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米国のペット用動物用サプリメント市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2022年~2027年)


United States Pet Veterinary Supplements Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

米国のペット用動物サプリメント市場は、2020年には2,262.5米ドルとなり、2021年から2026年の予測期間中には6.7%のCAGRで3,334.1米ドルに達すると予測されています。北米最大のペットフード市場である米国のペッ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

米国のペット用動物サプリメント市場は、2020年には2,262.5米ドルとなり、2021年から2026年の予測期間中には6.7%のCAGRで3,334.1米ドルに達すると予測されています。北米最大のペットフード市場である米国のペットフード市場の成長は、ペット所有者の増加によるものです。

COVID-19パンデミックの影響で原材料の移動が制限されたため、ペット用動物サプリメント業界は当初、供給とキャッシュフローの面で苦戦しました。一方で、世界の多くの地域では、監禁期間中に仲間を求めてペットを飼う人が増えたため、ペット用品の需要は着実に増加しました。また、ペット企業は政府関係者や業界関係者と連携し、サプライチェーンの継続を図りました。北米最大のペットフード市場である米国のペットフード市場の成長は、ペット所有者の増加に起因しています。米国ペット製品協会(APPA)が実施した「2018年全国ペット所有者調査」によると、米国の68%の世帯(約8,500万世帯)がペットを所有していました。同国におけるペットへの支出は、2007年の41.2%から2018年には69.4%に増加しました。ペットへの支出の増加は、市場の成長をさらに後押しするものと考えられます。ペットケアブランドは、ビタミンやミネラル、プロバイオティクスサプリメントを豊富に含む、さまざまな専門的なペットケア製品を導入しています。例えば、2019年にネスレは、犬が穏やかな行動を維持するのに役立った有益なバクテリアの系統を含むプロバイオティクスサプリメント「ピュリナプロプラン ベテリナリーサプリメント カルミングケア」を発売しました。この新製品により、米国のペット用動物用サプリメント市場における同社の地位は強化されました。様々な団体の存在感が増し、ペットの健康に対する意識が高まっていることが、予測期間中の市場全体の強化につながると予想されます。

主な市場動向

ペットのヒューマニズムの高まり

ある調査によると、ペットを飼っているアメリカ人の10人中9人は、ペットを家族の一員と考えている。ますます多くのペットオーナーがペットの食生活に関心を寄せています。このことは、人間の消費動向とよく似たペットフードの需要動向に現れています。一昔前に比べて、ペットオーナーの間では、使用されている原材料に対する意識が高まっています。以前とは逆に、ペットオーナーはフードをペットのための良質な栄養源と見なしています。ペットのヒューマナイゼーションの流れは、ペットの健康意識の向上につながり、自然派サプリメントの需要も生み出しています。このように、消費者は、地元で生産され、自然で、消化に良い製品を求めています。これにより、高額な医療費を避けるために、栄養補助食品や動物用サプリメントの販売が増加し、調査対象市場の成長を促進しています。ペット用サプリメントに影響を与えている主な要因は、都市化です。都市化が進むと、家畜や自然から離れてしまうため、ペットを家に連れて帰りたいという欲求が高まります。長年にわたり、米国のペットオーナーは、ペットに人間の特徴を持たせ、ペットの健康と安全に関心を持つようになってきた。ペットの人間化傾向は、ここ数年、市場を牽引しており、予測期間中も最も重要な要因であると考えられます。

ペットの疾病の高頻度化と動物支出の増加

ペット用動物サプリメント市場は、一人当たりの動物医療費が増加していることにより、多大な恩恵を受けています。米国ペット用品協会(APPA)によると、米国には8,970万匹のペットの犬がいます。ペットオーナーは、犬のデンタルケアに年間平均49.70米ドルを費やしています。2021年に行われた全米ペットオーナー調査によると、アメリカ人の約半数が、自分のために使うお金と同じかそれ以上をペットの健康管理に費やしていることが確認されています。また、約2割の人がペットの世話のために借金をしており、その平均借金額は1,567米ドルでした。飼い主の間でペットの健康に対する意識が高まり、ペットの健康にかける費用が増加していることが、国内で調査した市場の成長を促進する要因となっています。伴侶動物における様々な病気の有病率が増加していることから、病気を予防するための画像診断法やサプリメントの需要が国内で高まっています。これらの要因が、予測期間中の市場の成長を促進すると考えられます。

