the second greatest market share. Because of the high need for liquid packaging and the growing preference for paper products over other damaging materials in the region, the United States is recognized as the region's primary contributor to growth. These factors are expected to boost demand for liquid packaging in North America in the future years. The liquid packaging industry is predicted to develop at the quickest CAGR over the forecast period. In terms of packaging materials, food safety, and environmental sustainability, Europe has some of the most stringent laws and regulations. Regulations aim to protect the environment, promote good hygiene, and ensure product safety.
Major Players Major players in the liquid packaging market include Constantia Flexibles, Tetra Laval, Smurfit Kappa Group PLC, Berry Global Group INC., Gerresheimer AG, Sig Combibloc Group AG, Goglio S.P.A., Proampac LLC, Reynolds Group Holdings LTD., Amcor PLC., Mondi PLC, Sealed Air Corporation, Sonoco Products Company, and others.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY............................................................. 19 2 MARKET INTRODUCTION...................................................... 21 2.1 DEFINITION ............................... 21 2.2 SCOPE OF THE STUDY ........... 21 2.3 RESEARCH OBJECTIVE .......... 21 2.4 MARKET STRUCTURE ......... 22 3 RESEARCH METHODOLOGY................................ 23 3.1 OVERVIEW ................................. 23 3.2 DATA FLOW ................................. 25 3.2.1 DATA MINING PROCESS ...................... 25 3.3 PURCHASED DATABASE: ....... 26 3.4 SECONDARY SOURCES: ......... 27 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ...................................................... 28 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............. 29 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ............................................................ 30 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ........................................................................................ 31 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE................................... 31 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ............ 32 3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH............................................................... 32 3.7 DATA FORECASTING............. 33 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE............................................................... 33 3.8 DATA MODELING .................... 34 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ..................................................... 34 3.8.2 DATA MODELING: ............ 35 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ................................................ 36 4 MARKET DYNAMICS........................................................ 37 4.1 INTRODUCTION ....................... 37 4.2 DRIVERS ...................................... 37 4.2.1 RISING DEMAND FOR PACKAGED BEVERAGES.......................... 37 4.2.2 ADVANCEMENTS IN PACKAGING TECHNOLOGIES ......................................... 38 4.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS............................................................... 38 4.3 RESTRAINT ................................ 39 4.3.1 ENVIRONMENTAL CONCERNS AND REGULATORY RESTRICTIONS ....................................................................................... 39 4.3.2 RESTRAINT IMPACT ANALYSIS......................................................................... 39 4.4 OPPORTUNITY ............................. 40 4.4.1 RISING DEMAND FOR SUSTAINABLE AND ECO-FRIENDLY PACKAGING .............................................................................. 40 4.5 COVID-19 IMPACT ANALYSIS.......................................................................... 41 4.5.1 IMPACT ON OVERALL PACKAGING INDUSTRY............................... 41 4.5.1.1 ECONOMIC IMPACT................................................................................... 41 4.5.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN............................................................................... 41 4.5.2.1 IMPACT ON PRICE VARIATION OF KEY RAW MATERIALS....... 41 4.5.2.2 PRODUCTION SHUTDOWN........................................................... 42 4.5.2.3 CASH FLOW CONSTRAINTS........................................................... 42 4.5.2.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT.............................................................. 42 4.5.3 IMPACT ON MARKET DEMAND...................................................................... 43 4.5.3.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN............................ 43 4.5.3.2 CONSUMER SENTIMENTS................................................................ 43 4.5.4 IMPACT ON PRICING ......... 43 5 MARKET FACTOR ANALYSIS................................................... 44 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ........ 