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南米のコスメシューティカルズ市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South America Cosmeceuticals Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南米のコスメシューティカルズ市場は、2025年までに93億ドルに達すると予測され、予測期間中(2020年〜2025年)に9.51%のCAGRを記録しています。 主なハイライト 南米の人々の間では若く見られたいという願... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

南米のコスメシューティカルズ市場は、2025年までに93億ドルに達すると予測され、予測期間中(2020年〜2025年)に9.51%のCAGRを記録しています。

主なハイライト
南米の人々の間では若く見られたいという願望が高まっており、先進国では人口の中央年齢が上昇しているため、コスメシューティカルズ市場の需要も拡大することが予想されます。
一人当たりの所得の上昇と購買力の向上は、この地域のコスメシューティカル製品に有利な市場を提供しています。
南米の市場ダイナミクスは、従来の化粧品の有害性に対する消費者の意識の高まりと、より優れた高品質な製品への需要の増加によって影響を受けています。


主な市場動向

高齢化社会の到来

消費者、特に高齢化社会では、若々しく美しく見える外見を維持・改善するための方法や製品を求める声が高まっており、アンチエイジング製品に関する意識がより高まっている。中高年層では、外因性の老化現象が多く見られるようになり、老化の不安を目の当たりにすることが多くなっています。アンチエイジング用スキンケア製品は、化粧品と医薬品の区別が重複していることから、コスメシューティカルズと呼ばれています。人口動態の急速な高齢化に伴い、シワやシミ、乾燥肌、肌の色むら、髪のダメージなどを防ぐためのアンチエイジング製品の需要が高まり、化粧品に新たなイノベーションを起こす余地が生まれたため、業界の成長を後押ししているのです。製品メーカーは、寿命の延長を望む多くの人々にアピールするため、アクティブエイジングをベースとした皮膚用化粧品に注力しています。

ブラジルが最も高いシェアを占めている

ブラジルのコスメシューティカルズ市場は、予測期間中に推定 CAGR 10.82% を記録すると予測されています。ブラジルでは高齢化が進んでおり、それに伴って一般人口も増加しているため、同国のコスメシューティカルズ市場を後押しする可能性が高いです。2050年には60歳以上の人口が大幅に増加し、現在の3倍に当たる6,600万人に達すると推定されています。さらに、ミレニアル世代や若い世代は、SPF、アンチエイジングクリーム、抗酸化物質などの機能に対するこだわりが強くなっているため、ヌートリア化粧品に大きな関心を寄せています。

競合他社の状況

南米のコスメシューティカル製品市場には、プライベートブランドを含め、様々なグローバル企業や地域企業が進出している。調査した市場はL'Oréal SAがリードし、Procter & Gamble Co、Estee Lauder、Shiseido Group、Unilever PLC、Avon Products Inc、Johnson & Johnsonが続いています。その他、Beiersdorf AG、Clarins Group、Revlon Inc.などの有力企業も含まれています。有力企業は、この地域の消費者をターゲットに、強力なデジタルマーケティング業務によるインターネットのブランディング、消費者の注目を集めるためのソーシャルメディアキャンペーン、コロンビア、グアテマラ、ウルグアイといったこの地域の最も発展した経済圏での地域拠点の設立など、いくつかの主要戦略を取り入れることが観察されています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.1.1 Anti-ageing
5.1.1.2 Anti-acne
5.1.1.3 Sun Protection
5.1.1.4 Moisturizers
5.1.1.5 Other Skin Care Product Types
5.1.2 Hair Care
5.1.2.1 Shampoos and Conditioners
5.1.2.2 Hair Colorants and Dyes
5.1.2.3 Other Hair Care Product Types
5.1.3 Lip Care
5.1.4 Oral Care
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarket/Hypermarkets
5.2.2 Online Retail
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Specialist Stores
5.2.5 Others
5.3 By Geography
5.3.1 South America
5.3.1.1 Brazil
5.3.1.2 Argentina
5.3.1.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 L'Oreal SA
6.4.2 Procter & Gamble
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Shiseido Co. Ltd
6.4.5 Bayer AG
6.4.6 Avon Products Inc.
6.4.7 Groupe Clarins SA
6.4.8 Beiersdorf AG
6.4.9 Johnson & Johnson Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