競争状況

米国のペット用動物サプリメント市場は統合されており、大手企業が主要な市場シェアを占めています。マース・インク、Nestle SA (Purina)、Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition)などの大手企業がこの市場で活動しています。マース・インクは、市場の主要なシェアを占めています。マース社は、Pedigree、Royal Canin、Iams、Greeniesなどの複数のブランドを通じて、プレミアム、レギュラーなど様々なセグメントで幅広い製品を提供しています。マースは、国内のペット用動物性サプリメント製品の重要なプレーヤーです。市場のプレーヤーは、市場シェアを拡大するために、M&A、製品のイノベーション、事業拡大などの戦略を採用しています。

追加の特典

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions & Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porters Five Force Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Specialty Type
5.1.1 Immunity
5.1.2 Diabetes
5.1.3 Skin and Coat
5.1.4 Joint Health/Mobility
5.1.5 Oral Care
5.1.6 Gastrointestinal Tract
5.1.7 Other Specialty Types
5.2 Pet Type
5.2.1 Dog
5.2.2 Cat
5.2.3 Other Pet Types
5.3 Supplement Type
5.3.1 Prebiotics and Probiotics
5.3.2 Protein and Amino acids
5.3.3 Glucosamine
5.3.4 Antioxidants
5.3.5 Fish Oil
5.3.6 Omega-3 Fatty Acid
5.3.7 Multivitamins
5.3.8 Other Supplement Types

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Mars Incorporated
6.3.2 Colgate-Palmolive (Hill's Pet Nutrition Inc.)
6.3.3 Nestle SA (Purina PetCare)
6.3.4 Clearlake Capital Group (WellPet LLC)
6.3.5 General Mills Inc. (Blue Buffalo))
6.3.6 iVet Professional Formulas
6.3.7 Russo Mangimi SPA (Farmina Pet Food)
6.3.8 Forza10 USA
6.3.9 The Higgins Group Corp.
6.3.10 Garmon Corp.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 AN ASSESSMENT OF THE IMPACT OF COVID-19

 

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Summary

The United States Pet Veterinary Supplements Market was Valued at USD 2,262.5 in 2020 is projected to reach USD 3,334.1 registering a CAGR of 6.7% during the forecast period 2021-2026. Being the largest pet food market in North America, the US pet food market’s growth is attributed to increased pet ownership.

Due to the restrictions in the movement of raw materials imposed owing to the COVID-19 pandemic, the pet veterinary supplements industry initially suffered in terms of supply and cash flow. On the other hand, demand for the pet products segment witnessed a steady growth in many parts of the world as people adopted more pets with the growing desire for companionship during the lockdown. In addition, pet companies coordinated with government representatives and those throughout the industry to ensure the supply chain could continue humming along. Being the largest pet food market in North America, the United States pet food market’s growth is attributed to the increase in pet ownership. According to the 2018 National Pet Owners Survey, conducted by the American Pet Products Association (APPA), 68% of United States households (about 85 million families) owned a pet. The expenditure on pets in the country increased from 41.2% in 2007 to 69.4% in 2018. The increase in pet expenditure shall further boost the growth of the market. Pet care brands are introducing different specialized pet care products that are rich in vitamins and minerals and probiotic supplements. For instance, in 2019, Nestle launched Purina Pro Plan veterinary supplement Calming Care, a probiotic supplement that contains a strain of beneficial bacteria that has helped the dogs maintain calm behavior. The new product strengthened the company’s position in United States’ pet veterinary supplements market. ​ The increased presence of various organizations and rise in pet health awareness to strengthen the market is anticipated to bolster the overall market during the forecast period.