44 5.1.1 RAW COMPONENT/MATERIAL SUPPLY...................................................... 44 5.1.2 MANUFACTURE .................... 45 5.1.3 DISTRIBUTION ...................... 45 5.1.4 END-USE ....................... 45 5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL.............................................................. 45 5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS............................................................................ 46 5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS.................................................... 46 5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES ............ 47 5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS.................................................................. 47 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY ....... 47 6 GLOBAL LIQUID PACKAGING MARKET, BY PACKAGING TYPE ............................................... 48 6.1 INTRODUCTION ........................ 48 6.2 FLEXIBLE LIQUID PACKAGING........................................................... 49 6.3 RIGID LIQUID PACKAGING ........ 49 7 GLOBAL LIQUID PACKAGING MARKET, BY MATERIAL TYPE ................................................. 51 7.1 INTRODUCTION ........................ 51 7.2 PAPERBOARD .......................... 52 7.3 PLASTIC ...................................... 52 7.4 GLASS .......................................... 52 7.5 METAL........ 53 8 GLOBAL LIQUID PACKAGING MARKET, BY END-USE ............................................................. 54 8.1 INTRODUCTION ........................ 54 8.2 BEVERAGE .................................. 54 8.3 PERSONAL CARE AND COSMETICS ..................................................................................................................... 55 8.4 PHARMACEUTICALS ................ 55 8.5 HOUSEHOLD ................................ 55 8.6 INDUSTRIAL ............................... 56 9 GLOBAL LIQUID PACKAGING MARKET, BY REGION ............................................................... 57 9.1 OVERVIEW .................................... 57 9.2 NORTH AMERICA .................... 58 9.2.1 US................................. 60 9.2.2 CANADA ....................... 61 9.2.3 MEXICO ......................... 62 9.3 EUROPE ............................................ 64 9.3.1 GERMANY ....................... 66 9.3.2 FRANCE .......................... 67 9.3.3 RUSSIA ........................... 68 9.3.4 ITALY ............................ 70 9.3.5 SPAIN ............................. 71 9.3.6 REST OF EUROPE ................. 72 9.4 ASIA-PACIFIC .............................. 74 9.4.1 CHINA.......................... 76 9.4.2 INDIA ............................ 77 9.4.3 JAPAN ........................... 78 9.4.4 SOUTH KOREA .................. 80 9.4.5 MALAYSIA ........................ 81 9.4.6 THAILAND ..................... 82 9.4.7 INDONESIA ..................... 84 9.4.8 REST OF ASIA-PACIFIC ....... 85 9.5 MIDDLE EAST & AFRICA (MEA)................................................................. 87 9.5.1 GCC COUNTRIES .............. 89 9.5.2 SOUTH AFRICA ................... 90 9.5.3 REST OF MEA ..................... 91 9.6 SOUTH AMERICA ....................................................................................................................................................... 93 9.6.1 BRAZIL ............................................................................................................................................................. 95 9.6.2 ARGENTINA........................................................................................................................................................ 96 9.6.3 REST OF SOUTH AMERICA ...................................................................................................................................... 97 10 COMPETITIVE LANDSCAPE ........................................................................................................ 99 10.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 99 10.2 MARKET SHARE ANALYSIS, 2024 ....................................................................................................................... 99 10.3 COMPETITOR DASHBOARD..................................................................................................................................... 100 10.4 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ............................................................................................ 100 10.4.1 PRODUCT LAUNCH ............................................................................................................................................... 100 10.4.2 ACQUISITION ..................................................................................................................................................... 101 11 COMPANY PROFILES .................................................................................................................. 