South America Cosmeceuticals Market is forecasted to reach USD 9.3 billion by 2025, witnessing a CAGR of 9.51% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
Fascination to look younger is increasing among the South American population and as the developed markets are seeing an increase in the median age of their population the demand for the cosmeceuticals market is bound to grow.
The rising per capita income, coupled with improved purchasing power, offers a lucrative market for cosmeceuticals products in the Region
The market dynamics in South America are being impacted by the growing consumer awareness regarding the harmful effects of conventional cosmetics, as well as the increase in demand for better and high-quality products.


Key Market Trends

Growing Aging Population

Consumers, especially the aging population, are increasingly looking for methods and products to maintain and improve their appearance to look youthful and beautiful, more so with the rising awareness about anti-aging products. The middle-aged people are increasingly witnessing aging anxiety, due to the high prevalence of extrinsic signs of aging. Anti-aging skin products are known as cosmeceuticals, as they overlap the distinction between cosmetics and pharmaceuticals. Rapidly aging demographics have led to robust demand for anti-aging products, in order to prevent wrinkles, age spots, dry skin, uneven skin tone, and even hair damages, creating room for new innovations in cosmetics, thus, boosting the industry growth. Product manufacturers are focusing on active aging-based skin cosmetic products, for appealing to a larger section of the population, looking to increase their life span.

Brazil Contributes The Highest Share

The Brazilian cosmeceuticals market is projected to register an estimated CAGR of 10.82%, over the forecast period. The aging population of Brazil is increasing, with the proportionate rise in the general population, which is most likely to boost the cosmeceuticals market in the country. It is estimated that, by 2050, the country may witness significant growth in the number of people aged more than 60 years, covering 66 million Brazilians, which is relatively three times more than the current number. Moreover, the millennial and younger generation are developing a considerable interest in nutria cosmetics, owing to the rising obsession for features, such as SPF, anti-aging creams, anti-oxidants, etc.

Competitive Landscape

The South America cosmeceutical products market enjoys the presence of various global and regional players, including private labels. The market studied was led by L'Oréal SA, followed by Procter & Gamble Co, Estee Lauder, Shiseido Group, Unilever PLC, Avon Products Inc., and Johnson & Johnson. The other prominent players in the market include Beiersdorf AG, Clarins Group, and Revlon Inc. among others. The prominent players have been observed to incorporate a few major strategies to target the consumers in the region, such as branding of the internet through strong digital marketing operations, social media campaigns to gain consumer’s attention, and the establishment of regional hubs in the most developed economies of the region, such as Colombia, Guatemala, and Uruguay.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.1.1 Anti-ageing
5.1.1.2 Anti-acne
5.1.1.3 Sun Protection
5.1.1.4 Moisturizers
5.1.1.5 Other Skin Care Product Types
5.1.2 Hair Care
5.1.2.1 Shampoos and Conditioners
5.1.2.2 Hair Colorants and Dyes
5.1.2.3 Other Hair Care Product Types
5.1.3 Lip Care
5.1.4 Oral Care
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarket/Hypermarkets
5.2.2 Online Retail
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Specialist Stores
5.2.5 Others
5.3 By Geography
5.3.1 South America
5.3.1.1 Brazil
5.3.1.2 Argentina
5.3.1.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 L'Oreal SA
6.4.2 Procter & Gamble
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Shiseido Co. Ltd
6.4.5 Bayer AG
6.4.6 Avon Products Inc.
6.4.7 Groupe Clarins SA
6.4.8 Beiersdorf AG
6.4.9 Johnson & Johnson Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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