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米国のスポーツドリンク市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2021年~2026年


United States Sports Drink Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

米国のスポーツドリンク市場は、予測期間(2021年~2026年)に4.54%のCAGRを記録すると予測されています。 米国では、COVID-19のパンデミックの際に、ジムやスポーツクラブ、フィットネススタジオなどが真っ先... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2021年8月1日 US$3,250
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サマリー

米国のスポーツドリンク市場は、予測期間(2021年~2026年)に4.54%のCAGRを記録すると予測されています。

米国では、COVID-19のパンデミックの際に、ジムやスポーツクラブ、フィットネススタジオなどが真っ先に強制的に閉鎖されたため、国内でのスポーツドリンクの需要が少なくなり、米国市場でのスポーツドリンクの販売が制限されています。

米国では、主にアスリートや激しい運動をしている人の間でスポーツドリンクの人気が高まっています。健康意識の高まりによる各種飲料の需要増と、ミレニアル世代の需要増が、スポーツドリンク市場の成長を促す主な要因として挙げられています。

国内の飲料メーカーは、人気アスリートや著名人を起用した様々なエンドースメントや、フェスティバルやイベントでのプロモーション活動などにより、自社のスポーツドリンクの需要拡大に注力しています。そのため、国内の市場成長を後押ししています。

The Coca-Cola CompanyやPepsiCo Inc.などの大手飲料メーカーは、米国の消費者に幅広い種類のスポーツドリンクを提供しており、市場調査での地位を強化しています。さらに、アボットニュートリションのような大手製薬会社も、この市場で存在感を示しています。

主な市場動向

使いやすいPETボトルやその他のサステイナブルなパッケージ製品への関心の高まり

ペットボトルの需要は、激しい運動の前後や最中に、必要に応じて開封し、使用し、密封し、再利用することができるという点にあります。さらに、メーカーにとっても、透明性、耐圧性、安定性、軽量性などの多くの利点があるため、製品を提供する際にペットボトルを使用することが推奨されています。プラスチックの使用に対する懸念の高まりに代わり、メーカーは再利用可能なBPAフリーのボトルで製品を提供しています。PepsiCo Inc.やThe Coca-Cola Companyなどの大手企業は、持続可能なパッケージ方法を採用することで、二酸化炭素排出量を削減しようとしています。このコンセプトには賛否両論ありますが、これらの企業はアルミ缶よりもペットボトルを好んで使用しています。

オンラインショップが最も成長している流通チャネルになる

日本のEコマース市場の堅調な成長は、スポーツ飲料メーカーにかつてない機会を提供しています。さらに、出荷のしやすさは、スポーツドリンク製品の利便性の要因としてさらに強化されています。米国市場では、スポーツドリンクのオンライン小売店が勢いを増しています。彼らが提供する製品ラインナップの増加により、選択の幅が広がり、買い物の利便性が向上しています。オンライン小売店とは別に、国内のスポーツドリンクブランドは、自社のウェブサイトを通じてもスポーツドリンクを提供しています。

さらに、ベンダーはコスト削減と利益率向上のためにオンライン小売戦略を採用しており、予測期間中の市場に恩恵をもたらす可能性があります。例えば、The Coca ColaやPepsiCoなどの大手企業は、Amazon、Walmart、Krogerなどの様々なオンラインチャネルを通じて製品を提供しています。利便性の高さに加えて、好みのブランドを簡単に選択でき、スポーツドリンクのサイズ、種類、フレーバーなどの膨大な種類が揃っていることが、オンライン小売による売上増加の主な理由です。

競争状況

米国のスポーツドリンク市場は、PepsiCo Inc.やThe Coca-Cola company、Abbottなどのグローバルプレイヤーがシェアの大半を占めており、競争の激しい市場です。戦略的拡大の一環として、主要プレイヤーはオムニチャネル流通戦略を採用しており、様々なオンライン小売業者、すなわちAmazonのような第三者と提携しています。これにより、地理的プレゼンスと顧客基盤を拡大することができます。各社は、既存の製品の中で自社製品をユニークなものにするために、天然由来の成分や添加物を含む、新しく革新的な製品を導入しています。

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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場の定義
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 マーケット・ダイナミクス
4.1 市場ドライバー
4.2 市場の抑制要因
4.3 ポーターズ・ファイブフォース分析
4.3.1 新規参入者の脅威
4.3.2 バイヤー/消費者のバーゲニング・パワー
4.3.3 サプライヤーのバーゲニングパワー
4.3.4 競合製品の脅威
4.3.5 競合他社との競争の強さ