102 11.1 AMCOR PLC................................................................................................................................................................... 102 11.1.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 102 11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 102 11.1.1 PRODUCTS OFFERED....................................................................................................................................... 103 11.1.2 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 104 11.1.3 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 105 11.1.4 KEY STRATEGY ................................................................................................................................................... 105 11.2 SEALED AIR CORPORATION ................................................................................................................................... 107 11.2.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 107 11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 108 11.2.3 PRODUCTS OFFERED....................................................................................................................................... 108 11.2.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 109 11.2.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 109 11.2.6 KEY STRATEGIES ................................................................................................................................................ 110 11.3 MONDI PLC .................................................................................................................................................................... 111 11.3.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 111 11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 112 11.3.3 PRODUCTS OFFERED....................................................................................................................................... 112 11.3.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 113 11.3.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 114 11.3.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 114 11.4 UFLEX LIMITED .......................................................................................................................................................... 115 11.4.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 115 11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 116 11.4.3 PRODUCTS OFFERED....................................................................................................................................... 117 11.4.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 117 11.4.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 118 11.4.6 KEY STRATEGIES ................................................................................................................................................ 118 11.5 BERRY GLOBAL GROUP, INC. .................................................................................................................................. 119 11.5.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 119 11.5.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 119 11.5.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 120 11.5.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 120 11.5.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 120 11.5.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 121 11.6 INTERNATIONAL PAPER COMPANY .................................................................................................................. 122 11.6.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 122 11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 123 11.6.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 124 11.6.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 124 11.6.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 124 11.6.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 125 11.7 TETRA PAK INTERNATIONAL S.A. ...................................................................................................................... 126 11.7.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 126 11.7.2 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 127 11.7.3 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 127 11.7.4 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 127 11.7.5 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 128 11.8 SMURFIT KAPPA GROUP / SMURFIT WESTROCK ......................................................................................... 129 11.8.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 129 11.8.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 129 11.8.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 130 11.8.4 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 131 11.8.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 131 11.8.