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米国の不動産管理市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


US Property Management Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

プロジェクト管理会社は、テナントまたは見込み客と直接取引するため、不動産オーナーは賃貸のマーケティング、テナントとの交渉、メンテナンスや修理の問題への対応、家賃の徴収、テナントの苦情への対応、さら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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78 英語

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サマリー

プロジェクト管理会社は、テナントまたは見込み客と直接取引するため、不動産オーナーは賃貸のマーケティング、テナントとの交渉、メンテナンスや修理の問題への対応、家賃の徴収、テナントの苦情への対応、さらには立ち退きの追求などを気にする必要がなく、時間を節約することが可能です。不動産管理会社は、不動産の取り扱いに関する経験を生かし、オーナーに最適な解決策を提供します。

2016年以降、米国の不動産市場にはたくさんの投資が集まっています。住宅分野では、物価の上昇から住宅購入に対する消費者の意識の変化まで、さまざまな要因で住宅取得率が低下しています。これらは、借り手にとって有利な市場となっており、期間中の空室率が低下している大きな要因にもなっています。

商業分野では、景気回復により商業市場が活性化し、オフィスの需要が増加しました。賃貸市場の成長は、不動産管理業界の大きな成長につながっています。2013年から2018年までの5年間で、不動産管理市場は7.5%のCAGRを記録しました、それは成長を続ける可能性があります。米国には80万社の不動産管理サービスプロバイダーがあり、2024年には10万社に達すると予想されています。

主な市場動向

ミレニアル世代の住宅所有の減少

ミレニアル世代の住宅所有に対する考え方が、米国における住宅所有率低下の大きな要因となっています。米国の35歳人口の住宅所有率は、2017年に初めて減少し、2020年まで減少し続ける可能性があります。このため、米国全体の住宅所有率は、2017年の64.8%から2018年には64.2%に低下しています。

住宅ローン金利の上昇、スターターホームの不足、住宅価格の高騰が、住宅市場の低迷を招いている。高価な不動産市場は、ミレニアル世代に非常に限られた選択肢を与え、うっかりすると住宅購入の遅れにつながっています。ミレニアル世代の大半は学生ローンのEMIを支払っており、1学年あたりの平均借入金額は3万ドルであるため、住宅取得はますます困難になっている。

ホテルプロパティマネジメント市場の成長機会

ホテルの所有と維持にはストレスが伴うため、ホテルのプロパティマネジメントはプロパティマネジメント市場の中でも急成長している分野の一つです。米国では、すでに成熟したプロパティ・マネジメント市場のサービスを利用することで、ストレスを軽減しようとするホテルオーナーが増えています。ホテルのオーナーは、プロパティ・マネジメント・サービスの価値と、収益管理、人事、会計、マーケティングなどの直接的な労働力を利用できることを急速に理解しつつあります。プロパティ・マネジメント会社は複数のクライアントを抱えているため、これらすべてをわずかなコストで利用することができます。この市場には大きなチャンスがあり、ベンダーは迅速にサービスをアップグレードし、顧客数を増やすことができます。

競合他社の状況

競合環境分析では、財務情報、セグメント別および地域別の収益内訳、リスク分析、主要要因、企業概要、事業戦略、主要サービス、マーケティングおよび流通戦略、新製品開発、最新ニュースなど、企業の事業および業績に関する詳細な戦略的分析を提供します。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain/Supply Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 PESTLE Analysis

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 End User
5.1.1 Commercial
5.1.2 Residential
5.2 Service
5.2.1 Marketing
5.2.2 Property Evaluation
5.2.3 Tenant Services
5.2.4 Maintainance
5.2.5 Other Services

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Vendor Market Share
6.2 Mergers and Acquisitions
6.3 Company Profiles
6.3.1 Greystar Real Estate Partners
6.3.2 Lincoln Property Company
6.3.3 CBRE Group
6.3.4 Jones Lang LaSalle Incorporated
6.3.5 CoStar Group Inc.
6.3.6 Pinnacle
6.3.7 Equity Residential
6.3.8 FPI Management
6.3.9 AvalonBay Communities
6.3.10 Winn Companies*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
7.1 Implementation of Cap on Rental Prices
7.2 Increasing Number of Property Management Startups

 

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Summary

A project management company deals directly with the tenants or prospects, saving the property owner's time, as they do not have to worry about marketing the rentals, negotiating with the tenants, handling maintenance and repair issues, collecting rent, responding to tenant complaints, and even pursuing evictions. A property management company brings experience in terms of handling property, and provides the owner with optimal solutions.

Since 2016, the US real estate market has been drawing plenty of investments. In the residential sector, the homeownership rates are declining due to various factors, ranging from growing prices to change in consumer attitudes toward buying a house. These have resulted in a favorable market for renters, which is also the major reason for declining vacancy rates during the period.

In the commercial sector, the economic recovery has fostered the commercial markets, leading to increased demand for office space. The growth of rental markets has led to a huge growth in the property management industry. Over the five years, from 2013 to 2018, the property management market registered a CAGR of 7.5%, it may continue growing. There are 800,000 property management service providers in the United States and the number is expected to reach 100,000 by 2024.

Key Market Trends

Declining Millennial Home Ownership

Millennial's attitude toward homeownership is the major factor fueling the declining homeownership rates in the United States. The homeownership rates of the US population aged 35 years decreased for the first time in 2017 and may continue to decrease till 2020. This has resulted in a decline in the overall homeownership in the United States, from 64.8% in 2017 to 64.2% in 2018.

The rising mortgage rates, shortage of starter homes, and high prices of homes have slowed down the residential housing market. The expensive real estate market has given millennials very limited options, leading them to, inadvertently, delay in purchasing homes. The majority of the Millenials pay EMI on their student loans, which have an average debt-per-graduation of USD 30,000, thus making homeownership increasingly difficult.

Growing Opportunity in Hotel Property Management Market

Hotel property management is one of the fastest-growing sectors in the property management market, as the demand-supply far outpaces the new supply, due to the stressful nature of owning and maintaining a hotel. An increasing number of hotel owners are willing to offload the stress and avail the services of an already mature property management market in the United States. Hotel owners are rapidly understanding the value of property management services and their access to direct labor, which include revenue management, HR, accounting, and marketing. All this can be accessed at a fraction of cost, as property management companies have multiple clients. The opportunity is huge in the market, enabling vendors to rapidly upgrade their services and increase their client base.

Competitive Landscape

The competitive landscape analysis provides detailed strategic analysis of the company’s business and performance, such as financial information, revenue breakup by segment and geography, risk analysis, key factors, company overview, business strategy, key service offerings, marketing and distribution strategies, new product development, and recent news.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain/Supply Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 PESTLE Analysis

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 End User
5.1.1 Commercial
5.1.2 Residential
5.2 Service
5.2.1 Marketing
5.2.2 Property Evaluation
5.2.3 Tenant Services
5.2.4 Maintainance
5.2.5 Other Services

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Vendor Market Share
6.2 Mergers and Acquisitions
6.3 Company Profiles
6.3.1 Greystar Real Estate Partners
6.3.2 Lincoln Property Company
6.3.3 CBRE Group
6.3.4 Jones Lang LaSalle Incorporated
6.3.5 CoStar Group Inc.
6.3.6 Pinnacle
6.3.7 Equity Residential
6.3.8 FPI Management
6.3.9 AvalonBay Communities
6.3.10 Winn Companies*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
7.1 Implementation of Cap on Rental Prices
7.2 Increasing Number of Property Management Startups

 

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2024/11/21 10:26

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