5 マーケット・セグメンテーション
5.1 流通チャネル別
5.1.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.1.2 コンビニエンスストア
5.1.3 オンライン小売チャネル
5.1.4 その他の流通チャネル

6 競争状況
6.1 最も採用されている戦略
6.2 市場シェア分析
6.3 企業プロフィール
6.3.1 ペプシコ社(PepsiCo, Inc.
6.3.2 ザ・コカ・コーラ・カンパニー
6.3.3 BA Sports Nutrition, LLC
6.3.4 アボット
6.3.5 ラボラトリオスPiSA
6.3.6 BioSteel Sports Nutrition Inc.
6.3.7 Beri Pro Inc.
6.3.8 ノンアシディックビバレッジズLLC

7 市場機会と将来のトレンド

8 COVID-19の市場への影響

 

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Summary

The US sports drink market is projected to witness a CAGR of 4.54% during the forecast period (2021-2026).

In the United States, gyms, sports clubs, and fitness studios were the first businesses to undergo forced shutdowns during the COVID-19 pandemic, resulting in minimal demand for sports drinks in the country, thus, limiting the sales of sports drinks in the US market.

Sports drinks are gaining popularity in the United States, mainly among athletes and individuals involved in vigorous physical activities. Rising demand for various beverages due to increasing health awareness and growing demand from the millennials are identified as the major drivers for the growth of the sports drink market.

Beverage companies in the country are concentrating on increasing the demand for their sports drinks with the help of various endorsements through popular athletes and celebrities and promotional campaigns in fests and events, among others. Hence, this is boosting the market growth in the country.

Some of the massive beverage manufactures, such as The Coca-Cola Company and PepsiCo Inc., are offering a wide range of sports drink to the US consumers, thus, strengthening their position in the market studied. Moreover, the major pharmaceutical companies, like Abbott Nutrition, have also established their presence in the market studied.

Key Market Trends

Increasing Inclination Toward Easy-to-Use PET Bottles and Other Sustainable Packaged Products

The demand for PET bottles is driven due to their ability to be opened, used, sealed, and reused when required, before, after, or during intense physical activity. Moreover, there are numerous benefits for the manufacturers as well that widely insist them to use PET bottles to offer their products, owing to its transparency, high-pressure resistance, stability, and lightweight, among others. In lieu of the growing concerns of using plastic, the manufacturers have introduced their products in reusable, BPA-free bottles. The major players in the market, such as PepsiCo Inc. and The Coca-Cola Company, are trying to reduce their carbon footprint by adhering to sustainable packaging methods. Although this concept is contested, these players prefer using PET bottles to aluminum cans.

Online Retail is Emerging as the Fastest Growing Distribution Channel

The robust growth of the e-commerce landscape of the country has offered unprecedented opportunities for sports drink manufacturers. Moreover, the ease of shipping has been further strengthened by the convenience factor for sports drink products. Online retailers of sports drinks are gaining momentum in the US market, with the increasing product ranges that they provide a range to select from and convenience of shopping. Apart from online retail stores, the sports drinks brands in the country offer sports drinks through their own websites as well.

Moreover, vendors are adopting online retail strategies to reduce costs and increase their margins, which may benefit the market during the forecast period. For example, major players, like The Coca Cola and PepsiCo, offer their products through various online channels, such as Amazon, Walmart, and Kroger. The level of convenience, along with the ease to choose their preferred brands and the vast varieties of sports drinks, in terms of sizes, types, and flavour, is a key reason behind the rise in sales through online retailing.

Competitive Landscape

The US sports drink market is a highly competitive market as the majority of the share is held by global players, including PepsiCo Inc., The Coca-Cola company, and Abbott, among others. As a part of strategic expansion, key players are adopting an omnichannel distribution strategy, where they tie up with various online retailers, i.e., third parties, like Amazon. This, in turn, broadens their geographical presence and customer base. The companies have been introducing new and innovative products, including naturally derived ingredients and additives, to make their product unique among the existing products. ​

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- The market estimate (ME) sheet in Excel format
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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Distribution Channel
5.1.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.1.2 Convenience Stores
5.1.3 Online Retail Channels
5.1.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 PepsiCo, Inc.
6.3.2 The Coca-Cola Company
6.3.3 BA Sports Nutrition, LLC
6.3.4 Abbott
6.3.5 Laboratorios PiSA
6.3.6 BioSteel Sports Nutrition Inc.
6.3.7 Beri Pro Inc.
6.3.8 Non Acidic Beverages LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

 

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