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 131 11.9 DS SMITH PLC .............................................................................................................................................................. 133 11.9.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 133 11.9.2 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 133 11.9.3 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 133 11.9.4 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 134 11.9.5 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 134 11.10 SIG COMBIBLOC GROUP AG ..................................................................................................................................... 135 11.10.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 135 11.10.2 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 135 11.10.3 KEY DEVELOPMENTS ...................................................................................................................................... 135 11.10.4 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................ 136 11.10.5 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 136
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(運輸)の最新刊レポート
- 食料品店の紙袋市場調査レポート情報:製品タイプ別(標準紙袋、断熱紙袋、手提げ紙袋、その他)、材質別(クラフト紙、再生紙、晒し紙、その他)、サイズ別(小(10インチ未満)、中(10~14インチ)、大(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、中型(10~14インチ)、大型(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米) 2032年までの市場予測
- スプライシングテープ市場調査レポート:粘着剤タイプ別(アクリル、ゴム、シリコーン、その他)、用途別(印刷産業、紙・パルプ産業、フィルム・箔加工、包装産業、繊維産業、その他)、素材別(紙ベーススプライシングテープ、プラスチックベーススプライシングテープ・ポリエチレン(PE)、発泡ベーススプライシングテープ、その他)、タイプ別(片面スプライシングテープ、両面スプライシングテープ):2032年までの予測
- 車載ネットワーキング市場レポート:2031年までの動向、予測、競合分析
- 鉄道車両市場レポート:2031年までの動向、予測、競合分析
- トレーラーアクスル市場レポート:2031年までの動向、予測、競合分析
- 鉄道物流市場レポート:2031年までの動向、予測、競合分析
- イントラロジスティクス容器市場 容器タイプ別(ボックス&トレイ、ネスタブル&スタッカブル、バルク容器、その他) , 素材別(プラスチック製イントラロジスティクス容器、段ボール製イントラロジスティクス容器、金属製/スチール製イントラロジスティクス容器) 荷重容量別(50Kgsまで、エンドユーザー別(物流・倉庫, 食品・飲料, 小売・消費財, 化学, 工業製造, 電気・電子, ヘルスケア・製薬, その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年
- ヘルスケアサードパーティロジスティクス市場 サービスタイプ別(輸送サービス、倉庫保管サービス、在庫管理サービス、コールドチェーンロジスティクスサービス) , エンドユーザー別(製薬会社、病院・クリニック、医療機器製造会社、バイオテクノロジー会社) , 輸送媒体別(陸上輸送、航空貨物、海上貨物) :2024年〜2033年の世界の機会分析と産業予測
- 自動車用FPC市場:製品タイプ別(両面FPC、多層FPC、片面FPC) , 用途別(燃料自動車、新エネルギー自動車) :2024-2033年の世界機会分析と産業予測
- 車両用ラップフィルムの市場:フィルムタイプ別(ウィンドウフィルム、ラップフィルム、塗装保護フィルム) 、車両タイプ別(乗用車、商用車、大型商用車) 、用途別(広告目的、安全目的) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年
Market Research Future社のパッケージング・輸送分野での最新刊レポート
-
食料品店の紙袋市場調査レポート情報:製品タイプ別(標準紙袋、断熱紙袋、手提げ紙袋、その他)、材質別(クラフト紙、再生紙、晒し紙、その他)、サイズ別(小(10インチ未満)、中(10~14インチ)、大(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、中型(10~14インチ)、大型(14インチ以上))、用途別(食料品店、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、南米) 2032年までの市場予測
-
スプライシングテープ市場調査レポート:粘着剤タイプ別(アクリル、ゴム、シリコーン、その他)、用途別(印刷産業、紙・パルプ産業、フィルム・箔加工、包装産業、繊維産業、その他)、素材別(紙ベーススプライシングテープ、プラスチックベーススプライシングテープ・ポリエチレン(PE)、発泡ベーススプライシングテープ、その他)、タイプ別(片面スプライシングテープ、両面スプライシングテープ):2032年までの予測
-
インドのBOPP粘着テープ市場調査レポート情報:タイプ別(透明BOPPテープ、カラーBOPPテープ、印刷BOPPテープ、特殊BOPPテープ)、粘着テープ別(アクリル系粘着剤、ゴム系粘着剤、シリコーン系粘着剤、その他)、厚さ別{(薄手(30ミクロンまで)、中手(31-50ミクロン)、厚さ別{(薄手(30ミクロンまで)、中手(31~50ミクロン)、厚手(50ミクロン以上)}、接続タイプ別{小巻(100メートルまで)、中巻(101~500メートル)、大巻(500メートル以上)}、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、最終用途別(産業、小売、食品・飲料、ヘルスケア、DIY、その他)、ビジネスタイプ別(B2B、B2C)2032年予測
-
フォーム断熱材の市場調査レポート情報:形態別(スプレー、フレキシブル、硬質)、製品タイプ別(ポリウレタンフォーム、ポリスチレンフォーム、ポリオレフィンフォーム、フェノールフォーム、エラストマーフォーム、その他)、最終用途産業別(建築・建設、自動車・輸送、電気・電子、包装、その他)、2035年までの地域別予測
-
ナミビアの物流市場調査レポート:物流タイプ別(ファーストパーティ、セカンドパーティ、サードパーティ、フォースパーティ)、サービスタイプ別(梱包、輸送、ドキュメンテーション、倉庫、その他)、エンドユーザー別(製造、消費財、小売、食品・飲料、ITハードウェア、ヘルスケア、化学、建設、自動車、通信、石油・ガス、その他):2032年までの予測
-
ポーランドの木製・合板製パッケージ市場に関する調査レポート情報:(木枠、箱、ドラム、パレット、ダンネージ、その他)、材料別(木製・合板)、エンドユーザー別(食品・飲料、医薬品、エレクトロニクス、自動車、小売、製造、化学、建設、農業、紙・パッケージ産業、その他)、2032年までの予測
-
ケミカルロジスティクス市場に関する調査レポート情報 サービスタイプ別(輸送管理、倉庫保管・配送、通関・コンプライアンス、専門サービス、付加価値サービス)、化学品タイプ別(基礎化学品、特殊化学品、農薬、医薬化学品、石油化学品、その他のタイプ)、エンドユーズ別(農業、医薬品、製造、石油・ガス、食品・飲料、消費財、その他のエンドユーズ)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ(MEA)) 2032年までの市場予測
-
欧州プラスチックストラップ市場調査レポート:厚さ別{小(0.5mm未満)、中(0.5mm~1mm)、大(1mm以上)}、幅別{細(12mm未満)、中(12mm~19mm)、太(19mm以上)}、用途別(消費財包装、産業包装、物流・輸送、農業、その他用途)、2032年までの予測
-
US Custom Wood Crating Market Research Report Information by Material Type (Softwood, Hardwood, Engineered Wood Products, and Others), by Size (Small (Less than 3ft), Medium(3-6ft), and Large (More than 6ft)), by End Use Industry (Automotive, Electronics, Aerospace, Consumer Goods, Pharmaceuticals, Food & Beverage, Chemicals, Construction, and Others) Forecast to 2032
-
US Wooden Pallets Market Research Report Information by Pallet Type (Block Pallets, Stringer Pallets, Solid Deck Pallets, Double-Face Pallets, Single-Face Pallets, and Others), by Material (Softwood, Hardwood, and Composite), by Size (Standard (48" x 40") and Custom), by Entry Type (Two Ways and Four Ways), by End Use Industry (Food & Beverage, Pharmaceuticals, Chemicals, Retail, Automotive, Construction, Agriculture, and Others) Forecast to 2032
本レポートと同じKEY WORD(packaging market)の最新刊レポート
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|