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南米のペットフード市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South America Pet Food Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南米のペットフード市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR4.4%を記録すると予測されています。 主なハイライト これらの国々における急速な経済・社会の変化は、都市化の進展、高所得者層の増加、消費者の... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

南米のペットフード市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR4.4%を記録すると予測されています。

主なハイライト
これらの国々における急速な経済・社会の変化は、都市化の進展、高所得者層の増加、消費者の強い美的感覚を引き起こしています。
ペットに人間の特性を持たせる「ペットの人間化」は、こうした変化の直接的な帰結である。
このような人間化の傾向の高まりにより、飼い主はペットの健康、栄養摂取、全体的な健康に対する意識が高まっている。
メーカー各社はこのような状況に着目し、製品の差別化を図っており、その中でも天然素材や倫理的な観点で作られた製品は大きなヒット商品となっています。


主な市場動向

ドライペットフードが市場を席巻

南米地域のドライペットフード市場は、2019年に最大の市場シェアを占め、予測期間中に高いCAGRを記録すると予測されています。ドライペットフードは、顧客の間で最も需要の高いタイプ別ペットフードセグメントです。また、同地域は中国などの国から大量のドライペットフードを輸入している。良質な輸入品を確保するために、この地域の国々は輸入国に対して多くの食品輸入制限を課しています。

ブラジルが市場を独占

ブラジルは2012年に日本を抜いて世界第2位のペットフード市場となり、米国に次ぐ存在となっている。ブラジルのペットフードメーカーは、配合する原材料を米国企業に依存している。ブラジルのペットフード市場が成長し、革新的なペット製品の需要が高まる中、原料供給者はブラジルへの輸出の前提として、MAPAの動物生産検査開発局(DFIP)に登録することが義務付けられています。ペット専門店は、大手ブランドの大型店の価格変動とは異なり、小さな店舗で安定した価格帯を提供するため、国内で人気を集めている。これらの店舗は、革新的で自然や倫理に配慮した原材料の生産に携わっていることが多いため、ペットフード専用の製品ラインが消費者の関心を集めているのです。

競合他社の状況

南米のペットフード市場は、Nestle、Mars Incorporated、Hill's Pet Nutrition などのグローバルプレーヤーは少ないが、多くのペットフードメーカーは地元に拠点を置いている。市場は非常に細分化されており、競争が激しいため、大手企業は大きな市場シェアを獲得するため、革新的なペットフード製品の研究開発に取り組んでいる。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
4.3 Market Drivers
4.4 Market Restraints
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Threat of New Entrants
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product
5.1.1 Dry Pet Food
5.1.2 Wet Pet Food
5.1.3 Veterinary Diet
5.1.4 Treat/Snack
5.1.5 Other Products
5.2 Animal Type
5.2.1 Dog
5.2.2 Cat
5.2.3 Bird
5.2.4 Other Animals
5.3 Sales Channel
5.3.1 Specialized Pet Shops
5.3.2 Internet Sales
5.3.3 Hypermarkets
5.3.4 Other Sales Channels
5.4 Geography
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Chile
5.4.4 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Competitor Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Mars Inc.
6.3.2 Nestle SA (Purina)
6.3.3 Colgate Palmolive ( Hill's Pet Nutrition)
6.3.4 Uni-Charm Corp.
6.3.5 Nutriara Alimentos Ltda
6.3.6 InVivo NSA
6.3.7 Agrolimen SA
6.3.8 Mogiana Alimentos SA
6.3.9 J.M. Smucker (Big Heart)
6.3.10 Diamond Pet Foods
6.3.11 Blue Buffalo
6.3.12 Merrick Pet Care

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The South American pet food market is projected to witness a CAGR of 4.4% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
The rapid economic and social changes in these countries are leading to increased urbanization, high-income growth, and a strong aesthetic sense among the consumers.
Pet ‘humanization’, wherein human characteristics are ascribed to pets, is a direct consequence of these changes.
Due to a rise in this trend of humanization, owners are becoming increasingly aware of pet health, nutrient uptake, and overall wellness.
Manufacturers are capitalizing on this situation and differentiating their products on these lines, with natural and ethically sourced products being a major hit in this regard.


Key Market Trends

Dry Pet Food Dominate the Market

The dry pet food market in the South American region occupied the largest market share in 2019, and it is projected to witness a high CAGR over the forecast period. Dry pet food is the most demanded pet food segment by type among the customers. The region also imports large quantities of dry pet food from countries, such as China. To ensure good quality imports, countries in the region have placed many food import restrictions on importing countries.

Brazil Dominates the Market

Brazil overtook Japan as the second-largest market for pet food worldwide in 2012, and it is behind only the United States. Brazilian pet food companies rely on US companies for the ingredients for their formulations. With the Brazilian pet food market growing and a rise in the demand for innovative pet products, the ingredient suppliers are required to be registered at the MAPA’s Department of Animal Production Inspection and Development (DFIP) as a prerequisite for exporting to Brazil. Specialized pet stores are gaining popularity in the country, due to the consistent price range offered by these small outlets, unlike the price volatilities of large-scale outlets of major brands. These stores are often involved in producing innovative and naturally and ethically sourced materials, and hence, their dedicated pet food product lines are capturing consumer interest.

Competitive Landscape

The South American pet food market consists of few global players, like Nestle, Mars Incorporated, and Hill’s Pet Nutrition, but many of the pet food manufacturers are locally based. The market is highly fragmented and competitive; hence, the leading players are involved in the R&D of innovative pet food products, to achieve significant market shares.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
4.3 Market Drivers
4.4 Market Restraints
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Threat of New Entrants
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product
5.1.1 Dry Pet Food
5.1.2 Wet Pet Food
5.1.3 Veterinary Diet
5.1.4 Treat/Snack
5.1.5 Other Products
5.2 Animal Type
5.2.1 Dog
5.2.2 Cat
5.2.3 Bird
5.2.4 Other Animals
5.3 Sales Channel
5.3.1 Specialized Pet Shops
5.3.2 Internet Sales
5.3.3 Hypermarkets
5.3.4 Other Sales Channels
5.4 Geography
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Chile
5.4.4 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Competitor Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Mars Inc.
6.3.2 Nestle SA (Purina)
6.3.3 Colgate Palmolive ( Hill's Pet Nutrition)
6.3.4 Uni-Charm Corp.
6.3.5 Nutriara Alimentos Ltda
6.3.6 InVivo NSA
6.3.7 Agrolimen SA
6.3.8 Mogiana Alimentos SA
6.3.9 J.M. Smucker (Big Heart)
6.3.10 Diamond Pet Foods
6.3.11 Blue Buffalo
6.3.12 Merrick Pet Care

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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