Key Market Trends

Growing trend of pet humanization

A study shows that nine out of ten Americans who own pets consider them part of the family. More and more pet owners are concerned about their pet diets. This is visible in the trend of pet food demand that closely resembles the trend of human consumption. There is an increased consciousness among pet owners about the ingredients used instead of a decade ago. Contrary to the past, pet owners now see food as a source of good nutrition for their pets. The pet humanization trend has led to the increase in the health consciousness of pets and has also generated demand for natural supplements. Thus, consumers are looking for products that are locally grown, natural, and with digestive benefits. This has led to an increase in the sales of nutraceuticals and veterinary supplements to avoid high healthcare costs, thus, propelling the growth of the market studied. The major factor, which has an impact on pet supplements, is urbanization. The increasing urban constitution of the society, resulting in separation from farm animals and nature, has stimulated the desire to bring pets home. Over the years, US pet owners have shown a growing trend to imbue their pets with human characteristics, becoming more concerned about their pet’s health and safety. The pet humanization trend has been driving the market for the past few years, and it is expected to remain the most important factor during the forecast period.

High Prevalence of Diseases in Pets and Increasing Animal Expenditure

The pet veterinary supplements market is benefiting tremendously, owing to the increasing per capita animal healthcare expenditure. According to the American Pet Product Association (APPA), the United States has 89.7 million pet dogs. Pet owners spend an average of USD 49.70 on a dog’s dental care annually. According to the National Pet Owners Survey in 2021, it was observed that around half of the Americans spent the same or more on the healthcare of their pets than they did for themselves. Almost 20% have gone into debt caring for their pets, with the average owed amount being USD 1,567. The increasing awareness of pet health among pet owners and increasing expenditure on pet health are the factors propelling the growth of the market studied in the country. As the prevalence of various diseases in companion animals is increasing, the demand for diagnostic imaging procedures and supplements to prevent diseases is rising across the country. Hence, all these factors are expected to drive the growth of the market studied over the forecast period.

Competitive Landscape

The United States pet veterinary supplements market is consolidated, with the major players accounting for major market share. Mars Inc., Nestle SA (Purina), and Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition) are some of the major players operating in this market. Mars Inc. accounts for a major share, of the market. The company offers a wide range of products across various segments, including premium and regular, through its multiple brands, such as Pedigree, Royal Canin, Iams, and Greenies. Mars is a significant player in pet veterinary supplements products in the country. Market players have adopted strategies such as mergers and acquisitions, product innovations, and expansions to increase their market share.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions & Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porters Five Force Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Specialty Type
5.1.1 Immunity
5.1.2 Diabetes
5.1.3 Skin and Coat
5.1.4 Joint Health/Mobility
5.1.5 Oral Care
5.1.6 Gastrointestinal Tract
5.1.7 Other Specialty Types
5.2 Pet Type
5.2.1 Dog
5.2.2 Cat
5.2.3 Other Pet Types
5.3 Supplement Type
5.3.1 Prebiotics and Probiotics
5.3.2 Protein and Amino acids
5.3.3 Glucosamine
5.3.4 Antioxidants
5.3.5 Fish Oil
5.3.6 Omega-3 Fatty Acid
5.3.7 Multivitamins
5.3.8 Other Supplement Types

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Mars Incorporated
6.3.2 Colgate-Palmolive (Hill's Pet Nutrition Inc.)
6.3.3 Nestle SA (Purina PetCare)
6.3.4 Clearlake Capital Group (WellPet LLC)
6.3.5 General Mills Inc. (Blue Buffalo))
6.3.6 iVet Professional Formulas
6.3.7 Russo Mangimi SPA (Farmina Pet Food)
6.3.8 Forza10 USA
6.3.9 The Higgins Group Corp.
6.3.10 Garmon Corp.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 AN ASSESSMENT OF THE IMPACT OF COVID-19

 

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